Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Leuk Lejow, een meisje!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat leuk, ook een meisje! Was de echoscopiste daar bij jou ook zeker van? Geniet ervan!!
@ Ayla: Ik had inderdaad gelezen dat het door de lever kan komen. Heb maandag een afspraak bij de verloskundige en ga het daar ook aangeven. Had je daar de laatste weken tot aan de geboorte van je kindje last van, of was het tijdelijk? Ik hoop echt niet dat ik er nog 20 weken last van ga hebben. Bedankt voor je tip, ik ga denk ik zo maar paracetamol slikken als het echt geen kwaad kan. De jeuk begint weer behoorlijk op te zetten.
@ Clapperdie: Ja, ik heb mijn hele lichaam ingesmeerd met speciale olie dat ervoor moet zorgen dat de jeuk vermindert, maar ik merk nog niet veel verschil. Hopelijk komt dat nog! Wat betreft de kinderopvang vind ik het ook best een nadeel dat er geen babygroep is. Ik ga morgen even een afspraak maken bij een andere kinderopvang in de buurt, hopelijk heb ik daar een beter gevoel bij. Haha, zul je inderdaad net zien dat de baby stopt met schoppen als je vriend wil voelen!
@ Rouge: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik had er afgelopen nacht last van door jeuk, maar normaal gesproken slaap ik wel aardig. Moet er alleen veel uit om te plassen. Hopelijk slaap je snel wat beter!
@ Ayla: Ik had inderdaad gelezen dat het door de lever kan komen. Heb maandag een afspraak bij de verloskundige en ga het daar ook aangeven. Had je daar de laatste weken tot aan de geboorte van je kindje last van, of was het tijdelijk? Ik hoop echt niet dat ik er nog 20 weken last van ga hebben. Bedankt voor je tip, ik ga denk ik zo maar paracetamol slikken als het echt geen kwaad kan. De jeuk begint weer behoorlijk op te zetten.
@ Clapperdie: Ja, ik heb mijn hele lichaam ingesmeerd met speciale olie dat ervoor moet zorgen dat de jeuk vermindert, maar ik merk nog niet veel verschil. Hopelijk komt dat nog! Wat betreft de kinderopvang vind ik het ook best een nadeel dat er geen babygroep is. Ik ga morgen even een afspraak maken bij een andere kinderopvang in de buurt, hopelijk heb ik daar een beter gevoel bij. Haha, zul je inderdaad net zien dat de baby stopt met schoppen als je vriend wil voelen!
@ Rouge: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik had er afgelopen nacht last van door jeuk, maar normaal gesproken slaap ik wel aardig. Moet er alleen veel uit om te plassen. Hopelijk slaap je snel wat beter!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het echt superleuk dat je een meisje krijgt, lejow!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Een meisje Lejow? Wat een verrassing
(tel is net uitgevallen, dus kan op WA niet reageren, oplader ligt boven en moet eerst ff kolven )
(tel is net uitgevallen, dus kan op WA niet reageren, oplader ligt boven en moet eerst ff kolven )
Gast- Gast
Wat leuk Lejow! En nu.....roze shoppen!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat leuk Lejow!!! Ik had dat ook verwacht eigenlijk, maar je weet het natuurlijk nooit!
leuk, allemaal roze shoppen!
leuk, allemaal roze shoppen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja was de laatste 2-3 weken geloof ik maar, ik had het ook vooral 's nachts en als ik het warm had (gelukkig hadden we geen warme zomer ) Na de geboorte was het over, dus kwam echt door de hormonen. Ik hoop dat de paracetamol voor jou ook werkt, bij mij hielp het in ieder geval goed genoeg om nog fatsoenlijk te kunnen slapen, overdag probeerde ik niks te slikken en dat ging wel goed.
Leuk Lejow een meisje!
Leuk Lejow een meisje!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ja ze wist t zeker. Kan niet missen zei ze. En het was een zeer ervaren vrouw. Heel vriendelijk, nam ook echt de tijd voor ons!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat leuk Lejow! Hoe is de stand nu in ons topic? Hoeveel % meisje en hoeveel % jongen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk Lejow een meisje! Had je ook een voorgevoel? De meeste zijn hier namelijk niet echt verrast geloof ik haha :-)
Ze hebben ons nu 70% kans gegeven dat we een jongentje krijgen. Over een paar weekjes hebben we geslachtsbepaling en dan mag ik ook eindelijk shoppen
Vandaag termijn echo gehad, uitgerekende datum is 18 mei.
Ze hebben ons nu 70% kans gegeven dat we een jongentje krijgen. Over een paar weekjes hebben we geslachtsbepaling en dan mag ik ook eindelijk shoppen
Vandaag termijn echo gehad, uitgerekende datum is 18 mei.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
18 mei, wat leuk, dan is mijn beste vriendinnetje jarig! Beval je misschien op de verjaardag van mijn vriend! (de 24e!)
Ja, ik dacht zelf wel dat het een meisje zou worden, dat gevoel werd steeds sterker. En iedereen om me heen eigenlijk ook!
En de hele familie , van moeders kant, heeft allemaal eerst een meisje gekregen
Ja, ik dacht zelf wel dat het een meisje zou worden, dat gevoel werd steeds sterker. En iedereen om me heen eigenlijk ook!
En de hele familie , van moeders kant, heeft allemaal eerst een meisje gekregen
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Ayla: Gelukkig maar dat je er pas aan het eind van je zwangerschap last van had! Al blijft het natuurlijk erg vervelend. Ik heb iets beter kunnen slapen afgelopen nacht, de jeuk was minder intens zeg maar. Nog steeds erg vervelend. Had ook huidolie gekocht, speciaal tegen jeuk en irritatie. Weet dus niet of het door de paracetamol of de olie kwam dat ik minder jeuk had. Komende nacht zonder paracetamol en maar hopen dat het weer beter gaat.
@ Lejow: Fijn dat je echoscopiste zo zeker was!
@ Lejow: Fijn dat je echoscopiste zo zeker was!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Hai meiden,
Ik ben hier niet zo vaak, maar zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik weet niet zo goed hoe dat werkt .
Ik ben 16 maart uitgerekend en bijzonderheden: Tweeling!
Hoe is het met iedereen? Volgens mij gaat het wel een beetje gelijk op, qua jongetjes en meisjes. Leuk!!
Kinderopvang: Wat goed dat er bij jullie geen wachtlijsten zijn. Wij hebben de kinderopvang al weken terug geregeld ( al voor de 12 weken ) en nog is er een wachtlijst bij degene die wij het liefst willen.
Dus ik hoor nog even hoe en wat.
Sowieso blijf ik van februari t/m augustus thuis, dus ik hoop dat het dan opgelost is.
Verder voel ik me heel goed, ik zit momenteel echt op een roze wolk . Het idee dat die kleintjes zo aan het spartelen zijn in mijn lijf, dat vind ik zo'n bijzonder idee!
En dat gekriebel... HEERLIJK!!
Ik heb wel heel veel last van mijn bekken en dat straalt uit naar mijn benen. Dus ik moet even voorzichtig zijn met bepaalde dingen. En ik heb als advies gekregen, dat ik zo'n band 'moet' dragen.
Bijna weekend!! We hebben een heel druk, maar gezellig weekend .
Fijn weekend alvast.
Ik ben hier niet zo vaak, maar zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik weet niet zo goed hoe dat werkt .
Ik ben 16 maart uitgerekend en bijzonderheden: Tweeling!
Hoe is het met iedereen? Volgens mij gaat het wel een beetje gelijk op, qua jongetjes en meisjes. Leuk!!
Kinderopvang: Wat goed dat er bij jullie geen wachtlijsten zijn. Wij hebben de kinderopvang al weken terug geregeld ( al voor de 12 weken ) en nog is er een wachtlijst bij degene die wij het liefst willen.
Dus ik hoor nog even hoe en wat.
Sowieso blijf ik van februari t/m augustus thuis, dus ik hoop dat het dan opgelost is.
Verder voel ik me heel goed, ik zit momenteel echt op een roze wolk . Het idee dat die kleintjes zo aan het spartelen zijn in mijn lijf, dat vind ik zo'n bijzonder idee!
En dat gekriebel... HEERLIJK!!
Ik heb wel heel veel last van mijn bekken en dat straalt uit naar mijn benen. Dus ik moet even voorzichtig zijn met bepaalde dingen. En ik heb als advies gekregen, dat ik zo'n band 'moet' dragen.
Bijna weekend!! We hebben een heel druk, maar gezellig weekend .
Fijn weekend alvast.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
@Earane: Sorry ik heb niet alles bijgelezen, maar ik lees wat over veel jeuk. Dit heb ik in het begin ook veel gehad. Wat ik ervoor heb gehaald, is mentholgel. Dit werkt echt heel goed. Misschien heb je er iets aan, want het kan heel vervelend zijn.
Ik heb trouwens wel regelmatig jeuk op mijn buik, dan weet ik dat ie weer een groeispurtje maakt, haha.
Ik heb trouwens wel regelmatig jeuk op mijn buik, dan weet ik dat ie weer een groeispurtje maakt, haha.
_Lana_- Ratel
Ik reageer ook niet zo vaak heb ook niet zoveel te vertellen
Hier gaat het eigenlijk best goed, de misselijkheid is eigenlijk zo goed als weg. Alleen ik moet met mijn bekken oppassen. Nog 2,5 weekjes en dan de 20 weken echo, best spannend!
Morgen gaan we naar de kindvakbeurs, heb ik ook veel zin in.
Oh en onze uk is behoorlijk druk, zo leuk!
Fijn weekend allemaal!
@ Lana, fijn he dat getrappel! Vervelend van je bekken!!
Hier gaat het eigenlijk best goed, de misselijkheid is eigenlijk zo goed als weg. Alleen ik moet met mijn bekken oppassen. Nog 2,5 weekjes en dan de 20 weken echo, best spannend!
Morgen gaan we naar de kindvakbeurs, heb ik ook veel zin in.
Oh en onze uk is behoorlijk druk, zo leuk!
Fijn weekend allemaal!
@ Lana, fijn he dat getrappel! Vervelend van je bekken!!
Gast- Gast
Leuk! Ik zou naar kindvak gaan, maar het is jonge gezinnenbeurs geworden :p
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou zeg dat kan niet hoor we stonden op pagina 3!!
Hebben jullie niks te vertellen?
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Nou zeg dat kan niet hoor we stonden op pagina 3!!
Haha, nee dat kan echt niet hoor! Niet dat ik zoveel te vertellen heb, maarja ...
Ik heb trouwens de hele babyuitzet rond , dus ik ben heeeeel blij.
Ook de kinderwagen eindelijk eens besteld, aangezien er best wel een levertijd opzit.
_Lana_- Ratel
Wat heerlijk trouwens dat je niet meer zo misselijk bent!
En Snoepy, heb jij ook last van je bekken? Ik ook! En het wordt eigenlijk steeds erger. Soms zak ik 's avonds na mijn werk helemaal een beetje door mijn rechterbeen.
Wat doe jij eraan om het te voorkomen?
Ik let wel op hoe ik me beweeg enz en ben van plan om zo'n band te halen, maar ik weet niet of dat de oplossing is.
Ben wel benieuwd naar ervaringen.
En Snoepy, heb jij ook last van je bekken? Ik ook! En het wordt eigenlijk steeds erger. Soms zak ik 's avonds na mijn werk helemaal een beetje door mijn rechterbeen.
Wat doe jij eraan om het te voorkomen?
Ik let wel op hoe ik me beweeg enz en ben van plan om zo'n band te halen, maar ik weet niet of dat de oplossing is.
Ben wel benieuwd naar ervaringen.
_Lana_- Ratel
Ik moet ook op mijn bekken letten, niet te lang lopen of te veel traplopen/tillen. Voldoende rust is ook belangrijk.
Je kan ook langs de fysio gaan, zo'n band zou ik nog niet gebruiken omdat de spieren dan gaan verslapen en het is juist belangrijk dat die sterk blijven.
Leuk dat je de uitzet rond hebt!!
Onze kat is de hele dag al weg, gisteravond hebben we hem voor het laatst gezien. Maak me behoorlijk zorgen!!
Je kan ook langs de fysio gaan, zo'n band zou ik nog niet gebruiken omdat de spieren dan gaan verslapen en het is juist belangrijk dat die sterk blijven.
Leuk dat je de uitzet rond hebt!!
Onze kat is de hele dag al weg, gisteravond hebben we hem voor het laatst gezien. Maak me behoorlijk zorgen!!
Gast- Gast
Ohjee pagina 3! Dat is niet goed natuurlijk!
Hier gaat alles zn gangetje. Voel de kleine goed en mijn vriend heeft hem ook al gevoeld!
Verder ben ik erg aan het snacken dus heb maar geen chips etc gehaald maar lekker wat mango's en appels. Hopen dat ik me daar op los ga gooien.
Nu even de frituurpan pakken en eten maken
Hier gaat alles zn gangetje. Voel de kleine goed en mijn vriend heeft hem ook al gevoeld!
Verder ben ik erg aan het snacken dus heb maar geen chips etc gehaald maar lekker wat mango's en appels. Hopen dat ik me daar op los ga gooien.
Nu even de frituurpan pakken en eten maken
Clapperdie- Kletskop
Oh Snoepy! Dat jullie kat weg is. Zou me ook ongerust maken. Heb je wel al een beetje buiten geroepen/gelopen? Hier hebben we het een keer gehad dat onze kat vast zat in een tuin. Kon er wel in maar niet meer uit. Gelukkig hoorde we haar mauwen (heel schor en zacht, want ze is een beetje mislukt haha)
Sterkte en ik hoop dat de kat snel terug is!
Sterkte en ik hoop dat de kat snel terug is!
Clapperdie- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken