Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 0:17

Bij mij begon de groeispurt ook zo rond de 14 weken. Vanaf dat moment zaten mijn broeken steeds minder lekker. Volgens mij ben ik vanaf ongeveer week 16 echt zwangerschapsbroeken gaan dragen en twee weken daarna ook shirtjes/tuniekjes.

Lekker gaan shoppen dus dit weekend! Zelf ben ik vooral geslaagd bij de H&M.

Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt Blondje1313! Zelf slaap ik ook niet al te best de laatste tijd, en dan vooral als in dat ik enorm veel droom. Heel realistisch, soms grappig, maar vaak juist behoorlijk angstaanjagend. Variërend van spoken uit het verleden tot dromen waarin de baby er al is en één van de katten erop is gaan liggen waardoor uk geen adem meer krijgt. Niet fijn, maar volgens mij hoort actiever dromen ook bij het zwanger zijn?

Liefs.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Earane wo 21 sep 2011 - 2:51

Hey meiden,

@ Blondje: Hopelijk zijn de gordijnen er eerder dan de baby! Alvast gefeliciteerd met je man morgen. En vanaf vandaag mag je thuis bevallen zie ik! Je hebt de verjaardag nog lang volgehouden zeg!

@ Tiramisu: Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Een half uurtje naar je kleintje kijken lijkt me ook erg leuk. Aahh wat lief dat je kat zo in je vest kroop! Wow, wat kon jij je kindje al vroeg voelen! Fijn dat de hypotheek rond is! Scheelt weer dat er niet zo veel aan hoeft te gebeuren.

@ Clapperdie: Mooie katten, perzen! Hopelijk doen ze niet vervelend als de kleine geboren is. Fijn dat het gesprek met je manager goed gegaan is en je eerder naar huis mag. Nu je merkt dat het je echt goed doet, mag je dan ook na september minder werken of wordt er dan verder gekeken? Ik zit ook al te kijken voor zwangerschapscursus, zag dat bij mij in de buurt ook zwangerschapsyoga wordt gegeven en de gewone. Moet me er ook wat meer in verdiepen nog. Niet te lang, want het is al wel zo’n beetje tijd om het te gaan regelen, of niet? Was het leuk bij je oom en tante?
Die zeurende pijn kan goed je groeiende baarmoeder zijn en daardoor wat bandenpijn. Kon je eerder nog je gewone broeken aan? Wel vervelend inderdaad als je nog te weinig positiekleding hebt. Hopelijk vind je wat leuks als je gaat shoppen.

@ All: Had even geen puf om te reageren, maar wel af en toe meegelezen! Afgelopen week was ik echt moe na stage en had weinig energie meer over. Is het trouwens normaal als een buik een paar weken stilligt qua groei of misschien zelfs wat kleiner is geworden? Heb het idee dat mijn buik nu weer iets minder is dan 2 weken geleden en ook de positiebroeken zitten bij de band wat losser.

We hebben de erkenning geregeld en nu staat vastgelegd dat ons kind de achternaam van mijn vriend krijgt. Ik had er nog even over getwijfeld omdat hij een buitenlandse achternaam heeft die altijd gespeld moet worden en ons kind misschien bij een eventuele sollicitatie ooit gediscrimineerd kan worden om de naam, maar dat is nog zo ver van nu dat de twijfel ook van korte duur was.

De kraamzorg is nu ook geregeld en binnenkort krijg ik een telefoontje. Nou ja, werd gister al gebeld, maar ik was toen op stage.

Zijn jullie al aangekomen tot nu toe? Ik bijna 3 kilo! Terwijl ik helemaal niet anders/meer eet dan voor de zwangerschap. Lijkt me wel erg veel voor bijna 15 weken, of niet?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 wo 21 sep 2011 - 3:50

clapperdie: hier alles oke hoor, zo zijn gangetje, ziekenhuis in en uit smile ik ben blij als ik verlof heb, hoef ik het niet zo allemaal in te plannen met werk.

earane: 3 kilo is prima hoor! rond dat termijn was ik ook zoiets aangekomen. is er helaas wel weer allemaal af...maar helemaal niet gek!

hier ook zo rond de 15/16 weken een enorme groeispurt gehad, en die weken daarvoor erg veel last van bandenpijn. sinds de 20 weken heb ik tot 28 weken helemaal geen last meer gehad van bandenpijn. en nu voel ik het wel weer zo af en toe.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:13

@Earane: Ja, lief he, die kat Very Happy Hier begin ik nu trouwens wel te merken dat ze alle drie wat aanhankelijker zijn. Wie weet, voelen ze er toch wat van/krijgen ze er toch wat van mee. Het wordt buiten natuurlijk ook kouder, waardoor ze ook meer binnen zijn. Vind ik alleen maar gezellig! Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je in sommige gevallen om bepaalde redenen twijfelt over de achternaam. Maarja, wie weet hoe de situatie over 20 jaar is, en het voegt denk ik gevoelsmatig ook wel wat toe dat je kindje je vriend zijn naam zal krijgen? Wbt gewichtstoename - ik zit nog steeds zo'n 3 kg ónder het gewicht dat ik had voor ik zwanger werd, maar dat komt doordat ik door misselijkheid vrij veel ben afgevallen. 3 kg erbij lijkt me niet iets om je zorgen om te maken!

Na de 20 weken echo mocht ik vanmiddag ook nog op controle bij de verloskundige. Omdat we het kindje vrijdag nog zo uitgebreid hebben gezien en gezien hebben dat het goed gaat keek ik niet bijzonder erg uit naar deze afspraak. Toch was het wel heerlijk om het hartje weer even te horen. De vorige keren dat ik daar was had ik door de drukke vakantieperiode steeds invallers, nu had ik voor het eerst een vaste kracht. Had toch het idee dat zij wat kundiger was, dus dat geeft wel een prettig gevoel. Gewoon, dat ze wat meer kennis van zaken had, ook met betrekking tot de hyperemesis. Bloeddruk was in orde. En nu? nu vliegt de tijd! Over 4 weken weer een gewone afspraak, en dan drie weken erna ben ik alweer 27 weken en moet ik een keer extra langskomen ivm extra bloedprikken door rhesus negatief. Volgens mij is het voor we het weten februari.. een geweldig en spannend gevoel tegelijk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:59

Wat een rust hier! Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje. Uk wordt steeds actiever en vind geloof ik dat ik maar vast mag wennen aan gebroken nachten. Volgens mij groeit het kindje goed, want de bewegingen worden steeds duidelijker. Zó duidelijk, dat ze me inmiddels zelfs wakker kunnen maken, en dat heb ik gemerkt afgelopen nacht :') Na om de paar uur wat van zich te hebben laten horen, besloot uk rond half 7 dat het wel genoeg was geweest waarna hij zich nu, een paar uur later, nog steeds met af en toe korte tussenpozen laat voelen. En zien trouwens. Want het is niet meer alleen te voelen, maar mn buik maakt nu ook af en toe een sprongetje! En ik manlief maar aan zijn verstand brengen dat ik dat écht niet zelf doe (zou ook niet weten hoe ik dat soort bewegingen zelf zou kunnen maken, haha), die vond het zo bijzonder. Nu best wel moe, maar dat lossen we lekker op door nog even heerlijk in bed te liggen met een laptop op schoot en een kat tegen me aan gekroeld.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Hier is het erg rustig. Vandaag is mijn man aan het werk waarna hij naar een verjaardag gaat, dus hij is pas laat thuis vanavond. Had graag mee gewild, maar dat zit er met mijn gezondheid nu nog even niet in. Volgende keer beter. Morgen wordt een lekker dagje rustig samen zijn. Ik denk dat ik vandaag vast wat op mijn gemakt begin met spulletjes inpakken voor de verhuizing. Ik heb een kast vol met kleding die ik de komende maanden toch niet kan dragen en dat mag eigenlijk allemaal wel vast in dozen. Zorg ook weer voor iets meer ruimte in mijn kast, want die puilt nu eigenlijk best wel uit met zowel mijn normale kleding als positiekleding!

Fijne dag,

liefs,
Tiramisu

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ za 24 sep 2011 - 4:11

Hai, hier ben ik ook weer eens Embarassed ..

Hoe is het met iedereen? Hier gaat het erg goed. Ik voel me steeds beter, ben wat minder misselijk en soms helemaal niet meer en krijg echt weer meer energie. Heerlijk!
Verder begint mijn buik sinds een week echt te groeien en merk het ook aan mijn onderrug en onderin mijn buik. Soms heb ik daar zo'n last. Herkenbaar??
Ik heb wel hele rare kwaaltjes hoor, zo moet ik aan bepaalde soorten eten ( bijv. warme groenten en thee en koffie ) écht niet denken. Ik probeer het wel op een andere manier op te lossen, door tussendoor een paar tomaten te nemen enz, maar ik baal er wel van. Gelukkig gaat fruit er wel heel goed in. De gynaecoloog zei dat ik me geen zorgen daarover hoeft te maken, want je hebt zoveel vitaminen in je lichaam ( als je gevarieerd eet en altijd hebt gegeten ), dat die kleintjes echt wel pakken wat ze nodig hebben. Nou gelukkig maar!

Ik heb ook alweer 2 echo's gehad inmiddels en dat zag er allemaal weer zo geweldig uit! Very Happy
Ze groeien hartstikke goed.
Over 2 weken krijg ik een ring om mijn baarmoedermond geplaatst, om vroeggeboortes tegen te gaan. Het is een onderzoek en ze gaan dit bij ongeveer 400 zwangere vrouwen ( van tweelingen ) plaatsen, dus preventief, om te kijken of dit ervoor zorgt dat vrouwen later bevallen. In week 36 wordt de ring er weer uitgehaald, zodat de natuur z'n gang kan gaan. Ik ben benieuwd.

@ Tiramisu: Wat spannend, staat er nog een verhuizing op de planning bij jullie? Leuk hoor! Wanneer gaat het gebeuren? Goed dat je alvast wat inpakt. Als je het toch even niet meer nodig hebt. Het kan maar gebeurd zijn, nu je je fit voelt. Wat leuk dat jij je kindje al zo goed voelt! I love you Zo bijzonder lijkt me dat! Haha en ik zie nu dat je de 15e de overdracht hebt. Wat een leuke tijd zeg! En van dat inrichten herken ik helemaal. Very Happy

@ Joyce0606: Dat zou wel fijn zijn hè als je verlof hebt, dan kun je je afspraken en je tijd beter indelen. En natuurlijk eindelijk écht rust nemen. Hoe lang moet je nu nog werken? En doe je zwaar werk?

@ Earane: Volgens mij is het niet zo gek dat je buik even stilstaat qua groei. Sterker nog, mijn buik gaat echt sinds de laatste week zo hard en dan zitten er nog wel 2 in! Geen zorgen dus! En 3 kilo aankomen lijkt me ook niet zo heel veel. Ik ben tot nu toe ook alleen nog maar afgevallen ( 5 kilo ) en daarna niet meer aangekomen. Maar dit kwam ook omdat ik misselijk was.

@ Clapperdie: Ik reageer van achter naar voren, dus had ook al naar ervaringen over groeispurten en pijn aan de buik en rug gevraagd. Maar ik zie dat jij er ook last van hebt. Ik heb ook het idee dat mijn buik ineens zo hard is gegaan! Ik lees ook wel dat je kindje in de aankomende 4 weken echt ontzettend groeit, dus je baarmoeder natuurlijk ook. Maar vervelend is het wel hè. En je mag best even klagen hoor! Wink

@ Blondje1313: Gaan de nachten inmiddels wat beter? Wat spannend, het is bijna zover!! Very Happy Succes/sterkte met de laatste loodjes.

Oja over zwangerschapscursussen: Ik heb me wel opgegeven. Misschien is het helemaal niets voor me. Maar ik vind het wel heel erg leuk om andere zwangere dames te ontmoeten, die in hetzelfde schuitje zitten. Als het in een andere plaats was geweest, had ik het denk ik niet gedaan.
Je zou ook kunnen gaan zwemmen, dat lijkt me ook heerlijk!

Ik ga begin februari met verlof en plak mijn ouderschapsverlof ( 50% betaald ) er achteraan. Dan blijf ik dus thuis tot half oktober. Dan heb ik lekker de tijd om aan mijn kleintjes te wennen I love you en ik vind het ook wel makkelijk voor de borstvoeding, die ik van plan ben om te geven, mocht het allemaal lukken.
Daarna ga ik 22 uur werken, één dag is mijn vriend thuis en 1 dag gaan de kindjes naar een kinderdagerblijf, dit vind ik wel goed voor de ontwikkeling. Dan heb ik nog 4 uur over en dan is mijn vriend ook thuis.

Ik ben binnenkort op vakantie, dus als ik er even niet ben, dan heb ik een goed excuus, hahaha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Earane za 24 sep 2011 - 22:13

Hey meiden, het is hier inderdaad wat rustiger!

@ Tiramisu: Fijn dat je het hartje weer even hebt kunnen horen! Tijd gaat inderdaad snel! 11 weken geleden testte ik positief en voor mijn gevoel was dat gisteren. Het lijkt me zo super om de baby te voelen bewegen! Maar wel vervelend dat de baby je steeds wakker maakt. Hier ook een rustig weekendje. Vandaag het huishouden doen en even naar de stad. Wel pittig een verhuizing nu je zwanger bent en nog niet zo fit. Wanneer ga je verhuizen?

@ Lana: Fijn dat je niet meer zo misselijk bent en meer energie hebt! Ik heb nog niet het idee gehad dat mijn buik een groeispurt maakt en ook geen last van mijn onderrug. Komt vast nog Wink. Dat je wat dingen niet meer lust is geen raar kwaaltje, hoor, maar heel normaal als zwangere! Al heb ik er zelf geen last van. Zou mooi zijn als de ring er voor zorgt dat je minder snel bevalt! Je hebt lekker lang verlof als je kleintjes er zijn!

@ All: Wij hebben vrijdag besloten dat we toch gaan trouwen! Klinkt een beetje zakelijk, maar we wilden het eigenlijk ooit uitgebreid doen met feest etc. en ik wilde liever niet 'even snel' trouwen omdat ik zwanger ben. Maar het is toch wel fijn en praktisch om getrouwd te zijn voordat de baby komt. Ook belastingtechnisch gezien. We gaan simpel trouwen op een gratis ochtend en dan met de familie uit eten. Omdat de datum pas vastgelegd kan worden als we in ondertrouw gaan, doen we dat zo snel mogelijk en wel aanstaande dinsdag! Ja, ik was druk met regelen vrijdag, haha. We willen graag 22-11-11 trouwen en die datum was vrijdag nog vrij, dus hopelijk dinsdag ook nog. Spannend, maar wel leuk Very Happy

Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 24 sep 2011 - 22:27

lana: ik werk in het ziekenhuis, maandag en woensdag op het laboratirum, en donderdag en vrijdag werk al onderzoekmedewerker met patiënten, dus loop ik wel veel! ik ben wel echt toe aan verlof hoor!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ za 24 sep 2011 - 22:30

@ Earane: Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd! En 's avonds nog gezellig uit eten of iets? Hoe zit dat belastingtechnisch dan eigenlijk? Ik bedoel wat is het voordeel? Wij hebben al een paar jaar een geregistreerd partnerschap, dat is eigenlijk hetzelfde. Maar wil ooit nog wel eens echt trouwen ;-). Maar superleuk voor jullie!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 0:51

Tiramisu, heb jij ook HG (gehad)?
Hoe lang heb jij er lastvan gehad? Ben je opgenomen geweest in het zkh? Hoe heb je dat ervaren?

Ik heb namelijk ook HG gehad, maar ken verder niemand die het ook heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 2:42

@Lana: Er staat dus inderdaad nog een verhuizing hier op de planning. Spannend, maar vooral ook erg leuk! Echt ons droomhuisje. Het contact met andere zwangere dames lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar dan ook voor evt daarna. En tja. Dat zie ik toch minder snel gebeuren wanneer de cursus in een andere plaats plaatsvindt. Fijne vakantie! Ga je lekker nog even naar de zon?

@Earane: De sleuteloverdracht zal uiterlijk 15 oktober zijn, maar waarschijnlijk eerder. Het huis staat al leeg, het is nu even afhankelijk van hoe snel de bank is met de papieren. Zoals het er nu naar uitziet zal het al in de week van 3 oktober kunnen passeren bij de notaris, dus dat is super! :-) We hebben nu een (goedkoop) huurhuis, en willen de huur pas opzeggen op het moment dat we getekend hebben bij de notaris. Daarbij hebben we één kalendermaand opzegtermijn, en dat zou inhouden dat we per 1 december de huur hier opzeggen. Lekker op ons gemakje verhuizen dus.

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Een bijzonder jaar voor jullie.. smile Ook al houden jullie het klein, geniet ook van de voorbereidingen! Maak er voor jullie zelf een feestje van smile

@Kruumel: Inderdaad HG ja. Vind het een beetje lastig terugkijken, volgens mij was ik vanaf ongeveer week 6 misselijk en vanaf een week of 7/8 flink aan het braken. Het naar de dokter/verloskundige gaan heb ik lang uitgesteld - zowel ikzelf als mijn omgeving wisten me te vertellen: het hoort erbij. Mijn houding daardoor? Niet zeuren en doorgaan. In week 10 bij de verloskundige ben ik wel volledig open geweest in mijn hoeveelheid braken waar achteraf gezien niet correct op is gehandeld. Een lange tijd heb ik wel nog wat vocht binnen kunnen houden, maar op een bepaald moment ging ik zelfs braken van het drinken van water. Toen heb ik de huisartsenpost gebeld (het was weekend), urine controle, 4 plusjes ketonen dus direct door naar het ziekenhuis. Daar heb ik vervolgens 6 dagen aan een infuus gelegen.

De opname in het ziekenhuis heb ik als zwaar ervaren, maar ik werd daar wel goed gezien en gehoord. Er werd me daar veel uitleg gegeven over wat het nou precies was, over het maar te zien als zwangerschapsziekte en er werd me vooral verteld dat als ik weer thuis was véél rust te houden. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat dat ook echt nodig was - vaak ging ik al braken wanneer ik van de bank naar de wc liep.

De begeleiding toen ik eenmaal thuis was heb ik als minder prettig ervaren. 2 weken na ontslag heb ik nog een controle gehad in het ziekenhuis. Daar werd me laconiek verteld dat het 'nu toch wel zo ongeveer over moest zijn'. Zat ik dan, 14 weken zwanger, niet kunnen lopen zonder over te geven, gewicht dat bleef afnemen en weinig meer binnen kunnen houden dan roos vicee en perenijsjes. Een lul van een gynaecoloog die besloot om vanaf dat moment de 3 zetpillen per dag maar te vervangen voor 1 orale pil per dag. Gelukkig heb ik een eigenwijze huisarts die wel inzag dat het daarmee niet ging Wink

Vanaf ongeveer week 17 is het langzaam beter gegaan. Inmiddels gebruik ik nog maar één zetpil per dag en nu zijn vooral de ochtenden nog zwaar, maar dat is al zo'n ontzettende verademing bij hoe het was. In de middag en avond kan ik inmiddels weer gewoon eten, en de kg's vliegen er nu dan (gelukkig) ook aan. Wel ben ik nog heel erg moe en slap, maar dat is ook niet vreemd met zo'n 2 maanden nauwelijks eten en lopen. Dat probeer ik nu langzaam weer op te bouwen.

Pff. Heel verhaal geworden! Merk dat er toch wel veel verdriet omheen zit ook, het gevoel van machteloosheid en niet gehoord worden. Hoe heb jij het ervaren? En mag ik ook vragen hoe bij jou het herstel gaat/is gegaan?

Bedankt voor je reactie hier. Ook ik kom weinig mensen tegen die het kennen en het voelt toch wel fijn om mijn verhaal even te doen. Enerzijds wil ik vooral niet zeuren, ik ben zó blij met dit kindje en het is zó ontzettend gewenst, maar het zwanger zijn valt me wel ook gewoon erg zwaar, en er zijn toch veel mensen die daar weinig begrip voor hebben.

Liefs.

Gast
Gast

Bericht  Earane zo 25 sep 2011 - 2:42

Thanks, Lana! Wat ik bedoel met belastingtechnisch in ons geval is dat we de afgelopen jaren fiscale partners waren en dat er vanaf dit jaar andere voorwaarden gelden. Hierdoor zouden we niet in aanmerking komen voor fiscaal partnerschap. Door een samenlevingscontract, geregistreerd partnerschap of huwelijk voldoen we wel aan de voorwaarden. Het hebben van een kind kan ook, maar dat lukt dit jaar nog niet Wink. We willen inderdaad uit eten gaan 's avonds met de familie. Misschien dat we een lunch doen omdat mijn familie van wat verder komt en ze gewoon de volgende dag moeten werken.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Earane zo 25 sep 2011 - 2:47

We plaatsten tegelijk een bericht, Tiramisu! Jij ook bedankt! Jullie kunnen al bijna verhuizen dus! Wel fijn dat het niet gehaast hoeft, dat scheelt een heleboel. Jeetje, wat heb je veel moeten doorstaan al in je zwangerschap! Hopelijk neemt de ochtendmisselijkheid ook snel af.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ zo 25 sep 2011 - 2:52

Earane schreef:Thanks, Lana! Wat ik bedoel met belastingtechnisch in ons geval is dat we de afgelopen jaren fiscale partners waren en dat er vanaf dit jaar andere voorwaarden gelden. Hierdoor zouden we niet in aanmerking komen voor fiscaal partnerschap. Door een samenlevingscontract, geregistreerd partnerschap of huwelijk voldoen we wel aan de voorwaarden. Het hebben van een kind kan ook, maar dat lukt dit jaar nog niet Wink. We willen inderdaad uit eten gaan 's avonds met de familie. Misschien dat we een lunch doen omdat mijn familie van wat verder komt en ze gewoon de volgende dag moeten werken.

Leuk zeg!! Very Happy Oh op die manier. Ik dacht dat je met de komst van een kindje bedoelde en ik snapte het al niet, of ik dacht: Moet ik nog ergens aan denken? Maar dat is ook de reden dat wij het partnerschap gedaan hebben. Het is ook gewoon veel makkelijker. Haha en nee dat kindje gaat niet lukken dit jaar :P .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Earane zo 25 sep 2011 - 2:57

Ik bedoelde inderdaad niet de komst van het kindje! Trouwen is dan handig omdat de erkenning en het gezag al geregeld is. Heeft mijn vriend voor niks vorige week het kindje erkend, haha. Bij jullie is dan het gezag ook al geregeld hè, bij een geregistreerd partnerschap? Alleen de erkenning nog, dat scheelt weer.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 5:24

Mag ik me hier ook "aanmelden"? Ben niet een hele trouwe schrijfster maar wel een hele trouwe lezer!

Morgen ben ik 12 weken zwanger van ons tweede kindje! Vandaag hebben we een mooie echo gehad! I love you

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 5:27

laurientje: wouww alweer 12 weken! lekker gevoel is dat als de echo goed is!!

earene: wij zijn ook om deze reden getrouwd! heb je tenminste geen gedoe met erkenning en gezag. en ik heb er nog geen seconde spijt van (ben nu ook nog maar een maand getrouwd hahaha)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 19:46

Hai meiden,

Ik kom me hier ook melden, net als laurientje net de 12 weken gepasseerd en zwanger van ons 2de kindje.
Ook ik heb niet altijd tijd om mee te schrijven maar lees het wel smile

Gast
Gast

Bericht  Nana ma 26 sep 2011 - 20:57

@ Snoepy en Laurientje - wat bijzonder dat julle oudste kindjes zo weinig schelen en ook bijna even lang zwanger!!!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:21

Haha ja ze zijn een dag na elkaar geboren ( de mijne 10 dagen vroeger en die van haar 10 dagen overtijd) en nu zijn we idd 2 dagen na elkaar uitgerekend!

Gast
Gast

Bericht  Papillio di 27 sep 2011 - 6:30

Ook ik hoor nu hier.
Heb net als Laurientje en Snoepy niet veel tijd om mee te schrijven, maar ik ben wel een trouwe lezer!

Hebben jullie veel last van kwaaltjes?

Ik heb eigenlijk nergens echt last van, behalve dat ik ontzettend moe ben. Verder heb ik af en toe gemene, pijnlijke steken in m'n bil waardoor ik dan loop als een oud vrouwtje. Herkent iemand dit?
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Pien di 27 sep 2011 - 7:06

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flower_L di 27 sep 2011 - 7:55

Nana schreef:@ Snoepy en Laurientje - wat bijzonder dat julle oudste kindjes zo weinig schelen en ook bijna even lang zwanger!!!

Ik zou dan wel de ticker van Snoepy nemen, die loopt iets voor op die van Laurientje (aftellen richting uitgerekende datum) Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  meisje di 27 sep 2011 - 7:57

Flower_L schreef:
Nana schreef:@ Snoepy en Laurientje - wat bijzonder dat julle oudste kindjes zo weinig schelen en ook bijna even lang zwanger!!!

Ik zou dan wel de ticker van Snoepy nemen, die loopt iets voor op die van Laurientje (aftellen richting uitgerekende datum) Cool

Haha, ik zag het ook ja.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 18:15

meisje schreef:
Flower_L schreef:

Haha, ik zag het ook ja.

Whaha dat was me nog niet eens opgevallen. Wat gek zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: