Irritante uitspraken
+34
Serena
Susan
Lejow
xxDila
Luthien
VeryCherry
Caro
Caroow
sushigirl
Mermaid
Zwerver
ButterflyEffect
Rosie
Bliss
Feline
pinklady85
Japje
Cherry Darling
M_as
SuperGrover
Olijfje
rapa nui
Sterre
Toet
Cow
Blond
Dora
TGR
Caresses
minoessepoes
Moon
Jeanette
SoGood
Ploen
38 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Irritante uitspraken
Jen_ schreef:Oja dat is inderdaad heel irritant, als collega's 'goedemiddag!' roepen als je aankomt op het werk.
Mijn vriend doet ook iets irritants. Wanneer ze bij de kassa vragen 'wilt u het bonnetje?' Zegt ie 'nee hoor, bonnetje mag je houden, kan het toch niet declareren'. Hij denkt dat het heel grappig is.
Oh, daar kon ik altijd heel goed op neplachen toen ik nog achter de kassa zat.. Die hoorde je wel 20 keer per dag!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Jen_ schreef:Oja dat is inderdaad heel irritant, als collega's 'goedemiddag!' roepen als je aankomt op het werk.
Mijn vriend doet ook iets irritants. Wanneer ze bij de kassa vragen 'wilt u het bonnetje?' Zegt ie 'nee hoor, bonnetje mag je houden, kan het toch niet declareren'. Hij denkt dat het heel grappig is.
Of als je gewoon van half 9 tot vijf hebt gewerkt en dan naar huis gaat dat ze vragen, zo heb jij tegenwoordig een part-time baan
Ik heb bij de loges gewerkt bij een eredivisie voetbalclub, als je daar vroeg of mensen er een bonnetje bij wilde was het standaard, nee schat, dat is toch zwart geld......
Gewoon nee dankjewel was ook genoeg geweest, de rest interesseert me helemaal niks!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet ook vaak vragen of mensen de bon willen, en ik krijg regelmatig het antwoord wat je vriend ook geeft. Ik doe altijd maar een beetje alsof die mensen de grap van de eeuw maken.. :-)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sorry: moest lachen om hoe je het opschreef.
Ik irriteer me aan mensen die vanuit hun kinderen praten. Is hier al even voorbij gekomen maar dan krijg ik een smsje met 'pietje wilde even een liedje voor je zingen en miste je'. pietje is twee en vergeet mij al als ik de deur uitben..
En ook in deze categorie: "pietje wil graag dat je op zijn verjaardag komt". Pietje wil dat niet, pietje snapt dat nog niet. Zo irritant. Praat gewoon vanuit jezelf.. Maar misschien komt dat omdat ik nog geen kinderen heb: misschien snap ik het gewoon niet.
Beter kun je... Echt: verschrikkelijk.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Moet je vooral niet op die 'babysites' komen.. daar zitten alleen maar extreem intelligente foetussen met een internetverbinding vanuit de baarmoeder!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Waar ik echt een hekel aan heb is als mensen het hebben over "mijn eigen persoonlijke mening" Bah, dat rilt me echt aan...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mijn man heeft ook zo'n semi-grappig kassa grapje. Met een briefje van 50 betalen en dan zeggen: Sorry ik heb niet groter. Zo flauw...
Of als je vraagt of ie nog wat wil drinken of eten zegt ie:nee, ik moet nog rijden... Ook als je em cola aanbied.
En ik maak me er zelf ook schuldig aan, het zit er zo in gebakken, maar als je het over vroeger hebt, 'vroeger' op z'n overdreven haags uitspreken. Als in: Vroegâh deden we dat ook altijd. Tis echt een soort automatisme geworden om dat woord zo uit te spreken...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, of kleding bij de kassa op de toonbank leggen en dat er zo'n griet vraagt "heb je het kunnen vinden?" Nou nee, ik leg deze kleding alleen voor de sier neer, dat is het speelse element van vandaag...
En met stip op nummer 1 staat toch wel; Mensen die vlak voor oud&nieuw zeggen "prettig uiteinde" Brrr! Ik zeg dan standaard dat ik niet van plan ben dood te gaan.
[quote="Luthien
Of als je vraagt of ie nog wat wil drinken of eten zegt ie:nee, ik moet nog rijden... Ook als je em cola aanbied.
...[/quote]
Jaa dat doen collega's hier ook altijd. Erg grappig idd Ohh en 'haaaien' als je weggaat. Doen dezelfde twee sukkels ook...
...[/quote]
Jaa dat doen collega's hier ook altijd. Erg grappig idd Ohh en 'haaaien' als je weggaat. Doen dezelfde twee sukkels ook...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
_Chance schreef:Of: Geen hand vol, maar een land vol *blegh*
dát!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Caro schreef:Jen_ schreef:Oja dat is inderdaad heel irritant, als collega's 'goedemiddag!' roepen als je aankomt op het werk.
Sorry: moest lachen om hoe je het opschreef.
Ik irriteer me aan mensen die vanuit hun kinderen praten. Is hier al even voorbij gekomen maar dan krijg ik een smsje met 'pietje wilde even een liedje voor je zingen en miste je'. pietje is twee en vergeet mij al als ik de deur uitben..
En ook in deze categorie: "pietje wil graag dat je op zijn verjaardag komt". Pietje wil dat niet, pietje snapt dat nog niet. Zo irritant. Praat gewoon vanuit jezelf.. Maar misschien komt dat omdat ik nog geen kinderen heb: misschien snap ik het gewoon niet.
Beter kun je... Echt: verschrikkelijk.
Nee je ergert je aan!
Laatst aangepast door Jen_ op di 21 dec 2010 - 23:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een vriend van me zegt dat dus op alles he?!. Wil je een snickers? Nee ik moet nog rijden. Wil je een koekje? Nee ik moet nog rijden..Luthien schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Een vriend van me zegt dat dus op alles he?!. Wil je een snickers? Nee ik moet nog rijden. Wil je een koekje? Nee ik moet nog rijden..Luthien schreef:
Oh wat flauw zeg, dat is echt de 'humor' van mijn zwager ook. Hij gebruikt ook worden als 'barbeknoeien'.
Gast- Gast
Als iemand niest en dan heel snel 'dankje' zegt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
CherrieLola schreef:Oh, of kleding bij de kassa op de toonbank leggen en dat er zo'n griet vraagt "heb je het kunnen vinden?" Nou nee, ik leg deze kleding alleen voor de sier neer, dat is het speelse element van vandaag...
Of de vraag; 'Deze dan maar doen?' eeeh, nou, nee, ik heb liever dat shirtje uit het rek.
Gast- Gast
Dromertje schreef:CherrieLola schreef:Oh, of kleding bij de kassa op de toonbank leggen en dat er zo'n griet vraagt "heb je het kunnen vinden?" Nou nee, ik leg deze kleding alleen voor de sier neer, dat is het speelse element van vandaag...
Of de vraag; 'Deze dan maar doen?' eeeh, nou, nee, ik heb liever dat shirtje uit het rek.
Whahahaha die is net zo irritant, ik denk ook niet dat ik een geboren verkoopster zou zijn, ik erger me nogal snel
CherrieLola schreef:En met stip op nummer 1 staat toch wel; Mensen die vlak voor oud&nieuw zeggen "prettig uiteinde" Brrr! Ik zeg dan standaard dat ik niet van plan ben dood te gaan.
haha serieus!! Die heb ik nog nooit gehoord!! Ik moet serieus denken aan het uiteinde van een varken/koe - endeldarm weet ik veel hahaha.. Wel echt een lelijke uitspraak!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Dromertje schreef:CherrieLola schreef:Oh, of kleding bij de kassa op de toonbank leggen en dat er zo'n griet vraagt "heb je het kunnen vinden?" Nou nee, ik leg deze kleding alleen voor de sier neer, dat is het speelse element van vandaag...
Whahahaha die is net zo irritant, ik denk ook niet dat ik een geboren verkoopster zou zijn, ik erger me nogal snel
Even off topic over winkels. Ik heb er ook altijd zo'n gruwelijke hekel aan als je binnen komt, en verkoopsters staan gelijk in je nek te hijgen of ze je kunnen helpen, terwijl je nog niet eens 1 ding hebt kunnen bekijken.
Als ik je nodig heb dan zoek ik jou wel op .. laat me nu maar rustig winkelen.
Ik trek het ook al niet als ik een winkel binnekijk waar bijna niemand is, en er 5 van die vrouwen staan te wachten tot dat er iemand komt.. brr
Gast- Gast
Wees blij, ik word er echt mee doodgegooid Ik woon in het midden van het land, dus ik kan me niet voorstellen dat het met dialect heeft te maken.
[
Of als je gewoon van half 9 tot vijf hebt gewerkt en dan naar huis gaat dat ze vragen, zo heb jij tegenwoordig een part-time baan
Ik heb bij de loges gewerkt bij een eredivisie voetbalclub, als je daar vroeg of mensen er een bonnetje bij wilde was het standaard, nee schat, dat is toch zwart geld......
Gewoon nee dankjewel was ook genoeg geweest, de rest interesseert me helemaal niks![/quote]
ja inderdaad als je dan stipt rond 5 uur gaat zodat je de bus kunt halen of zo: enne alweer weg
grrrrr
ik kan er ook echt niet tegen als mensen zeggen ik zei het je toch bleh zo betweterig haha
Gewoon nee dankjewel was ook genoeg geweest, de rest interesseert me helemaal niks![/quote]
ja inderdaad als je dan stipt rond 5 uur gaat zodat je de bus kunt halen of zo: enne alweer weg
grrrrr
ik kan er ook echt niet tegen als mensen zeggen ik zei het je toch bleh zo betweterig haha
sushigirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10
Whahahahaha, op de een of andere manier heb ik er nooit last van dat overijverig winkelpersoneel komt vragen of ze me ergens mee kunnen helpen...
Ik werk in het onderwijs en kan me er kapot aan ergeren als mensen zeggen
- Jij bent zeker elke dag om 3 uur thuis?
- Heb je nu alweer vakantie?
- (als ik om 5 uur nog op mijn werk ben) Ben je nou nog aan het werk? De kinderen zijn toch allang weg?
- Je hebt het wel makkelijk als juf, de hele dag op het randje van de zandbak zitten in de zon
- Jij bent zeker elke dag om 3 uur thuis?
- Heb je nu alweer vakantie?
- (als ik om 5 uur nog op mijn werk ben) Ben je nou nog aan het werk? De kinderen zijn toch allang weg?
- Je hebt het wel makkelijk als juf, de hele dag op het randje van de zandbak zitten in de zon
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mensen die je ergens voor gewaarschuwd hebben en als het dan toch mis gaat zeggen 'Ik zeg nihiiikkkss' op zo`n toontje..
Brr, zeg dan ook niks..
Of 'ik wil me nergens mee bemoeien, maar ..... '
Brr, zeg dan ook niks..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mensen die je ergens voor gewaarschuwd hebben en als het dan toch mis gaat zeggen 'Ik zeg nihiiikkkss' op zo`n toontje..
Brr, zeg dan ook niks..
Vreselijk.. Net als ja ik wil niet voor jou/hem/haar denken.. Maar ik denk dat jij/hij/zij dit of dit denkt..
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: