Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow do 10 nov 2011 - 2:27

Balen Sharky, dat je ziek thuis zit!

Dat is een van de kwaaltjes waar ik gelukkig (nog) geen last van heb... Mijn bekken en rug enzo! *klopklop*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  sharky do 10 nov 2011 - 2:35

Ja dat is zeker balen, maarja het is niet anders. Genieten doe ik toch wel, rugpijn of niet! Het getrappel van het babytje maakt een hoop goed!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Lejow do 10 nov 2011 - 2:41

Ik hoop zo dat ik een dezer dagen ook echt wat ga voelen. Meen nu wat te voelen als ik helemaal stil in bed lig met mijn handen op mijn buik, maar ben er niet zeker van. Maar zo overdag, met lawaai om me heen en zo voel ik nog niks.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  sharky do 10 nov 2011 - 2:44

Ik voel de baby ook alleen maar als ik heel rustig zit/lig. En soms voel ik m draaien, dan zit er opeens een soort van bult aan de zijkant van mijn buik. Ik voelde m vanaf 18/19 weken af en toe en nu heeft ie volgens mij voorkeurstijden om zich te melden smile savonds rond 20uur dan issie op zn drukst!
Hoop dat je het snel voelt want het is een heel bijzonder gevoel!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:50

Sharky even een vraag voor jou tussendoor..

Een vriendin van mij heeft maandag een eerste terugplaatsing gehad,ze had na een punctie 10 eicellen maar er is ervan maar 1 bevrucht.. Deze is maandag terug geplaatst.. Maar het was geen top embryo.. Had kleine achterstand maar dit kan nog prima goed komen zeggen ze in t ziekenhuis.. Heb jij ook eerst IVF gehad? En na de isci hoeveel bevruchtingen had je toen?
Ik hoop zo voor ze dat t mag lukken!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:52

Sharky, willen jullie weten wat het wordt of niet?
Fijn dat de baby het goed doet, jammer van je bekken/rug, maar ik geloof dat de baby alles goed maakt!

Gast
Gast

Bericht  sharky do 10 nov 2011 - 2:59

Laurientje: wij hebben meteen icsi gehad. Zou eerst ivf zijn,maar op het moment van punctie bleek dat het zaad van mijn vriend niet goed genoeg was voor ivf en hebben ze in het ziekenhuis besloten icsi te doen. (het zielige is dat hij binnen een half uur tijd 2 keer een potje moest inleveren met de boodschap dat de eerste niet goed genoeg was en of hij het 'nog even ' opnieuw wilde vullen) . Ik had volgens mij 8 follikels die aangeprikt zijn (dat weet ik niet zeker omdat je een medicijn krijgt waardoor je een deel vd punctie vergeet) waarvan er 6 eicellen waren en op de dag van de tp waren er 2 toppers, 1tje daarvan is teruggeplaatst en de ander is ingevroren. Of meerdere bevrucht waren of dat de kwaliteit niet goed genoeg was om in te vriezen weet ik niet, dat heb ik op dat moment niet kunnen vragen (je hebt vast het plasverhaal bij terugplaatsing wel eens gelezen, ik heb op dat moment geen relevante vragen kunnen stellen:) ).
Ik hoop voor je vriendin dat deze ivf poging slaagt! Topembryos zeggen helaas ook niet altijd alles, dus wie weet is deze met een mindere kwaliteit wel goed genoeg om door te groeien tot een mooi kindje.

Parels; toen we de 20 weken echo hadden was ons kindje zo eigenwijs zich de hele tijd te draaien dat het geslacht niet te zien was. Ik wilde het altijd graag weten, maar nu ik weet dat alles goed is met ons kindje vind ik het opeens helemaal niet belangrijk meer. We krijgen een gezond kindje , hij/zij heeft niet laten zien of hij een jongen of eenmeisje is, nou dan blijft dat maar een verrassing! Hebben we tenminsten nog 1 verrassingselement in deze zwangerschap en kan ik me ookniet verpraten over het geslacht. (ik verspreek me nogal snel namelijk). Hoe is het met jou, heb je andere topic gelezen, is het nog aan het rommelen of is het weer rustig van binnen?

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 3:31

Hi Sharky,

Wat leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat jullie ook een goede 20-weken echo hebben gehad! En een eigenwijsje dus Wink. Knap dat jullie je kunnen beheersen hoor om te weten of het een jongetje of meisje is! Wij konden niet wachten en hebben dit met 17 weken al laten checken.

Wel vervelend dat je lichamelijk niet helemaal topfit bent. Doe het rustig aan. Ik hoop dat je snel minder last krijgt.

Thanks voor je compliment van mn buikfoto! Ik heb het idee dat mn buik met de dag groter wordt. Ik zal vanavond eens een nieuwe foto maken en plaatsen. Ben ook benieuwd naar een foto van jouw buik!

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 3:32

Mooi verwoord, sharky!
Ik vind het (zoals ik je 'ken' dan) ook heel erg bij jullie passen, jullie zijn mensen die in mijn top 10 qua gunfactor (klinkt echt heel cheesy dit haha) staan, zeg maar. En dat jullie kindje dan beslist 'ik houd het een verrassing' dan vind ik dat ook heel erg bij jullie passen haha het aller- aller- allerbelangrijkste is dan idd ook dat 'het' gezond is.

Het heeft helaas absoluut niet doorgezet, het is vervelend, je voelt steeds van alles, maar je weet gewoon dat dit niks hoeft te betekenen. En als het ineens gebeurd, zal je zien dat ik er helemaal niet 'klaar' voor ben haha dan ben ik helemaal het padje af! Ach ja, ik weet dat het eraan komt, iig binnen nu en 3/4 weken. Komt goed! Lief dat je ernaar vraagt.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 3:49

Parels: ik vind het wel spannend voor je hoor! Het kan nu echt zo maar elke dag gebeuren! bounce
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:02

Dank je wel, erg lief!
En ik vind ook dat je een heel mooi buikje hebt hoor!

Ik loop hele dagen tegen mn kleine meisje aan te praten dat ze eruit mag komen, dat alles klaar staat en is, dat papa en mama heel benieuwd zijn naar hun kleine meisje en ga zo maar door ... Maar vooralsnog luistert ze heel slecht haha helaas!

Gast
Gast

Bericht  Earane do 10 nov 2011 - 5:33

@ Rouge: fijn dat het slapen in het weekend wat beter gaat. Wanneer heb je de geslachtsbepaling? Vind het ook echt veel fijner en handiger om te shoppen voor de baby nu ik het geslacht weet.

@ Snoepy: Wat erg dat je kat nog niet terug is Sad. Ik weet helaas hoe het voelt en ik hoop echt dat je kat snel weer terugkomt. Probeer nog wel hoop te houden, want de meeste katten komen binnen een paar weken weer thuis. Die onwetendheid is vooral erg hè. Hopelijk is het jullie kat die is gezien!

@ Tiramisu: Wat fijn dat je bent aangekomen! En dat je toch nog kan genieten ondanks je misselijkheid. Fijn dat de kleine goed groeit! Ik wist niet dat je zo snel al de hik kunt voelen, lijkt me wel grappig om te ervaren!

@ Yvonne: Hoe was de 20 weken echo?

@ Papillio: Succes bij de echo morgen! Vervelend hè, die zenuwen?

@ sharky: Wat leuk dat je ook komt meeschrijven. Super dat de echo goed was! Vervelend dat je last hebt van je rug/bekken, hopelijk heb je daar snel wat minder last van.

@ Voelen van de baby: Ik voel haar ook alleen als ik rustig lig/zit en dat betekent vaak rond 8 uur als ik GTST ga kijken, haha. Verder meestal als ik in bed lig ’s avonds. Overdag voel ik haar vrij weinig omdat ik dan natuurlijk ook steeds bezig ben.

@ Parels: Spannend bij jou! Jammer dat je meisje niet wil luisteren Wink.

@ All: Hier weinig nieuws verder. Begin het wel spannend te vinden nu de trouwdag wat dichterbij komt!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:57

Wij krijgen een zoon! cheers Laughing
Alles was goed met de baby voor zover ze dat nu kunnen zien. Met 28 en 34 weken krijg ik weer zo'n uitgebreide echo. Gewoon voor de zekerheid. Dit kindje is volgens de gynaecoloog wel heel erg eigenwijs. Iedere keer als ze iets op wilde meten draaide hij zich om. Hij wou zijn gezichtje niet laten zien. Pas op het eind toen ze het al opgegeven had keek hij ons recht aan. Laughing
Pff het is echt een enorme opluchting!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:01

Yvonne wat fijn!! Een derde zoon, geweldig!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:06

Yvonne wat fijn dat alles goed was, en dát je zo goed in de gaten wordt gehouden!
Van harte gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Rouge do 10 nov 2011 - 9:19

Fijn Yvonne dat alles goed is! En leuk dat je het geslacht nu ook weet ! Had je al een voorgevoel of niet?
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Earane do 10 nov 2011 - 9:25

Super dat alles goed is, Yvonne!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:27

Rouge schreef:Fijn Yvonne dat alles goed is! En leuk dat je het geslacht nu ook weet ! Had je al een voorgevoel of niet?
Ja, ik zei al vanaf het begin dat het weer een jongetje was.
Ik krijg wel rare opmerkingen. 1 iemand vond het sneu dat het een jongetje is. En nog iemand anders zei heel teleurgesteld: oh nee.. Mad

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 9:35

Earane: Ohja! je gaat bijna trouwen!! Embarassed Hoe gaan jullie de dag doorbrengen?

Yvonne: Gelukkig is alles goed met de kleine! En heel fijn dat je nog 2 uitgebreide echo's krijgt. En nog een jongetje! Ach is toch juist leuk! Kunnen ze lekker ravotten met elkaar Wink Hoe oud zijn je zoontjes?

Iedereen: Hier gaat alles goed. Wel wat last van mn strakke buik aan het einde van de dag. Lopen gaat dan ook niet meer heel soepeltjes begin dan echt te waggelen.. Mad

Verder heb ik sinds gister last van maagzuur. Niet dat het omhoog komt maar echt een brandend gevoel in mn keel. rennie genomen maar dat hielp niet echt. Nu voel ik het ook weer een beetje opkomen. Iemand tips? Vanille vla heb ik wel eens gehoord maar helaas niet in huis.

Fijne avond!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rouge do 10 nov 2011 - 9:43

yvonne schreef:
Rouge schreef:Fijn Yvonne dat alles goed is! En leuk dat je het geslacht nu ook weet ! Had je al een voorgevoel of niet?
Ik krijg wel rare opmerkingen. 1 iemand vond het sneu dat het een jongetje is. En nog iemand anders zei heel teleurgesteld: oh nee.. Mad

Ik snap dat echt niet he, ok je kan een voorkeur hebben maar dan om openlijk zulke dingen te zeggen en er vanuit gaan dat jij het daarom ook erg zou vinden, vind ik nogal lomp. Jongetjes zijn juist leuk!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:44

Rouge schreef:
yvonne schreef:

Ik snap dat echt niet he, ok je kan een voorkeur hebben maar dan om openlijk zulke dingen te zeggen en er vanuit gaan dat jij het daarom ook erg zou vinden, vind ik nogal lomp. Jongetjes zijn juist leuk!

Nou idd helemaal met je eens rouge!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:48

Clapperdie: Als ik last van maagzuur heb drink ik vaak yoghi. Dat helpt bij mij altijd heel goed.
Mijn oudste zoon zou bijna 8 zijn en de andere wordt in maart 3.

Rouge weet jij al wat het wordt? En heb je een voorgevoel?

Gast
Gast

Bericht  Rouge do 10 nov 2011 - 9:54

Nee ik weet het nog niet, wel een vermoeden/voorgevoel doordat ze in het ziekenhuis al een voorspelling hebben gedaan met 12 weken (nub-theorie) maar daar ga ik nog niet 100% van uit dat dat gaat kloppen. Misschien volgende week een pretecho want ik wil het nu toch echt wel zeker weten! (volgende week ben ik 17 weken dan zouden ze het wel beter moeten zien)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie do 10 nov 2011 - 9:56

yvonne schreef:Clapperdie: Als ik last van maagzuur heb drink ik vaak yoghi. Dat helpt bij mij altijd heel goed.
Mijn oudste zoon zou bijna 8 zijn en de andere wordt in maart 3.

Rouge weet jij al wat het wordt? En heb je een voorgevoel?

Oei.. ik geloof dat ik hier een stuk achtergrond heb gemist... sorry Embarassed
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla do 10 nov 2011 - 20:38

Ik heb nog een hele nieuwe volle doos davitamon mama compleet + visolie, iemand interesse? Voor een tientje mag het weg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: