Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers

Pagina 2 van 19 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Rovine zo 11 sep 2011 - 22:59

Lijkt me op zich ook wel leuk, heb nog wel wat spulletjes liggen waar ik niks mee doe. Heeft iemand het al eens eerder gedaan? Ben wel benieuwd hoe het in de praktijk werkt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Niekske ma 12 sep 2011 - 0:28

Lijkt mij ook erg leuk! Ik heb van alles in maat 38 t/m 42 ongeveer.

Ik heb het wel eens gedaan met vriendinnen, we waren met 8 meiden. Drie ervan (waaronder ik angel ) hadden echt enorm veel bij zich, zeg maar twee flinke weekendtassen pp, de rest had wat minder. Iedereen heeft toen eerst alle kledingstukken 'geshowed' en toen werd de eerste selectie gemaakt, als het er niet interessant uitzag, ging het terug in de tas. Zo bleef er uiteindelijk en enorme berg spullen over en toen ging iedereen dingen passen. Als er dingen waren die meerdere meiden wilden hebben, werd er meestal onderhandeld, de ene kreeg dit, dan kreeg de ander een ander ding. Ik ben ongeveer een hele weekendtas aan kleren kwijtgeraakt en heb maar 3 'nieuwe' dingen mee terug genomen, dus het ruimde lekker op!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:58

Inderdaad Niekske, zo had ik het ook in gedachten! Wat leuk dat er zo veel animo voor is zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:59

Nobucta en Niekske, kan ik jullie ook op de lijst zetten?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk ma 12 sep 2011 - 4:02

Ik ben er ook wel voor in! Heb nog veel in maat 36/38/40 liggen!

Maar hoe gaat het dan precies? Iedereen mag pakken wat hij of zij wilt pakken, of ruil je 1 stuk voor 1 stuk?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Rovine ma 12 sep 2011 - 4:06

Tuurlijk, zet ermaar op, uiteraard onder voorbehoud van datum enzo.

Ik heb wel eens de garderobe van mijn buurvrouw leeg mogen halen (in ruil voor pakjes sigaretten), samen met 2 vriendinnetjes. Achteraf gezien heb ik er niks van gedragen, we werden alledrie een beetje hebberig van die "gratis" kleren die de volgende ochtend toch niet zo leuk bleken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 4:37

Nobucta,

hartstikke offtopic maar ik vind jouw avatar zó leuk!!!

Gast
Gast

Bericht  Leine ma 12 sep 2011 - 4:53

Ik vind het idee heel leuk, maar ik weet niet zo goed of ik durf.. Embarassed

En ik weet ook niet zo goed of ik genoeg kleding heb, een weekendtas red ik echt niet denk ik.. Hoeveel hebben jullie ongeveer?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Toet ma 12 sep 2011 - 4:57

Leuk storm, kan ik mezelf op het lijstje zetten?

1. Storm
2. Lize
3. Oasis?
4. Theedoosje
5. Penelope
6. Atelier Madame?
7. Jeanette
8. Gemini?
9. Elluss
10. Toetje (mt. 36/38)

Het maakt verder toch niet uit of je heel veel of weinig hebt? Jij kiest er zelf voor om iets te ruilen/weg te geven. Als je iets het ruilen niet waard vind, hoef je het niet te doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet ma 12 sep 2011 - 4:58

Er zit trouwens redelijk wat organisatie achter zo'n kledingruil, heb je daar rekening mee gehouden storm? Ik wil je wel helpen, heb het al vaker gedaan. Maar als je het niet goed organiseerd wordt het niks (heb zelfs wel een ruzie om een kledingstuk meegemaakt :P)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 4:59

Zullen we trouwens afspreken dat we met 15 personen maximaal kleding gaan ruilen? Anders zijn we misschien wel echt met teveel personen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 5:03

toetje_ schreef:Er zit trouwens redelijk wat organisatie achter zo'n kledingruil, heb je daar rekening mee gehouden storm? Ik wil je wel helpen, heb het al vaker gedaan. Maar als je het niet goed organiseerd wordt het niks (heb zelfs wel een ruzie om een kledingstuk meegemaakt :P)
ik heb organisatietalent Wink maar wel lief dat je mee wilt helpen. Ruzie om een kledingstuk ja? Jeetje!

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 12 sep 2011 - 5:08

Haha oke moo! Nou als je bij iemand een onwijs mooi/leuk kledingstuk ziet en iemand anders gaat er voor jouw neus mee vandoor, kan dat wel eens vervelende situaties geven. Dus het is goed om bepaalde afspraken te maken.

15 lijkt me ook een mooi maximum. Waar wil je het doen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Oasis ma 12 sep 2011 - 5:41

1. Storm
2. Lize
3. Oasis
4. Theedoosje
5. Penelope
6. Atelier Madame?
7. Jeanette
8. Gemini?
9. Elluss
10. Toetje (mt. 36/38)

Ik doe ook mee! Even mijn kast uitmesten, maar heb vast genoeg om te ruilen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Leine ma 12 sep 2011 - 6:43

1. Storm
2. Lize
3. Oasis
4. Theedoosje
5. Penelope
6. Atelier Madame?
7. Jeanette
8. Gemini?
9. Elluss
10. Toetje (mt. 36/38)
11. Leine (ovb)
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Kaboutertje ma 12 sep 2011 - 11:21

Ik wil eigenlijk ook wel meedoen, alleen vraag ik me af of iemand iets heeft aan maatjes 36 (schoenen) en kledingmaat 34/36.. smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Niekske ma 12 sep 2011 - 23:09

Ik wil ook wel meedoen smile

Enne, ik denk dat het qua organisatie best wel meevalt, wij hebben toen gewoon vanalles meegenomen en in feite graait iedereen overal tussen en als er echt een paar man zijn die hetzelfde keldingstuk willen, wordt er gewoon geloot. Of gekeken bij wie het het mooiste staat Wink

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het ruilen dus niet helemaal letterlijk genomen werd, dus niet één ding voor een ander ding. Wij hadden zoveel kledingstukken liggen die we niet meer droegen, maar die nog te mooi waren om zomaar weg te doen en dus wilden we liever iemand anders er blij mee maken. Plus dat het een erg gezellige aangelegenheid was smile dus voor mij geldt ook: in de kleding die ik meeneem, mag je meenemen wat je wilt, als ik er van iemand anders nog iets leuks aan over houdt, is dat mooi meegenomen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 2:30

1. Storm
2. Lize
3. Oasis
4. Theedoosje
5. Penelope
6. Atelier Madame?
7. Jeanette
8. Gemini?
9. Elluss
10. Toetje (mt. 36/38)
11. Leine (ovb)
12. Kaboutertje
13. Niekske

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 2:30

Kaboutertje schreef:Ik wil eigenlijk ook wel meedoen, alleen vraag ik me af of iemand iets heeft aan maatjes 36 (schoenen) en kledingmaat 34/36.. smile
Ik heb schoenmaat 36!

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 13 sep 2011 - 2:35

Ik heb vooral veel (vrijwel nieuwe) kleren die ik te groot of te klein gekocht heb. Dus als er mensen zijn met een andere maat heb ik ook wel dingen. Volgens mij heb ik ook nog laarsjes maat 37 liggen, bedenk ik me net.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 13 sep 2011 - 3:02

Ik denk dat ik ook wel graag wil meedoen ja! Geef alleen wel de voorkeur aan een doordeweekse dag (weet niet of dit mogelijk is voor iedereen?) 1 Omdat mn weekenden echt heel erg vol zitten en 2 vanwege reiskosten (heb studentenov)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame di 13 sep 2011 - 3:02

Overigens heb ik maat 38/40 en qua schoenen 40.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 3:06

Nobucta schreef:Ik heb vooral veel (vrijwel nieuwe) kleren die ik te groot of te klein gekocht heb. Dus als er mensen zijn met een andere maat heb ik ook wel dingen. Volgens mij heb ik ook nog laarsjes maat 37 liggen, bedenk ik me net.
zou je jezelf even in het lijstje willen zetten? Was vergeten jou erin te zetten!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 13 sep 2011 - 3:10

1. Storm
2. Lize
3. Oasis
4. Theedoosje
5. Penelope
6. Atelier Madame?
7. Jeanette
8. Gemini?
9. Elluss
10. Toetje (mt. 36/38)
11. Leine (ovb)
12. Kaboutertje
13. Niekske
14. AngelNyn Schoenmaat 39 / Kledingmaat 42/44 / aangeboden kleding: 36/38/40

Laatst aangepast door AngelNyn op di 13 sep 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Rovine di 13 sep 2011 - 3:11

1. Storm
2. Lize
3. Oasis
4. Theedoosje
5. Penelope
6. Atelier Madame?
7. Jeanette
8. Gemini?
9. Elluss
10. Toetje (mt. 36/38)
11. Leine (ovb)
12. Kaboutertje
13. Niekske
14. AngelNyn (Ben alleen in de weekenden beschikbaar ivm studie in België)
15. Nobucta
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 19 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: