Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritante uitspraken

+34
Serena
Susan
Lejow
xxDila
Luthien
VeryCherry
Caro
Caroow
sushigirl
Mermaid
Zwerver
ButterflyEffect
Rosie
Bliss
Feline
pinklady85
Japje
Cherry Darling
M_as
SuperGrover
Olijfje
rapa nui
Sterre
Toet
Cow
Blond
Dora
TGR
Caresses
minoessepoes
Moon
Jeanette
SoGood
Ploen
38 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Irritante uitspraken - Pagina 6 Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Susan di 21 dec 2010 - 23:58

'Waar twee vechten hebben twee schuld.'
'What doesn't kill you makes you stronger.'

Of als iemand in een topic schrijft: 'Nu zal ik wel iedereen over me heen krijgen, maar...' Vind dat zo'n zieligdoenerige manier van jezelf indekken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:17

Feline schreef:
Jen_ schreef:Oja dat is inderdaad heel irritant, als collega's 'goedemiddag!' roepen als je aankomt op het werk.

Mijn vriend doet ook iets irritants. Wanneer ze bij de kassa vragen 'wilt u het bonnetje?' Zegt ie 'nee hoor, bonnetje mag je houden, kan het toch niet declareren'. Hij denkt dat het heel grappig is.

Oh, daar kon ik altijd heel goed op neplachen toen ik nog achter de kassa zat.. Die hoorde je wel 20 keer per dag!
Hahaha ja inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Serena wo 22 dec 2010 - 0:20

_Donnaa schreef:Mensen die je ergens voor gewaarschuwd hebben en als het dan toch mis gaat zeggen 'Ik zeg nihiiikkkss' op zo`n toontje..
Brr, zeg dan ook niks..

Of 'ik wil me nergens mee bemoeien, maar ..... '
brr ja! Zeg dan ook niks.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:23

'Je moet er niet zo veel mee bezig zijn , dan komt het vanzelf goed'. ( over zwanger raken)
...oja er komt zomaar uit het niets een baby in mijn buik Rolling Eyes

'Ik ben echt kapot' als iemand moe is na een dagje werken..

'op ieder potje past een dekseltje'
'Wat doe je nog meer op je werk, behalve koffiedrinken met je clienten? ' Suspect ..erg irritant omdat die mensen echt denken dat je als je in de zorg werkt, de hele dag koffie zit te leuten.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 0:32

Razz88 schreef:
Feline schreef:
Jen_ schreef:Oja dat is inderdaad heel irritant, als collega's 'goedemiddag!' roepen als je aankomt op het werk.

Mijn vriend doet ook iets irritants. Wanneer ze bij de kassa vragen 'wilt u het bonnetje?' Zegt ie 'nee hoor, bonnetje mag je houden, kan het toch niet declareren'. Hij denkt dat het heel grappig is.

Oh, daar kon ik altijd heel goed op neplachen toen ik nog achter de kassa zat.. Die hoorde je wel 20 keer per dag!
Hahaha ja inderdaad.

Oh jaa die heb ik ook zovaak voorbij horen komen, mensen die dat zeggen denken ook echt dat ze grappig zijn.

Of nog leuker, dit doen alleen mannen: Wilt u het bonnetje? Ja, want ik moet het terug krijgen van m'n vrouw.
Ben je zo lang bij elkaar (het zijn altijd oudere mannen) en dan hangt vertrouwe nog af van een bonnetje? Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss wo 22 dec 2010 - 0:41

Razz88 schreef:
Feline schreef:

Hahaha ja inderdaad.

Haha ja die heb ik ook vaak voorbij horen komen vroegâh (ja ik maak me hier ook wel eens schuldig aan...), toen ik nog achter de kassa zat. En ik maar dom mee lachen Wink Of van die klanten die je begroeten met "goedemiddag (kijkt op mijn naambordje) [naam]!", dat vond ik ook maar niks. Ik ken je niet en dat wil ik ook zo houden Very Happy

En Lejow, die opmerkingen over het onderwijs zijn ook erg herkenbaar, vreselijk! Heb dan echt het gevoel dat ik me moet verdedigen, zo van: 'ik werk heus wel hard hoor', terwijl ik me ook echt uit de naad werk en het flink aanpoten is af en toe!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Luthien wo 22 dec 2010 - 0:46

Razz88 schreef:'Je moet er niet zo veel mee bezig zijn , dan komt het vanzelf goed'. ( over zwanger raken)
...oja er komt zomaar uit het niets een baby in mijn buik Rolling Eyes

Die krijg ik ook zo af en toe te horen en dan komt het stoom me al bijna uit de oren. Ik kies er toch niet zelf voor dat het op deze manier moet. Als ik er niet mee bezig ben, komt er helemaal niks, dus ik moet wel.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 0:46

Nederanders zijn echt heel goed in dezelfde grapjes maken niet normaal! Toen ik nog op schiphol werkte merkte ik dat goed.. Was ik een paspoort aan het controleren vragen ze 9 van de 10 keer, lijk ik er nog op?? Of als er overgewicht was met een koffer.. Ja die is van mijn vrouw hoor ha ha ha....

Ik erger me als mensen zeggen mijn vriendlief en ik.... Kots

of ons mam....

Ik vind het wel apart om te lezen dat mensen de groetjes van huisdieren op de kerstkaart zetten trouwens :s die kon ik nog niet.. Ook zo typisch Nederlands eigenlijk hahah vreselijk

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mysterious wo 22 dec 2010 - 0:47

je ding doen *kots*
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  sushigirl wo 22 dec 2010 - 0:53

of in plaats van helaas pindakaas helaas chocoladepasta (helaas pindakaas is ook al irritant)
like aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
of chips in plaats van s**t

of vandaag hoor ik de hele tijd deze: tot volgende jaar......als in ik heb de rest van het jaar verlof
sushigirl
sushigirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:56

loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.
Ik vind "mijn moeder" ontzettend afstandelijk klinken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:58

loura schreef:
of ons mam....

Dat is gewoon kei brabants he :P zeg ik ook altijd : s'mam en s'pap

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:58

Hazeltje schreef:
loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.

en dan ook nog eens met zo'n rollende R. . daar heb ik dan weer een hekel aan. Laughing

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 22 dec 2010 - 1:06

loura schreef:
Ik vind het wel apart om te lezen dat mensen de groetjes van huisdieren op de kerstkaart zetten trouwens :s die kon ik nog niet.. Ook zo typisch Nederlands eigenlijk hahah vreselijk
Dat vind ik dus echt vreselijk.

Bliss schreef:
Razz88 schreef:
Feline schreef:

Hahaha ja inderdaad.

Haha ja die heb ik ook vaak voorbij horen komen vroegâh (ja ik maak me hier ook wel eens schuldig aan...), toen ik nog achter de kassa zat. En ik maar dom mee lachen Wink Of van die klanten die je begroeten met "goedemiddag (kijkt op mijn naambordje) [naam]!", dat vond ik ook maar niks. Ik ken je niet en dat wil ik ook zo houden Very Happy!
Dat vind ik dus echt bloedirritant, zo erg dat ik mijn naamkaartje vaak gewoon niet op doe. Vooral als mensen dan zo doen: "Hee [naam]". Dan zit ik daar echt: shit, ken ik diegene of is dit weer zo'n grappenmaker? Veel collega's van mijn moeder kennen mij bijvoorbeeld wel, maar andersom niet. En ouders van oud-klasgenoten, die ik allang vergeten ben, maar die mij dan wel herkennen.

Ik was maandag bij de pizzaria, en op de wc-deur hing een briefje: De Het De herentoilet is buiten gebruik. :P
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:10

Razz88 schreef:
Hazeltje schreef:
loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.

en dan ook nog eens met zo'n rollende R. . daar heb ik dan weer een hekel aan. Laughing

Haha wat gek! Ik kom dus niet uit Brabant en zeg echt 'mijn moeder' hoor. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet zeggen Very Happy Afstandelijk vind ik het niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:17

Jen_ schreef:
Razz88 schreef:
Hazeltje schreef:
loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.

Haha wat gek! Ik kom dus niet uit Brabant en zeg echt 'mijn moeder' hoor. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet zeggen Very Happy Afstandelijk vind ik het niet.

Ook logisch dat je dat niet afstandelijk vind klinken als je niet uit brabant komt. Ik zeg vaak wel 'ons ma' en 'ons pa' enzo maar ik wel eens mijn moeder/vader en dat vind ik ook niet afstandelijk ofso, maar tegen die een praat ik netter dan tegen de ander Wink

Gast
Gast

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 1:18

Ja ons mam mag dan Brabants zijn maar ik vind het niet klinken haha sorry Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:18

Jen_ schreef:
Razz88 schreef:
Hazeltje schreef:
loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.

Nee ik vind het ook niet afstandelijk. Vind het alleen irritant als sommige mensen het dan zo bekakt zeggen; mijn moederrrrrrr

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:19

loura schreef:Ja ons mam mag dan Brabants zijn maar ik vind het niet klinken haha sorry Wink

dat mag :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:19

Razz88 schreef:
Jen_ schreef:
Razz88 schreef:
Hazeltje schreef:
loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.

Nee ik vind het ook niet afstandelijk. Vind het alleen irritant als sommige mensen het dan zo bekakt zeggen; mijn moederrrrrrr

Of: 'mijn vaderrrr heeft een merrrrcedes, en rijdt daarmee naar zijn werrrrk' haha

Gast
Gast

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 1:20

Ik dat ook met een Limburgse uitpraak als je dan een koffie besteld zeggen ze een tasje koffie :shock: hoezo tasje?? Het zit toch gewoon in een beker?
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:21

Jen_ schreef:
Razz88 schreef:
Jen_ schreef:
Razz88 schreef:
Hazeltje schreef:
loura schreef:
of ons mam....

Dat is brabants.

Of: 'mijn vaderrrr heeft een merrrrcedes, en rijdt daarmee naar zijn werrrrk' haha

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:22

loura schreef:Ik dat ook met een Limburgse uitpraak als je dan een koffie besteld zeggen ze een tasje koffie :shock: hoezo tasje?? Het zit toch gewoon in een beker?

Ik vind iets anders dan wel weer grappig. Een collega had een strapless jurkje gekocht, en kon geen strapless bh vinden. Toen zei ik 'dan draag je toch gewoon je jurkje zonder bh?' Toen zei ze 'zo los in de tas? Nee hoor dat doe ik niet.'

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 22 dec 2010 - 1:24

Een tasje koffie komt van van het Franse tasse, dat betekend gewoon kopje smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 1:25

Jen_ schreef:
loura schreef:Ik dat ook met een Limburgse uitpraak als je dan een koffie besteld zeggen ze een tasje koffie :shock: hoezo tasje?? Het zit toch gewoon in een beker?

Ik vind iets anders dan wel weer grappig. Een collega had een strapless jurkje gekocht, en kon geen strapless bh vinden. Toen zei ik 'dan draag je toch gewoon je jurkje zonder bh?' Toen zei ze 'zo los in de tas? Nee hoor dat doe ik niet.'

Haha hoe kom je erop
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud