Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Ik denk dat het sowieso op lange afstand wel anders is, Lizardje. Je hebt ook gewoon niet zomaar de mogelijkheid om in 't weekend even langs te gaan bij jouw of zijn ouders. Wij zijn er inderdaad heel snel in gesprongen, maar dat voelde goed op dat moment. Nu hebben we even een soort pauze omdat ie op vakantie is, en daarna zullen we wel gewoon in een soort prettig ritme vervallen. Maak je maar niet druk om dat 't bij jou langzamer gaat, ieder toch z'n eigen tempo? Ik wil trouwens nu ook echt nog niet samenwonen hoor. Ik wil m'n eigen huisje nog niet kwijt, en ik wil die stap nu nog niet maken. Maar ik denk er al wel over voor over een tijdje. Familie is voor ons allebei heel belangrijk, en we waren heel erg benieuwd naar elkaar's familie, dus daarom ging dat bij ons zo snel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had nu ook echt niet samengewoond als ik een eigen huisje had gehad zoals Joy nu heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja precies dat ligt ook aan de omstandigheden.
En 't ligt bij mij ook wel aan de leeftijd. Als ik 18 of 22 was geweest, had ik heel anders in die relatie gestaan dan nu ik bijna 27 ben. Nu ben ik er wel aan toe om te settelen. Ik ben er aan toe om te weten wie de vader van m'n kinderen wordt, zeg maar
En 't ligt bij mij ook wel aan de leeftijd. Als ik 18 of 22 was geweest, had ik heel anders in die relatie gestaan dan nu ik bijna 27 ben. Nu ben ik er wel aan toe om te settelen. Ik ben er aan toe om te weten wie de vader van m'n kinderen wordt, zeg maar
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou wel willen samenwonen, maar dat kan ik makkelijk zeggen omdat ik weet dat het niet mogelijk is. Wij zijn nu bijna 7 maanden samen.
De sleutel had mijn vriend ook niet gekregen als de omstandigheden daar niet goed voor waren. Maar omdat ik het een beetje sneu vind om hem 2 uur te laten rijden en dan vervolgens voor de dichte deur te laten staan, heb ik hem de sleutel gegeven . Op die dag kwam het ook goed uit omdat ik na mijn werk meteen naar een bedrijfsuitje ging, mijn vriend kon dan mooi de hond uitlaten en naar mijn ouders brengen. De volgende dag 's ochtends zijn we vertrokken voor ons eerste weekendje weg.
Ik vond het wel heel spannend om hem mijn sleutels te geven. Maar ik vond het nog spannender om hem voor mijn hondje te laten zorgen/naar mijn ouders te laten brengen.
Mijn vriend heeft mijn ouders al op onze 2de date ontmoet. 's middags kwamen we mijn ouders (moeder + stiefvader) in de stad tegen. 's avonds vierde ik mijn verjaardag en zouden mijn ouders ook komen, mijn vriend wist dat. We hadden toen nog geen relatie en op 2 vrienden (via wie ik hem ken) na, wist niemand dat ik hem leuk vond. Zijn moeder heb ik na iets meer dan een maand ontmoet. Mijn vriend woont nog thuis, dus naar zijn huis gaan was een vrij logische stap. na 1,5 maand heb ik zijn vader ontmoet, die woont in L.eipzig. Dat vond ik de meest spannende ontmoeting. Ik kon niet weg als ik dat zou willen. Om die angst weg te nemen heeft mijn vriend daar een hotel geboekt, zodat we ons terug konden trekken wanneer ik daar behoefte aan had. Dit was echt super allemaal! Komend weekend gaan we weer bij zijn vader op visite (vader is tussendoor ook een aantal keren in Nederland geweest).
Mijn vriend heeft mijn vader trouwens nog niet ontmoet.
De sleutel had mijn vriend ook niet gekregen als de omstandigheden daar niet goed voor waren. Maar omdat ik het een beetje sneu vind om hem 2 uur te laten rijden en dan vervolgens voor de dichte deur te laten staan, heb ik hem de sleutel gegeven . Op die dag kwam het ook goed uit omdat ik na mijn werk meteen naar een bedrijfsuitje ging, mijn vriend kon dan mooi de hond uitlaten en naar mijn ouders brengen. De volgende dag 's ochtends zijn we vertrokken voor ons eerste weekendje weg.
Ik vond het wel heel spannend om hem mijn sleutels te geven. Maar ik vond het nog spannender om hem voor mijn hondje te laten zorgen/naar mijn ouders te laten brengen.
Mijn vriend heeft mijn ouders al op onze 2de date ontmoet. 's middags kwamen we mijn ouders (moeder + stiefvader) in de stad tegen. 's avonds vierde ik mijn verjaardag en zouden mijn ouders ook komen, mijn vriend wist dat. We hadden toen nog geen relatie en op 2 vrienden (via wie ik hem ken) na, wist niemand dat ik hem leuk vond. Zijn moeder heb ik na iets meer dan een maand ontmoet. Mijn vriend woont nog thuis, dus naar zijn huis gaan was een vrij logische stap. na 1,5 maand heb ik zijn vader ontmoet, die woont in L.eipzig. Dat vond ik de meest spannende ontmoeting. Ik kon niet weg als ik dat zou willen. Om die angst weg te nemen heeft mijn vriend daar een hotel geboekt, zodat we ons terug konden trekken wanneer ik daar behoefte aan had. Dit was echt super allemaal! Komend weekend gaan we weer bij zijn vader op visite (vader is tussendoor ook een aantal keren in Nederland geweest).
Mijn vriend heeft mijn vader trouwens nog niet ontmoet.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik had de vierde date (na 2 weken?) de sleutels, zodat ik kon blijven liggen als mijn vriend naar zijn werk moest haha. Ik voelde me alleen HEEL erg onwennig in andermans huis
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik had de vierde date (na 2 weken?) de sleutels, zodat ik kon blijven liggen als mijn vriend naar zijn werk moest haha. Ik voelde me alleen HEEL erg onwennig in andermans huis
Ik vond dat juist heel erg fijn! Ook wel heel raar, maar met name heel fijn om eens op m'n gemakje de keukenkastjes te bekijken waar alles hoort
Ik was laatst in Amsterdam en na die kutte sollicitatie had ik heel sterk de behoefte om gewoon even naar zijn huisje te gaan..gewoon om daar even te zijn, omdat het zo prettig voelt en ik hem dan minder mis. Maar ja, toen dacht ik ..wat ga ik daar dan doen? Ik heb daar nu niks. Hij vond het wel heel schattig dat ik dat had overwogen en had zo gemogen. Ik had daar sowieso mogen slapen voor de sollicitatie zodat ik niet zo vroeg de deur uit hoefde vanuit Den Haag, maar ik wilde weten wat de exacte reistijd vanuit DH was, dus maar niet gedaan.
Marin- Lady Post-a-lot
grappig dat je dat gevoel had Joy. Maar aan de andere kant heb je in zijn huis inderdaad niet zo het gevoel dat je hem mist! ach, je kunt altijd nog een keer gaan afstoffen daar , als je hem te erg mist.
Wij vertrekken zaterdag ochtend naar L.eipzig / Berlijn. En ik ben nu tassen aan het inpakken maar bang dat ik iets vergeet. Alle kleding van mijn vriend ligt hier, dus ik 'moet' zijn tas ook inpakken.
Heeft iemand nog gouden tips van dingen die ik niet mag vergeten?
Wij vertrekken zaterdag ochtend naar L.eipzig / Berlijn. En ik ben nu tassen aan het inpakken maar bang dat ik iets vergeet. Alle kleding van mijn vriend ligt hier, dus ik 'moet' zijn tas ook inpakken.
Heeft iemand nog gouden tips van dingen die ik niet mag vergeten?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb dat nooit gehad dat t ook echt practisch was dat iemand mijn sleutels had of ik die van hem. Heb de ouders van mn vriend wel gezien trouwens maar niet ontmoet ik voel die behoefte ook niet. maar dat komt ook door mn ex schoonouders.
veel plezier Serpentijn.
veel plezier Serpentijn.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Serpentijn, leuk dat je daar heen gaat! Wat je niet moet vergeten? Qua inpakken? Reisgidsje van Berlijn En verder eigenlijk niet echt een idee naast alle standaard dingen. Als je nog tijd hebt, kan je iets kleins (bakje lekkere chocolaatjes ofzo) in z'n tas doen omdat jij m moet inpakken. Als ie 'm dan openmaakt in Berlijn zit ie dat pas.
Vriendlief smste me vanochtend alweer, niks 48 uur, meer 24 uur Hij had even bereik weer op 't vasteland maar nog geen wifi, dus gauw een paar smsjes heen en weer. Vannacht gaat ie in een nachttrein de bergen in dus dan ook geen bereik. Maar toch lief en fijn gevoel dat zodra hij even bereik heeft, direct aan me denkt
Vriendlief smste me vanochtend alweer, niks 48 uur, meer 24 uur Hij had even bereik weer op 't vasteland maar nog geen wifi, dus gauw een paar smsjes heen en weer. Vannacht gaat ie in een nachttrein de bergen in dus dan ook geen bereik. Maar toch lief en fijn gevoel dat zodra hij even bereik heeft, direct aan me denkt
Marin- Lady Post-a-lot
Super lief Joy!
Ik ga vanavond koken denk ik. Iemand een simpel gerecht, wat ik niet kan verpesten?
Ik ga vanavond koken denk ik. Iemand een simpel gerecht, wat ik niet kan verpesten?
Rush- Lady Post-a-lot
Hoe simpel is simpel?
Want je kan bijv heel makkelijk gewoon gehakt rullen, zak tomatensaus er door heen en pasta koken, en dan heb je pasta met tomatensaus. Maar als je 't iets mooier er uit wilt laten zien, kan je kleine balletjes van dat gehakt maken met wat kruiden en parmezaanse kaas er doorheen, en die bakken, en dan de saus daar over heen. Op 't einde nog wat parmezaanse kaas er over heen om de saus wat dikker te maken. Dan heb je net al een iets 'ingewikkelder' gerecht. Als ik nog meer suggesties moet geven, geef je maar een gil! Lust je mexicaans?
Want je kan bijv heel makkelijk gewoon gehakt rullen, zak tomatensaus er door heen en pasta koken, en dan heb je pasta met tomatensaus. Maar als je 't iets mooier er uit wilt laten zien, kan je kleine balletjes van dat gehakt maken met wat kruiden en parmezaanse kaas er doorheen, en die bakken, en dan de saus daar over heen. Op 't einde nog wat parmezaanse kaas er over heen om de saus wat dikker te maken. Dan heb je net al een iets 'ingewikkelder' gerecht. Als ik nog meer suggesties moet geven, geef je maar een gil! Lust je mexicaans?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, we hebben nog wel spaghetti, maar misschien haal ik wel even penne ofzo. Ik moet dat koken van de pasta gewoon even een keer doen en dan is het wel goed.
En ik ben alleen, dus als het mislukt dan kan ik er wel om lachen. M`n vriend komt pas half 7 thuis, dus dan zorg ik dat het klaar is
En ik ben alleen, dus als het mislukt dan kan ik er wel om lachen. M`n vriend komt pas half 7 thuis, dus dan zorg ik dat het klaar is
Rush- Lady Post-a-lot
Mexicaans lusten we trouwens ook wel .
Maar ik ga vanavond maar eens gewoon pasta proberen
Maar ik ga vanavond maar eens gewoon pasta proberen
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind wokken altijd wel lekker en simpel. Wij gebruiken meestal varkensvlees, maar het kan ook met kip. Deze in blokjes snijden, (eventueel kruiden), deze bakken in de wok. Wokgroente erbij bakken, uiteindelijk de woksaus erbij voegen en tada! Dit kun je eten met rijst of noodles, als vind ik noodles persoonlijk veel lekkerder.
Wat ik ook wel eens maak is rijst met gehakt. Ik rul dan gehakt, hier doe ik een uitje doorheen, paprika en mais. Lekker aanbakken. Dit maak ik op smaak met drie eetlepels tomatenketchup, 3 eetlepels chilisaus en een snufje kaneel. Dit kun je in een wrap wikkelen, of een paprika mee vullen. Als ik er rijst bij doe, doe ik er altijd wat kidneybonen doorheen, dan vult wat meer. Succes!
Wat ik ook wel eens maak is rijst met gehakt. Ik rul dan gehakt, hier doe ik een uitje doorheen, paprika en mais. Lekker aanbakken. Dit maak ik op smaak met drie eetlepels tomatenketchup, 3 eetlepels chilisaus en een snufje kaneel. Dit kun je in een wrap wikkelen, of een paprika mee vullen. Als ik er rijst bij doe, doe ik er altijd wat kidneybonen doorheen, dan vult wat meer. Succes!
Gast- Gast
Ok nou doe dan maar lekker pasta inderdaad, en gewoon maken zolang je nog zelf thuis bent! Daar kan niets mee mis gaan joh
Marin- Lady Post-a-lot
Joan, dat doen we ook heel vaak, maar ik ben geen held met rijst koken en als je dan samenwoont met een indo is dat not done
Rush- Lady Post-a-lot
Weet je wat ook leuk is, en suuuper lekker? Zelf pizza maken! Het kost wel even wat tijd maar het is helemaal niet moeilijk. Mijn vriend en ik doen dat meestal in het weekend. Nomnom! Zoooo lekker
Gast- Gast
Jaaaa, dat is ook zeker lekker. Misschien leuk voor zondag!Joan schreef:Weet je wat ook leuk is, en suuuper lekker? Zelf pizza maken! Het kost wel even wat tijd maar het is helemaal niet moeilijk. Mijn vriend en ik doen dat meestal in het weekend. Nomnom! Zoooo lekker
Heb m`n vriend gesmst dat hij gehakt uit de vriezer moet halen, dus nu moet ik vanavond wel
Rush- Lady Post-a-lot
Ja dat doen m'n vriend en ik ook wel vaker, zelf pizza maken! Alleen noem ik zo'n pizza altijd plaat pizza, omdat het een vierkante pizza op de ovenplaat is. Maar hij vindt dat zo raar, want een pizza is eigenlijk altijd een plaat en wordt op een plaat gebakken. Dus nu willen we een keer kommetjes-pizza bakken, als tegen-effect.
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha Joy! Maak je 't deeg en de saus ook zelf? Wat doe je er meestal op voor beleg? Ik vind het altijd helemaal af als we na de pizza nog zelfgemaakte tiramisu eten! NOMNOM! Ik hou zo van eten
Gast- Gast
Ik hou ook zo van eten! Maar ik ben net weer een kilo afgevallen, dus dat gaat de goede kant op! Vriend had ook al aangegeven dat ie weer vaker moet sporten als ie terug is van vakantie (door die kersverse relatie was 't er even niet echt van gekomen haha gelukkig had ie genoeg andere 'activity points' ). Maar dus lijkt het me verstandig om samen goed er op te letten, we zijn allebei te dik dus waarom ook niet samen afvallen? Niet dat we dan hetzelfde rigoreuze dieet of trainingsprogramma gaan volgen, maar gewoon opletten dat we allebei niet snoepen en gezond eten. Dat moet te doen zijn!
Wij beleggen 'm meestal met gorgonzola want daar zijn we gek op! En verder hou ik heel erg van parmaham er op. En rode ui, maar daar houdt hij weer niet van. Dus meestal zijn het twee kazen, twee vleessoorten en wat groenten (artisjokharten bijv).
Wij beleggen 'm meestal met gorgonzola want daar zijn we gek op! En verder hou ik heel erg van parmaham er op. En rode ui, maar daar houdt hij weer niet van. Dus meestal zijn het twee kazen, twee vleessoorten en wat groenten (artisjokharten bijv).
Marin- Lady Post-a-lot
M'n vriend gruwelt van champignons. Laat ik daar nou net helemaal verslaafd aan zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Ahh zelf pizza maken . Ik maak hem alleen altijd echt veel te vol. Is het meer beleg dan pizza haha. Je kunt ook van die pizza bodems kopen bij de ah, die zijn erg lekker. Zitten er 2 in een pak
Vanavond komt mijn zus bij ons eten en ga ik lekker thaise pompoensoep maken, heb er nu al zin in! En als toetje appelbuideltjes.
Vanavond komt mijn zus bij ons eten en ga ik lekker thaise pompoensoep maken, heb er nu al zin in! En als toetje appelbuideltjes.
Gast- Gast
Oeh, die appelbuideltjes klinken lekker Powerbabe! Hoe maak je dat precies?
Gast- Gast
Het is echt oersimpel.
Je neemt een bladerdeeg vierkantje, een halve appel met het klokhuis er uit geboord en legt die in het midden. Dan bestrooi je de appel met krenten/rozijnen, suiker, kaneel. Vouwt alle puntjes naar elkaar tot al het bladerdeeg dicht zit en bestrijkt dan het bladerdeeg met een beetje ei voor een glansje en je kunt eventueel daar ook nog wat suiker op strooien .
En dan in de oven op 180 graden tot ze goudbruin zijn. Hoe lang ze moeten verschilt wel een beetje per hoeveelheid.
Je neemt een bladerdeeg vierkantje, een halve appel met het klokhuis er uit geboord en legt die in het midden. Dan bestrooi je de appel met krenten/rozijnen, suiker, kaneel. Vouwt alle puntjes naar elkaar tot al het bladerdeeg dicht zit en bestrijkt dan het bladerdeeg met een beetje ei voor een glansje en je kunt eventueel daar ook nog wat suiker op strooien .
En dan in de oven op 180 graden tot ze goudbruin zijn. Hoe lang ze moeten verschilt wel een beetje per hoeveelheid.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: