Wat zou je kindje later worden...
+26
Vancity_girl
LMCurious
holaagirl
Pien
RYW
Flip Fluitketel
kwak
Moon
PapillonRose
Flemy
MamaJ&R
Susan
mauwmauw
Marin
loesje
Darius
M@niek
Bloem86
maiadebij
Liadan
Dora
bo
Roodkapje
Annemie
vlinder19
Printje
30 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat zou je kindje later worden...
*
Laatst aangepast door Susan op ma 17 sep 2012 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Moon heeft haar excuses al gemaakt, het heeft niet veel nut om nog door te gaan hier over.
Die opmerking waar ik over viel is niet iets dat ze teruggenomen heeft geloof ik, hoor. Ik snap gewoon niet dat iemand die professioneel met een bepaalde doelgroep werkt zúlke opmerkingen kan maken. Daar ben ik echt verbaasd over.
Gast- Gast
Susan, om eerlijk te zijn 'stak' moon haar opmerking mij ook. Het deed me echt letterlijk even pijn van binnen, net alsof een autistische kind 'eng' zou zijn. En dat uit de mond van iemand die dagelijks met autistische personen werkzaam is. Dit soort opmerkingen geven mij wel een beetje zorgen voor de toekomst, gezien M.ara haar afwijking en haar grote kans op autisme. Waarschijnlijk zal jij dit net zo ervaren gezien de onzekere toekomst van E.sra. Ik denk ook dat Moon het niet helemaal verkeerd bedoeld heeft, zichzelf niet realiseerde wat het met iemand kan doen als je dit soort opmerkingen maakt.
Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 11 sep 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Susan, om eerlijk te zijn 'stak' moon haar opmerking mij ook. Het deed me echt letterlijk even pijn van binnen, net alsof een autistische kind 'eng' zou zijn. En dat uit de mond van iemand die dagelijks met autistische personen werkzaam is. Dit soort opmerkingen geven mij wel een beetje zorgen voor de toekomst, gezien M.ara haar afwijking en haar grote kans op autisme. Waarschijnlijk zal jij dit niet zo ervaren gezien de onzekere toekomst van E.sra. Ik denk ook dat Moon het niet helemaal verkeerd bedoeld heeft, zichzelf niet realiseerde wat het met iemand kan doen als je dit soort opmerkingen maakt.
Mv2, van iemand die dit soort werk doet moet je toch huist kunnen verwachten dat diegene nadenkt over wat hij/zij zegt? Dan wéét je toch dat dingen gevoelig kunnen liggen, zou ik denken.
En verder: Mv2 en Susan:
Gast- Gast
*
Susan- Lady Post-a-lot
Sorry, ik bedoelde inderdaad 'net zo', ik heb het even veranderd.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Susan, om eerlijk te zijn 'stak' moon haar opmerking mij ook. Het deed me echt letterlijk even pijn van binnen, net alsof een autistische kind 'eng' zou zijn. En dat uit de mond van iemand die dagelijks met autistische personen werkzaam is. . Ik denk ook dat Moon het niet helemaal verkeerd bedoeld heeft, zichzelf niet realiseerde wat het met iemand kan doen als je dit soort opmerkingen maakt.
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Moon schreef:Twellie schreef:Moon schreef:Arden schreef:Mijn zoon wordt conducteur, machinist of automonteur denk ik. Hij kende voordat hij 2,5 was al alle automerken en hoewel de interesse nu wel een beetje minder is, is hij nog steeds gek op auto's. Hij is trouwens ook helemaal gefascineerd door vissen dus misschien ook wel een zeebioloog Hij kan ook goed voetballen dus misschien wordt ie wel profvoetballer.
Mijn dochter wordt denk ik zangeres, haha. Of ze gaat in een dierentuin werken. Of ze wordt directeur of manager want de baas spelen kan ze goed (dat zeiden ze vroeger ook over mij, en ik ben nu helemaal niet meer zo haha).
Vind je dat niet eng? Als die dat zo jong al weet..
Ik vind wel eng dat iemand op basis van dit stukje informatie een mogelijke diagnose denkt te kunnen stellen.
Mijn dochter wordt denk ik styliste, kapster of personal shopper voor iemand.
Goh wat heb jij het topic goed gelezen zeg!
Drie woorden: doe even normaal.
Gast- Gast
Het kan trouwens ook goed zijn dan ons ventje professioneel charmeur wordt hahaha. Vandaag in de Beekse Bergen ook weer..iedereen kan rekenen op een brede glimlach, daarna haaai of dag dag en bij meisjes vaak een handkus (dit hebben we hem niet geleerd hoor hahahaha)
Hij weet precies zijn schattigste kanten te gebruiken wanneer we ergens anders zijn hahahaha
Hij weet precies zijn schattigste kanten te gebruiken wanneer we ergens anders zijn hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
D wordt later nieuwslezeres. Als ze aan tafel in haar kinderstoel zit, zit ze er vaak net zo bij als een nieuwslezeres, met haar armen zo op tafel. Mijn man zegt dan altijd: Goede avond dit is het acht uur journaal met D....
En anders kapster want als ze iets leuk vind is het wel aan haren zitten.
En anders kapster want als ze iets leuk vind is het wel aan haren zitten.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Haha wat tof! Nu wil ik wel een foto zien eigenlijkVancity_girl schreef:D wordt later nieuwslezeres. Als ze aan tafel in haar kinderstoel zit, zit ze er vaak net zo bij als een nieuwslezeres, met haar armen zo op tafel. Mijn man zegt dan altijd: Goede avond dit is het acht uur journaal met D....
Tomas lijkt me het type voor een rustige kantoorbaan, net zoals mijn man (die is ondertitelaar). Hij kan erg lang geconcentreerd met één ding bezig zijn. En misschien gaat hij ook wel iets met taal doen, want hij is nu al geïnteresseerd in letters. De letters van zijn naam herkent hij in kranten en tijdschriften ('dat is een O, dat is een S!')
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Printje schreef:Het kan trouwens ook goed zijn dan ons ventje professioneel charmeur wordt hahaha. Vandaag in de Beekse Bergen ook weer..iedereen kan rekenen op een brede glimlach, daarna haaai of dag dag en bij meisjes vaak een handkus (dit hebben we hem niet geleerd hoor hahahaha)
Awww
Gast- Gast
Filoria schreef:Haha wat tof! Nu wil ik wel een foto zien eigenlijk
We hebben daar eigenlijk helemaal geen foto van, zal morgen eens kijken of ik er eentje kan maken.
Vancity_girl- Prater
Leuk voor later, als ze een beroemde nieuwslezeres is!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Vancity_girl- Prater
Susan schreef:Moon schreef:
Goh wat heb jij het topic goed gelezen zeg!
Nou, ik zal heel eerlijk zeggen dat ik ook op mijn handen moest zitten om niet nog iets hierover te zeggen. Ik vond het heel naar dat je iets schreef in de trant van dat niemand toch een kind met autisme wil.
Dat schreef ik helemaal niet. Ik schreef namelijk dit:
"Maar ik ga er even vanuit dat geen 1 moeder een kindje met autisme wenst voor haar kind."
Daar staat dus precies dat een moeder haar kindje geen autisme wenst. En daar bedoel ik dus mee te zeggen dat het (mijn inziens) een heftige stoornis is die het leven van iemand met autisme altijd zal beinvloeden.
En ik heb niets gediagnosticeerd. Dat zijn allemaal woorden die door anderen verdraaid worden. Anders nodig ik deze of gene uit om mijn tekst te kopieren waarin ik diagnosticeer.
Het wordt nu wel enorm uit zijn verband getrokken.
Erg jammer ook dat als je je hier excuseerd er toch mensen graag nog even door gaan en de boel gaan verdraaien.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Mama_van2 schreef:Susan, om eerlijk te zijn 'stak' moon haar opmerking mij ook. Het deed me echt letterlijk even pijn van binnen, net alsof een autistische kind 'eng' zou zijn. En dat uit de mond van iemand die dagelijks met autistische personen werkzaam is. Dit soort opmerkingen geven mij wel een beetje zorgen voor de toekomst, gezien M.ara haar afwijking en haar grote kans op autisme. Waarschijnlijk zal jij dit net zo ervaren gezien de onzekere toekomst van E.sra. Ik denk ook dat Moon het niet helemaal verkeerd bedoeld heeft, zichzelf niet realiseerde wat het met iemand kan doen als je dit soort opmerkingen maakt.
Natuurlijk gaat het mij niet om het kind met autisme dat eng zou zijn!! Maar het feit dat je kindje dat zou kunnen hebben, dat is toch iets vervelends! In eerste plaats voor het kind en daarna voor zijn/haar ouders.
Nu gaan we door over hetgeen ik daarna heb gezegd, maar dit gaat dus niet over het zoontje van Arden. Dat wil ik even duidelijk gezegd hebben.
Moon- Fluisteraar
Minneke schreef:Moon schreef:
Ik werk overigens niet met kinderen. Wat bij ons binnenkomt is allemaal al gediagnosticeerd.
Even buiten de discussie om of je zoiets zo maar mag suggeren over het kind van een ander: bovenstaande zin roept bij mij echt ontzettend veel weerzin op.
Klinkt bijna alsof je het hebt over de laatst binnen gekomen levering spaarlampen/wc-rollen/kledinghangers/whatever.
Je werkt met mensen hoor...
Wij zijn een crisisopvang dus op de werkvloer hebben we het daar zo over. Maar ga liever inhoudelijk erop in ipv steeds woordkeuzes te moeten veranderen.
Maar ik vind het jammer dat ik steeds aangeef dit topic hiermee niet verder te willen vervuilen en dat ik best in de PM verder wil gaan maar dat het gros toch de keuze maakt om dit topic hiermee wel te vervuilen.
Moon- Fluisteraar
Moon schreef:Minneke schreef:Moon schreef:
Ik werk overigens niet met kinderen. Wat bij ons binnenkomt is allemaal al gediagnosticeerd.
Even buiten de discussie om of je zoiets zo maar mag suggeren over het kind van een ander: bovenstaande zin roept bij mij echt ontzettend veel weerzin op.
Klinkt bijna alsof je het hebt over de laatst binnen gekomen levering spaarlampen/wc-rollen/kledinghangers/whatever.
Wij zijn een crisisopvang dus op de werkvloer hebben we het daar zo over. Maar ga liever inhoudelijk erop in ipv steeds woordkeuzes te moeten veranderen.
Maar ik vind het jammer dat ik steeds aangeef dit topic hiermee niet verder te willen vervuilen en dat ik best in de PM verder wil gaan maar dat het gros toch de keuze maakt om dit topic hiermee wel te vervuilen.
Zeg, wie plaatst hier nu drie reacties achter elkaar? Je stelt inderdaad nergens een directe diagnose, je maakt alleen wat overduidelijke hints in die richting. Jammer dat je geen reactie plaatst in de zin van: 'Oeps, dat had ik niet moeten doen, sorry!', maar jezelf blijft verdedigen.
Gast- Gast
Twellie schreef:Moon schreef:Minneke schreef:Moon schreef:
Zeg, wie plaatst hier nu drie reacties achter elkaar? Je stelt inderdaad nergens een directe diagnose, je maakt alleen wat overduidelijke hints in die richting. Jammer dat je geen reactie plaatst in de zin van: 'Oeps, dat had ik niet moeten doen, sorry!', maar jezelf blijft verdedigen.
Ja, ik plaats ze na elkaar nadat ik al zeker 1 keer heb gevraagd om PM verder te gaan, maar hier gaat het blijkbaar maar door.
Ik heb zelfs 2 of 3 keer sorry gezegd richting Arden! Dat ik het niet had moeten zeggen, dat ik nu begrijp dat het niet leuk is om dat te lezen. etc. Dus waar je dat nu vandaan haalt snap ik echt niet.
Moon- Fluisteraar
*
Susan- Lady Post-a-lot
Joh zo'n diagnose wordt echt NOOIT in 1 zin gesteld,en al helemaal niet door mensen die werken met mensen die zo'n diagnose hebben gekregen door echte deskundigen. Ik betwijfel ook dat ouders gelijk naar een deskundige gaan als een kindje auto's uit zijn of haar hoofd kent,vaak zijn er meerdere symtomen die wel eens op autisme kunnen wijzen en dan nog moet je 1001 test en onderzoeken doen voordat het echt de stempel 'autist' krijgt.
Ik zou het alleen maar knap vinden. Mijn eigen broertje was 3 trouwens, dat hij ze allemaal wist te benoemen. Hij is geen autist, hij is alleen maar heel slim, en is nu bezig met een opleiding om auto's te ontwikkelen,toch goed gekomen!
Oh en ik wilde vader worden..
Ik zou het alleen maar knap vinden. Mijn eigen broertje was 3 trouwens, dat hij ze allemaal wist te benoemen. Hij is geen autist, hij is alleen maar heel slim, en is nu bezig met een opleiding om auto's te ontwikkelen,toch goed gekomen!
Oh en ik wilde vader worden..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik snoer je de mond niet, maar iedereen blijft maar doorzagen. Ze heeft een opmerking gemaakt die niet goed gevallen is, en ik snap dat het gevoelig ligt bij sommigen, maar ik verbaas me er soms over lang er over dooir gegaan kan worden, zeker als er al excuses gemaakt is. En eerlijk gezegd vind ik dat het behoorlijk uit z'n verband is getrokken allemaal.Susan schreef:Storm schreef:Moon heeft haar excuses al gemaakt, het heeft niet veel nut om nog door te gaan hier over.
En als ik er vervolgens nog wat over wil zeggen dan doe ik dat gewoon. Dit raakt mij namelijk ook, dus ik ga me ook niet de mond laten snoeren door jou of door iemand anders.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op ma 17 sep 2012 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Dat mag zeker, maar dat zeg ik ook niet.Susan schreef:Storm schreef:Ik snoer je de mond niet, maar iedereen blijft maar doorzagen. Ze heeft een opmerking gemaakt die niet goed gevallen is, en ik snap dat het gevoelig ligt bij sommigen, maar ik verbaas me er soms over lang er over dooir gegaan kan worden, zeker als er al excuses gemaakt is. En eerlijk gezegd vind ik dat het behoorlijk uit z'n verband is getrokken allemaal.Susan schreef:Storm schreef:Moon heeft haar excuses al gemaakt, het heeft niet veel nut om nog door te gaan hier over.
En als ik er vervolgens nog wat over wil zeggen dan doe ik dat gewoon. Dit raakt mij namelijk ook, dus ik ga me ook niet de mond laten snoeren door jou of door iemand anders.
Ja, en ik denk daar anders over, dat mag toch.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mag ik jullie kindje worden?
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Zindelijk worden?
» Draagmoeder worden
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Zindelijk worden?
» Draagmoeder worden
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: