Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade wo 12 okt 2011 - 2:27

Mijn vriend en ik hebben ook een lange afstand relatie. wat is eigenlijk lang? we zien elkaar elk weekend. Soms komt er iets tussen en dan zien we elkaar langer niet, maar in principe is het goed te doen!

Ik mis mijn vriend wel, wil super graag samen zijn maaar ik stel me er doordeweeks gewoon op in dat het niet kan. smile

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade wo 12 okt 2011 - 2:27

leuk dat er wat actiever wordt gereageerd in dit topic! smile

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 2:29

Ik vind lange afstand zelf pas als 't in een ander land is, maar dat is denk ik persoonlijk Wink Ik ben naar mijn vriend ook 2 uur onderweg, maar wonen in Den Haag en Amsterdam. Maar dat vind ik niet bepaald lange afstand Wink

Ik kan nu nog makkelijk m'n vriend door de week zien en sowieso in 't weekend, maar als ik straks weer werk wordt dat ook moeilijker. Of juist makkelijker, als ik in Amsterdam ga werken. Maar dan nog heb ik een kat in m'n eigen huis en willen we nog niet samenwonen :P
Maar omdat we hiervoor allebei een lange afstandsrelatie hebben gehad (ja en daarna woonde hij natuurlijk samen met z'n ex toen ze getrouwd waren), zijn we niet echt gewend om elkaar zo vaak te zien binnen een relatie. Dat is wel even wennen en afstemmen wat we prettig vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mermaid wo 12 okt 2011 - 3:37

Lange afstand is voor mij niet dat je iemand nog elk weekend kan zien. Dat is gewoon verder weg :P
Ik heb er ook wel veel vertrouwen in dat het goed komt tussen mij en mijn vriend, maar het is nu wel heel moeilijk Toen ik hem leerde kennen zaten we beide op het schip natuurlijk, vanaf dat moment waren we ook eigenlijk altijd bij elkaar 2,5 maand lang (nouja onze vrije tijd wat soms ook alleen 's nachts tegelijk was) En het moeilijkste is nu dat het moeilijk is om contact te houden. We bellen nu 1 keer per week en we proberen te mailen/smsen maar hij komt niet veel van het schip af en heeft dus bijna nooit bereik met zijn mobiel en internet tja dat werkt vaker niet als wel. En als je dan gewend bent elkaar veel te zien en nu hoor je soms ineens een dag niks van hem en als je al wel wat hoort zijn het sowieso maar 1 of 2 smsjes op een dag of een mailtje. Toen ik in het buitenland zat was ik nog wel normaal bereikbaar, gewoon normaal internet en smsen.
En nu is het voor mij ook moeilijk dat het allemaal wat onwerkelijk lijkt. Ik zit ineens weer bij m'n ouders, werkloos. Precies zoals voor ik weg ging bijna alsof er niks gebeurd is in de tussentijd. Dus ook met mn vriend vind ik het soms een heel onwerkelijk idee allemaal.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid wo 12 okt 2011 - 3:40

Joy_ schreef:Lizard, wat ik weet van lange afstandsrelaties (ik en ex, vriend en ex, zus en ex) is dat het hard werken is, maar dat het wel goed te doen is. Nu is 't net alsof al die bovenstaande relaties uit zijn gegaan daardoor, maar dat is niet zo Wink Het is gewoon anders dan wanneer je elkaar kunt zien wanneer je wilt. Aan de andere kant: Ik miste mijn ex veel minder dan dat ik m'n vriend nu mis als ik gewoon thuis op de bank zit. Juist het feit dat hij dichtbij is, maar ik niet bij 'm ben, mis ik 'm veel meer. Terwijl bij een lange afstandsrelatie je gewoon wéét dat je elkaar niet veel ziet, en daar stel je je op de een of andere manier ook op in. Hopelijk kan je genieten van de tijd dat je samen bent!

Daar zit veel waarheid in ja. Ach we hebben dan een part time lange afstandsrelatie als ie wel thuis is Wink Voordeel is dat het schip waar hij op zit volgend jaar vanuit R.otterdam gaat varen standaard. Dus is ie nog regelmatig in R.otterdam en ik mag mee als vriendin aan boord.

Laatst aangepast door Lizardje op wo 12 okt 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  GreenGrass wo 12 okt 2011 - 3:45

Ik hoop dat ik binnenkort hier ook mee kan schrijven smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Jade wo 12 okt 2011 - 3:50

GreenGrass schreef:Ik hoop dat ik binnenkort hier ook mee kan schrijven smile

Dat zou leuk zijn!

duss vertel! (heb al wel iets gelezen in het date topic :P)

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 3:50

Dat zou leuk zijn GG! Vertel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  GreenGrass wo 12 okt 2011 - 3:52

Ik heb zo een date :P hij is nu onderweg naar mij toe!

Laatst aangepast door GreenGrass op zo 6 nov 2011 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade wo 12 okt 2011 - 3:53

GreenGrass schreef:Ik heb zo een date :P hij is nu onderweg naar mij toe!
Ik weet nog niet precies hoe of wat ik voel, maar het is wel leuk! Ik hoop zo dat ik gewoon binnenkort weer een leuke vriend heb!

leuk!!

Heel veel plezier met je date. Dit is niet de eerste date met deze jongen toch?

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass wo 12 okt 2011 - 3:53

Serpentijn schreef:
GreenGrass schreef:Ik heb zo een date :P hij is nu onderweg naar mij toe!
Ik weet nog niet precies hoe of wat ik voel, maar het is wel leuk! Ik hoop zo dat ik gewoon binnenkort weer een leuke vriend heb!

leuk!!

Heel veel plezier met je date. Dit is niet de eerste date met deze jongen toch?

Tweede date smile maar we skypen echt elke avond ongeveer...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 4:06

Dat belooft veel goeds, veel plezier!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 19:54

Hoe ging je date GG?!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 23:32

Staat in het date topic!

Ik moet vriend 48 uur missen zonder whatsapp en sms terwijl hij op een boot hier door vaart:

Het kersverse relatie topic - Pagina 17 Halong-bay

Boehoe, nu mis ik 'm niet alleen, maar ben ik ook stikjaloers. Ik wil ook!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 23:37

Oh dat topic lees ik nooit, ik ga kijken!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid do 13 okt 2011 - 1:38

Mannen en boten ze moeten t verbieden Wink
Komt bij mij wel vaak voor trouwens dat ik een dagje niks van mn vriend hoor, niks aan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 1:56

Maar das bij jou natuurlijk wel logisch Lizardje Wink

Als ik een dag niks van mn vriend hoor vind ik het niet zo leuk.. Het hoeft maar een klein berichtje te zijn, vind het gewoon fijn om iets van hem te horen. Maarja, mannen.. :P

Ik heb vannacht bij mn vriend geslapen maar hij moest gewoon werken vandaag (ik ben vrij vandaag), dus ben ook vroeg opgestaan. Volgende week is het andersom, maar hij zal niet voorstellen om dan bij mij te slapen.. Dat vind ik wel jammer, hij is niet zo flexibel. Hij zal nooit na een verjaardag/feestje/oid nog naar mij komen, terwijl ik dat andersom wel doe. En ik dan heb ik nog niet eens een auto/rijbewijs dus doe er bijna 4x zo lang over met het OV. Maarja ik ben gewoon iemand die veel dingen in één dag kan doen, dat vind ik leuk, hij is wat rustiger. Maargoed, verder mag ik niet klagen hoor, hij is hartstikke lief voor me. smile

Gast
Gast

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 2:00

M`n vriend moest er 5:45 al af dus ik heb daarna nog heerlijk geslapen. Meestal als hij er 6:45 af moet dan slaap ik daarna niet weer tot 7:30, dus dat was wel fijn vanochtend. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 13 okt 2011 - 2:01

Oh ik word normaal overgoten van berichtjes, en we mailen normaal gesproken ook veel. Als ik dan even niets laat horen is het eerder dat hij vraagt: Baaabe are you ok?! Maar op zo'n boot heeft ie natuurlijk nul bereik, dus dat is logisch. Daarna zit ie in de bergen dus zal ie ook niet veel bereik hebben, maar wel wifi in 't resort.

Amazzonia, kon je niet blijven liggen dan? In 't begin stond ik ook op met hem, maar nu blijf ik gewoon liggen als hij vroeg op moet en ik ben vrij. Tja, waarom ook niet.. dan geeft ie me nog even een kusje als ie naar z'n werk gaat en sta ik paar uur later op. Wel oneerlijk tegenover hem haha. Maar ik heb ook een huissleutel dus ik kan 't huis afsluiten als ik weg ga, weet niet of jij dat hebt.
Mijn vriend is ook nooit bij mij, maar dat komt omdat mijn huis kleiner is en hij zwaar allergisch voor m'n kat is. Het is dus gewoon niet handig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 2:16

Nee, ik heb zn huissleutel niet.. Hij die van mij ook niet trouwens. Ik zie hem er ook niet voor aan om die snel te geven, ik denk dat ik daar veel makkelijker in ben (het is dat de situatie er nog niet naar geweest is, maar anders had ik hem zo een sleutel gegeven).
Maarja ik heb zn ouders ook nog steeds niet gezien.. Hun huis wel (ze waren op vakantie) maar dat schiet niet op :P Hij is gewoon wat trager met zulk soort dingen denk ik nerd

Gast
Gast

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 2:18

Ik had al sleutels van m`n vriend z`n huis voordat ik zijn ouders had gezien, maar dat kwam omdat ik er altijd van vrijdag op zaterdag sliep en op zaterdagochtend werkt hij.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 13 okt 2011 - 2:29

Mijn vriend had mijn sleutels ook al heel snel!

Hij kwam op een avond toen ik een bedrijfsuitje had. Hij kon toen dus mijn huis in (vooral om de hond uit te laten) en mij later ophalen van t uitje :P. We waren toen een week of 6 samen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 13 okt 2011 - 2:30

Ik moest toen ik op vakantie ging sleutels bij laten maken voor Confusion omdat ze voor Mitzi ging zorgen. Toen heb ik maar direct sleutels voor hem bij laten maken, wel zo handig, ik was er nu toch. Sinds een paar weken heb ik pas zijn sleutels. En sindsdien kan ik dus gerust lekker blijven liggen, of gewoon een paar dagen blijven en er in en er uit om boodschappen te doen enz. Wel zo handig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid do 13 okt 2011 - 2:41

Logisch maakt het nog niet leuk. Heemaal omdat ik wel anders was gewend Wink

Ik zou mn vriend nu echt nog geen sleutels geven trouwens en vind het ook echt niet erg dat ik zijn familie niet heb ontmoet (na 3 maanden) nou is onze situatie een beetje apart natuurlijk maar ook anders had ik die behoefte nog niet zo gehad. Beetje rustig aan kan ik het begin nooit kwaad denk ik dan.
Ik vind het allemaal heel leuk voor jullie, maar vind het wel snel heel serieus allemaal met samenwonen, familiedingen etc. Ik krijg nu ook al de vraag waarom ik niet bij mn vriend ga wonen want dat zou veel makkelijker zijn qua werk. Tja dat is dan misschien maar ik vind dat echt te snel na 4 maanden.
naja misschien ben ik ook gewoon wat voorzichtiger geworden door vorige relaties.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 2:46

Wij waren beide niet op zoek naar een relatie en zouden het ook rustig aan doen. Vrij snel sliep ik er al en omdat ik niet op zaterdag om half 8 bij m`n ouders voor de deur ga staan omdat m`n vriend moet werken, had ik ook al vrij snel een sleutel. Ik was vanaf toen steeds vaker in zijn huisje, gewoon omdat ik het daar fijn vond en bij m`n ouders niet. Zelfs toen hebben we nog gezegd dat we het rustig aan moesten blijven doen. En nu wonen we toch samen.

Ik was ook heel terughoudend en wilde eigenlijk helemaal geen vriend, juist omdat ik zo fucked was door vorige relaties, maar m`n huidige vriend is zo anders. Het voelt gewoon zo goed. Als hij morgen wil trouwen doe ik het ook nog denk ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud