Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Clapperdie schreef:Ohjee pagina 3! Dat is niet goed natuurlijk!
Hier gaat alles zn gangetje. Voel de kleine goed en mijn vriend heeft hem ook al gevoeld!
Verder ben ik erg aan het snacken dus heb maar geen chips etc gehaald maar lekker wat mango's en appels. Hopen dat ik me daar op los ga gooien.
Nu even de frituurpan pakken en eten maken
Haha muts!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Clapperdie schreef:Ohjee pagina 3! Dat is niet goed natuurlijk!
Hier gaat alles zn gangetje. Voel de kleine goed en mijn vriend heeft hem ook al gevoeld!
Verder ben ik erg aan het snacken dus heb maar geen chips etc gehaald maar lekker wat mango's en appels. Hopen dat ik me daar op los ga gooien.
Nu even de frituurpan pakken en eten maken
Haha muts!
Wil je ook wat?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Alweer????Lejow schreef:Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Wij hebben een of ander prutje wat mijn vader heeft gemaakt. Het is alleen een beetje rauw allemaal.
Wij hebben donderdag de 20 weken echo. Ik ben nu al zenuwachtig.
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Oh Snoepy! Dat jullie kat weg is. Zou me ook ongerust maken. Heb je wel al een beetje buiten geroepen/gelopen? Hier hebben we het een keer gehad dat onze kat vast zat in een tuin. Kon er wel in maar niet meer uit. Gelukkig hoorde we haar mauwen (heel schor en zacht, want ze is een beetje mislukt haha)
Sterkte en ik hoop dat de kat snel terug is!
Ja heb al 3 rondjes gelopen en meerdere malen buiten staan roepen maar hij komt niet ( normaal komt hij meteen als ik roep)
Als hij morgen er nog niet is gaan we hem als vermist opgeven bij het dierenasiel enzo.
Vind het behoorlijk rot, ik hoop niet dat hij ergens vast zit ofzo.. bah
Gast- Gast
yvonne schreef:Alweer????Lejow schreef:Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Wij hebben een of ander prutje wat mijn vader heeft gemaakt. Het is alleen een beetje rauw allemaal.
Dat is mooi optijd!
Gast- Gast
Dan klinken mijn patatjes met frikandel toch lekkerder
Ohh spannend de 20-weken echo! Ben je erg zenuwachtig?
Ohh spannend de 20-weken echo! Ben je erg zenuwachtig?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Snoepy87: Goed dat je het zegt, van die band. Ik kreeg dat als tip van de gynaecoloog. Maar wat je zegt, klinkt wel aannemelijk. Wat erg zeg van je katje! Ik hoop dat hij snel weer voor jullie deur staat.
Clapperdie: Hahhaah, ja je moet dat gezonde eten toch een beetje compenseren hè! Geniet lekker van je snack en je gezonde toetje :-). Ik heb ook vaak trek in snack, dat had ik zelfs toen ik misselijk was .
All: Zijn jullie al veel aangekomen? Ik was de eerste 3 maanden 5 kilo afgevallen en daar zitten er nu weer 3 van bij. Dus sta nog steeds op -2 kilo. Ik vind het verder prima hoor, want ik heb gerust wel wat reserves, haha, maar ik vraag me af wat een beetje gemiddeld is.
Fijne avond allemaal.
Clapperdie: Hahhaah, ja je moet dat gezonde eten toch een beetje compenseren hè! Geniet lekker van je snack en je gezonde toetje :-). Ik heb ook vaak trek in snack, dat had ik zelfs toen ik misselijk was .
All: Zijn jullie al veel aangekomen? Ik was de eerste 3 maanden 5 kilo afgevallen en daar zitten er nu weer 3 van bij. Dus sta nog steeds op -2 kilo. Ik vind het verder prima hoor, want ik heb gerust wel wat reserves, haha, maar ik vraag me af wat een beetje gemiddeld is.
Fijne avond allemaal.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Dat vond ik ook al. Ik ben zelfs terug gezet naa nu 17 weken en 6 dagen. Ik ben dan dus net 18 weken en 2 dagen. Het heeft te maken met of het hartje wel of niet goed is. Dan hebben we voldoende tijd om dingen te beslissen.Snoepy87 schreef:yvonne schreef:Alweer????Lejow schreef:Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Dat is mooi optijd!
Gast- Gast
Okay, dan is het opzich wel fijn!
Ik heb met 20+1 de 20weken echo. Over 2 weekjes dus!
Ik heb met 20+1 de 20weken echo. Over 2 weekjes dus!
Gast- Gast
yvonne schreef:Alweer????Lejow schreef:Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Serieus de laatste keer is zeker 2 weken geleden hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb de 20 weken de 22e, dan ben ik 19w6
Lejow- Lady Post-a-lot
Dacht dat je dat vorige week nog had gegeten. Of ben ik een week in de war.Lejow schreef:yvonne schreef:Alweer????Lejow schreef:Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Gast- Gast
yvonne schreef:Dacht dat je dat vorige week nog had gegeten. Of ben ik een week in de war.Lejow schreef:yvonne schreef:Alweer????Lejow schreef:Hier staan aardappels en peen en doperwtjes op!
Tijd vliegt
Vorige week hadden we peen en uien
Lejow- Lady Post-a-lot
Hey meiden!
Pagina 3 is inderdaad niet zo mooi .
@ Lana: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Al is het natuurlijk wel erg vervelend dat je last krijgt van je bekken. Bedankt voor je tip mbt de jeuk. Het is nu gelukkig weg, hopelijk was het eenmalig en anders ga ik jouw tip eens uitproberen. Wow, de kinderuitzet al rond! Dat heb je snel gedaan, haha. Ik ben, schrik niet, 5/6 kilo aangekomen! Echt te erg en ik eet helemaal niet anders dan voor de zwangerschap. Ja, een boterham extra, maar verder niet. De verloskundige zegt dat het normaal is voor de termijn, maar toch…
@ Snoepy: Nog even en dan de 20 weken echo! Is inderdaad spannend… hopelijk vliegen de 2 weken om. Wat rot dat je kat weg is… Ik heb er zelf geen goede ervaring mee. Vorig jaar september verdween een van onze katten en ik was er kapot van. Nooit meer terug gezien… Gelukkig komen de meeste katten weer terug of worden ze gevonden en ik hoop echt dat dit ook voor jullie kat geldt. Anders morgen inderdaad even dierenasiel/amivedi etc. op de hoogte brengen en flyers ophangen/in bussen doen.
@ Clapperdie: Wat leuk dat je vriend de baby ook gevoeld heeft! Mijn vriend ook 1 keer, ten minste, dat denken we . Lastig he als je zo’n zin hebt om te snacken! Ik haal daarom ook niks in huis, behalve fruit etc..haha. En toch nog frituren hè . Doen wij ook wat meer nu, heb daar soms zo’n zin in!
@ Yvonne: Spannend de 20 weken echo! Hopelijk is het snel donderdag.
@ All: Vandaag weer het hartje gehoord bij de verloskundige! Altijd fijn… Net als Lana ben ik ook benieuwd hoeveel iedereen is aangekomen. Ik nu al 5 a 6 kilo en ik ben er niet blij mee. Al zei de verloskundige dat het normaal is voor 21 weken en dat het juist minder hard gaat vanaf nu. Maar ja, ik ben ook totaal niet misselijk geweest o.i.d. en heb gewoon kunnen eten. Eet niet veel anders dan voor de zwangerschap, behalve een boterham extra. Hopelijk blijf ik nu een beetje stilstaan tot de baby hard gaat groeien.
We zijn waarschijnlijk uit de naam voor een meisje! Ik ben er weken niet mee bezig geweest en gisteravond keek ik op een namensite, schreef wat namen op en we hadden beiden bij een naam toch wel een goed gevoel. Die naam ben ik eerder tegengekomen en toen deed het me niet veel. Eerst maar eens zien of we er over een paar dagen nog hetzelfde over denken .
Ik merk trouwens dat ik niet meer zo goed kan bukken. Kreeg laatst erge steken in mijn onderbuik toen ik te ver bukte, was niet echt prettig. Mijn buik begint nu wat meer te groeien, echt leuk!
Fijne avond!
Pagina 3 is inderdaad niet zo mooi .
@ Lana: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Al is het natuurlijk wel erg vervelend dat je last krijgt van je bekken. Bedankt voor je tip mbt de jeuk. Het is nu gelukkig weg, hopelijk was het eenmalig en anders ga ik jouw tip eens uitproberen. Wow, de kinderuitzet al rond! Dat heb je snel gedaan, haha. Ik ben, schrik niet, 5/6 kilo aangekomen! Echt te erg en ik eet helemaal niet anders dan voor de zwangerschap. Ja, een boterham extra, maar verder niet. De verloskundige zegt dat het normaal is voor de termijn, maar toch…
@ Snoepy: Nog even en dan de 20 weken echo! Is inderdaad spannend… hopelijk vliegen de 2 weken om. Wat rot dat je kat weg is… Ik heb er zelf geen goede ervaring mee. Vorig jaar september verdween een van onze katten en ik was er kapot van. Nooit meer terug gezien… Gelukkig komen de meeste katten weer terug of worden ze gevonden en ik hoop echt dat dit ook voor jullie kat geldt. Anders morgen inderdaad even dierenasiel/amivedi etc. op de hoogte brengen en flyers ophangen/in bussen doen.
@ Clapperdie: Wat leuk dat je vriend de baby ook gevoeld heeft! Mijn vriend ook 1 keer, ten minste, dat denken we . Lastig he als je zo’n zin hebt om te snacken! Ik haal daarom ook niks in huis, behalve fruit etc..haha. En toch nog frituren hè . Doen wij ook wat meer nu, heb daar soms zo’n zin in!
@ Yvonne: Spannend de 20 weken echo! Hopelijk is het snel donderdag.
@ All: Vandaag weer het hartje gehoord bij de verloskundige! Altijd fijn… Net als Lana ben ik ook benieuwd hoeveel iedereen is aangekomen. Ik nu al 5 a 6 kilo en ik ben er niet blij mee. Al zei de verloskundige dat het normaal is voor 21 weken en dat het juist minder hard gaat vanaf nu. Maar ja, ik ben ook totaal niet misselijk geweest o.i.d. en heb gewoon kunnen eten. Eet niet veel anders dan voor de zwangerschap, behalve een boterham extra. Hopelijk blijf ik nu een beetje stilstaan tot de baby hard gaat groeien.
We zijn waarschijnlijk uit de naam voor een meisje! Ik ben er weken niet mee bezig geweest en gisteravond keek ik op een namensite, schreef wat namen op en we hadden beiden bij een naam toch wel een goed gevoel. Die naam ben ik eerder tegengekomen en toen deed het me niet veel. Eerst maar eens zien of we er over een paar dagen nog hetzelfde over denken .
Ik merk trouwens dat ik niet meer zo goed kan bukken. Kreeg laatst erge steken in mijn onderbuik toen ik te ver bukte, was niet echt prettig. Mijn buik begint nu wat meer te groeien, echt leuk!
Fijne avond!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
hey,
ik ben nu zo'n 5kg aangekomen waarvan er waarschijnlijk nog 2 van de vakantie zijn
mijn broeken zitten nu echt strak vooral op de heupen een echte buik heb ik nog niet,
komt omdat ik lang ben dan groeit ie blijkbaar eerst in de lengte.
dit weekend maar eens gaan shoppen voor nieuwe kleding, ben nu ruim 14 weken zwanger.
ik ben nu zo'n 5kg aangekomen waarvan er waarschijnlijk nog 2 van de vakantie zijn
mijn broeken zitten nu echt strak vooral op de heupen een echte buik heb ik nog niet,
komt omdat ik lang ben dan groeit ie blijkbaar eerst in de lengte.
dit weekend maar eens gaan shoppen voor nieuwe kleding, ben nu ruim 14 weken zwanger.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben nog niks aangekomen! Ik was een kilo aangekomen een paar weken geleden maar die is er weer af. En ik ben bijna 16 weken. Bij mijn dochter was ik met 20 weken al 5 kilo aangekomen en dat ga ik nu dus echt niet meer redden of ik moet me wel heel erg gaan misdragen.
Gast- Gast
http://www.uzleuven.be/voeding-tijdens-zwangerschap/gewichtstoename-op-basis-van-bmi-v%C3%B3%C3%B3r-zwangerschap
Als je naar beneden scrolt kun je de curve openen voor je eigen gewicht en kijken hoe je zit qua toename. Ik was van plan om mijn gewichtstoename hier bij te gaan houden omdat ik bij de andere 2 zoveel aankwam maar het is nog niet nodig geweest dus.
Als je naar beneden scrolt kun je de curve openen voor je eigen gewicht en kijken hoe je zit qua toename. Ik was van plan om mijn gewichtstoename hier bij te gaan houden omdat ik bij de andere 2 zoveel aankwam maar het is nog niet nodig geweest dus.
Gast- Gast
Ik ben tot nu toe 4 kg afgevallen. In mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal maar 3 kg aangekomen en 2 weken na de bevalling was ik 17 kg lichter dan voor de zwangerschap. Daar hoop ik nu stiekem ook op.
Gast- Gast
Wat handig, die curve! Ik zit precies op de groene lijn, aangezien die lijn 6 kilo aangeeft bij 21 weken. Valt me toch nog mee .
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Arden schreef:Ik ben nog niks aangekomen! Ik was een kilo aangekomen een paar weken geleden maar die is er weer af. En ik ben bijna 16 weken. Bij mijn dochter was ik met 20 weken al 5 kilo aangekomen en dat ga ik nu dus echt niet meer redden of ik moet me wel heel erg gaan misdragen.
Bij mij begin het ook zo positief met niet aankomen, maar ineens was ik tussen twee controles anderhalve kilo per week (!) aangekomen. Nu durf ik geeneens meer op de weegschaal, gelukkig vraagt de verloskundige er ook niet om .
Maar ik weet waar het van kwam hoor (chocolade), dus dat kan bij jou natuurlijk heel anders gaan .
Gast- Gast
Ja ik hou daar ook wel rekening mee haha. Maar tot nu toe lukt het me ook op snackmomenten meestal wel om gezondere keuzes te maken. Ik heb het gewoon twee keer zo erg meegemaakt en dat wil ik echt niet meer maar eens kijken hoe ver we komen haha.
Gast- Gast
Hoi meiden,
ik wil hier ook graag mee komen kletsen. Ben nu 13 weken zwanger van ons 2e kindje. 11 mei ben ik uitgerekend. Tot nu toe voel ik me heel goed, heb behalve erg moe zijn geen klachten, heel fijn dus.
Ik ga proberen om het vanaf hier een beetje bij te houden, hoop dat het een beetje lukt
ik wil hier ook graag mee komen kletsen. Ben nu 13 weken zwanger van ons 2e kindje. 11 mei ben ik uitgerekend. Tot nu toe voel ik me heel goed, heb behalve erg moe zijn geen klachten, heel fijn dus.
Ik ga proberen om het vanaf hier een beetje bij te houden, hoop dat het een beetje lukt
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik was de laatste keer 1,5 kilo aangekomen, volgende week moet ik weer dus dan zien we t wel.
Onze kat is nog steeds niet terug, maak me behoorlijk zorgen en dat in combi met de hormonen zorgt ervoor dat ik een emotioneelwrak ben
@ Monnie, welkom!
Onze kat is nog steeds niet terug, maak me behoorlijk zorgen en dat in combi met de hormonen zorgt ervoor dat ik een emotioneelwrak ben
@ Monnie, welkom!
Gast- Gast
Wat balen snoepy! Niet de hoop verliezen hoor, onze kat kwam een keer na 3wkn terug alsof er niets aan de hand was!
Ik ben nu 18wkn en 3 kilo aangekomen, dus zit iets onder de groene lijn.. we zullen zien haha
Ik ben nu 18wkn en 3 kilo aangekomen, dus zit iets onder de groene lijn.. we zullen zien haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken