Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

+59
Pandora
*Lookie*
M@niek
peach
Jelin
Kat1980
Steep
Aimee
SarahKey
Pien
sanne-84
Happydobby
mickey
Twellie
CCC
Shy
moepie
koNijntje
Lonely Goatherd
Fiebje
strawberry
Teddyaapje
Monnie
Muus
Roos
Bloempjuh23
Dora
Flip Fluitketel
Ezzer
Jezzie
Ayla
Lilypie
Sanne
Limburg85
_Lana_
ProudMom
sabje
Slakje
Urban Naked
Linda
Clapperdie
Theezakje13
Puggle
Parel
PapillonRose
Tania
Floor
Parisienne
_Blush_
Fiwen
Muppetje
Annie24
studiebol
kwak
Lejow
Liadan
Mute_
Fearie
Printje
63 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 7:51

Ik ben, omdat er weer niets op tv is, een stukje van Barbie en haar baby of zoiets aan het kijken.
De hele familie weet serieus dat ze aan het bevallen is..

Wie wist er bij jullie van?

Bij ons helemaal niemand naast mijn moeder die erbij was omdat manlief doodziek was en natuurlijk manlief zelf. Voor de rest wilde ik dat niemand het wist.

Edit: ook bij deze baby wil ik het weer zo min mogelijk mensen vertellen. Alleen de opa/oma waar R heen moet natuurlijk.

En bij jullie?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Fearie di 2 okt 2012 - 7:54

Mijn vriend had zijn moeder gebeld en zijn broer, omdat die voor de honden moest zorgen. Mijn zusje wist van niets en mijn ouders ook niet.
Onze vrienden wisten het wel, maar dat was meer omdat mijn kraamverzorgster de moeder van 2 vriendinnen is/was en ik uiteindelijk met ambulance werd afgevoerd.

Zit zelf ook Bar bie te kijken, maar dat is echt mijn ergste nachtmerrie. Zoveel mensen bij mijn bevalling, ik had alleen mijn vriend erbij. Zou dat nooit willen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Mute_ di 2 okt 2012 - 7:55

Nee, hier wist ook niemand het. Nouja mijn moeder wist dat ik gestript ging worden 's ochtends en had de hele dag niets van mij gehoord en had dus wel een vermoeden Wink .

Ik zou het ook echt niet willen. Vond het echt iets tussen mijn man en mij.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 7:56

Ik zou ook nooit zoveel mensen erbij willen hebben, lijkt me vreselijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Liadan di 2 okt 2012 - 7:58

De eerste keer wist niemand het.
De tweede keer wist mijn moeder dat ik in de ochtend krampen had, ik dacht zelf weer voorweeen en ze is mijn dochter toen al wat eerder komen halen dan anders (ze past die dag altijd op). Het kwam bij haar dus niet helemaal als een verrassing toen ik belde dat ik bevallen was.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Lejow di 2 okt 2012 - 7:58

Ja, bij ons wist iedereen het, maar dat kwam natuurlijk ook door de situatie.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  kwak di 2 okt 2012 - 7:58

bij D. wist niemand het buiten de VK en mijn man om.
Mijn moeder was die middag nog wel geweest en had al tegen mijn vader gezegd dat ze me nu voor het laatst met een dikke buik had gezien, hoe ze dat zo had bedacht weet ik ook niet.

bij dit kindje gaat mijn moeder en vader het weten, Ik heb net vanavond mijn moeder gebeld om te vragen of ze D. wil opvangen als de baby komt. D. gaat daar namelijk ook alleen maar slapen, ze slaapt nergens anders.
misschien dat ik nog een vriendin het mededeel, ik zie het dan wel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  studiebol di 2 okt 2012 - 7:58

Toen ik werd opgenomen wisten mijn ouders dat en die hebben mijn zus ingelicht, dit omdat we die dag iets met zijn alle zouden gaan doen.

Toen ik daad werkelijk ben bevallen, had mijn moeder een vermoeden omdat ze me toevallig die avond belde en ik geen eet lust had. Haha dat vertelde pas nadat ik bevallen was hoor, maar ze had tegen mijn vader gezegd dat ik die avond zou bevallen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Printje di 2 okt 2012 - 7:59

Lejow schreef:Ja, bij ons wist iedereen het, maar dat kwam natuurlijk ook door de situatie.

Ja dat snap ik heel goed, denk je dat je het anders wel aan mensen verteld had?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Annie24 di 2 okt 2012 - 7:59

Mijn bevalling begon om 11 uur en om 17 uur heeft mijn vriend mijn ouders gebeld omdat onze hond nog thuis zat en er alleen nog maar 's morgens uit was geweest om te plassen Embarassed Toen hij belde was ik nog bezig, dus zij wisten idd dat ik bezig was, maar dat was uit nood, anders hadden we ze niet gebeld.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Muppetje di 2 okt 2012 - 7:59

Mijn schoonouders wisten het. Wij hebben geen auto en mijn man heeft hun auto gehaald pm naar het ziekenhuis te gaan. Verder wist niemand het.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Lejow di 2 okt 2012 - 8:02

Printje schreef:
Lejow schreef:Ja, bij ons wist iedereen het, maar dat kwam natuurlijk ook door de situatie.

Ja dat snap ik heel goed, denk je dat je het anders wel aan mensen verteld had?

Weet ik eigenlijk niet.... voor beide kanten is wat te zeggen haha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Fiwen di 2 okt 2012 - 8:03

Mijn schoonouders en onze onderbuurvrouw wisten dat ik ingeleid werd maar verder wisten ze niks (onderbuuf moest de katjes eten geven dus vandaar dat ze het wist :P), mijn ouders wisten dat de 2e dag inleiding mijn vliezen gebroken waren maar niet hoe ver ik was of zo. En een van mijn beste vriendinnen was mijn verloskundige en die is 's ochtends even binnen gelopen toen ze net de vliezen gebroken hadden en manlief heeft haar gebeld toen ik 8cm had en toen is ze naar ons gekomen en heeft ze het laatste stukje van de bevalling begeleid.

Een vriendin van mij belde toen ik hevige persweeën lag weg te zuchten dus ik nam natuurlijk niet op, krijg ik daarna een smsje "je ligt toch niet te bevallen zonder dat ik het weet" en die kon ik een uur later bellen dat ik idd lag te bevallen :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  _Blush_ di 2 okt 2012 - 8:03

Bij mij wist niemand het. Ik had ook enkel mijn vriend erbij. Ik ben om 8u35 bevallen en om 10u30 hebben we de familie gebeld.

Ik ben 12 dagen te vroeg bevallen, om 8u35 's ochtends, dus logisch ook dat niemand iets van me gehoord had die dag. Het kwam echt voor iedereen als een grote verrassing (2 dagen voordien had de gyn nog gezegd dat ik zeker overtijd zou gaan).

Mijn moeder was de week ervoor wel telkens heel nerveus als ik haar met mijn vriend zijn telefoon belde (mijne deed raar), ze dacht elke keer dat het zo ver was. Ik heb toen duidelijk gezegd dat ze daarmee moest stoppen, want dat ik nog 2 weken te gaan had. Dus toen mijn vriend die zaterdag belde dat ze grootouders waren geworden, geloofde ze het eerst niet smile


Bij een tweede zal dat wel anders zijn, want er moet natuurlijk iemand onze dochter opvangen dan smile
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Parisienne di 2 okt 2012 - 8:04

Mijn ouders, stiefouders, zusjes en schoonmoeder wisten dat ik ingeleid zou worden. 's middags is mijn moeder met mijn oma nog even langsgeweest in het ziekenhuis om even te kletsen. Toen was er nog niks aan de hand. 's Avonds kregen ze het telefoontje.. iedereen zat al in spanning te wachten. Om 00.00 uur 's avonds kwamen ze ook allemaal heel even langs in het ziekenhuis.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Floor di 2 okt 2012 - 8:05

Wij dachten dat niemand het wist. In eerste instantie was dat ook zo maar omdat mijn bevalling zo lang duurde wisten steeds meer mensen het.
Mijn man geloofde me niet, ik had mijn moeder nog aan de telefoon maar zei dat ik migraine had en ze niet op visite mocht komen (later heb ik pas gehoord dat ze vond dat ik anders klonk over de telefoon en daarom dacht ze dus dat ik weeen had, wat ook zo was). Uren later had mijn man eindelijk door dat het deze keer wel echt was.
Mijn bevalling duurde erg lang en ik heb daardoor een dag in het ziekenhuis gelegen voordat onze zoon eindelijk was geboren. In die dag is mijn vader naar ons huis gefietst (10km laughcry ) en hij zag dat alle rolluiken dicht waren (wij zijn in de nacht vertrokken) en de auto weg was, natuurlijk omdat mijn moeder vond dat hij moest gaan kijken he, daarom kwam hij 'langs gefietst'. owja op de terugweg naar zijn huis kwam hij de ouders van mijn beste vriendin tegen dus die waren toen ook al op de hoogte.
Onze buren viel het ook al op dat alle rolluiken dicht bleven de hele dag en dat de auto er niet stond dus die hadden het ook al door, mijn buurman maakte ons geboortebord dus hij heeft alvast een paal in de grond gemaakt en het bord klaargezet zodra hij het geslacht wist zou hij de letters erop maken (hij wist wat de namen waren).
Mijn schoonouders hadden het uiteindelijk ook wel door, wij hebben 2 mobiele telefoons en een vaste lijn en we waren de gehele dag nergens meer op te bereiken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Tania di 2 okt 2012 - 8:09

Bij de eerste wist niemand het. Mijn moeder vond het wel wat raar dat ik niks had laten horen op moederdag maar omdat ik pas een maand later uitgerekend was had ze toch niet echt het idee dat ik aan het bevallen was.
Bij de tweede wisten m'n ouders het, die kwam J. ophalen toen ik naar het ziekenhuis ging. Voor ze goed en wel thuis waren en ik bed lagen belde ik al dat M. geboren was Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  PapillonRose di 2 okt 2012 - 8:12

Ik zou worden ingeleid en ik heb dat op facebook gezet Laughing En natuurlijk aan familie en goede vrienden verteld. Verwachtte namelijk wel dat iedereen die info niet zou gaan gebruiken om mij massaal op te komen zoeken in het ziekenhuis.

Uiteindelijk begon het de nacht ervoor vanzelf al, en toen wisten mijn moeder, mijn vader, mijn ex en mijn broertjes het. En mijn broertje gaf zo nu en dan een update over de tussenstand op zijn hyves Laughing

Een eventuele volgende keer weet ik niet wat ik zou doen. Dat zie ik dan ook wel weer. Ik heb in elk geval geen ongenode gasten gehad in het ziekenhuis, en ik geloof dat iedereen het wel fijn vond om te weten hoe het ging.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Floor di 2 okt 2012 - 8:13

Annie24 schreef:Mijn bevalling begon om 11 uur en om 17 uur heeft mijn vriend mijn ouders gebeld omdat onze hond nog thuis zat en er alleen nog maar 's morgens uit was geweest om te plassen Embarassed Toen hij belde was ik nog bezig, dus zij wisten idd dat ik bezig was, maar dat was uit nood, anders hadden we ze niet gebeld.

Very Happy Hier ook zo'n situatie, mijn bevalling duurde 24 uur. Laat in de middag kreeg ik een ruggeprik (toen was ik al zo'n 15 uur bezig), in een korte tijd er net na kregen we wat eten en zette mijn man zijn mobiel aan, allemaal gemiste oproepen van zijn ouders en een paar van mijn verloskundige, ze had niks meer gehoord en was benieuwd hoe de bevalling was gegaan. Ik heb toen alleen haar terug gebeld om door te geven dat ik nog steeds niet was bevallen en het erg moeizaam ging. Daarna was het weer direct drukte, op mijn zij liggen, weeopwekkers enzovoort.
Toen mijn ouders 's avonds om 23 uur kwamen vroeg mijn moeder wie er voor de katten had gezorgd... Embarassed niemand. Dus midden in de nacht zijn ze nog naar ons huis gegaan om de katten eten te geven en even te knuffelen, die hadden dus al een dag niks meer gekregen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Parel di 2 okt 2012 - 8:14

Hier wist mijn moeder het (gebeld tijdens een wee haha), en mijn beste vriendin. Daarvan wist ik op mijn beurt ook weer dat zij ingeleid werd, ik kreeg nog een whatsappje uit de verloskamer met een foto van het uitzicht haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Puggle di 2 okt 2012 - 8:15

Nee hier wist niemand het. Nou ja ccc dan, maar dat is anders natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Theezakje13 di 2 okt 2012 - 8:16

De overburen wisten het.mijn vriend zou die avond met hen naar de film gaan..
Verder pad mensen ingelicht toen K er was.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Clapperdie di 2 okt 2012 - 8:20

Mijn moeder wist het en uiteindelijk ook mijn schoonouders omdat mijn vriend emmers moest hebben en we die niet zelf hebben.. Dus hij is ze gaan halen (wonen in de zelfde straat) Ik mocht daarna meteen gaan persen.

Ook wisten een groepje vriendinnen het. We hebben een gezamenlijke facebook waar ik vanaf de ochtend al updates gaf. Was heel leuk om achteraf hun geklets te lezen van die middag/avond. Hoe benieuwd ze waren enzo smile
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Linda di 2 okt 2012 - 8:24

M'n ouders kwamen onze toenmalige hond ophalen, dus die wisten dat het was begonnen. Ik had m'n zus gesmst en m'n nicht smste mij. Dus die wisten het ook.

Tijdens de weeën was ik ter afleiding steeds aan forummen, dus daar wisten ze het ook.

In het geboortehotel was alleen man erbij. We zijn samen naar huis gegaan en pas later op de dag kwamen m'n ouders en zus.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Urban Naked di 2 okt 2012 - 8:27

M'n zus wist het want we hielden een beetje contact via whatsapp. Verder niemand.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was? Empty Re: nav wist er iemand dat jouw bevalling begonnen was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum