Irritante uitspraken
+34
Serena
Susan
Lejow
xxDila
Luthien
VeryCherry
Caro
Caroow
sushigirl
Mermaid
Zwerver
ButterflyEffect
Rosie
Bliss
Feline
pinklady85
Japje
Cherry Darling
M_as
SuperGrover
Olijfje
rapa nui
Sterre
Toet
Cow
Blond
Dora
TGR
Caresses
minoessepoes
Moon
Jeanette
SoGood
Ploen
38 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Irritante uitspraken
Mama_van2 schreef:Of "na regen komt altijd zonneschijn", ook zo'n nietszeggende opmerking.
Inderdaad, helemaal tegen een volwassenen.
Gast- Gast
Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdingsberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
De hond was dus niet dood maar hij was een nabestaande.
Laatst aangepast door Sogood op di 21 dec 2010 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat met de groetjes van de huisdieren snap ik ook nooit zo goed haha ik heb hier ook paar kerstkaarten waar dat op staat "en een poot van .... en een lik van ..... " Dat denk ik bij mezelf 'Tja.....'
Gast- Gast
haha dat vind ik ook altijd maar iritant.. Misschien wil die hond wel helemaal niet op die kerstkaart, en heeft en een kotshekel aan kerst
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mama_van2 schreef:Of "na regen komt altijd zonneschijn", ook zo'n nietszeggende opmerking.
Inderdaad, helemaal tegen een volwassenen.
Ja zo zoetsappig en onzinnig
Gast- Gast
Bij de watte?Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdingsberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat kost duur..
Tenenkrommend, haha..
Of hij is groter gegroeid. Zover ik weet kan je nog altijd niet kleiner groeien!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Bij de watte?Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdingsberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Overlijdensberichten!
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdensberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Jaaa, die heb ik ook gelezen
Over het vlees op zondag ofzo aan het hek dat ie dat miste....
Die man is pas op dins/woens/donderdag overleden en op zaterdag stond die advertentie er.... Hij klopte niet eens!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Sogood schreef:_Donnaa schreef:Bij de watte?Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdingsberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Overlijdensberichten!
Gast- Gast
Teigertje schreef:Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdensberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Die man is pas op dins/woens/donderdag overleden en op zaterdag stond die advertentie er.... Hij klopte niet eens!
Haha, ja klopt! Zie dat jij uit Etten-Leur komt dus kan niet missen.
SoGood- Ratel
Mensen die meteen roepen dat je niet mag klagen als er iets kuts gebeurd is, 'want er bestaan wel ergere dingen op deze wereld' Ja, dat zal best, maar daarom mag je er wel even flink de pest in hebben.
'alles komt goed' Oh ja? Wanneer dan en hoe? Sommige dingen komen niet goed, dus probeer dan ook niet te doen alsof.
'alles komt goed' Oh ja? Wanneer dan en hoe? Sommige dingen komen niet goed, dus probeer dan ook niet te doen alsof.
Gast- Gast
Een vriendin zegt heel vaak tegen mij: "jij moet niet zoveel nadenken".
Dan denk: Ja hallo? Wat moet ik anders met mijn hersens doen? En hoe kan ik nou weer minder gaan nadenken?? (en met dat soort opmerkingen wordt het natuurlijk niet minder).
Dan denk: Ja hallo? Wat moet ik anders met mijn hersens doen? En hoe kan ik nou weer minder gaan nadenken?? (en met dat soort opmerkingen wordt het natuurlijk niet minder).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Liva schreef:Mensen die meteen roepen dat je niet mag klagen als er iets kuts gebeurd is, 'want er bestaan wel ergere dingen op deze wereld' Ja, dat zal best, maar daarom mag je er wel even flink de pest in hebben.
Ik bedoel niet dat je helemaal niet mag klagen hoor. Maar ergens van balen en zeggen dat het ontzettend klote en oneerlijk is, vind ik wel iets anders dan doen of de wereld vergaat, omdat je een gaatje hebt in je kies of omdat je band lek is. Dat is allemaal heel vervelend, maar dingen als 'heb ik weer', vind ik dan overdreven. Iedereen heeft dat wel ooit .
Mijn vriend zegt altijd "alles komt goed". Het is zo'n loze uitspraak. Als ik zenuwachtig ben voor een tentamen en bang ben dat ik 'm niet ga halen en dan heel hard faal, dan lost "alles komt goed" dat gevoel niet op. Je hebt er niets aan inderdaad. Het is heel lief, maarja.. ehh..
Gast- Gast
Liva schreef:Mensen die meteen roepen dat je niet mag klagen als er iets kuts gebeurd is, 'want er bestaan wel ergere dingen op deze wereld' Ja, dat zal best, maar daarom mag je er wel even flink de pest in hebben.
Zoals ik ? Natuurlijk mag je er best even flink de pest in hebben, sommige dingen zijn gewoon kut, lijkt me logische. Ik bedoelde ook meer mensen die er dan in blijven hangen en het hun dagelijks leven laten beinvloeden en er in blijven 'hangen'.
Gast- Gast
Sogood schreef:Teigertje schreef:Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdensberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Ik heb m ook gezien ja, (ook uit etten-Leur )
Ging helemaal nergens over!
Wat ook zo verschrikkelijk is "Er zijn meer mannen als kerktorens" en meer van zulke uitspraken.....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Mama_van2 schreef:
Zoals ik ? Natuurlijk mag je er best even flink de pest in hebben, sommige dingen zijn gewoon kut, lijkt me logische. Ik bedoelde ook meer mensen die er dan in blijven hangen en het hun dagelijks leven laten beinvloeden en er in blijven 'hangen'.
Ik heb je een PM gestuurd
Gast- Gast
Jen_ schreef:"Fijne kerstdagen van de fam bla bla en een pootje van Bello"
Of op hyves 'Groeten van Bob, Anja en de kinderen!' Alsof Bob en die kids ook meelezen. Bovendien ik schrijf toch naar jou, niet naar de hele familie.
Dat eerste, verschrikkelijk!
Mijn buurvrouw heeft vier honden, die schreef groetjes van *haarnaam* en de blaffers *alle 4 de namen*
Ik kwam niet meer bij toen ik die kaart las.
En dat tweede, wat ik nóg erger vind is als mensen berichten NAMENS hun kinderen sturen. Vooral als die nog niet eens kunnen schrijven. Ik kreeg pas ook een berichtje. Hoi *toetje* wanneer kom je weer hier spelen? Vond het leuk met jou in de sneeuw, groetjes *naam kind*
Dat kind is 3.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ILD schreef:Sogood schreef:Teigertje schreef:Sogood schreef:Ik las vorige week een advertentie bij de overlijdensberichten... Alleen van de hond. Hij heette niet eens Lassie.
Ik heb m ook gezien ja, (ook uit etten-Leur )
Ging helemaal nergens over!
Wat ook zo verschrikkelijk is "Er zijn meer mannen als kerktorens" en meer van zulke uitspraken.....
Of 'er zwemmen wel meer vissen in de zee'
Gast- Gast
ja precies, daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan!!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Of: Geen hand vol, maar een land vol *blegh*
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet geschoten is altijd mis!
Natuurlijk waar, maar ik houd niet zo van clichés.
Natuurlijk waar, maar ik houd niet zo van clichés.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Dit dus, krabbels op Hyves over en weer..toetje_ schreef:
En dat tweede, wat ik nóg erger vind is als mensen berichten NAMENS hun kinderen sturen. Vooral als die nog niet eens kunnen schrijven. Ik kreeg pas ook een berichtje. Hoi *toetje* wanneer kom je weer hier spelen? Vond het leuk met jou in de sneeuw, groetjes *naam kind*
Dat kind is 3.
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: