Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade do 15 sep 2011 - 6:58

Weet jullie vriend eigenlijk dat jullie forummen? :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin do 15 sep 2011 - 7:00

Marsy: Hotel Loreto

Serpentijn: ja hoor, ik zit nu naast 'm te forummen. En zodra ie het scherm ziet, begint ie elke zin met 'Lieve Yes'. Heeeeel irritant Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Marsy28 do 15 sep 2011 - 7:01

@ Serpentijn...

Hoezo vraag je dat?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Jade do 15 sep 2011 - 7:06

Nou.. als jullie elkaar in Brugge tegen komen.. hoe ken je elkaar? ja euhh...
En ik kan me voorstellen dat niet iedereen na 2 weken relatie verteld dat ze non-stop forummen :P

Mijn vriend weet het ook hoor.. en zit vaak naast me als ik forum en noemt me een soort van 'junk'. nerd

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 15 sep 2011 - 7:09

Aaah zo, ja, ik heb 'm net al gezegd dat een ander stelletje van 't yes forum ook naar Brugge gaat dit weekend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marsy28 do 15 sep 2011 - 7:10

Nou ja, 2 weken..

Maar mijn vriend weet het. Ik ben begonnen met forummen toen ik nog in het buitenland zat en hoewel ik wel dagelijks een paar keer op het Yes cafe te vinden ben, forum ik niet intensief. Hij vindt het wat apart denk ik maar verder..?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Rush do 15 sep 2011 - 20:00

Serpentijn schreef:Weet jullie vriend eigenlijk dat jullie forummen? :P
Ja hij weet het. En ik heb hem uitgelegd dat ik het fijn vind om anoniem over dingen te kunnen praten en vragen kan stellen omdat ik niet echt zo`n band met vriendinnen heb.

Hij heeft ook wel vaak iets aan het forum van zijn favo automerk, dus hij snapt het enigszins :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Atelier Madame do 15 sep 2011 - 21:37

Serpentijn schreef:Weet jullie vriend eigenlijk dat jullie forummen? :P

mijne nog niet eens na 2 jaar :P
forum altijd vanaf mn eigen laptop of telefoon en die controleert hij eigenlijk nooit. Niet dat ik me er voor schaam ofzo, maar denk wel dat hij het enigsinds apart zou vinden.. drunken
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jade zo 18 sep 2011 - 21:28

Hoe was jullie weekendje weg Joy?
En gefeliciteerd met jullie 2 maand!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 18 sep 2011 - 21:59

Serpentijn schreef:Hoe was jullie weekendje weg Joy?
En gefeliciteerd met jullie 2 maand!

Dank je! Wat lief smile Heb 't nog niet eens tegen hem gezegd hahaha. Hij ging vanochtend gauw vroeg naar z'n werk, gaf me alleen een kus. Ben nu nog even bij hem, maar ga zo ook m'n spullen pakken en dan weer richting m'n eigen huis. Dan lekker foto's bewerken en herinneringen ophalen aan ons eerste weekendje weg smile

Het was echt heel erg leuk! Brugge is wel echt klein, maar super schattig. We hadden eigenlijk de stad wel in een halve middag gezien, maar hebben ons toch de rest van de tijd goed weten te vermaken. Hebben heel veel gefotografeerd, en voelen elkaar heel goed aan daarin, laten elkaar lekker met rust en zijn dan dus ook niet constant klef aan het doen. Wel lekker, eigenlijk. Paar leuke foto's van elkaar gemaakt ook en gisteren op 't laatste moment toch nog maar even een foto van ons samen gemaakt, dat hadden we nog niet eens gedaan Wink

Verder hebben we de Belfort toren beklommen (allebei met knikkende knieen maar we vonden ons heel stoer haha), en een rondvaarttochtje gemaakt, juist níet in de cliché paardenkoets gegaan haha, naar een bierbrouwerij en lekker veel gegeten.

Het leukste was eigenlijk de tweede avond toen we bij een soort bierbrasserie gingen eten, echt hele ongedwongen sfeer, niet zo chic maar gewoon lekker soort kroeg. Met echt onwijs goed eten! Lekker wat biertjes er bij en de sfeer was echt gewoon top. We kwamen er achter dat er bier was met zijn achternaam, dus dat hebben we natuurlijk gedronken en de flesjes meegenomen (en de dag erna nog meer bierflesjes daarvan gekocht). Echt super leuk.

Het was eigenlijk niet echt romantisch in cliché romantisch, wat je zou denken bij zo'n mooi Middeleeuws stadje, maar gewoon echt heel vertrouwd en gezellig en fijn met elkaar. Heel veel kusjes en lieve dingen, maar met name ook gewoon echt samen op stap en foto's maken. Precies wat bij ons past dus smile

En daarna naar m'n vader toe, om m'n vader en stiefmoeder en m'n kleine zusje Kiek te ontmoeten! Allemaal zenuwachtig natuurlijk, maar ging ook heel goed. M'n vader en vriend hebben allebei een interesse voor auto's, en ook in racen, en vorig weekend was m'n vriend foto's gaan maken op het circuit in Zandvoort samen met zijn vader, terwijl mijn vader daar op dat moment aan het racen was. Zou dus heel goed kunnen dat m'n vriend m'n vader's Porsche dus heeft gefotografeerd! Gaat ie vanavond thuis even kijken. Super grappig weer, want onze hele relatie hangt al samen van dit soort toevalligheden bij onze ouders. Volgens mij kunnen onze ouders het echt onwijs goed met elkaar vinden, zeggen we steeds. En ook met elkaar, hij zat al te Facebooken met m'n moeder terwijl we in Brugge waren, en ik krijg ook al fijn de groetjes van zijn moeder en toont ze interesse in hoe het met me gaat enzo en vind ik haar onwijs lief. Klinkt allemaal wel zoetsappig, maar gezien familie voor ons allebei echt héél erg belangrijk is, is dat echt heel erg fijn. Dat we dat van elkaar begrijpen, hoe belangrijk dat is, is echt een belangrijk punt in onze relatie ook en spreken we vaak uit dat we dat zo fijn vinden smile
(niet quoten)

Afijn, het was dus ook erg gezellig met m'n vader en stiefmoeder, en we hebben samen Kiek nog in bed gelegd. Toen ze ging slapen riep ze nog 'Doeidoei PP', echt zooo lief. Ik heb haar wel gezegd dat ik haar liever vindt dan m'n vriend en toen zei zij: Nou mooi is dat.

Laughing

Zo, en nu ga ik gauw richting m'n eigen huis voor de foto's, die plaats ik wel in 't fototopic en niet hier smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade zo 18 sep 2011 - 22:07

Wat fijn dat jullie het zo ontzettend leuk hebben gehad! Heerlijk even een weekendje samen weg, elkaar nog beter leren kennen. Ik ben ook al eens in Brugge geweest en het is inderdaad niet heel groot, maar ze hebben wel prachtige gebouwen. Het heeft gewoon een geweldige uitstraling!

En ook super dat het gewoon klikt met jullie familie's! Dat maakt een relatie gewoon een stuk makkelijk! En wat lief dat je zusje zo leuk reageerde!

Tussen onze familie's klikt het gelukkig ook erg goed. volgende week gaat de moeder van mijn vriend, mijn moeder + stiefvader ontmoeten. Dat lijkt me ook heel erg leuk!

Ik zal het fototopic in de gaten houden!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 2:36

Ik wil graag even iets kwijt Very Happy. Sinds deze week wonen mijn vriend en ik samen!
Het was niet echt de planning, maar wegens omstandigheden kwam het zo uit. Ik woon samen met een vriendinnetje en zij stelde zelf voor dat hij bij ons kwam wonen.

Het is niet de bedoeling dat we voor altijd met zijn 3en blijven wonen haha, maar voor nu een fijne en gezellige oplossing!

Het was ook echt lief, mijn huisgenote begon een heel verhaal over dat ze het altijd leuk vindt als mijn vriend er is en dat hij altijd zo behulpzaam is dus dat ze het juist leuk zou vinden als hij bij ons kwam wonen, als hem dat uit de brand zou helpen. Dat vond ik leuk om te horen, want blijkbaar vindt zij mijn vriend dus ook heel leuk en dat is fijn! Dat wist ik natuurlijk al wel, maar dit is toch een extra bevestiging.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 2:55

Wat een leuk nieuws, Powerbabe!

Wat lief dat je vriendinnetje meegaand is, en eigenlijk wel gezellig, zo met z'n drietjes. En gezien hij er toch al zo veel was.

Heel veel samenwoonplezier, met z'n drietjes, maar met name ook met z'n tweetjes I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 3:04

Ah, lief, bedankt!

Hij was er toch al zo goed als altijd door de situatie bij hem thuis, en R. had aangegeven dat hij daar echt weg moest anders zou hij er aan onder door gaan. Dus we hadden al wel besloten dat we echt op zoek zouden gaan naar een huis zodat we samen konden gaan wonen, maar N. (vriendinnetje/huisgenoot) stelde zelf al voor dat dat misschien een gezellige en handige tijdelijke oplossing was, mits hij meedeelde in de vast lasten (wat natuurlijk logisch is). Ik had het zelf nooit aan haar durven vragen, want ik zou haar niet zo voor het blok willen zetten (tenminste dat gevoel zou ik er dan van krijgen, dat zij zich zo voelt haha). Snap je?

maar wel echt fijn dat ze zo meegaand is inderdaad! En scheelt haar uiteindelijk alleen maar geld haha!

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 3:10

Oh fijn dat zij het dan aangaf, dan weet je zeker dat ze het er ook mee eens is. En het is sowieso tijdelijk dan, maar haalt het de druk van de ketel bij hem thuis. Fijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 3:18

Leuk Powerbabe! Fijn dat je huisgenootje zo reageerde zeker omdat hij ook echt thuis weg 'moest'. Woont hij nu volledig bij je inclusief al zijn spullen of zijn die nog bij zijn ouders?

Moest jij trouwens een tijdje geleden niet je huis uit..? Of is dit een nieuw huis?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 3:35

Ja, klopt ik moest in april mijn huis uit, maar ben toen in dit appartement gaan wonen!

Zijn kleding ligt verspreid over mijn huis, zijn opa en oma's huis en mijn ouders' huis haha. En verder liggen zijn spullen voor het grootste gedeelte wel bij mij. Hij wil verder weinig bij zijn moeder meenemen, maar dat komt nog wel, zijn moeder en hij praten nu niet met elkaar dus hij heeft niet zoveel zin om die spullen te gaan halen. Hij woonde natuurlijk ook bij zijn moeder dus echt veel spullen had hij niet.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 3:42

Klote dat het zo slecht loopt met zijn moeder, daarom is het wel extra fijn dat hij nu officieel bij jou woont en een nieuw thuis heeft smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 3:50

Ja het is echt klote, vooral omdat ik weet dat ze zo veel van elkaar houden. Ik snap ook niet precies waar het precies zo erg is misgegaan dat het zo uit de hand is gelopen. Ik denk wel dat het beter is voor hun relatie als ze niet bij elkaar wonen. Ze hebben ook echt enorm veel meegemaakt in die familie wat er voor zorgt dat mijn vriend en zijn moeder meer als broer en zus met elkaar om gaan dan als moeder en zoon. Maar goed ik zal er niet teveel over uitwijden.

Ik vind deze situatie ook echt verre van leuk, ik mis zijn moeder wel en ik wil ook niet dat ze het gevoel heeft dat ik hem overgehaald heb om maar bij mij te komen wonen. Is dat raar?

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 3:54

Logisch dat jij je zo voelt, vooral ook omdat je die moeder erg mag. Zij zal ook wel inzien dat het nu beter is dat hij niet meer thuis woont en dat dat echt niet komt doordat jij hem gepusht hebt. Laat ze beide gewoon even afkoelen de komende tijd en stimuleer je vriend dan gewoon om een keer rustig te gaan praten met zijn moeder. Het gaat vast een stuk beter wanneer hij ergens anders woont, of denk je echt dat die relatie niet meer te lijmen is?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 4:08

Ik denk wel dat het nog te lijmen is, maar dat er wel gepraat moet worden over beweedredenen en gevoelens van beide kanten. En dat is het probleem, ze zijn allebei zo koppig als de pest. Maar ik denk dat het wat tijd nodig heeft en dan wel komt. Hopelijk!

Gast
Gast

Bericht  Jade zo 25 sep 2011 - 22:12

jeetje pb, jammer dat het zo gaat tussen je vriend en zijn moeder.
Wel erg fijn dat je vriendin zo positief reageerde!

Bevalt het een beetje?

Hier is mijn vriend weer naar huis, na 6 dagen samen zijn. Vrijdag komt hij weer, ik vind er nu al niets aan.
Ik vind het steeds moeilijker dat we elkaar alleen de weekenden zien.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 25 sep 2011 - 22:23

Serpentijn schreef:
Hier is mijn vriend weer naar huis, na 6 dagen samen zijn. Vrijdag komt hij weer, ik vind er nu al niets aan.
Ik vind het steeds moeilijker dat we elkaar alleen de weekenden zien.

Haha dan zie je elkaar toch niet in de weekenden alleen? Maar dit was vast eenmalig dan, denk ik? Wel moeilijk, kan me voorstellen dat het dan wel weer even omschakelen is. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan afgelopen dagen dan? Of gewoon lekker samen thuis hokken?

Wij hebben ook weer een heerlijk weekend gehad. Samen shoppen en zaterdagavond naar een feestje van een vriend van hem. Lekker bier gezopen met de jongens (alhoewel ik ze er dit keer niet uitdronk haha) en ik kan 't wel vinden met z'n vrienden. En zondag lekker uitgeslapen, ontbijtje voor 'm gemaakt en weer op de scooter naar Amsterdam. Hij had de scooter van z'n beste vriend geleend, en hoewel ik er eerst best wel op tegen was dat ie er ook eentje wilde (want ik vond het best wel fout) zie ik nu wel in dat het echt ideaal is, om zo even de stad in te gaan (hij woont anders toch wel een half uur fietsen en dan doe je dat minder snel). Echt zo leuk om samen op de scooter te vroomvroomen. Willen we ook wel eens op vakantie in Italie gaan doen smile
En gisteravond naar z'n ouders gegaan om te borrelen en eten. Ik zag ze nu voor de tweede keer en vind het echt onwijs lieve mensen. Ze zijn echt precies hetzelfde als mijn ouders, dat scheelt! Echt heel erg leuk smile

Dus ja, ik ben blij! Helaas zie ik m'n vriend nog maar 1 x voordat ie drie weken op reis naar Azie gaat, dus zie 'm woensdag denk ik nog even. Maar heb genoeg andere leuke dingen in de planning staan terwijl hij weg is, dus zal me vast prima vermaken smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:28

Ah, fijn dat het weer leuk was bij zijn ouders. Klinkt als een lekker weekend!

Wel balen dat hij nu 3 weken weg gaat, juist nu jullie on top of your love zijn zegmaar haha. Maar goed wel heel leuk voor hem, en als hij terug is, is het weer extra leuk hem te zien! En als je zelf genoeg leuke dingen te doen hebt gaat de tijd inderdaad net even wat sneller smile.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 25 sep 2011 - 22:33

Ja het is ook wel goed juist, om even los van elkaar te zijn. Dat vind ik verder ook niet echt erg, en we hebben direct gezegd dat we ook echt wel vaker los van elkaar reisjes mogen maken. Dat vinden we gelukkig allebei geen probleem. Maar neemt niet weg dat ik 'm wel drie weken ga missen natuurlijk!

Hoe gaat het samenwonen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud