Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man die niks doet in t huishouden....

+24
piene1983
Tsjip
PluDan
luisa
Caro
Paper Crown
Supertalentje
loura
rapa nui
Susan
sanne-84
Melis_je
Hoochie
Atelier Madame
Shisha
boekenwurm83
Snoes
blondje1313
Rovine
Mamsie
Rush
Angela_1986
girli
JD
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Shisha di 23 aug 2011 - 3:46

Lastig, mijn vriend is ook niet zo'n ster in het huishouden en doet ook weinig uit zichzelf maar als ik het vraag of zelf aan het schoonmaken ben dan komt hij wel helpen. Over het algemeen doe ik wel meer in huis dan hij. Maar 1x in de zoveel tijd doet hij alles en dan mag ik niet helpen. Dan moet ik op de bank gaan zitten met een film en dan zet hij thee voor mij terwijl hij gaat poetsen. I love you

Mijn ex daarentegen deed werkelijk helemaal niks ondank dat hij op dat moment werkeloos thuis zat. Hij maakte er juist overdag een bende van en ik kon alles opruimen en schoonmaken als ik thuis kwam van het werk. Echt dagelijks ruzie wat niks hielp en op een gegeven moment heb ik gezegd dat alles wat hij op de grond laat slingeren de vuilniszak ingaat en dit heb ik daadwerkelijk ook een keer gedaan. Na 2 maanden was ik het zat en is het (mede daardoor) uitgegaan.

Maar wat geeft je vriend aan dan wanneer je een gesprek met hem aangaat? Kunnen jullie anders geen taken verdelen? Zo doet mijn vriend bijv bijna altijd de kattenbakken en ik doe eigenlijk bijna altijd de was opruimen. Mijn vriend heeft een hekel aan afstoffen dus dat doe ik altijd, ik heb een hekel (en ik vergeet het vaak) om de containers aan straat te zetten dus die taak heeft hij weer op zich genomen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 3:48

Bij mijn toenmalige vriend was er maar één remedie en dat was 'Samen doen'. Kennelijk kreeg het huishouden hem zelf niet van de bank, maar als ik vroeg of we het even samen deden, dan deden we dat ook. Op een gegeven moment werkte het 'Samen doen' zo goed, dat hij opeens alles samen wilde doen en ook opeens overactief was (en ik dus echt geen zin had. laughcry ). Dus misschien werkt 'Samen doen' ook voor jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  boekenwurm83 di 23 aug 2011 - 3:50

Maura schreef:Bij mijn toenmalige vriend was er maar één remedie en dat was 'Samen doen'. Kennelijk kreeg het huishouden hem zelf niet van de bank, maar als ik vroeg of we het even samen deden, dan deden we dat ook. Op een gegeven moment werkte het 'Samen doen' zo goed, dat hij opeens alles samen wilde doen en ook opeens overactief was (en ik dus echt geen zin had. laughcry ). Dus misschien werkt 'Samen doen' ook voor jullie?

Aangezien zij overdag werkt en hij savonds en ze op verschillende dagen vrij zijn gaat dat helaas lastig worden denk ik.

Ik zou hem goed laten weten hoe zat je het bent en dat het je steeds meer gaat irriteren. Het zou toch zonde zijn dat door zoiets je relatie in de problemen komt of zelfs te zijner tijd uit zal gaan.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Rush di 23 aug 2011 - 3:52

Taken verdelen en/of samen doen werkt meestal heel goed hoor!~Wij doen ook veel samen, dan ben je samen bezig en daarna ook weer snel samen vrij. Maarja als je weinig samen thuis bent, werkt dat niet zo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Atelier Madame di 23 aug 2011 - 3:52

Rush schreef:Ik zou gillend gek worden geloof ik. laughcry

Ik ook.. man wat ben ik gezegend met mijn vriend die gewoon uit zichzelf alles opruimd en netjes maakt, wasjes draait de afwas doet etc..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  girli di 23 aug 2011 - 3:53

Alles niets werkt, ben ik altijd van de kinderachtige methodes. Wie niet als een volwassene mee wil werken, dan niet. Dus dan zou ik alleen mijn eigen kleren wassen, alleen mijn afwas afwassen, alleen mn eigen spullen opruimen etc.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Rush di 23 aug 2011 - 3:54

girli schreef:Alles niets werkt, ben ik altijd van de kinderachtige methodes. Wie niet als een volwassene mee wil werken, dan niet. Dus dan zou ik alleen mijn eigen kleren wassen, alleen mijn afwas afwassen, alleen mn eigen spullen opruimen etc.
Maar als hij er dan nog niks om geeft, word het natuurlijk snel een dikke zooi.

Alleen haar eigen was wassen, heeft ze al geprobeerd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 3:54

Mamsie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Nouja, als jij op je vrije avond niets wilt doen, snap ik wel dat hij op z`n vrije dag ook niets wil doen, komt op hetzelfde neer.

Je vind het logisch dat hij overdag (zijn vrije avond dus) wel kan schoonmaken, maar je wil zelf op je vrije avond niet. Ja hehe, zo werkt het natuurlijk niet.

Wanneer maak je dan wel schoon?

Mee eens. Kunnen jullie niet op een gezamelijke vrije dag de boel aanpakken? En verder als je wat ziet, kan je dat gewoon zelf doen of hem vragen of hij iets wil doen. Mannen zien het gewoon vaak echt niet wat er moet gebeuren, al wil ik niet generaliseren. Er is niks mis mee om hem gewoon aan te sporen, als je het maar netjes vraagt. Als hij dan weigert zou ik wel boos worden ja, je werkt beiden fulltime en leeft samen, maakt samen rommel. Dat moet ook samen netjes gehouden worden.

Een schoonmaakrooster vind ik heel betuttelend, als ik hem was zou ik daar echt van gaan steigeren.

( Dit alles neemt niet weg dat ik me mateloos irriteer aan mijn vriend die zijn wasgoed overal neergooit, lege verpakkingen niet opruimt, etenswaren niet terugzet in de koelkast en zijn volle asbakken niet leegt.. Maar ik zeg er gewoon steeds wat van )

Nou als ik dat steeds moest blijven zeggen zou ik me echt zijn moeder voelen van toen hij 4 was!
Ik vind het bijna respectloos.
Zoals ze al aangaf doet hij ook niks als ze alle 2 thuis zijn.

Tja, sommige mannen hebben gewoon een zetje nodig. Ik vind het niet respectloos, tenzij je het op een vervelende of kinderachtige toon brengt. Ik zeg het gewoon tussen neus en lippen door, en dan ruimt hij het wel op. Hij vraagt mij ook wel eens wat, no problemo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Hoochie di 23 aug 2011 - 3:54

Ik zou daar inderdaad ook gillend gek van worden. Samen wonen is ook samen het huishouden en dat betekent niet altijd een verdeling van 50 - 50.
Vorige week had ik aan mijn vriend gevraagd of hij als de was klaar was het in de droger wou doen omdat ik naar een vriendin ging. Nou ik vind het dan al gruwelijk irritant als ik s avonds thuis kom en hij heeft het niet gedaan. Ik woon niet officieel samen, maar mijn vriend is hier 95% van de tijd en dan mag hij gewoon meehelpen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Melis_je di 23 aug 2011 - 3:54

Heeft hij niet gewoon een andere standaard dan jij? Dat hij het nog niet vies vindt? Hoeveel tijd is hij kwijt aan het uitlaten van de hond? Is dat niet net zo lang als de andere klusjes?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Snoes di 23 aug 2011 - 3:55

Rush schreef:Taken verdelen en/of samen doen werkt meestal heel goed hoor!~Wij doen ook veel samen, dan ben je samen bezig en daarna ook weer snel samen vrij. Maarja als je weinig samen thuis bent, werkt dat niet zo.
Ja, wij doen inderdaad ook bijna alles samen. Net zoals je zegt, je bent samen bezig (wat ook leuk is) en je bent samen sneller klaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 3:57

Snoes schreef:
Rush schreef:Taken verdelen en/of samen doen werkt meestal heel goed hoor!~Wij doen ook veel samen, dan ben je samen bezig en daarna ook weer snel samen vrij. Maarja als je weinig samen thuis bent, werkt dat niet zo.
Ja, wij doen inderdaad ook bijna alles samen. Net zoals je zegt, je bent samen bezig (wat ook leuk is) en je bent samen sneller klaar.

Haha ik vind het huishouden doen nooit leuk, ook niet met zijn tweeën. Maar samen doen werkt wel, je motiveert elkaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Rush di 23 aug 2011 - 3:58

M'n vriend is heel erg schoon, maar ik doe alleen de dingen die ik leuk vind haha. Stofzuigen, was vouwen en ophangen, vaatwasser en toilet.

Hij is weer meer van het dweilen, badkamer, was draaien en kasten afnemen etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 3:59

Rush schreef:M'n vriend is heel erg schoon, maar ik doe alleen de dingen die ik leuk vind haha. Stofzuigen, was vouwen en ophangen, vaatwasser en toilet.

Hij is weer meer van het dweilen, badkamer, was draaien en kasten afnemen etc.

Kan ik jou inhuren voor het stofzuigen dan? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Mamsie di 23 aug 2011 - 3:59

Tea-Leaf schreef:
Mamsie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Nouja, als jij op je vrije avond niets wilt doen, snap ik wel dat hij op z`n vrije dag ook niets wil doen, komt op hetzelfde neer.

Je vind het logisch dat hij overdag (zijn vrije avond dus) wel kan schoonmaken, maar je wil zelf op je vrije avond niet. Ja hehe, zo werkt het natuurlijk niet.

Wanneer maak je dan wel schoon?

Mee eens. Kunnen jullie niet op een gezamelijke vrije dag de boel aanpakken? En verder als je wat ziet, kan je dat gewoon zelf doen of hem vragen of hij iets wil doen. Mannen zien het gewoon vaak echt niet wat er moet gebeuren, al wil ik niet generaliseren. Er is niks mis mee om hem gewoon aan te sporen, als je het maar netjes vraagt. Als hij dan weigert zou ik wel boos worden ja, je werkt beiden fulltime en leeft samen, maakt samen rommel. Dat moet ook samen netjes gehouden worden.

Een schoonmaakrooster vind ik heel betuttelend, als ik hem was zou ik daar echt van gaan steigeren.

( Dit alles neemt niet weg dat ik me mateloos irriteer aan mijn vriend die zijn wasgoed overal neergooit, lege verpakkingen niet opruimt, etenswaren niet terugzet in de koelkast en zijn volle asbakken niet leegt.. Maar ik zeg er gewoon steeds wat van )

Nou als ik dat steeds moest blijven zeggen zou ik me echt zijn moeder voelen van toen hij 4 was!
Ik vind het bijna respectloos.
Zoals ze al aangaf doet hij ook niks als ze alle 2 thuis zijn.

Tja, sommige mannen hebben gewoon een zetje nodig. Ik vind het niet respectloos, tenzij je het op een vervelende of kinderachtige toon brengt. Ik zeg het gewoon tussen neus en lippen door, en dan ruimt hij het wel op. Hij vraagt mij ook wel eens wat, no problemo.

Ja oke als het kleine dingen zijn prima. Maar haar vriend doet niks. Ik vind briefjes neerleggen, het 100x vragen en al meerdere gesprekken er over gehad te hebben geen zetje meer. Dan is hij gewoon een verwende luiwammes.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 4:01

Ja, dat is eigenlijk wel waar Mamsie. Misschien moet hij dit topic lezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Mamsie di 23 aug 2011 - 4:04

Melis_je schreef:Heeft hij niet gewoon een andere standaard dan jij? Dat hij het nog niet vies vindt? Hoeveel tijd is hij kwijt aan het uitlaten van de hond? Is dat niet net zo lang als de andere klusjes?

Ik snap je punt hoor maar als je een hond heb moet je gewoon zeker om de dag stofzuigen, de afwas die er staat is geen kwestie van "nog niet vies vinden". Kleren komen niet vanzelf aan de lijn en in de kast. Dat hij misschien geen stofdoek of dweil pakt okee.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  sanne-84 di 23 aug 2011 - 4:41

ja pfff moeilijk zeg!
je moet iig niet verwachten dat hij in 1 keer vanalles en nog wat doet. begin met kleine dingen, die hij enigzins nog niet zo heel erg vind en die relatief weinig tijd kosten. geef hem, hoe kinderachtig dan ook, hier complimenten over en vraag of dit nu zo heel erg was om te doen.
en verder, geef hem karweitjes waarvan je het zelf niet zo erg vind als dat niet meteen gebeurt. zo laat ik mn vriend bijv de onderbroeken en sokken vouwen etc. soms staat die er 2 weken (soms doet ie het wel redelijk snel hoor) maar prima, heb ik weinig hinder van, want die staat toch op zolder. ook de vaatwasser uitruimen; ik kan het redelijk aanzien als er vaat op de aanrecht staat, dus wacht af totdat hij de vaatwasser uitruimt.
hij weet ook dat dit iig zijn 'taakjes' zijn.
en de ene week heeft ie er meer zin in dan de andere week..
maar mannen hebben inderdaad wel een andere grens in wat schoon is en wat niet. en zien echt niet alles wat er moet gebeuren..
maar als de jouwe echt helemaal niets doet of constant pas later, pff dan zou ik het ook niet meer weten..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Susan di 23 aug 2011 - 4:56

Ik zou het dan ook maar liever blijven vragen, beter dat dan dat je je iedere keer gaat zitten verbijten. Je hoeft het toch ook niet te brengen op een manier alsof je zijn moeder bent? Gewoon: 'Goh, als jij nou even de badkamer doet dan doe ik vanavond de keuken.' 'Als jij nou even de kamer stofzuigt dan hang ik de was op.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 5:00

Pfff.. Ik zou daar echt niet tegen kunnen!
Ik zou het gewoon keer op keer op keer blijven vragen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  rapa nui di 23 aug 2011 - 6:39

Als niets helpt en als jullie beiden redelijk full-time werken (ik vind 4 dagen ook wel redelijk full-time) en het financieel een beetje kunnen doen dan zou ik een schoonmaakster nemen voor bv. een halve dag in de week. Die kan net een paar grote klussen van je overnemen zodat je in elk geval niet een hele dag in je weekend staat te poetsen.

En een schoonmaakrooster zou ik niet zo verkeerd vinden of anders in elk geval een weektakenlijstje zodat hij wel weet wat er die week van hem verwacht wordt maar dat hij dit dan wel kan doen op de momenten dat hij wil. En je er dan op andere momenten ook niet aan ergeren.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 6:51

boekenwurm83 schreef:
Maura schreef:Bij mijn toenmalige vriend was er maar één remedie en dat was 'Samen doen'. Kennelijk kreeg het huishouden hem zelf niet van de bank, maar als ik vroeg of we het even samen deden, dan deden we dat ook. Op een gegeven moment werkte het 'Samen doen' zo goed, dat hij opeens alles samen wilde doen en ook opeens overactief was (en ik dus echt geen zin had. laughcry ). Dus misschien werkt 'Samen doen' ook voor jullie?

Aangezien zij overdag werkt en hij savonds en ze op verschillende dagen vrij zijn gaat dat helaas lastig worden denk ik.

Ik zou hem goed laten weten hoe zat je het bent en dat het je steeds meer gaat irriteren. Het zou toch zonde zijn dat door zoiets je relatie in de problemen komt of zelfs te zijner tijd uit zal gaan.

Ik werkte onregelmatig, waardoor ik maar weinig thuis was. Hij was aan het werk als ik vrij was en omgekeerd en toch werkte dat 'Samen doen' heel erg goed. Want ook als ik er niet was, deden we het samen. Dan zorgde hij ervoor dat de afwas was gedaan voor ik terugkwam en zorgde ik ervoor dat hij altijd schone kleding had. Ook wanneer je niet samen bent, kun je het alsnog samen doen. Al moest ik hem er eerst wel bijslepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Snoes di 23 aug 2011 - 6:52

Tea-Leaf schreef:
Snoes schreef:
Rush schreef:Taken verdelen en/of samen doen werkt meestal heel goed hoor!~Wij doen ook veel samen, dan ben je samen bezig en daarna ook weer snel samen vrij. Maarja als je weinig samen thuis bent, werkt dat niet zo.
Ja, wij doen inderdaad ook bijna alles samen. Net zoals je zegt, je bent samen bezig (wat ook leuk is) en je bent samen sneller klaar.

Haha ik vind het huishouden doen nooit leuk, ook niet met zijn tweeën. Maar samen doen werkt wel, je motiveert elkaar!
Hier is het huishouden doen soms nog nét geen feest Very Happy Wij zetten meestal de muziek goed hard, zetten vaak ook echt foute muziek op, meezingers etc en gaan dan al zingend, dansen en lachend het hele huis door Very Happy . Nouja, dat gaat niet altijd zo, maar dat gebeurt toch geregeld haha

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 8:44

Het is toch geen hotel waar hij in verblijft? Ik vind dat binnen een relatie het geven en nemen is hoor. Heb je dan niet dat je op een gegeven moment ook aan andere dingen sneller gaat irriteren? Het is toch zonde om een relatie op zoiets evt stuk te laten lopen.
Ik zou ook een rooster maken, bijv maandag en dinsdag doet hij wat klusjes en jij de woensdag en donderdag. Als je het nu eens klaarzet: ik heb de fles allesreiniger, de emmer en de dweil even in de keuken gezet, kan jij dat zo even dweilen? Misschien is het in zijn ogen dan minder moeite ofzo?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  loura di 23 aug 2011 - 9:18

Maura schreef:
boekenwurm83 schreef:
Maura schreef:Bij mijn toenmalige vriend was er maar één remedie en dat was 'Samen doen'. Kennelijk kreeg het huishouden hem zelf niet van de bank, maar als ik vroeg of we het even samen deden, dan deden we dat ook. Op een gegeven moment werkte het 'Samen doen' zo goed, dat hij opeens alles samen wilde doen en ook opeens overactief was (en ik dus echt geen zin had. laughcry ). Dus misschien werkt 'Samen doen' ook voor jullie?

Aangezien zij overdag werkt en hij savonds en ze op verschillende dagen vrij zijn gaat dat helaas lastig worden denk ik.

Ik zou hem goed laten weten hoe zat je het bent en dat het je steeds meer gaat irriteren. Het zou toch zonde zijn dat door zoiets je relatie in de problemen komt of zelfs te zijner tijd uit zal gaan.

Ik werkte onregelmatig, waardoor ik maar weinig thuis was. Hij was aan het werk als ik vrij was en omgekeerd en toch werkte dat 'Samen doen' heel erg goed. Want ook als ik er niet was, deden we het samen. Dan zorgde hij ervoor dat de afwas was gedaan voor ik terugkwam en zorgde ik ervoor dat hij altijd schone kleding had. Ook wanneer je niet samen bent, kun je het alsnog samen doen. Al moest ik hem er eerst wel bijslepen.

Ik denk ook dat samen doen wel werkt.. Er zijn toch altijd wel momenten dat je samen bent? Ik zou het niet zeurderig vragen maar ik zou wel serieuze afspraken maken erover. Ook zou ik hem echt laten weten dat jij je niet goed voelt in die troep en er onrustig van wordt en dat jij je echt een huishoudster voelt als je alles in je eentje moet doen. Misschien heeft hij dat helemaal niet door? Sommige jongens zijn nou eenmaal niet zo snugger met dit soort dingen...

Het lijkt me wel een lastige situatie hoor pffff je voelt je volgens mij constant een moedertje die tegen haar zoontje praat. Ik heb gelukkig een vriend die alles uit zichzelf doet. Is een huishoudster trouwens geen optie?? Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man die niks doet in t huishouden.... - Pagina 2 Empty Re: Man die niks doet in t huishouden....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum