Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Lekker! Misschien wel iets voor de verjaardag van m'n moeder. Dan serveer ik t met kaneelijs en slagroom Leukk!
Gast- Gast
oehhh wat een lekkere dingen allemaal
Ik hou ook zo van eten maar ben veelste dik geworden . ALs mijn vriend en ik samenzijn eten we nog veeel meer ongezonde dingen Maar wat lekker!
Ik wilde vanavond eigenlijk een blik soep opentrekken met een broodje, omdat we nog ontzettend veel moeten doen vandaag. en afwassen is dan irritant .. maar misschien ga ik ook nog wel een simpele pasta in elkaar draaien. eens even kijken wat ik allemaal nog in de kasten heb liggen.
Ik hou ook zo van eten maar ben veelste dik geworden . ALs mijn vriend en ik samenzijn eten we nog veeel meer ongezonde dingen Maar wat lekker!
Ik wilde vanavond eigenlijk een blik soep opentrekken met een broodje, omdat we nog ontzettend veel moeten doen vandaag. en afwassen is dan irritant .. maar misschien ga ik ook nog wel een simpele pasta in elkaar draaien. eens even kijken wat ik allemaal nog in de kasten heb liggen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Mijn vriend eet als een malle, dat is echt niet normaal. Die eet gerust in 1x zo`n bak ijs leeg.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nog 3 daagjes!!
Eigenlijk zou ik 'm zaterdag of zondag pas zien, zodat ie z'n jetlag rustig kon uit slapen bij z'n ouders, maar hij smste me dat ie me toch wel heel graag wil zien en of ik dan vrijdag naar z'n ouders kan komen! Gaan we direct de video van de vakantie kijken met z'n allen. Jaaaa Dat wil ik wel!
Eigenlijk zou ik 'm zaterdag of zondag pas zien, zodat ie z'n jetlag rustig kon uit slapen bij z'n ouders, maar hij smste me dat ie me toch wel heel graag wil zien en of ik dan vrijdag naar z'n ouders kan komen! Gaan we direct de video van de vakantie kijken met z'n allen. Jaaaa Dat wil ik wel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja en nee. Ik heb me prima vermaakt zonder 'm en daarbij spraken we elkaar eigenlijk bijna elke dag weer. Maar aan de andere kant is drie weken zonder elkaar toch wel heel lang en met name de laatste dagen missen we elkaar wel echt en kijken we er naar uit om elkaar weer te zien. Volgens mij knuffel ik 'm echt plat
Marin- Lady Post-a-lot
Oehhhh das bijna joy!
Ik heb vandaag twee jaar met mn vriend <3
Ik heb vandaag twee jaar met mn vriend <3
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Gefeliciteerd!!
Rush- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Atelier Madame! Da's een stuk langer dan de drie maanden die ik vandaag heb..pff de tijd gaat zo langzaam, het voelt al als veel langer. En nog 2 daagjes wachten Nu ben ik er wel echt klaar mee
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, raar is dat he? Dat het al zoveel langer voelt, dat heb ik dus ook.
Rush- Lady Post-a-lot
Joy heeft een kwart jaar verkering!!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja ik vind het haast irritant dat het pas 3 maanden is, dat klinkt zo kort. En jeetje, ik ben daarvan zelf 2 weken weggeweest, en hij nu 3 weken.. Ongelooflijk hoe weinig tijd we dan eigenlijk pas samen hebben doorgebracht, maar tegelijkertijd toch al zo vreselijk veel hebben gedaan. Heel raar.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, moet je nagaan dat ik er dan nog bij vertel dat het nog geen eens 5 maand is, maar we al wel samenwonen.
Heb trouwens alleen maar positieve reacties gehad. Volgens mij beseft niemand in m`n omgeving dat het pas 5 maand is.
Heb trouwens alleen maar positieve reacties gehad. Volgens mij beseft niemand in m`n omgeving dat het pas 5 maand is.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha heel goed, en ze zouden stom zijn ook om daar over te oordelen!
Marin- Lady Post-a-lot
Wij zijn terug uit Berlijn!
Jade- Ratel
Hoe hebben jullie het gehad, Serpentijn?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Verslag!
Marin- Lady Post-a-lot
Even tussendoor hoor. Spreek je je ex nog wel eens Rush? Wat vind hij ervan dat je nu samenwoont?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Het verslag! haha.
We hebben het echt geweldig gehad! We zijn zaterdagochtend om 06.15 vertrokken, 15 minuten vertraging doordat we de papieren van t hotel waren vergeten te printen (kwamen we in de auto achter, nog wel voor de deur ).
Daarna een goede reis gehad met weinig file en om 11.45 waren we in Leipzig. De vader van mijn vriend was nog aan het werk en z'n stiefmoeder met een vriendin in de stad. We hebben onze spullen daar thuis gedropt (konden pas vanaf 15.00 uur inchecken in het hotel) en zijn toen even lekker de stad in gegaan. Daar hebben we meteen flink geshopt! Ik heb daar echt een ontzettend gave blouse van mijn vriend gekregen, durfde hem eigenlijk niet aan te nemen . In de stad hebben we afgesproken met zijn stiefmoeder en besloten dat we bij hen thuis lekker een kopje koffie gingen drinken. tegen 17.00 hebben we ingecheckt in het hotel, gedoucht en opgefrist en om 18.30 waren we weer bij zijn vader thuis (inmiddels ook thuis) en zijn we uit eten gegaan bij een Italiaans restaurant in het centrum van Leipzig. tegen 00.00 waren we uiteindelijk doodmoe op onze kamer en vielen we meteen in slaap.
De volgende ochtend om 09.00 uur gingen we bij zijn vader ontbijten, die had echt een super lekker ontbijt in elkaar gemaakt! Daarna zijn we naar Grimme gereden. Dat is een dorpje die in augustus 2002 helemaal onder water is gelopen. Het dorp is nu nog bezig met de wederopbouw (tot het de volgende keer weer onderloopt)
*
De bovenste lijn op die witte pilaar geeft de waterstand van die datum aan. Dit was niet het laagste punt uit het dorpje.
Ik vond dat erg indrukwekkend om te zien! Het was echt een prachtige omgeving! We hebben nog een stuk door de heuvels gereden en zijn ergens een ijsje gaan eten. 's middags hebben we nog even een uurtje op bed gelegen, gedoucht etc. en 's avonds zijn we bij de Griek uit eten gegaan.
Maandagochtend om half 8 zijn we naar zijn vader gegaan en hebben we daar een kop koffie gedronken en afscheid genomen. om half 9 zaten we in de auto naar Berlijn. om 10 uur hebben we ingecheckt in ons hotel in Berlijn en zijn we meteen naar de stad vertrokken. Het was even zoeken hoe we daar moesten komen, maar het is gelukt! We hebben echt ontzettend veel bekeken, een rondvaart over de Spree gemaakt en 'gewinkeld' in de Friedrichstrasse. Echt een heerlijke dag! We zijn ook nog langs een chocolaterie gekomen (en hebben chocolade gekocht) waar ze chocolade beelden hadden staan.
*
echte chocolade dus!
rond 19.00 zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben daar lekker gegeten, tegen 21.00 waren we bekaf op de kamer.
Dinsdagochtend hebben we in het hotel ontbeten en zijn we daarna weer richting Berlijn gegaan. We zijn eerst naar de Kurfurstendamm gegaan, maar dat viel erg tegen. Na een paar uurtjes wandelen zijn we met de U-bahn naar de Warchauerstrasse gegaan en vanuit daar zijn we naar Alexanderplatz gelopen (dat was verder dan gedacht, en ik had mn voeten vol met blaren). bij Alexanderplatz hebben we onder de vernsehentoren bij de Starbucks koffie gedronken en hebben we de S-bahn naar de Friedrichstrasse gepakt. Uiteindelijk zijn we weer met de U-bahn naar de Potsdamerplatz gegaan en met de S-bahn naar het hotel . 's avonds zijn we in Teltow uiteten geweest bij een Steakhouse.
*
Woensdagochtend hebben we in Potsdam ontbeten en gewandeld. Dit was een erg leuk stadje en hadden we achteraf nog meer tijd nodig. Om 13.00 uur zijn we weer richting G.ron.ingen gereden.
Sorry voor het lange verhaal.
We hebben het echt geweldig gehad! We zijn zaterdagochtend om 06.15 vertrokken, 15 minuten vertraging doordat we de papieren van t hotel waren vergeten te printen (kwamen we in de auto achter, nog wel voor de deur ).
Daarna een goede reis gehad met weinig file en om 11.45 waren we in Leipzig. De vader van mijn vriend was nog aan het werk en z'n stiefmoeder met een vriendin in de stad. We hebben onze spullen daar thuis gedropt (konden pas vanaf 15.00 uur inchecken in het hotel) en zijn toen even lekker de stad in gegaan. Daar hebben we meteen flink geshopt! Ik heb daar echt een ontzettend gave blouse van mijn vriend gekregen, durfde hem eigenlijk niet aan te nemen . In de stad hebben we afgesproken met zijn stiefmoeder en besloten dat we bij hen thuis lekker een kopje koffie gingen drinken. tegen 17.00 hebben we ingecheckt in het hotel, gedoucht en opgefrist en om 18.30 waren we weer bij zijn vader thuis (inmiddels ook thuis) en zijn we uit eten gegaan bij een Italiaans restaurant in het centrum van Leipzig. tegen 00.00 waren we uiteindelijk doodmoe op onze kamer en vielen we meteen in slaap.
De volgende ochtend om 09.00 uur gingen we bij zijn vader ontbijten, die had echt een super lekker ontbijt in elkaar gemaakt! Daarna zijn we naar Grimme gereden. Dat is een dorpje die in augustus 2002 helemaal onder water is gelopen. Het dorp is nu nog bezig met de wederopbouw (tot het de volgende keer weer onderloopt)
*
De bovenste lijn op die witte pilaar geeft de waterstand van die datum aan. Dit was niet het laagste punt uit het dorpje.
Ik vond dat erg indrukwekkend om te zien! Het was echt een prachtige omgeving! We hebben nog een stuk door de heuvels gereden en zijn ergens een ijsje gaan eten. 's middags hebben we nog even een uurtje op bed gelegen, gedoucht etc. en 's avonds zijn we bij de Griek uit eten gegaan.
Maandagochtend om half 8 zijn we naar zijn vader gegaan en hebben we daar een kop koffie gedronken en afscheid genomen. om half 9 zaten we in de auto naar Berlijn. om 10 uur hebben we ingecheckt in ons hotel in Berlijn en zijn we meteen naar de stad vertrokken. Het was even zoeken hoe we daar moesten komen, maar het is gelukt! We hebben echt ontzettend veel bekeken, een rondvaart over de Spree gemaakt en 'gewinkeld' in de Friedrichstrasse. Echt een heerlijke dag! We zijn ook nog langs een chocolaterie gekomen (en hebben chocolade gekocht) waar ze chocolade beelden hadden staan.
*
echte chocolade dus!
rond 19.00 zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben daar lekker gegeten, tegen 21.00 waren we bekaf op de kamer.
Dinsdagochtend hebben we in het hotel ontbeten en zijn we daarna weer richting Berlijn gegaan. We zijn eerst naar de Kurfurstendamm gegaan, maar dat viel erg tegen. Na een paar uurtjes wandelen zijn we met de U-bahn naar de Warchauerstrasse gegaan en vanuit daar zijn we naar Alexanderplatz gelopen (dat was verder dan gedacht, en ik had mn voeten vol met blaren). bij Alexanderplatz hebben we onder de vernsehentoren bij de Starbucks koffie gedronken en hebben we de S-bahn naar de Friedrichstrasse gepakt. Uiteindelijk zijn we weer met de U-bahn naar de Potsdamerplatz gegaan en met de S-bahn naar het hotel . 's avonds zijn we in Teltow uiteten geweest bij een Steakhouse.
*
Woensdagochtend hebben we in Potsdam ontbeten en gewandeld. Dit was een erg leuk stadje en hadden we achteraf nog meer tijd nodig. Om 13.00 uur zijn we weer richting G.ron.ingen gereden.
Sorry voor het lange verhaal.
Laatst aangepast door Serpentijn op do 20 okt 2011 - 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Hier voelt het ook nog zo kort maar zaterdag zijn wij toch echt al vijf jaar samen. De tijd gaat zo snel.
Gast- Gast
Wat leuk, volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad! Klikte het ook goed met z'n vader en z'n stiefmoeder en jou? Vond je het leuk om hen te ontmoeten? Lieve foto van jullie ook
Ik ben alleen nog maar aan het stuiteren en de uren aan het aftellen
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Wat leuk, volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad! Klikte het ook goed met z'n vader en z'n stiefmoeder en jou? Vond je het leuk om hen te ontmoeten? Lieve foto van jullie ook
Spannend! nog maar een paar dagen toch?
Wij hebben het echt super gehad! Het was zo fijn om samen eg te zijn .
Ik heb zijn vader in mei al voor de eerste keer ontmoet en in tussentijd is hij ook 1 keer in Nederland geweest, toen heb ik hem ook gezien. Maar het klikt erg goed . Dat is wel heel erg fijn! Ik merk gewoon dat ik ontzettend welkom ben in zijn familie (en hij in mijn familie) en dat is voor ons allebei erg belangrijk.
Ik vind de foto van ons samen ook erg leuk geworden!
Jade- Ratel
Oh ik dacht dat je z'n vader nog nooit ontmoet had. Fijn dat het zo goed klikt dan.
Ik vind m'n vriend stom Ik heb 'm al twee keer gevraagd of ik iets van boodschapjes mee moet nemen morgen, voor het ontbijt op zaterdag..Omdat ie natuurlijk helemaal niets in huis heeft. Maar hij geeft maar geen antwoord, en nu zit ie al in 't vliegtuig. Nou, haha, ik ben zo'n sukkel dat ik 't dan dus toch maar mee ga nemen. Gewoon een brood en wat beleg, dus niets bijzonders. Moet ie maar antwoorden. Eigenlijk zou ik hem gewoon op zaterdagochtend naar de supermarkt moeten laten gaan als ie ontdekt dat er niets in huis is, maar daar ben ik dan toch te lief voor
Ik vind m'n vriend stom Ik heb 'm al twee keer gevraagd of ik iets van boodschapjes mee moet nemen morgen, voor het ontbijt op zaterdag..Omdat ie natuurlijk helemaal niets in huis heeft. Maar hij geeft maar geen antwoord, en nu zit ie al in 't vliegtuig. Nou, haha, ik ben zo'n sukkel dat ik 't dan dus toch maar mee ga nemen. Gewoon een brood en wat beleg, dus niets bijzonders. Moet ie maar antwoorden. Eigenlijk zou ik hem gewoon op zaterdagochtend naar de supermarkt moeten laten gaan als ie ontdekt dat er niets in huis is, maar daar ben ik dan toch te lief voor
Marin- Lady Post-a-lot
ooooh joy wat ben jij een slecht vriendinnetje! komt je vriendje na 3 weken eindelijk terug, dan moet je op zn minste een verrassingsontbijtje voor m regelen hoor!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: