Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

+22
SarahKey
Sam
Happinaz
Filoria
pindaatje
woezel
moepie
Alex
Razz
Twellie
Knillis
Tania
Japie
Susan
Flower_L
mzcharlotte
Printje
Parel
Liadan
snoezel
Linda
Annemie
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Annemie za 18 mei 2013 - 7:53

Wij gaan volgende week op kraamvisite van het tweede kindje van mijn nichtje, zal ik dan ook nog een cadeau meenemen voor hun eerste kindje (zij is 2)? Doen jullie dat? Voor de mama's met 2 of meer kinderen, kreeg jullie oudste kindje een cadeautje van de kraamvisite? Vinden jullie het nodig om voor de oudste iets mee te nemen?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 7:56

Hier hebben maar weinig mensen dat gedaan bij onze oudste. Maargoed, zij dacht dat alle cadeautjes voor haar waren ipv voor de baby, dus dat was ook niet erg. Wij hebben haar ook alles uit laten pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Linda za 18 mei 2013 - 7:56

Van veel mensen kregen we wel wat. Ik vond het zelf persoonlijk niet nodig. Ik liet dochter de kadootjes van zoon uitpakken, dat was eigenlijk voldoende.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  snoezel za 18 mei 2013 - 7:56

Zou ik zeker doen.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Liadan za 18 mei 2013 - 7:58

Onze dochter heeft van bijna iedereen iets gehad. Zelf neem ik ook iets mee voor een ouder kind als ik op kraamvisite ga.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Parel za 18 mei 2013 - 8:01

Ik doe dat altijd wel, maar verwacht het eigenlijk niet van anderen.
Tegenwoordig heb je bij de action zoveel leuke dingen, dat ik het dan wel leuk vind.
Maar goed, als mijn nichtjes of neefje jarig zijn dan krijgt de jarige een groot cadeau en broer, zus en mijn L wat kleins vd action, ik vind het gewoon leuk ze te verwennen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:03

Hier deed echt serieus iedereen dat... heel lief hoor maar onze grote schat was zelf in februari jarig dus december (met de feestdagen) januari met de geboorte van N en daarna februari met zijn eigen verjaardag en nog meer kraamvisite heeft wel geleid tot een nog groter speelgoedmagazijn dan dat we hier al hadden.... Ik neem trouwens zelf wel altijd iets kleins mee voor de oudste.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  mzcharlotte za 18 mei 2013 - 8:04

Ik heb voor de oudste dochter van een vriendin inderdaad een kleinigheidje meegenomen. Kostte ook niet meer dan 3 euro, het was echt bedoeld voor het uitpakken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Flower_L za 18 mei 2013 - 8:05

Ik vind het niet nodig eigenlijk. L pakte vaak de cadeaus voor j uit, prima. Hij had ook niet de verwachting dat hij wat zou krijgen wanneer bezoek kwam.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Annemie za 18 mei 2013 - 8:08

Ja, ik denk dat ik dan een kleinigheidje bij Action of Zeeman koop.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Susan za 18 mei 2013 - 8:09

Ik doe dat wel altijd. De meeste mensen hadden ook wel iets voor Ezra mee, ik had zelf ook een kraammandje met kleine cadeautjes voor hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Japie za 18 mei 2013 - 8:15

Ik doe het zelf wel altijd. Vaak is het een kleinigheidje, maar dan heeft de oudste ook iets voor zichzelf.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Tania za 18 mei 2013 - 8:28

J. kreeg van bijna iedereen wat als er kraamvisite kwam. Ik doe het zelf ook als ik ergens op kraamvisite ga met een ouder kindje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Knillis za 18 mei 2013 - 8:48

Bij ons kreeg de oudste van bijna iedereen een cadeautje toen zijn zusje geboren werd. Ik neem zelf ook altijd wat mee!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Twellie za 18 mei 2013 - 9:34

Ik doe het altijd wel, gewoon een kleinigheidje: kleurboek, wat stiften, klein leesboekje enzovoorts.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Razz za 18 mei 2013 - 9:41

Ik neem wel altijd iets mee voor de andere kindjes. Al is het maar een kleurboekje ofzo.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Alex za 18 mei 2013 - 19:03

Ben ik de enige die dat niet zou doen? Ik zou niet weten waarom ik de zus/broer een cadeautje zou (moeten) geven. Dus nee, ik zou alleen wat kopen voor de baby.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  moepie za 18 mei 2013 - 19:49

Ja ik doe dat ook vaak. Gewoon een kleinigheidje; stickers, stickerboekje, klein kleurboekje of iets dergelijks.

Vind het gewoon leuk, voor de broer of zus veranderd er ook van alles en de baby krijgt natuurlijk veel cadeautjes dan vind ik het leuk dat er ook aan de broer/zus wordt gedacht.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  woezel zo 19 mei 2013 - 1:37

Ik vind dat ook niet nodig en verwacht het dus zelf ook niet.
Hier ook op 1 hand te tellen denk dat de oudste wat kregen. Wel in de kraammand van onze ouders dat er dan wat voor de andere in zaten. En de oudste hadden het even goed druk met het uitpakken vd kraamkado's

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  pindaatje zo 19 mei 2013 - 1:50

Ik had hier zelf geen enkele verwachting van, maar onze oudste heeft werkelijk van iedereen wat gekregen toen haar broertje geboren werd!
Zelf neem ik ook een kleinigheidje mee voor de oudere broertjes/zusjes als we op kraamvisite gaan.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Filoria zo 19 mei 2013 - 3:37

Wat leuk dat mensen dat doen. Ik denk dat Tomas er heel blij mee zou zijn. Maar niet iedereen hoeft wat voor hem mee te nemen en ik ga hem er ook op voorbereiden dat kraambezoek vooral interesse en kadootjes voor de baby zal hebben. Dan kan het alleen maar meevallen voor hem.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 5:25

Nee, Ik doe dat niet, uit principe.
Kinderen moeten ook leren dat ze soms niet aan de beurt zijn.
Ik kom voor de baby, toen broertje/zusje geboren werd hebben zij toen al iets gehad (en ik snap heus dat zij dat zelf niet weten/snappen).
Ik besteed wel altijd even een paar minuten lang aandacht aan het broertje/zusje omdat ik mij heel goed realiseer dat het voor hen ook spannend is en dat zij nu alle aandacht moeten delen.

Ik heb vrienden en kennissen die voor de 3e of 4e keer een kindje krijgen. En dan vervolgens ook naar alle verjaardagen! Ik blijf aan de gang!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Sam zo 19 mei 2013 - 5:28

Ik neem altijd iets mee voor de oudere kindjes.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  SarahKey zo 19 mei 2013 - 5:30

Soms neem ik wel wat mee, soms niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  kwebbeltje zo 19 mei 2013 - 9:24

Hier is dat eigenlijk "normaal" om iets voor de oudere broer of zus mee te nemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook verder niet bij stil sta.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum