Irritante reclames
+15
Arwyn
Lady Starstruck
luisa
Japie
Rush
Mizz_S
Sterre
Tinus
Steep
Esperanza
Krullebol
tienie31
Printje
Blond
Minx
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Irritante reclames
Ik erger me op het moment kapot aan de reclame van johma. Als je dan een reclame in het dialect wil doen, doe het dan goed en niet in een of ander namaaktaaltje.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Irritante reclames
De reclames op de radio van Onna Onna, over polissen die elke 'Britt' snapt (Britt Dekker). Alsof alle vrouwen zo dom als Britt zijn.
En de Perfect Life reclames van Vodafone, met Winston die over z'n perfecte vrouw, kids en haar zit te kletsen.
En de Perfect Life reclames van Vodafone, met Winston die over z'n perfecte vrouw, kids en haar zit te kletsen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind reclames sowieso irritant maar met stip op 1, niet te evenaren zelfs, de gruwelijk irritante reclames van Zalando, die moeten ze serieus verbieden hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Carglass te veel en te vaak, en nog steeds alle wasmiddel reclames.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Ik heb hem al een tijdje niet gezien maar die van Trachitol vind ik echt heel vervelend. Nu die van KFC, blegh.
Gast- Gast
Die van Vanish vond ik eerst heel raar, omdat het leek of die vrouw benen heeft die zo enorm dik zijn maar toen ik goed keek, zag ik ( of ik hoopte maar) dat het een tafeltje is die voor haar staat.. Die vind ik stom.
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Op tv carglass en op de radio: zo in m'n sas met badedas.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik haat pratend bestek en servies die een ritje in de vaatwasser gaan maken!
Gast- Gast
De reclame van sensodine of zo. Van die tandpasta - dan zie je een vrouw van 100.000 verschillende hoeken worden gefilmd wat absoluut geen meerwaarde heeft, haar stem slaat daardoor ook regelmatig over en er zitten geen punten aan haar zinnen.
Wie bedenkt zo iets? Die moet echt ontslagen worden, dit zijn dingen die ik op school nog beter zou hebben bedacht...
Gast- Gast
Die edarling reclame! Verschrikkelijk!! Zo ontzettend slecht geacteerd!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Die van Badedas, maar die is geloof ik alleen op de radio.
Op Tv die van Vodafone met Winston, verschrikkelijk!
Op Tv die van Vodafone met Winston, verschrikkelijk!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Esperanza schreef: op de radio: zo in m'n sas met badedas.
Die wilde ik ook posten. WAT irritant, ik krijg er echt kippenvel van op een nare manier
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Esperanza schreef: op de radio: zo in m'n sas met badedas.
Die wilde ik ook posten. WAT irritant, ik krijg er echt kippenvel van op een nare manier
Ik ook!
Het ergste vind ik nog dat ze in de jaren '90 (als ik me niet vergis) dezelfde reclame hadden. In ieder geval met hetzelfde liedje en toen was 'ie al zo irritant! Alsof het in 2012 dan ineens wel leuk is
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
E-darling vind ik heel irritant, en die Rabobank reclame ook, met dat arrogante stelletje in het begin.
Gast- Gast
En deze inderdaad, blegh, die ovenschaal die met zo'n heel zeurend stemmetje gaat praten....'ik moet eerst afgespoeld worduh!'Katie_ schreef:Ik haat pratend bestek en servies die een ritje in de vaatwasser gaan maken!
Gast- Gast
Die van Carglas staat wel stipt op 1 bij mij. Vind het zelfs sneu voor de acteurs in het reclamefilmpje .
Gast- Gast
Ik erger me nooit zo snel want ik zie bijna nooit reclames. Als ik al NL tv kijk, dan op meestal op 1, 2 of 3 en daar komt nooit zo veel reclame op.
Maar wat ik wel heel irritant vind is die reclames van Jumbo, want aan het eind zegt dat kinderstemmetje 'Jumpo' ipv 'Jumbo', en dan denk ik altijd, pff zo heet het niet.
Maar wat ik wel heel irritant vind is die reclames van Jumbo, want aan het eind zegt dat kinderstemmetje 'Jumpo' ipv 'Jumbo', en dan denk ik altijd, pff zo heet het niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nutrilon. Met die vrouw van het KDV die zegt dat ze net gelezen heeft dat de eerste 3 jaar belangrijk zin. voor het imuunsysteem van je kindje.
Ik mag toch hopen dat ze dat al wist, voordat ze het 2 minuten daarvoor gelezen heeft
e
Ik mag toch hopen dat ze dat al wist, voordat ze het 2 minuten daarvoor gelezen heeft
e
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Chance schreef:De reclames op de radio van Onna Onna, over polissen die elke 'Britt' snapt (Britt Dekker). Alsof alle vrouwen zo dom als Britt zijn.
Hier krijg ik ook spuug neigingen van. Zo nep!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik zap altijd tijdens de reclame, maar af en toe zie ik natuurlijk wel eens wat voorbij komen. Die van KFC inderdaad, met Ben Saunders. Ik snap de grap ook niet hoor, dat het meisje tegen die jongen zoiets zegt als ik zie je voor het eerst en dan die andere meid ' Die is goed'. Ik vraag me iedere keer weer af wat er zo goed is, nog nooit zo'n slechte grap gehoord.
En waar ik echt onpasselijk van wordt van die reclames over voetschimmel of van die voorstukjes van programma's waar ze allerlei plastische chirugie doen. Zit je net te eten krijg je een of andere vieze schimmelvoet of dikke puist ofzo in beeld.
En waar ik echt onpasselijk van wordt van die reclames over voetschimmel of van die voorstukjes van programma's waar ze allerlei plastische chirugie doen. Zit je net te eten krijg je een of andere vieze schimmelvoet of dikke puist ofzo in beeld.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Esperanza schreef:Sterre schreef:Esperanza schreef: op de radio: zo in m'n sas met badedas.
Ik ook!
Het ergste vind ik nog dat ze in de jaren '90 (als ik me niet vergis) dezelfde reclame hadden. In ieder geval met hetzelfde liedje en toen was 'ie al zo irritant! Alsof het in 2012 dan ineens wel leuk is
Hhaha nee joh, dat liedje was leuk! Heb hem nu nog niet gehoord trouwens.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Die reclame van hij heeft nog maar kleine beentjes he. Brrrrr zo erg
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
De helft van de reclames volg/zie ik niet, omdat ik dan ergens anders mee bezig ben.
Welke ik sowieso irritant vind, is die van de Jumbo. En die van Nutrilon vind ik gewoon dom.
Welke ik sowieso irritant vind, is die van de Jumbo. En die van Nutrilon vind ik gewoon dom.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Rush schreef:Nutrilon. Met die vrouw van het KDV die zegt dat ze net gelezen heeft dat de eerste 3 jaar belangrijk zin. voor het imuunsysteem van je kindje.
e
Ow ja die vind ik ook vreselijk. En dan die stomme tabel erbij...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Rush schreef:Nutrilon. Met die vrouw van het KDV die zegt dat ze net gelezen heeft dat de eerste 3 jaar belangrijk zin. voor het imuunsysteem van je kindje.
e
Ow ja die vind ik ook vreselijk. En dan die stomme tabel erbij...
+1
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante reclames?
» Vreemde/rare/irritante reclames?
» stomme reclames
» Leuke reclames!
» Irritante uitspraken