Afvallen in 2011
+31
Jude
Monte
Highway
Mari
flower
applestar
Beachgirl
Lise_E
Sunshine
Poeke
MissD
mzcharlotte
Mscene
missmail
Jeanette
Silver
Frappuccino
Biancos
Ellebel
Jerry
silly-one
Arwyn
nina
Zwoesj
Rebecca
Minx
zaza
Zininzon
Pannetoet
Mysterious
Effie_O
35 plaatsers
Pagina 26 van 27
Pagina 26 van 27 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27
Re: Afvallen in 2011
Flower, heb je al op de weegschaal gestaan? Chipp heeft gelijk, het kan best meevallen..... Als je niet weegt, weet je ook niet of je daadwerkelijk aangekomen bent.
Hier gaat wel aardig. Beweeg niet zoveel, net gestopt met de opleiding, en rustig bezig aan het opknappen.
(steeds zware benauwdheid door de astma) Wel werk ik, waar ik ook veel moet lopen. Hopelijk wil mijn schoonzusje vanmiddag een rondje met mij fietsen. En anders zelf maar gewoon een uurtje of 2 fanantiek op pad gaan. Ik ga morgen en anders woensdag wegen, al denk ik dat er wel wat bij gekomen is... helaas....
Hier gaat wel aardig. Beweeg niet zoveel, net gestopt met de opleiding, en rustig bezig aan het opknappen.
(steeds zware benauwdheid door de astma) Wel werk ik, waar ik ook veel moet lopen. Hopelijk wil mijn schoonzusje vanmiddag een rondje met mij fietsen. En anders zelf maar gewoon een uurtje of 2 fanantiek op pad gaan. Ik ga morgen en anders woensdag wegen, al denk ik dat er wel wat bij gekomen is... helaas....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa ik weet ook dat ik mezelf voor de gek houd.. maar heb het nog steeds niet aangedurft.
IK denk morgen ochtend;)
Het is een slecht excuus maar ik ben echt zo'n stress eter, op het moment druk op het werk, wat spanningen omtrent woning verkoop van vriend.. en tsja dan wil ik sneller ongezonde dingen eten!
Fryske: wat jammer dat je bent gestopt met de opleiding, wat deed je?
CHip: goed bezig met het sporten!
IK denk morgen ochtend;)
Het is een slecht excuus maar ik ben echt zo'n stress eter, op het moment druk op het werk, wat spanningen omtrent woning verkoop van vriend.. en tsja dan wil ik sneller ongezonde dingen eten!
Fryske: wat jammer dat je bent gestopt met de opleiding, wat deed je?
CHip: goed bezig met het sporten!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ik deed Verzorgende IG. Zat in het laatste stukje van mijn opleiding moest nog een halfjaar, met verlenging van miss een 3 maanden. Maar helaas.... Gelukkig kan ik nu wel volop aan het werk.
Eerder vanavond lekker een uur toch nog gefietst met gemiddeld 30km p/u. Dus was wel trots op mezelf
Net genoten van een bbq maar heb me netjes gedragen, 1 worst, 1 hamburger en toen nog een worst. De buren keken me al aan, van hoef je niet meer? Haha, nee ik zat gewoon snel vol... Kwam ook door het vele water van het fietsen Heerlijk
Eerder vanavond lekker een uur toch nog gefietst met gemiddeld 30km p/u. Dus was wel trots op mezelf
Net genoten van een bbq maar heb me netjes gedragen, 1 worst, 1 hamburger en toen nog een worst. De buren keken me al aan, van hoef je niet meer? Haha, nee ik zat gewoon snel vol... Kwam ook door het vele water van het fietsen Heerlijk
Silver- Ratel
Ik ga vanaf vandaag weer actief meedoen. Door vele dingen aan mijn hoofd is het er een beetje bij ingeschoten ( het afvallen ook). Ik ben vandaag al begonnen met normaal eten en nu wil ik ook dat patroon weer oppakken. Gisteren nog een barbecue gehad en veel bier gehad ( afsluiting van de competitie). Dus vandaag een balansdag. Ik ben er in elk geval trots op dat ik als avond eten een bak konijnenvoer op had met wat brood en kruidenboter. Het was vooral veel sla en groente en ik zat ook helemaal vol.
Nu eens bedenken wat ik morgen ga eten. Beetje variatie en vaste tijden ga ik er wel in gooien.
Nu eens bedenken wat ik morgen ga eten. Beetje variatie en vaste tijden ga ik er wel in gooien.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Leuk man! Nou fijn dat je het nu weer op kan pakken. Soms heb je van die periodes dat het er allemaal wat bij in schiet, en dan moet je even om andere prioriteiten denken.
Ik hoop dat je de continuiteit weer wat kan vinden, en dat je het op die manier weer op kan pakken..
Ik hoop dat je de continuiteit weer wat kan vinden, en dat je het op die manier weer op kan pakken..
Silver- Ratel
Dat hoop ik ook, want het grootste probleem zit het bij mij in het onregelmatig eten en dan vooral in de avond, waardoor ik ga snacken en snaaien.
Deze week heb ik vakantie dus ik kan het lekker rustig aan gaan doen.
Volgende week mag ik weer werken, maandag is jammer want dan moet ik koken verzorgen. Maar heb al bedacht dat ik dan geen lunch meenemen en op school warm eet en dan 's avonds brood.
Verder zoek ik nog een tussendoortje rond half 4. Dan ben ik klaar met werken en heb ik honger maar weet nooit wat ik dan lekker kan snacken ( en gezond). Graag iets wat ik meer naar mijn werk kan nemen ( school). Dus iemand nog tips?
Deze week heb ik vakantie dus ik kan het lekker rustig aan gaan doen.
Volgende week mag ik weer werken, maandag is jammer want dan moet ik koken verzorgen. Maar heb al bedacht dat ik dan geen lunch meenemen en op school warm eet en dan 's avonds brood.
Verder zoek ik nog een tussendoortje rond half 4. Dan ben ik klaar met werken en heb ik honger maar weet nooit wat ik dan lekker kan snacken ( en gezond). Graag iets wat ik meer naar mijn werk kan nemen ( school). Dus iemand nog tips?
silly-one- Ratel
Een kwart stuk komkommer schillen wikkelen in zilverfolie, mesje erbij en smikkelen maar
Of een stuk krentenbrood, mueslibrood, met boter, rijstwafel, roggebrood, allemaal dingen die je wel mee kan nemen naar je school/werk.
Of een stuk krentenbrood, mueslibrood, met boter, rijstwafel, roggebrood, allemaal dingen die je wel mee kan nemen naar je school/werk.
Silver- Ratel
Naam | Lengte | Start | Huidig | Streef | Balans | Mood | Weegdatum |
Birgit | 1.75 | 77.9 | 77.0 | 70 | -0.9 | :-) | donderdag |
Chipp | 1.73 | 79 | 76,1 | 69 | - 4.1 | 11 april | |
Effie_O | 1.78 | 70 | 70 | 64 | - | ? | |
flower | 1.68 | 77.2 | 75.9 | 70 | - 1,3 | ? | ? |
FryskeFlinter | 1.79 | 78,8 | 74,5 | 72 | - 4,3 | woensdag | |
Highway | 1.68 | 82,5 | 78,9 | 72 | - 3,6 | bij dietist | |
remover27 | 1.73 | 79,7 | 72,8 | 68 | - 6.9 | :-D | ? |
Silly-One | 1.70 | 77 | 73,0 | 70 | - 4,0 | :-) | 28 mrt |
Laatst aangepast door FryskeFlinter op di 31 mei 2011 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Het wil niet meer Vorige week zat ik nog mooi rond de 73,8 ik denk nu ga ik goed opweg. Maar helaas niets is minder waar, die fijne feestweek kwam nog tussendoor, kon het chocola niet laten staan, en echt asociaal chocola gegeten helaas.... Merk het nu gelijk wel.... Plus dat ik nu ook gemakkelijker veel meer snoep nu ik ook veel vaker thuis ben. Ik zal in ieder geval straks even fanatiek een mooi rondje fietsen. Moet van mezelf
Hoe gaat het bij jullie? Zakt de moed ook al ver in de schoenen. Echt dat laatste dat wil gewoon niet. Ja dan moet ik een hele dag niets eten, dan zegt de wii dat ik goed bezig ben....
Hoe gaat het bij jullie? Zakt de moed ook al ver in de schoenen. Echt dat laatste dat wil gewoon niet. Ja dan moet ik een hele dag niets eten, dan zegt de wii dat ik goed bezig ben....
Silver- Ratel
Ik herken het wel hoor FF. Ik zit nu ook thuis en dan is het snacken en snaaien toch iets heel gemakkelijks. En inderdaad een feestje zorgt er ook wel weer voor dat je sneller gaat snoepen. Ik heb nu afgesproken niks in huis te halen deze week. Morgen ga ik wel met een vriendin lekker koken en een beetje afhankelijk van het weer wordt het een bbq of iets anders.
Ik ga nu maar eens een meloen aansnijden die ik vorige week heb gekocht. Ik begin weer snaaitrek te krijgen dus dan is dit wel een goede oplossing .
Ik ga nu maar eens een meloen aansnijden die ik vorige week heb gekocht. Ik begin weer snaaitrek te krijgen dus dan is dit wel een goede oplossing .
silly-one- Ratel
eetsmakelijk met je meloen
Ik ben net terug van mijn blokje fietsen. 1u en 8 min was wel lekker... Net broodje gehad, nu aan de cup a soup, straks nog broodje met tomaat en als desert een kwart stuk komkommer. Daar kan ik de middag wel mee door.
Wat je ook kan doen als je erge snaaitrek hebt, eerst een boterham eten, en daarna een handje vol chips of iets dergelijks nemen. Je zult zien dat je minder snaait.
Ik ben net terug van mijn blokje fietsen. 1u en 8 min was wel lekker... Net broodje gehad, nu aan de cup a soup, straks nog broodje met tomaat en als desert een kwart stuk komkommer. Daar kan ik de middag wel mee door.
Wat je ook kan doen als je erge snaaitrek hebt, eerst een boterham eten, en daarna een handje vol chips of iets dergelijks nemen. Je zult zien dat je minder snaait.
Silver- Ratel
Ik ga voorlopig gewoon niks in huis halen. Vandaag ook, was lekker weer was in de stad en wilde bij de swirl een ijsje gaan halen. Maar vond dat ik al genoeg geld had uitgegeven aan kleding, dus ik heb het meer niet gedaan. Wel even bij de hema broodjes gehaald voor bij de soep. Nu weet ik dat ik honger heb als ik thuis kom van werken en dan pak ik een bakje yoghurt met cruslie. Ik heb niks aan chips in huis, nog wel snoep, maar dat gaat bij mij minder hard.
silly-one- Ratel
En hoe gaat het ondertussen?
Hier weer een zwak weekend gehad. Broer zat niet lekker in zijn vel en wilde gaan stappen. Zeg ik geen nee tegen, wel stom natuurlijk want dan gaat het bier weer te hard.
Gisteren heel de dag netjes gedaan en 's avonds met vriendinnen op het terras ook nog netjes maar met onze keuze qua eten werd het toch weer een bbq. Ach het was wel gezellig. Vanaf morgen ga ik weer echt aan de bak. Nu eerst een spannende wedstrijd tennis kijken met een zak chips. Anders trek ik de spanning niet...
Hier weer een zwak weekend gehad. Broer zat niet lekker in zijn vel en wilde gaan stappen. Zeg ik geen nee tegen, wel stom natuurlijk want dan gaat het bier weer te hard.
Gisteren heel de dag netjes gedaan en 's avonds met vriendinnen op het terras ook nog netjes maar met onze keuze qua eten werd het toch weer een bbq. Ach het was wel gezellig. Vanaf morgen ga ik weer echt aan de bak. Nu eerst een spannende wedstrijd tennis kijken met een zak chips. Anders trek ik de spanning niet...
silly-one- Ratel
Pff, ik heb het er weer helemaal mee gehad, dus ga nou echt weer bezig met gezond eten!
Wat we nog hadden aan chocola is nu op (was een half reepje, dus dat viel mee) en heb gister appels (lekker met kaneel) en aardbeien gekocht. Moet vooral echt ophouden met al dat gesnoep. Het zit er zo in.. En ik heb ook het idee dat ik de afgelopen jaren bij het avondeten meer ben gaan eten. Bij aardappels/groente/vlees nog niet zo erg (dan eet ik vooral groente omdat ik niet van aardappels hou), maar wel bij andere dingen! We hebben donderdag pizza gegeten in de stad en normaal kwam ik dan tot de helft of misschien 3/4 (korsten liet ik dan liggen), maar ik kreeg hem nu (afgezien van de korsten) helemaal op.. Een keertje is dat niet zo erg, maar eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet nodig. Op letten dus!
En vanaf morgen weer braaf elke ochtend op de hometrainer! Hoop echt dat het deze keer eens effect zal hebben..
Wat we nog hadden aan chocola is nu op (was een half reepje, dus dat viel mee) en heb gister appels (lekker met kaneel) en aardbeien gekocht. Moet vooral echt ophouden met al dat gesnoep. Het zit er zo in.. En ik heb ook het idee dat ik de afgelopen jaren bij het avondeten meer ben gaan eten. Bij aardappels/groente/vlees nog niet zo erg (dan eet ik vooral groente omdat ik niet van aardappels hou), maar wel bij andere dingen! We hebben donderdag pizza gegeten in de stad en normaal kwam ik dan tot de helft of misschien 3/4 (korsten liet ik dan liggen), maar ik kreeg hem nu (afgezien van de korsten) helemaal op.. Een keertje is dat niet zo erg, maar eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet nodig. Op letten dus!
En vanaf morgen weer braaf elke ochtend op de hometrainer! Hoop echt dat het deze keer eens effect zal hebben..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kap er mee, kan het gewoon niet opbrengen
De volgende die de lijst update mag mij eruit halen :-)
De volgende die de lijst update mag mij eruit halen :-)
Gast- Gast
Birgit, wat vervelend dat je het niet op kan brengen, en stimuleren hier helpt ook niet? Je moet het uiteindelijk toch wel zelf doen... Ik zal je er uithalen...
Arwyn, minders dat het nu zwaar wordt, en elke keer dat gesnoep is 1x teveel. Als je het maar wat combineert met hartig gesnoep.. Dan hoef je dat zoete snoep ook niet zoveel... Al op de hometrainer gezeten? Of ga je dat 's avonds doen
Silly-one, ach een keer op stap moet kunnen toch, en wat bier meer is ook niet erg, nu gewoon heel erg gezond gaan eten... komt wel weer goed, als je er zelf maar vertrouwen in hebt.
Nou ik heb afgelopen zaterdag vrijgezellenfeestje gehad van een vriendin van mij, eerst picknick met van alles lekkers, daarna gebaksbordjes beschilderen ook weer met veel lekkers, en tot slot uit eten, nou daar had ik met 3 happen van mijn schnitzel al genoeg gehad, maar vond het zonde... dus toch de hele schnitzel opgegeten
En als aller laatste ook nog even flink op stap, de wijntjes gingen er uitermate goed in
Net op de weegschaal gestaan, dat viel me nog reuze mee... wel iets eraan maar niet schrikbarend veel... Straks even huishouden doen, als ik dan nog tijd/zin kan vinden misschien nog even op de racefiets een rondje doen
succes allemaal!
Arwyn, minders dat het nu zwaar wordt, en elke keer dat gesnoep is 1x teveel. Als je het maar wat combineert met hartig gesnoep.. Dan hoef je dat zoete snoep ook niet zoveel... Al op de hometrainer gezeten? Of ga je dat 's avonds doen
Silly-one, ach een keer op stap moet kunnen toch, en wat bier meer is ook niet erg, nu gewoon heel erg gezond gaan eten... komt wel weer goed, als je er zelf maar vertrouwen in hebt.
Nou ik heb afgelopen zaterdag vrijgezellenfeestje gehad van een vriendin van mij, eerst picknick met van alles lekkers, daarna gebaksbordjes beschilderen ook weer met veel lekkers, en tot slot uit eten, nou daar had ik met 3 happen van mijn schnitzel al genoeg gehad, maar vond het zonde... dus toch de hele schnitzel opgegeten
En als aller laatste ook nog even flink op stap, de wijntjes gingen er uitermate goed in
Net op de weegschaal gestaan, dat viel me nog reuze mee... wel iets eraan maar niet schrikbarend veel... Straks even huishouden doen, als ik dan nog tijd/zin kan vinden misschien nog even op de racefiets een rondje doen
succes allemaal!
Silver- Ratel
Naam | Lengte | Start | Huidig | Streef | Balans | Mood | Weegdatum |
Chipp | 1.73 | 79 | 76,1 | 69 | - 4.1 | 11 april | |
Effie_O | 1.78 | 70 | 70 | 64 | - | ? | |
flower | 1.68 | 77.2 | 75.9 | 70 | - 1,3 | ? | ? |
FryskeFlinter | 1.79 | 78,8 | 74,7 | 72 | - 4,1 | Maandag | |
Highway | 1.68 | 82,5 | 78,9 | 72 | - 3,6 | bij dietist | |
remover27 | 1.73 | 79,7 | 72,8 | 68 | - 6.9 | :-D | ? |
Silly-One | 1.70 | 77 | 73,0 | 70 | - 4,0 | :-) | 28 mrt |
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:
Naam Lengte Start Huidig Streef Balans Mood Weegdatum Chipp 1.73 79 74,2 69 - 4,8 6 juni Effie_O 1.78 70 70 64 - ? flower 1.68 77.2 75.9 70 - 1,3 ? ? FryskeFlinter 1.79 78,8 74,7 72 - 4,1 Maandag Highway 1.68 82,5 78,9 72 - 3,6 bij dietist remover27 1.73 79,7 72,8 68 - 6.9 :-D ? Silly-One 1.70 77 73,0 70 - 4,0 :-) 28 mrt
Wat goed dat sommige dames nog druk bezig zijn! Volhouden is de kunst.
Hier staat het nog steeds even stil. Al wel aardig wat kwijt, ongeveer op de helft nu ik ben nog actief aan het hardlopen, 2-3x in de week. Momenteel ben ik veel weg, weekendjes, kampen, enz. waardoor mijn gewicht niet zakt. Kreeg van de week wel te horen dat mijn buik/lovehandles strakker waren
Gast- Gast
Chipp schreef:Kreeg van de week wel te horen dat mijn buik/lovehandles strakker waren
Nou daar doe je het voor....
Nu heb ik wel een vraag aan jou... Want ik blijf wat hangen rond het standaard gewicht, hoe krijg jij het voor elkaar? Heb je een speciale tacktiek? Nog meer verandering in eetschema?
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Chipp schreef:Kreeg van de week wel te horen dat mijn buik/lovehandles strakker waren
Nou daar doe je het voor....
Nu heb ik wel een vraag aan jou... Want ik blijf wat hangen rond het standaard gewicht, hoe krijg jij het voor elkaar? Heb je een speciale tacktiek? Nog meer verandering in eetschema?
Ik sta qua cijfertjes stil. Sinds januari heb ik wel dingen veranderd. Eerst heb ik SB gedaan, dat red ik vaak 3-4 weken en dan let ik er niet meer op, motivatie weg.
Nu ben ik bezig met hardlopen, probeer ik 5x in 2 weken te doen. Met lekker eten maak ik de afweging: is het de moeite waard en hoeveel heb ik al gegeten/ga ik nog eten?
Bij een verjaardag neem ik bijvoorbeeld wel een tompouce, maar als ze die niet hebben, neem ik niet als compromis een stuk slagroomtaart. Dat vind ik namelijk niet de moeite waard. Wanneer ik een verjaardag heb thuis of twee op een dag, bedenk ik vantevoren wanneer ik een gebakje neem.
Wij eten pas om 20.30u ivm werken, daarna eet ik niks meer. Ook probeer ik kleinere porties te nemen. Het is bij mij ook niet dat ik honger heb, maar behoefte aan eten, om het eten. Rond 16/17.00u moet ik erg opletten, zwak momentje.
Tegenwoordig zorg ik dat ik altijd gezonde dingen in huis heb, vaak die snel over de atum zijn, zoals fruit. Zonde om weg te gooien, dus dan eet ik het maar op, die koekjes blijven wel goed.
Ik ben dus vooral bezig om een balans te vinden in het eten. Doordat ik veel meer beweeg, wordt mijn lichaam toch strakker. Ik verwacht dat mijn gewicht vanzelf weer gaat zakken, het heeft nu ook te maken met de opbouw van spieren. En al die weekendjes weg/vakantie/kamp is ook niet bevordelijk, dus ik ben allang blij dat ik nu ruim vier kilo lager blijf 'hangen' en niet meer aankom!
Wat heb jij veranderd?
Gast- Gast
Aaah oké ik snap het....
Ik ben bij de diëtiste geweest voor advies voor een structureel ontlastingpatroon en zo hebben we mijn hele eetschema bijgewerkt. Zo moest ik zowieso 3 uur in de week intensief bewegen, en 30 min per dag normaal bewegen, en de koekjs, chocola, mueslireep, e.d. zoetigheid weglaten en meer hartige dingen nemen als een stuk krentenbrood of mueslibrood. Meer drinken, en meer de porties verdelen over dag, dus niet na het eten gelijk een toetje, maar pas rond 20u (tijdens gtst :p) Dan heeft mijn eten even de tijd om te zakken en kan het volgende er weer in. Maar ja als je uit eten gaat kan dat niet altijd even goed... dus toen heb ik gewoon gegeten en geen kleine porties. Maar ook dat heeft gelukkig geen effect gehad op mijn darmen. *PDS*
En vorige week van blijdschap de diëtiste gebeld en gezegd dat het heel erg goed gaat, en gevraagd of ik de pro-biotica supplenten nog steeds moet hebben, ze stelde voor dat ik ze nog 1 keer een halfjaar moest gebruiken. En dan verder kijken hoe het dan gaat. Toendertijd, dat ik net begon met het speciale dieet heeft ze me er duidelijk op gewezen dat ik absoluut niet af mocht vallen. En stiekem heb ik dat dus wel gedaan... haha gewoon beetje meegepikt.
Ik ben bij de diëtiste geweest voor advies voor een structureel ontlastingpatroon en zo hebben we mijn hele eetschema bijgewerkt. Zo moest ik zowieso 3 uur in de week intensief bewegen, en 30 min per dag normaal bewegen, en de koekjs, chocola, mueslireep, e.d. zoetigheid weglaten en meer hartige dingen nemen als een stuk krentenbrood of mueslibrood. Meer drinken, en meer de porties verdelen over dag, dus niet na het eten gelijk een toetje, maar pas rond 20u (tijdens gtst :p) Dan heeft mijn eten even de tijd om te zakken en kan het volgende er weer in. Maar ja als je uit eten gaat kan dat niet altijd even goed... dus toen heb ik gewoon gegeten en geen kleine porties. Maar ook dat heeft gelukkig geen effect gehad op mijn darmen. *PDS*
En vorige week van blijdschap de diëtiste gebeld en gezegd dat het heel erg goed gaat, en gevraagd of ik de pro-biotica supplenten nog steeds moet hebben, ze stelde voor dat ik ze nog 1 keer een halfjaar moest gebruiken. En dan verder kijken hoe het dan gaat. Toendertijd, dat ik net begon met het speciale dieet heeft ze me er duidelijk op gewezen dat ik absoluut niet af mocht vallen. En stiekem heb ik dat dus wel gedaan... haha gewoon beetje meegepikt.
Silver- Ratel
Hier gaat het wel redelijk. Alleen dit weekend weer een hoop de planning wat niet gezond is. Ach ik doe mijn best. Ik probeer nu meer fruit te eten en minder te snoepen en dat gaat wel goed. Vanavond ga ik op de fiets mee de 4 daagse begeleiden ( verkeersleider) waarbij we langzaam moeten fietsen dus dat is in elk geval goed.
Het gewicht is nog niet om naar huis te schrijven maar dat gaat gewoon goed komen. Ik wil dit weekend het afval programma van mijn zus gaan vragen. Even gericht bezig zijn met eten en dat iemand mij verteld ( papier dan) wat ik moet eten. Ik denk dat, dar voor mij goed kan gaan werken. Omdat ik nu vaak moet denken wat wil ik eten gaat het niet echt altijd naar de gezonde hoek.
Vanavond maar ik wel een maaltijdsalade.
Het gewicht is nog niet om naar huis te schrijven maar dat gaat gewoon goed komen. Ik wil dit weekend het afval programma van mijn zus gaan vragen. Even gericht bezig zijn met eten en dat iemand mij verteld ( papier dan) wat ik moet eten. Ik denk dat, dar voor mij goed kan gaan werken. Omdat ik nu vaak moet denken wat wil ik eten gaat het niet echt altijd naar de gezonde hoek.
Vanavond maar ik wel een maaltijdsalade.
silly-one- Ratel
Echt nu ga ik hard afvallen. Ik kom alleen maar aan. Ik ga de komende weken tot aan de 4daagse geen alcohol meer drinken. Vieze dikmaker en snoep en chips haal ik niet meer in huis. Morgen na mij werk ga ik weer gelijk naar de boer om fruit en groente te halen. Daar is het lekkerder dan in de supermarkt en de kosten zijn ook wel interessant.
Vandaag al goed begonnen en niet gesnoept. Vanavond netjes een couscous salade gegeten. Morgen pak ik een pasta salade denk ik en voor donderdag moet ik nog iets bedenken. Maar gewoon gezond en niks raars of vets meer de komende weken.
Vandaag al goed begonnen en niet gesnoept. Vanavond netjes een couscous salade gegeten. Morgen pak ik een pasta salade denk ik en voor donderdag moet ik nog iets bedenken. Maar gewoon gezond en niks raars of vets meer de komende weken.
silly-one- Ratel
Ik kan niet van de hagelslag, nootjes, chips, en rozijntjes afblijven... Ik ben veel thuis en grijp alleen maar naar de kasten Nu moet ik toch maar een bezigheid zien te vinden om niet steeds te gaan snoepen.... Die halve dagen werken leveren niet veel op... ben rond 11.30 thuis en dan is het snoeptijd
succes silly-one
succes silly-one
Silver- Ratel
Ik doe met je mee Silly one! Bij mij sluipt het er ook aan, ik was vanochtend 75.1, terwijl ik onlangs 73.8 ben geweest. Gister weer begonnen met Sonja. Ging redelijk, totdat ik geen tijd had voor avondeten. Dus wel een beetje gesnoept en pas om tien uur wat normaals. Vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen!
Gast- Gast
Pagina 26 van 27 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen, wat vind jij?
» Afvallen
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» afvallen: wat eet jij?
» Afvallen
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» afvallen: wat eet jij?