Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

+43
LotteK
Theezakje13
Mamsie
shadow
Flow
holaagirl
Parisienne
Teddyaapje
Darius
Famke
Fiwen
Koetjeboe
ShallY
Michje1985
LMCurious
Happydobby
moepie
RYW
meisjesmama
PapillonRose
kletskousje
pindaatje
Ezzer
Susan
Annie24
Meeko
Dani
Monnie
Flip Fluitketel
koNijntje
M@niek
Novalee
kwak
Coco
Jelin
Blue flower
Mikki
Petteflet
Pien
Bruintje Beer
Liadan
Tania
Lady4
47 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Lady4 zo 14 aug 2011 - 22:26

Mijn zusje is hoogzwanger en over enkele dagen uitgerekend en ik kijk er onwijs naar uit om tante te worden! Mijn zusje en ik en ook mijn ouders/schoonouders en zusje hebben veel contact met elkaar. Mijn zusje en haar vriend hebben daarom ook al min of meer besloten dat ze het ons zullen laten weten wanneer de bevalling begonnen is.

Aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant ook zenuwslopend voor ons denk ik. De gedachte dat mijn zusje al die pijnen moet doorstaan, vind ik helemaal niet zo leuk. Sad Voor hetzelfde krijgt ze een horrorbevalling waar ze 48 uur in zit. Tegen die tijd kun je mij dan waarschijnlijk ook wegdragen, haha.

Hebben jullie laten wanneer de bevalling begonnen is? En hoe snel hebben jullie familie laten komen, nadat je bevallen was?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Tania zo 14 aug 2011 - 22:29

Nee, wij hebben onze ouders gebeld een half uurtje nadat mijn zoontje geboren is ongeveer. En na anderhalf uur mochten ze komen (eerder kon niet). De rest hebben we de volgende dag gebeld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Liadan zo 14 aug 2011 - 22:29

Nee wij hebben het niet laten weten. Alleen bij onze zoon had mijn moeder het al wel begrepen omdat zij mijn dochter kwam halen toen ik al wat krampen had. De familie kwam toen ongeveer 2,5 uur na de geboorte.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Bruintje Beer zo 14 aug 2011 - 22:29

Ja wij hebben het bij beide zawangerschappen laten weten wanneer de bevalling begon.
Bij de 1e heeft het 27 uur geduurd voordat ze kwam en moest nog naar het ziekenhuis ook na 20uur thuis geprobeerd te hebben maar dat hebben we ook aan de naaste familie gezegd. Ze zaten wel aardig in de zenuwen.
Bij de 2e werd ik de volgende dag ingeleid en dat hebben we natuurlijk ook verteld die bevalling duurde iets korter dan 5 uurtjes.

Beide familie's zijn beide na 2 uurtjes nadat ik bevallen ben gekomen in het ziekenhuis om ze te bewonderen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Pien zo 14 aug 2011 - 22:30

Wij zouden het geheim houden! We wilden zo graag mensen verrassen door ze op te bellen en te zeggen: JA, ZE IS ER!!! Maar, de natuur dacht daar anders over. Doordat ik natuurlijk al een tijd in het ziekenhuis lag en iedereen zo ontzettend mee heeft geleefd hebben we de naaste familie wel ingelicht dat ik ingeleid zou worden. Ze hebben die gehele dag vreselijk in spanning gezeten en vonden de dag slopend. Ik ben 's ochtends op 7 uur ingeleid en beviel uiteindelijk om 17:55, we belden ze om 19:00.
Omdat onze dochter een neonatale infectie had werd ze meegenomen door de kinderarts en opgenomen op de couveuse afdeling, we mochten die avond maar 4 mensen erbij laten. Dat waren dus onze ouders. De dag daarna zijn onze broer/ zus en zwager geweest. Weer een dag daarna de ouders weer en zo hebben we het steeds een beetje afgewisseld.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Bruintje Beer zo 14 aug 2011 - 22:30

Ja wij hebben het bij beide zawangerschappen laten weten wanneer de bevalling begon.
Bij de 1e heeft het 27 uur geduurd voordat ze kwam en moest nog naar het ziekenhuis ook na 20uur thuis geprobeerd te hebben maar dat hebben we ook aan de naaste familie gezegd. Ze zaten wel aardig in de zenuwen.
Bij de 2e werd ik de volgende dag ingeleid en dat hebben we natuurlijk ook verteld die bevalling duurde iets korter dan 5 uurtjes.

Beide familie's zijn beide na 2 uurtjes nadat ik bevallen ben gekomen in het ziekenhuis om ze te bewonderen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:31

Absoluut niet!

We hebben ze gebeld na de bevalling. Mijn schoonmoeder had de eerste keer wel een vermoeden omdat we bij haar waren toen het begon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:31

Spannend!!

Ik heb het de eerste keer laten weten aan mijn ouders, en 3 meiden van hier. Wel grappig, dat was midden in de nacht en ze smsten ook alledrie gelijk terug, haha. Mijn moeder wilde heel graag gebeld worden als de bevalling begonnen was, had er speciaal een gsm voor aangeschaft, en toen het zover was, was ze niet te bereiken haha. Dus toen mijn vader maar een smsje gestuurd. Mijn ouders waren al in het ziekenhuis en toen wij belden dat hij er was waren ze ook zo op de kamer. Mijn broertjes waren er na een paar uur en een paar vriendinnen ook.

Bij de tweede heb ik het geloof ik aan 1 meid van hier laten weten en die smste ook meteen terug en dat was weer midden in de nacht. En mijn ouders heb ik toen gebeld om de oudste te komen halen. Toen heb ik letterlijk 5 minuten na de bevalling mijn moeder gebeld (mijn vader was toen pas 10 minuten thuis met de oudste haha) dat ze er was, en die zijn gekomen na 2 uur, toen ik gehecht was. Andere mensen heb ik toen ook vrij snel gesmst, en een aantal mensen zijn verspreid over die eerste dag gekomen, waaronder mijn broertjes en wat goede vriendinnen.


Laatst aangepast door Arden op zo 14 aug 2011 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Lady4 zo 14 aug 2011 - 22:32

Mijn zusje en ik hebben zoveel contact dat, wanneer zij op een gegeven moment haar telefoon niet zal beantwoorden, ik precies weet hoe laat het is. Daarom willen ze het eigenlijk wel laten weten, zodat we niet ongerust worden ofzo.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Petteflet zo 14 aug 2011 - 22:34

Bij Luka wist idd iedereen dat de bevalling zou beginnen. Ik werd namelijk ingeleid.
Vond het alleen voor mijn moeder en. Riend niet zo leuk, want die werden constant gebeld toen ik om 8u ' s avonds nog niet was bevallen.

Dit keer willen we het alleen tegen de ouders en mijn beste vriendin vertellen. Wel weet iedereen dat het deze week gaat gebeuren.

Ouders en broers en zussen zijn trouwens dezelfde avond allemaal nog langs geweest. Vond dat zelf heel fijn (ook al warenm het zo'n 12 pers).
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Mikki zo 14 aug 2011 - 22:35

Bij de eerste hebben we het aan ouders en schoonouders verteld. Toen ze geboren was, hebben we meteen gebeld en toen we 3 uur later thuiskwamen waren zij er allemaal. Mijn zus en zwager kwamen die avond.
Bij de tweede wisten alleen mijn ouders dat het begonnen was, omdat ze onze oudste dochter kwamen ophalen. de tweede is midden in de nacht geboren, en de volgende ochtend kwam eerst haar grote zus, daarna pas ouders/schoonouders.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Blue flower zo 14 aug 2011 - 22:37

Wij hebben ook laten weten wanneer de bevalling begon. Ik weet alleen niet of ik dat bij de tweede ook zou doen.

Mijn man hield de beide moeders op de hoogte en de moeders de rest van de familie.
Op een gegeven moment zeiden de artsen nou nog een klein uurtje en dan is jullie kindje er... Dus dat had mijn man ook via sms laten weten aan de moeders..
Maar na 2 uur was ons kindje er nog niet en achteraf wist iedereen dat het niet goed ging (wat ook zo was) dus iedereen zat in spanning en tranen omdat we maar niks konden laten horen. Het is voor iedereen al zoo spannend dat soms beter is als je niet veel weet... In ons geval wordt de 2de een keizersnee dus dan staat het al vast en de kans dat daar iets fout gaat is naar mijn weten klein. En dan zit je toch dat je opvang moet regelen voor mijn zoontje dan en voor de hond.

Maar achteraf zou ik het dus niet meer doen...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Jelin zo 14 aug 2011 - 22:37

Mijn man moest mijn broertje sms dat hij beter niet langs kon komen die dag. Het was een zondag en hij komt eigenlijk elk weekend langs. De rest had ik niets laten weten. Maar omdat wij naar het ziekenhuis moesten, zou de kraamhulp alles afsluiten en de sleutel in de bus gooien. Dat had ze ook gedaan, maar ze was d'r tas vergeten binnen en moest ik mijn moeder alsnog bellen dat we in het ziekenhuis waren. En dat de kraamhulp haar tas vergeten was of ze met de sleutel naar ons huis kon komen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Coco zo 14 aug 2011 - 22:37

Omdat mijn ouders van ver moesten komen hebben wij wel gemeld wanneer de geplande keizersnede zou zijn, zodat zij voor een paar dagen een hotel in de buurt konden boeken. Daarom besloten om ook mijn schoonouders ervan op de hoogte te stellen.

Maar ik zou het niet nog eens doen, mijn ouders hebben zich enorm druk gemaakt omdat het zolang duurde voor we belden doordat ik urelang op de uitslaapafdeling heb gelegen. En mijn schoonouders waren al in het ziekenhuis voordat ik uberhaupt weer op mijn eigen kamer was.

De volgende keer zal ik mijn ouders direct bellen, mits het niet middennacht is, zodat ze dezelfde dag nog kunnen komen en de rest bellen we dan pas als ik weer lekker opgefrist in bed lig.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  kwak zo 14 aug 2011 - 22:38

o, vreselijk dat zou ik ook echt niet willen weten!alleen het idee dat mijn zusje daar pijn ligt te lijden!

wij hebben mijn ouders pas gebeld toen D. 4 uur oud was en toen mochten ze nog pas na anderhalf uur komen.
we wilden eerst samen zijn en even bij komen omdat we de hele nacht niet hadden geslapen.

als we een tweede mogen krijgen dan breng ik D. naar een vriendin en niet naar mijn zwager en schoonzus die tegenover wonen. gewoon omdat ik het niet fijn vind dat mijn familie weet dat het is begonnen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:40

Mijn moeder had ik gebeld sochtends want die zou er bij zijn. Verder heb ik gen idee wie er op de hoogte waren smile Volgens mij wisten schoonouders t wel.
Oh en hier had ik t ook gemeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Novalee zo 14 aug 2011 - 22:41

Wij waren van plan het niet te laten weten om zo de verrassing zo groot mogelijk te laten zijn. Mijn schoonmoeder wilde het zelf ook eigenlijk niet weten om dezelfde reden als jij. Helaas kwam de bevalling niet voldoende op gang en ben ik met 42 weken overgedragen aan het ziekenhuis. We hebben toen 's middags onze ouders gebeld om te vertellen dat we in het ziekenhuis waren en dat als ik die dag niet spontaan zou bevallen ik de volgende dag ingeleid zou worden.

Uiteindelijk ben ik nog wel die dag bevallen, om 23:38. Ongeveer een uur later hebben we onze ouders gebeld. Omdat het zo laat was moesten N.inthe en ik een nachtje blijven. De volgende dag om 12 uur mochten we naar huis, een half uur later stonden de opa en oma's op de stoep smile

Mijn zwager en schoonzus kwamen die avond langs met hun twee dochters. Toevallig was mijn schoonzus de dag voor mij bevallen (N. en haar nichtje schelen net 24 uur!), dus terwijl zij bij ons op kraamvisite waren, waren wij het tegelijkertijd bij hun Wink. Alledrie mijn zussen wonen ver weg maar toevallig waren er 2 bij mijn moeder logeren dus die kwamen ook die avond al langs. Mijn andere zus en zwager kwamen op zaterdag, toen ze 3 dagen oud was.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:43

Mijn zus heeft het bij alledrie niet aan mij laten weten, alleen aan mijn moeder, maar die moest dan ook de kindjes ophalen destijds.
Zelf denk ik dat ik het wel zou zeggen, tegen mijn moeder en zus, en misschien een vriendin, maar mijn schoonzusje bijv. laat ik niks weten.
Ligt er eigenlijk ook maar net aan wanneer het begint smile als het midden in de nacht is, laat ik iedereen maar slapen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  M@niek zo 14 aug 2011 - 22:48

Op hyves heb ik neergezet dat het goed aan het rommelen was haha. Verder wist mijn ouders als schoonouders dat ik weeen had (maar goed die weeen begonnen al op woensdagnacht en ben pas vrijdag bevallen). Om 5 uur smorgens ben ik naar het zkh gegaan en door de heftige weeen had ik op dat moment geen zin om iedereen in te lichten dat het nu weleens snel zou kunnen gebeuren.

Om 10.22 ben ik bevallen en toevallig belde mijn moeder op, dus die wist het als eerste die is gelijk gekomen naar haar werk. Mijn schoonouders zijn na een paar uurtjes gekomen (eerst zelf maar douchen, eten, genieten enz).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  koNijntje zo 14 aug 2011 - 23:00

nee, ik wilde absoluut niet dat mensen wisten wanneer ik aan het bevallen was.
ik heb zelfs mijn vader nog aan de telefoon gehad toen de vliezen gebroken waren (had nog geen weeën hoor) en heb toen ook niets gezegd.. we hebben hen pas later gebeld dat t. geboren was, omdat ik vanuit huis eerst nog naar het zkh moest om te hechten. denk dat we ongeveer 2,5uur na de geboorte hebben gebeld (1:30 's nachts) en onze ouders zijn de volgende dag langs gekomen toen wij weer thuis waren.


Laatst aangepast door koNijntje op zo 14 aug 2011 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Flip Fluitketel zo 14 aug 2011 - 23:02

Hier hebben wij het de naaste familie ook laten weten (moeder, schoonouders en zussen). Ik was overtijd gelopen en moest voor controle naar het ziekenhuis daar was ik gestript. Hier waren ze van op de hoogte. Na het strippen is het gaan rommelen, maar heeft het nog 2,5dag geduurd voordat J. geboren is. Ook toen we naar het ziekenhuis gingen omdat het allemaal te lang duurde werden ze gebeld. Ze hebben even moeten wachten en hebben vast in spanning gezeten. J. is s'nachts geboren, half uur later waren ze op de hoogte. S'ochtends zijn ze nog in het ziekenhuis geweest en mijn schoonmoeder was een uur na de bevalling al op bezoek aangezien ze in hetzelfde ziekenhuis lag voor een operatie.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Monnie zo 14 aug 2011 - 23:06

Wij wilden het eigenlijk niet laten weten en naderhand gewoon bellen als hij geboren was. Maar we moesten iemand hebben die voor de hond kon zorgen, dat werden mijn ouders. Dus zij wisten dat ik ingeleid werd. Ik ben pas 2 dagen later bevallen, dus hun hebben ook vreselijk lang in spanning gezeten. Heb ze wel een keer opgebeld om te zeggen dat het nog lang ging duren.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Dani zo 14 aug 2011 - 23:23

Wij wilde het eigenlijk niet laten weten. Alleen mijn moeder zou er sowieso achter komen omdat ze bij de verloskundigepraktijk werkt Wink Maar omdat ik al 24 uur gebroken vliezen had, verder geen weeen en we dus naar het ziekenhuis moesten was ik zo hieper dat ik mijn vader ook gebelt heb dat we naar het ziekenhuis gingen. Ook mijn vriend heeft volgens mij zijn ouders en zelfs vrienden gesmst haha. Achteraf vond mijn moeder het maar niks want die heeft de hele nacht wakker op de bank gezeten. Mijn vader had nog een uitje die avond en is daar ook nog heen gegaan maar ook hij had niet echt lekker geslapen daarna Very Happy Om 5 uur is onze dochter geboren en een uurtje later hebben we gebeld.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Meeko zo 14 aug 2011 - 23:26

Beide keren wisten mijn beste vriendin en ouders het. Mijn moeder kwam bij de 1e de hond ophalen en bij de 2e kwam ze Senna en de hond ophalen.
Bij de eerste was ik in het ziekenhuis bevallen om 01.47 en mocht de ochtend naar huis. Was daar net een kwartiertje en toen stonden m'n ouders op de stoep. Bij de 2e was ik thuis bevallen om 15.16 maar moest ik nog naar t ziekenhuis om gehecht te worden. Was denk ik rond 7 uur thuis en iets later waren m'n ouders er. De rest is pas de volgende dag gekomen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Lady4 zo 14 aug 2011 - 23:28

Ik vind het ook wel dubbel hoor. Aan de ene kant wil ik heel graag weten wanneer het begonnen is, aan de andere kant lijkt het met vrij zenuwslopend. Plus nogmaals het feit dat ik het een vreselijke gedachte vind dat mijn zusje zoveel pijn gaat lijden.

Het kan trouwens heel goed zo zijn dat ik aan het werk ben op de begane grond, wanneer mijn zusje twee verdiepingen hoger poliklinisch ligt te bevallen..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was? Empty Re: Lieten jullie weten dat bevalling begonnen was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum