Irritante tik
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Irritante tik
Toch maar een topic aangemaakt, want ik word er gék van! Vanaf zaterdagavond heb ik regelmatig in mijn linkeroor een vervelende tik zitten. De tikken zijn onregelmatig en zoals vandaag als ik de hele dag heb gewerkt heb ik er geen last van, maar ben nu thuis en nu krijg ik het weer.
Wie wat wat ik kan doen om hier vanaf te komen? Heb het ook als ik in bed lig dus dubbel irritant! Het lijkt dus te komen als mijn lichaam in rust is..
Wie wat wat ik kan doen om hier vanaf te komen? Heb het ook als ik in bed lig dus dubbel irritant! Het lijkt dus te komen als mijn lichaam in rust is..
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Irritante tik
Ik heb dat vaak als ik slik, en ook als ik verkouden ben. Vroeger nog vaker ivm oorontstekingen. Vaak was het dan wat vocht in het oor (bijv nav een verkoudheid) en dat gaat als het goed is vanzelf weer weg. Ik ben eraan gewend geloof ik haha.
Kan ook luchtdrukverschil zijn, in het vliegtuig heb ik het nog erger.
Kan ook luchtdrukverschil zijn, in het vliegtuig heb ik het nog erger.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb dat eigenlijk altijd als ik slik, maar dat is dus niet normaal begrijp ik? Ik voel me er juist heel ongemakkelijk en vreemd bij als ik het níét heb, meestal als ik heel erg verkouden ben...
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Oooh herkenbaar! Ik heb het onder mijn oog, naast mijn neus op mijn wang. Voornamelijk als ik gaap. Word er zo moe van, al maanden lang. Volgens mij ben ik best een lui mens want ik gaap wat af merk ik.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Balloon schreef:Geen idee of het kan hoor, maar hangt er een droge lucht in huis?
Dit kan best zo zijn. Hoezo dan?
Tinus- Prater
Ik heb er op gelet, maar met slikken heb ik het ook. Maar dat vind ik niet zo irritant.
Ik ben niet verkouden, ook niet aankomend. Maar het moet dus vanzelf weer over gaan als ik het begrijp? Dan mag dat wel snel gebeuren, want soms lijkt het wel of er een specht in m'n oor zit!
Ik ben niet verkouden, ook niet aankomend. Maar het moet dus vanzelf weer over gaan als ik het begrijp? Dan mag dat wel snel gebeuren, want soms lijkt het wel of er een specht in m'n oor zit!
Tinus- Prater
is het mischien een idee om langs de huisarts te gaan morgen ?
die kijkt waarschijnlijk even in je oor en kan je vast wat meer duidelijkheid geven.
ik zou dit niet afwachten... een vriend van mij had Tinnitus. die hoorde een fluitend geluid. dit hoeft het natuurlijk niet bij jou te zijn......
<P style="MARGIN-TOP: 0px; MARGIN-BOTTOM: 0px">a. Wat is tinnitus?
De volledige Latijnse term voor oorsuizen is Tinnitus Aurium, wat "gerinkel van de oren" betekent. Vaak wordt oorsuizen aangeduid als tinnitus.
Een deel van de mensen met tinnitus ondervindt hiervan zoveel hinder, dat een normaal leven verstoord wordt. Voortdurend lawaai in je hoofd kan ontwrichtend werken.
Tinnitus gaat vaak gepaard met gehoorverlies en is in de meeste gevallen een soort bijproduct van slechthorendheid. Het kan ook een uiting zijn van een andere aandoening (zie ook oorzaken).
die kijkt waarschijnlijk even in je oor en kan je vast wat meer duidelijkheid geven.
ik zou dit niet afwachten... een vriend van mij had Tinnitus. die hoorde een fluitend geluid. dit hoeft het natuurlijk niet bij jou te zijn......
<P style="MARGIN-TOP: 0px; MARGIN-BOTTOM: 0px">a. Wat is tinnitus?
De volledige Latijnse term voor oorsuizen is Tinnitus Aurium, wat "gerinkel van de oren" betekent. Vaak wordt oorsuizen aangeduid als tinnitus.
Er is sprake van tinnitus als iemand een geluidsgewaarwording heeft zonder dat er een externe bron aan te wijzen is. Men hoort geluiden die er niet zijn. Zo`n geluid kan in alle mogelijke vormen voorkomen: ruisen, geluid als van de zee, fluiten, suizen, muzikale geluiden, hoog of laag, continu of afwisselend, hard of zacht. |
Een deel van de mensen met tinnitus ondervindt hiervan zoveel hinder, dat een normaal leven verstoord wordt. Voortdurend lawaai in je hoofd kan ontwrichtend werken.
Tinnitus gaat vaak gepaard met gehoorverlies en is in de meeste gevallen een soort bijproduct van slechthorendheid. Het kan ook een uiting zijn van een andere aandoening (zie ook oorzaken).
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag de hele dag al geen last van gehad *even afkloppen*. Als het wegblijft, alleen maar mooi. Als het voor langere tijd terug komt, dan misschien wel even langs de huisarts. Wat jij beschrijft schuddebuikje, dat lijkt me niet fijn als dat zo zou zijn!
Tinus- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante reclame
» Irritante buurman
» Irritante uitspraken
» Irritante reclames
» Irritante reclames?
» Irritante buurman
» Irritante uitspraken