Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Ja en nee, de druk is er wel vanaf (zie sollicitatietopic), maar ik ben echt een vaatdoek zo slap vandaag van alle emoties. Vanavond gewoon lekker beetje rustig kletsen met m'n vriend via google chat. Zaterdag hebben we die bruiloft trouwens, dan mag ik m'n mooie jurk aan
GG, als je het maar samen fijn hebt toch? Dan hoef je er geen labeltje aan te geven, maar als jullie het samen maar leuk hebben!
GG, als je het maar samen fijn hebt toch? Dan hoef je er geen labeltje aan te geven, maar als jullie het samen maar leuk hebben!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Ja en nee, de druk is er wel vanaf (zie sollicitatietopic), maar ik ben echt een vaatdoek zo slap vandaag van alle emoties. Vanavond gewoon lekker beetje rustig kletsen met m'n vriend via google chat. Zaterdag hebben we die bruiloft trouwens, dan mag ik m'n mooie jurk aan
Ik heb je verhaal even gelezen! en het lijkt me erg moeilijk.
Ik hoop dat je snel een baan vindt!
Maar wat ik me afvraag, heb je geen recht op een bijstandsuitkering? Ik bedoel, je moet toch in je levensonderhoud kunnen voorzien? "zwerven" zou niet mogelijk moeten zijn toch?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja dat heb ik wel, maar daar kan ik net de huur mee betalen en red ik de rest niet mee. En op die manier wil m'n vader me dan niet steunen, daarvoor moet ik wel er bij werken. Dus gauw een baan vinden dus voor sowieso een salaris!
Maar goed heb mezelf voorgenomen er vanavond even niet aan te denken en ga lekker HNTM kijken en met vriendje kletsen!
Maar goed heb mezelf voorgenomen er vanavond even niet aan te denken en ga lekker HNTM kijken en met vriendje kletsen!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ja dat heb ik wel, maar daar kan ik net de huur mee betalen en red ik de rest niet mee. En op die manier wil m'n vader me dan niet steunen, daarvoor moet ik wel er bij werken. Dus gauw een baan vinden dus voor sowieso een salaris!
oke, op die manier! En om te gaan uitkijken naar een goedkopere woning is ook geen optie?
Maar ik snap dat je even lekker wilt ontspannen! veel plezier met HNTM en je vriendje
Jade- Ratel
Pfff ik voel me de laatste dagen zo'n sentimitele muts Het is gelukkig wel positief hoor, ik ben gewoon heel erg verliefd haha. Mis mn vriend ook ontzettend als we niet samen zijn. Ik heb dit nog nooit echt gehad bij iemand, het voelt zo raar! Maar ik ben wel erg happy, moet het gewoon even kwijt
Gast- Gast
Aw wat heerlijk Amazzonia! Jeetje, wat een geluk
Hahaha ik lig helemaal in een deuk om m'n vriend. Wat ie net aan me vroeg (via de chat):
Ben je er klaar voor?
Zit je rustig op de bank?
Rustig, klaar voor een grote vraag?
Het is een hele romantische vraag hoor..
Weet je zeker dat je er klaar voor bent?
...
Ga je binnenkort mee naar de Ikea?
En dan gaat het dus alleen om dit bakblik omdat ie brownies voor m'n moeder wil bakken als we daar langs gaan.
God, I love him..
Hahaha ik lig helemaal in een deuk om m'n vriend. Wat ie net aan me vroeg (via de chat):
Ben je er klaar voor?
Zit je rustig op de bank?
Rustig, klaar voor een grote vraag?
Het is een hele romantische vraag hoor..
Weet je zeker dat je er klaar voor bent?
...
Ga je binnenkort mee naar de Ikea?
En dan gaat het dus alleen om dit bakblik omdat ie brownies voor m'n moeder wil bakken als we daar langs gaan.
God, I love him..
Marin- Lady Post-a-lot
Haha. Dat soort geplaag ken ik maar ik al te goed .
Geweldig!
Dus jullie zitten ook al op GTalk. Welcome to the club!
Geweldig!
Dus jullie zitten ook al op GTalk. Welcome to the club!
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Haha ja wij Gtalken altijd als we allebei thuis zijn. Want FacebookChat vind ik niet prettig omdat ik niet online wil zijn voor iedereen en m'n Gmail gebruik ik sowieso eigenlijk alleen voor hem.
Ik antwoordde uiteraard met dat ik bang was dat ie 't nooit zou vragen en of we er wel klaar voor zijn
Ik antwoordde uiteraard met dat ik bang was dat ie 't nooit zou vragen en of we er wel klaar voor zijn
Marin- Lady Post-a-lot
Haha leuk joy! Lekker burgelijk ook ikea. Mijn vriend en ik hebben afgelopen zaterdag Ikea leeg gekocht.
@ammazonia, fijn dat je je zo voelt! Verliefd zijn is heerlijk!
Hoevaak zien jullie je vriend eigenlijk gemiddeld?
@ammazonia, fijn dat je je zo voelt! Verliefd zijn is heerlijk!
Hoevaak zien jullie je vriend eigenlijk gemiddeld?
Jade- Ratel
5 maandjes samen!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:5 maandjes samen!!
Gefeliciteerd! Dat schiet al op!
Jade- Ratel
Wow Rush loop jij even voor op mij (zal je ook wel blijven doen ook haha). Gefeliciteerd! Tijd vliegt
Ik zie m'n vriend gemiddeld zo'n 3 dagen in de week denk ik, soms wat meer, soms wat minder. We zijn intussen al zo volgeplanned voor de komende weken, met allerlei bezoek en feestjes. En dan is de decembermaand (waarin ik ook nog eens jarig ben) nog niet eens begonnen.
Ik zie m'n vriend gemiddeld zo'n 3 dagen in de week denk ik, soms wat meer, soms wat minder. We zijn intussen al zo volgeplanned voor de komende weken, met allerlei bezoek en feestjes. En dan is de decembermaand (waarin ik ook nog eens jarig ben) nog niet eens begonnen.
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha. Ja ik hoop wel dat ik voor blijf lopen!
Toevallig heb ik zaterdag zo`n brownie bakblik en spullen gekocht, ga ik vanavond bakken denk ik.
Toevallig heb ik zaterdag zo`n brownie bakblik en spullen gekocht, ga ik vanavond bakken denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh lekker! Jullie 5 maanden brownies
Marin- Lady Post-a-lot
Komen jullie nog wel aan andere dingen toe?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ja genoeg! Er zitten 7 dagen in de week, dus als ik gemiddeld 3 er van bij m'n vriend ben, ben ik nog steeds het grootste gedeelte andere dingen aan het doen Met vriendinnen en familie afspreken bijvoorbeeld, of gewoon lekker alleen zijn. Dat zou ik ook niet willen missen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik doe ook genoeg andere dingen, maar mijn vriend is ook veel aan het werk of met z`n hobby bezig. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zie mn vriend meestal van woensdagavond tm donderdagavond (we zijn meestal beide op donderdag vrij) en 1 dag in het weekend. Ik vind het prima zo, heb genoeg tijd voor andere dingen en mn familie en vrienden
Gast- Gast
Ik zie mijn vriend altijd van vrijdagavond tot maandagmorgen. Verder wil natuurlijk niet.
Het komt dus ook voor dat we in de weekenden gescheiden dingen doen, ondanks dat we bij elkaar thuis zijn.
Mijn vriend heeft vrijdag avond bv een etentje en zaterdag overdag n feestje.. dan zie ik heb dus alleen zaterdagvond en zondag.
Maar doordeweeks spreken we elkaar vaak ook nog wel online!
Het komt dus ook voor dat we in de weekenden gescheiden dingen doen, ondanks dat we bij elkaar thuis zijn.
Mijn vriend heeft vrijdag avond bv een etentje en zaterdag overdag n feestje.. dan zie ik heb dus alleen zaterdagvond en zondag.
Maar doordeweeks spreken we elkaar vaak ook nog wel online!
Jade- Ratel
ik kan daar geen zinvol antwoord op geven hoe vaak ik mn vriend zie. eerst zag ik m elke dag nu bijna 5 weken niet. En hoe t straks gaat weet ik niet.
Dus ik heb op t moment nog genoeg tijd over voor andere dingen. ook toen ik m wel elke dag zag, nog genoeg tijd voor anderen/andere dingen.
Dus ik heb op t moment nog genoeg tijd over voor andere dingen. ook toen ik m wel elke dag zag, nog genoeg tijd voor anderen/andere dingen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ben je al aan t stuiteren lizard? Nog paar daagjes!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk er nog niet teveel over na. Dan word ik zenuwachtig en gaat de tijd helemaal langzaam. Mar heb echt superveel zin om m weer te zien! Dus ja als ik er teveel aan ga denken stuiter ik behoorlijk
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Rush schreef:5 maandjes samen!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Aahh ik zie mn vriend morgen weer en ik kan echt niet wachten nog niet eens een week officieel wat, maar t voelt echt als veel langer...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Gisteren waren we ff lekker samen uiteten, en opeens zegt mijn vriend: Ik wil weer oud worden met jou! Dat was zo lekker om weer te horen. Ik smolt helemaal hahaha. Dat was dus mijn geluksmomentje van gisteren!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: