Wat zou je kindje later worden...
+26
Vancity_girl
LMCurious
holaagirl
Pien
RYW
Flip Fluitketel
kwak
Moon
PapillonRose
Flemy
MamaJ&R
Susan
mauwmauw
Marin
loesje
Darius
M@niek
Bloem86
maiadebij
Liadan
Dora
bo
Roodkapje
Annemie
vlinder19
Printje
30 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat zou je kindje later worden...
Susan schreef:Als hier twee moeders zitten die allebei mogelijk met autisme te maken hebben en zich allebei niet prettig voelen bij jouw woorden dan zou je ook eens bij jezelf te rade kunnen gaan in plaats van in de verdediging te schieten.
Dat is niet waar! Ik ben bij mijzelf te raden gegaan en heb daarop mijn excuse gemaakt zoals je bladzijdes terug kan lezen. Maar daar hoor ik jou niet over.
Jij blijft maar op mijn woorden doorgaan.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Joh zo'n diagnose wordt echt NOOIT in 1 zin gesteld,en al helemaal niet door mensen die werken met mensen die zo'n diagnose hebben gekregen door echte deskundigen. Ik betwijfel ook dat ouders gelijk naar een deskundige gaan als een kindje auto's uit zijn of haar hoofd kent,vaak zijn er meerdere symtomen die wel eens op autisme kunnen wijzen en dan nog moet je 1001 test en onderzoeken doen voordat het echt de stempel 'autist' krijgt.
Ik zou het alleen maar knap vinden. Mijn eigen broertje was 3 trouwens, dat hij ze allemaal wist te benoemen. Hij is geen autist, hij is alleen maar heel slim, en is nu bezig met een opleiding om auto's te ontwikkelen,toch goed gekomen!
Oh en ik wilde vader worden..
Nee natuurlijk niet, maar dat wordt toch ook nergens gezegd? Maar dat met die auto is iets persoonlijks van mij. Omdat ik mijzelf daar zorgen over zou kunnen maken. En dat gaf ik aan naar Arden. En dat had ik gewoon niet moeten doen. Maar goed dat heb ik nu al zo vaak gezegd.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Speciaal voor Filoria een foto van onze nieuwslezeres:
**
Niet super duidelijk maar zo zit ze er dan ongeveer bij.
**
Laatst aangepast door Vancity_girl op ma 12 sep 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
VC, nu nog even een pen in haar hand en een paar blaadjes erbij....
En a la Eva Jinek nog even een laaguitgesneden bloesje aan....
En a la Eva Jinek nog even een laaguitgesneden bloesje aan....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Haha. Ze kijkt ook zo serieus op deze foto. Normaal is het echt een lachebekje, maar hier is ze net wakker.
Vancity_girl- Prater
@ VC
Ciske gaat denk ik bij het Circus of hij wordt iets van danser. Hij is altijd bezig met entertainen en dansen en heeft graag de lachers op zijn hand. Hij geniet ook van camera's etc.
Laats vroeg ook iemand aan hem of hij later gaat voetballen of dansen en hij antwoorde volmondig "dansen"
Ciske gaat denk ik bij het Circus of hij wordt iets van danser. Hij is altijd bezig met entertainen en dansen en heeft graag de lachers op zijn hand. Hij geniet ook van camera's etc.
Laats vroeg ook iemand aan hem of hij later gaat voetballen of dansen en hij antwoorde volmondig "dansen"
Gast- Gast
Hahaha! Wat een wijs gezichtje trekt ze er ook bij! Heel leuk.Vancity_girl schreef:Speciaal voor Filoria een foto van onze nieuwslezeres:
[/URL]
Laatst aangepast door Filoria op di 13 sep 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja he, soms lijkt het alsof ze alles al begrijpt.
Zou je de foto ff uit je quote kunnen halen, dan kan ik hem zo verwijderen...
Zou je de foto ff uit je quote kunnen halen, dan kan ik hem zo verwijderen...
Vancity_girl- Prater
Wat gaat mijn zoon later worden ... ik denk cabaretier a la Jochem Myjer.
Hij is al net zo druk en houdt zijn mond ook nooooit dicht, hahaha (alleen af en toe erg vermoeiend voor ons)
Hij is al net zo druk en houdt zijn mond ook nooooit dicht, hahaha (alleen af en toe erg vermoeiend voor ons)
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Foto verwijderd! Sorry ik weet dat je foto's beter niet kunt quoten, even niet aan gedacht.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik denk dat mijn zoontje later bouwvakker word. Hij wil elke dag de dvd van bob de bouwer zien en op mijn telefoon (via you-tube) filmpjes van graafmachines en kiepauto's (of zoals hij zelf zegt piepauto's ).
Of hij wordt vrachtwagenchauffeur/monteur. Hij speelt hele dagen met zijn collectie auto's en vrachtwagens.
Of hij wordt vrachtwagenchauffeur/monteur. Hij speelt hele dagen met zijn collectie auto's en vrachtwagens.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mag ik jullie kindje worden?
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» om gek van te worden
» Zindelijk worden
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» om gek van te worden
» Zindelijk worden
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: