Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 23:12

Het is best moeilijk om de hoop niet op te geven. Maar ik vind het eigenlijk erger om niet te weten wat er is of is gebeurt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow ma 7 nov 2011 - 23:13

Dat is ook vervelend, die onzekerheid. Je kunt geen kant op...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 23:24

Goedemiddag meiden!

Hier ook weer een teken van leven, haha!
Ik ben nu bijna 2 kg aangekomen, maar dat zegt nog niets hoor bij min zoontje kwam ik in totaal 22 kg aan! Hopelijk deze keer niet maar de vreetbuien komen weer tevoorschijn...

Wij hebben de 20 weken echo ook op 22 november, spannend!!

Verder gaat t hier wel z'n gangetje, wel veel bekkenpijn jammer genoeg en al een week of 6 achtereen verkouden.. Nou dat raak je ook beu hoor!

@Lejow, leuk meid een meisje!! Had je gevoel t toch goed! Ik dacht echt een knul hoor bij jullie! Hoe is het met werken nu?

@Snoepy, ik duim echt voor je dat fire snek terug is meis... hug

@monnie, welkom! Leuk zo weer samen in een topic! smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 nov 2011 - 23:34

Nou, vandaag ben ik thuis. Doe helemaal niets vandaag en probeer ook niet aan mnijn werk te denken. Hopelijk is de stap om morgen te gaan dan minder groot. Gisteren was ik in ieder geval echt gebroken na een dag werken en toen had ik ook nog eens een aanvaring met onze botte lul de IB'er..
Tis wel uitgesproken, maar het zit me toch nog steeds niet lekker. Maar dat is een lang verhaal.

Wat leuk Laurientje, wij hebben m 's avonds pas weer, in verband met werken, en jullie?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie ma 7 nov 2011 - 23:37

Mad Wat te doen tegen vreetbuien? Ik heb nu al 3 pakjes sultana achter elkaar weggegeten en blijf trek houden.. Wat vult nou echt goed?

Ohja ik ben tot nu toe 6 kilo aangekomen maar als ik zo door ga wordt het wel wat meer..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 23:40

@ Laurientje, dank je!

@ Lejow, ja idd, weet je waar jullie kat was?

@ Clapperdie, brood eten? Bananen vullen ook.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 nov 2011 - 23:40

Clapperdie schreef: Mad Wat te doen tegen vreetbuien? Ik heb nu al 3 pakjes sultana achter elkaar weggegeten en blijf trek houden.. Wat vult nou echt goed?

Ohja ik ben tot nu toe 6 kilo aangekomen maar als ik zo door ga wordt het wel wat meer..

Een bruine boterham met kaas? Of iets anders goed belegd, lekker met sla en zo er op?
Sultana is niet echt vullend natuurlijk, helemaal niet als het de zoete sultana's zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie ma 7 nov 2011 - 23:42

Ik denk dat ik inderdaad maar een fruitschaaltje ga neerzetten hier op kantoor.. Zometeen tijdens de lunch eet ik bruinbrood met kaas en vaak nog 2 broodjes met beleg maar dat ligt ze in het restaurant hier aanbieden.

Snoepy: vervelend dat je kat nog niet terug is Sad

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 7 nov 2011 - 23:44

Snoepy87 schreef:@ Laurientje, dank je!

@ Lejow, ja idd, weet je waar jullie kat was?

@ Clapperdie, brood eten? Bananen vullen ook.

Nee, beest is de hort op geweest en stond na 3 weken ineens mekkerend voor de deur... Iet wat afgevallen maar verder in prima staat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 0:04

Herkenbaar Clapperdie!! Very Happy Een schaal yoghurt met muesli vult goed, moet je ook flink op kauwen dus dat is niet in een paar happen weg!

Lejow, wij hebben m om half tien! Ben ook heel erg benieuwd naar t geslacht!

Gast
Gast

Bericht  Earane di 8 nov 2011 - 7:25

@ Clapperdie: Vervelend die vreetbuien! Ik heb daar ook wel last van, maar gelukkig haal ik meestal niks in huis. Wat betreft het aankomen in gewicht lopen we ook al gelijk op, haha. Ik zou vooral wat meer voedzame dingen eten, zoals brood. Had je wel goed ontbeten? Ik merk als ik 's ochtends genoeg eet dat dan later die ochtend minder last heb van lekkere trek.

@ Snoepy: Wat ontzettend rot dat je kat nog niet terug is Sad. Ik zou nu flyers bij de buren in de bus doen en vragen of ze willen kijken en ook flyers in de buurt verspreiden. Ik hoop van harte dat jij meer geluk hebt dan wij. Het is ook ontzettend naar dat je gewoon niet weet waar de kat is. Sterkte!

@ Monnie: Welkom!

@ All: Mijn vriend heeft de baby ook gevoeld gisteravond! Ze schopte nog best hard, haha. Het schoppen voelt wel gek en ik vind het zo bijzonder dat er toch echt een mensje in mij groeit. Blijft onwerkelijk...

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Rouge di 8 nov 2011 - 8:40

Goedenavond!
@ clapperie: vervelend die vreetbuien. Ik merk nu ook dat ik veel meer honger heb en hoopte dat dit zou uitblijven. Ik eet niet gigantisch veel maar steeds kleine beetjes, en voelt soms alsof je wel de hele dag zit te eten. Wat eigenlijk ook zo is Wink Ik zou idd yoghurt nemen of ontbijtkoek, eierkoek, bruin brood inderdaad.

@ Laurientje85: spannend, je weet inmiddels wat het geslacht is? Ben benieuwd! Ik wil het ook zo graag weten! Misschien volgende week met 17 weken een pretecho laten maken.

@earane: bijzonder he dat trappen in je buik smile Lekker actief meisje dus! Ik wil het ook zo graag weer voelen, tot nu toe voel ik niet zo veel bijzonders, af en toe een soort golfbeweging of een plopje, maar nog niet regelmatig.

Hier gaat alles wel ok, slapen gaat iets beter in het weekend. Kijk erg uit naar de geslachtsbepaling, voor mijn gevoel kan ik dan echt gericht kijken naar spulletjes voor de babykamer enzo en wordt het weer iets 'echter'. Ik kan ook helemaal los gaan met collage's/moodboards maken haha, best erg. Maar zolang ik het kamertje nog niet fysiek kan inrichten dan maar op papier Wink
Ik heb vorige week gehoord dat ik onder controle moet blijven bij het ziekenhuis, ivm de mola-zwangerschap/miskraam vorig jaar. Ik ben helemaal vergeten te vragen of dat automatisch betekent dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Iemand een idee? Vraag het de volgende keer wel. Maar ze had het erover dat de moederkoek opgestuurd moet worden en 6 weken na de bevalling mijn hcg gemeten moet worden. Die vrouw kon me ook niet precies vertellen waarom, maar ik denk zelf dat het te maken heeft met 'onderzoek' om te bekijken hoe volgende zwangerschappen verlopen na een mola.

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:15

@rouge nee we weten het nog niet hoor! We hebben de 22e de 20 weken echo.. Dus nog even geduld....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 21:02

@ Rouge, ik denk dat je dan ook in het ziekenhuis moet bevallen. Wou je thuis bevallen? Volgens mij kunnen ze heel veel info uit de moederkoek halen.
Wanneer heb je de geslachtsbepaling?

@ Earane, Fijn dat getrappel he, bijzonder! Wat leuk dat je vriend het ook gevoeld heeft!
Hebben gister flyers bij de buren in de bus gedaan. Vanavond hang ik nog een paar op in de buurt met foto erbij.

@ All, door de stress en verdriet voel ik me helemaal niet lekker, weer misselijk, meer harde buiken enzo.. Gaat niet echt lekker hier dus. Ik hoop dat we snel duidelijkheid hebben, zodat we het af kunnen sluiten of dat we weer kunnen genieten van onze kat. Maar zo trek ik het ook niet, en hem vergeten kan ik echt niet. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 6:16

Mag ik hier even een vrolijk berichtje plaatsen? Na vele kg's te zijn afgevallen gaf de weegschaal vanochtend bij de verloskundige aan dat ik een kg boven het startgewicht van mijn zwangerschap zit! Very Happy Nog steeds héél minimaal natuurlijk, maar na zo vaak op de weegschaal getallen te hebben gezien die aangaven dat ik was afgevallen, terwijl ik echt niet veel reserves heb, maakt dit me erg blij!

Verder alles goed met uk, groeit goed en wordt al lekker sterk. Ook heb ik afgelopen week 'al' drie keer mogen genieten van het ritmische gevoel in mijn buik van een baby met de hik.

Misselijkheid is nog steeds flink aanwezig, maar dat heb ik inmiddels wel een soort van geaccepteerd. Natuurlijk baal ik als ik weer moet spugen, maar meer nog geniet ik van alle beweging in mijn buik.

Binnenkort ga ik weer eens goed bij lezen hier, maar dit wilde ik alvast even melden!

Liefs!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 7:03

Tiramisu, wat goed om te horen!

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 9 nov 2011 - 8:03

Hoi meiden ik kom snel meekletsen maar nu lees ik vooral want onze computer is kapot. Op mijn telefoon kan ik wel lezen maar niet reageren. Wij hebben vorige week goede echo gehad en het daarna ook vertelt heerlijk geen geheimzinnig gedoe meer! Tot snel hoop dit weekend weer online te kunnen

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 23:44

Snoepy: Is je kat alweer terug??

Ik heb vandaag om half 3 de '20' weken echo. Heb de halve nacht wakker gelegen van de zenuwen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 0:02

yvonne schreef:Snoepy: Is je kat alweer terug??

Ik heb vandaag om half 3 de '20' weken echo. Heb de halve nacht wakker gelegen van de zenuwen. Embarassed

Succes! Laat je vandaag nog weten hoe het is gegaan?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 0:12

Yvonne, heel veel succes!!

@ All, Onze kat is er nog niet, gister wel beetje hoop gekregen toen we gebeld werden door een meisje die hem dacht te herkennen, maar zijn op die plek geweest maar kon hem niet vinden. Ze zou bellen als ze hem weer ziet dus daar hopen we nu maar op. Moet zeggen dat mijn hoop nu wel weer weg is Sad

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 0:20

Snoepy87 schreef:Yvonne, heel veel succes!!

@ All, Onze kat is er nog niet, gister wel beetje hoop gekregen toen we gebeld werden door een meisje die hem dacht te herkennen, maar zijn op die plek geweest maar kon hem niet vinden. Ze zou bellen als ze hem weer ziet dus daar hopen we nu maar op. Moet zeggen dat mijn hoop nu wel weer weg is Sad

Sad vervelend zeg.. Ik hoop dat het jullie kat is die gezien is en dat ze snel weer belt..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 0:59

Snoepy, ja, ik ben zo blij dat ik eindelijk wat ben aangekomen ipv afgevallen, haha. Naar van jullie kat zeg...ik moet er niet aan denken dat één van onze katten zo'n tijd weg zou zijn Neutral Hopelijk is ie snel weer terecht.

Veel succes (en plezier Wink ) vandaag Yvonne. Hopelijk is alles in orde met jullie kindje voor zover dat nu te zien is.

Liefs!

Gast
Gast

Bericht  Papillio do 10 nov 2011 - 1:35

Veel succes vanmiddag, Yvonne!
Ik hoop dat alles, voor zover je dat nu kunt zien, goed is.

Ik mag morgen Neutral Slaap al nachten slecht van de zenuwen...
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 1:39

Papillio schreef:Veel succes vanmiddag, Yvonne!
Ik hoop dat alles, voor zover je dat nu kunt zien, goed is.

Ik mag morgen Neutral Slaap al nachten slecht van de zenuwen...

Spannend! Veel succes morgen
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  sharky do 10 nov 2011 - 2:12

Hoi meiden,

Ik ga ook weer proberen hier mee te schrijven. Ik heb tot nu toe veel meegelezen, maar ga proberen ook af en toe wat mee te schrijven.
Ik ben inmiddels 20 weken zwanger, en heb vorige week de 20 wekenecho gehad, alles was goed! Ik had ook heel veel zenuwen van te voren, maar dat was gelukig nergens voor nodig.
Heb vrijwel geen last gehad van kwaaltjes op mijn rug/bekken na. En deze week heb ik er zo veel last van dat ik me zelfs ziek heb moeten melden ( en dat is niks voor mij, ik ga altijd tot het uiterste). Ik hoop dat het met een beetje rust weer wat beter gaat en dat ik snel weer kan gaan werken want ik begin me nu toch wel langzaamaan te vervelen, kan namelijk bijna niks doen, beetje zitten, beetje lopen thats it. Best saai.
Oh en ik ben trouwens tot nu toe 5 kg aangekomen, zie dat ik wel een beetje op schema loop vergeleken met een aantal van jullie. Ben bang dat het nu wat sneller gaat aangezien alles extra lekker smaakt als je de hele dag thuis bent Embarassed

Yvonne succes vanmiddag!

En papillo jij alvast voor morgen!

Clapperdie ik zag laatst in het buikfoto-topic een hele mooie foto van jouw buik, prachtig!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: