Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 26 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Earane ma 31 okt 2011 - 0:10

Helemaal vergeten om je succes en veel plezier te wensen bij de echo! Wat fijn dat alles goed is en je de bevestiging hebt gekregen dat het toch echt een jongetje is! Ik vond het ook zo'n opluchting. Geniet ervan :-)
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 26 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 0:46

Vrijdag hebben ze voor de laatste keer de moeders voor moeders bussen opgehaald. Hoor/krijg ik nou nog wat van ze, of heb ik 10 weken in een busje gepiest en was dat het?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Earane ma 31 okt 2011 - 2:34

Ik had eerder op die vraag gereageerd, of was die van iemand anders? Mijn geheugen is een zeef de laatste weken, haha. Ik heb alleen een mailtje gekregen toen de laatste week was aangebroken. Hierin stond dat het de laatste week is en dat ze blij zijn dat ik heb meegedaan. Zoiets geloof ik! Verder niks gehoord in ieder geval. Dus voor mij was het in de kannen plassen en dat was het Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 2:40

Earane schreef:Ik had eerder op die vraag gereageerd, of was die van iemand anders? Mijn geheugen is een zeef de laatste weken, haha. Ik heb alleen een mailtje gekregen toen de laatste week was aangebroken. Hierin stond dat het de laatste week is en dat ze blij zijn dat ik heb meegedaan. Zoiets geloof ik! Verder niks gehoord in ieder geval. Dus voor mij was het in de kannen plassen en dat was het Wink

Hmmm nee ook geen mailtje gezien.. (of ik moet nie goed gelezen hebben).
Heb ook even topic geopend. Nou ja ik zie het wel, heb in ieder geval gedaan wat ik kon en ik hoop dat ik er iemand mee kan helpen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane ma 31 okt 2011 - 2:57

Lejow schreef:
Earane schreef:Ik had eerder op die vraag gereageerd, of was die van iemand anders? Mijn geheugen is een zeef de laatste weken, haha. Ik heb alleen een mailtje gekregen toen de laatste week was aangebroken. Hierin stond dat het de laatste week is en dat ze blij zijn dat ik heb meegedaan. Zoiets geloof ik! Verder niks gehoord in ieder geval. Dus voor mij was het in de kannen plassen en dat was het Wink

Hmmm nee ook geen mailtje gezien.. (of ik moet nie goed gelezen hebben).
Heb ook even topic geopend. Nou ja ik zie het wel, heb in ieder geval gedaan wat ik kon en ik hoop dat ik er iemand mee kan helpen!

Oh ja, ik zie ook nu je topic. Zelf ben ik allang blij dat ik andere vrouwen heb kunnen helpen, aangezien ik zelf ook zwanger ben geworden door vrouwen die meededen met MvM. Het mailtje dat ik kreeg vond ik al erg netjes en verder heb ik niet gedacht van 'wat nu', mijn doel was al bereikt smile
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie di 1 nov 2011 - 5:53

Hallo meiden,

Hoe gaat het hier?

Met mij alles goed. Ik heb echt een soort van nesteldrang zeg! Zondag heel de dag schoongemaakt. Lekker de kledingkast opgeruimd, de slaapkamer lekker schoongemaakt. Ook alle was weggewassen en weggestreken. Heerlijk gevoel alleen kunnen we nu niet al onze kleding kwijt haha.. Daarna ook nog even de woonkamer lekker schoongemaakt en vervolgens ook de keuken maar. De toekomstige babykamer weer een stuk leger gemaakt en tja doen was het werk klaar maar mijn poetsdrang nog niet! Maar sinds vandaag weer wat nieuws gevonden: blaadjes van de stoep vegen laughcry heb zelfs de stoep van de buren meegenomen, wilde nog verder gaan maar heb mezelf gedwongen om te stoppen..

*zucht* ben benieuwd wanneer mijn vriend gek van me wordt Wink

Vanmorgen intake gehad met de kraamzorg. Allemaal duidelijk. één maand voor de uitgerekende datum hebben we nog een belafspraak voor de laatste vragen. Dus dat is ook weer geregeld.

Maandag ook naar een kinderopvang geweest, we waren er beide erg tevreden over maar donderdag staan er nog twee op de planning. Daarna even een keuze maken en dan is dat ook weer geregeld. Heerlijk om allemaal vinkjes te kunnen zetten.

Zijn jullie al aan het kijken voor geboortekaartjes? En met de adressenlijst? Of is dat nu nog te vroeg?

bounce Ik ga lekker verder irritant zijn hier in huis en nog even zoeken naar viezigheid :cyclops:

Fijne avond!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow di 1 nov 2011 - 6:20

Wij zijn wel aan het kijken, heb leuke gezien op www.babyboefjes.nl smile

Mocht je nog nesteldrang hebben, heb hier ook nog wel een huis :P :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 6:21

Haha clapperdie! Je mag hier wel even komen poetsen, mij nesteldrang is nog ver te zoeken! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 1 nov 2011 - 6:28

Ik behoed jullie! Als ik nu alles al poets bij jullie hebben jullie zometeen zelfs niets te poetsen als de nesteldrang zich aandient Laughing

Ohh heerlijk! En lijkt alsof ik mijn vriend heb aangestoken. Ik ben eten aan het maken en hij komt uit zn werk en gaat meteen de post uitzoeken (paar weken.. ahum.. maanden niet echt bijgehouden)
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane di 1 nov 2011 - 6:59

Wist niet dat je al zo vroeg last kon hebben van nesteldrang, Clapperdie! Wel handig als er dingen moeten gebeuren, haha... weer minder als al het werk al gedaan is Wink. Fijn dat alles duidelijk is m.b.t. kraamzorg. Ik heb over een paar weken de intake. Jullie ook naar een kinderopvang geweest gister! Zijn er veel in jullie omgeving? Ik heb ook al een beetje rondgekeken naar geboortekaartjes, hipdesign.nl is wel een leuke site!

@ Lejow: Heb/had je niet vandaag de geslachtsbepalingsecho? Ben benieuwd!

@ All: Ik heb sinds gisteravond ontzettend last van jeuk op mijn benen/buik/rug/armen... Afgelopen nacht heb ik daardoor vrijwel niet kunnen slapen. Lees dat het ook een zwangerschapskwaal kan zijn. Maar echt, continu jeuk hebben is verschrikkelijk! Overdag valt het nog mee, maar zodra ik het warm heb of onder de deken lig tijdens het slapen, begint de jeuk heel erg te worden. Ik hoop maar dat het snel voorbij is... al lees ik op internet dat het ophoudt wanneer de baby is geboren Rolling Eyes

Wij zijn gister ook wezen kijken naar een kinderopvang, 1 minuut lopen van ons huis. Echt ideaal! Ze hebben er geen babygroep, maar 4 groepen van kinderen 0-4 jaar. Ik vond het er wel een beetje rommelig/chaotisch uitzien. Dat is misschien wel overal het geval omdat er toch de hele dag kinderen spelen etc. Verder zag het er op zich wel goed uit. Het komt toch een beetje op vertrouwen aan en het lijkt me toch wel lastig om je eigen kindje daar naartoe te brengen.

Volgens mij heb ik trouwens de baby gevoeld! Ten minste, misschien wel eerder, maar nu ben ik vrij zeker! Gisteravond voelde ik onderin mijn buik een soort van plopjes, alsof een spier trok en vandaag op stage voelde ik het weer een aantal keer achter elkaar en ook best duidelijk. Dat zijn echt mijn darmen niet. Echt bijzonder!

Praten jullie trouwens tegen de kleine? Ik praat soms wel tegen ons meisje, maar het is een beetje onwennig, haha.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 1 nov 2011 - 7:03

Wat leuk Earane, fijn dat je het nu zeker weet! Ik heb ook al een paar keer getwijfeld, maar moet me er dan flink op concentreren

Ja om 20.30 zijn we aan de beurt, dus nog even volhouden Very Happy Over uurtje gaan we weg!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 1 nov 2011 - 7:06

Ik probeer wel tegen het kleintje te praten, en bem ook op zoek naar een muziek mobiel, zodat ik die alvast bij mijn buik kan laten horen. Dat het kindje er aan gewend is als het geboren wordt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane di 1 nov 2011 - 7:07

Spannend! Veel plezier :-) en hopelijk ligt de kleine er een beetje goed bij. Dan zal ik vanavond even het forum checken!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Earane di 1 nov 2011 - 7:08

Oh ja, dat is ook wel handig om alvast een muziekmobiel te laten horen. Dan wordt de kleine daar na geboorte waarschijnlijk ook snel(ler) rustig van.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 1 nov 2011 - 7:11

Earane schreef:Oh ja, dat is ook wel handig om alvast een muziekmobiel te laten horen. Dan wordt de kleine daar na geboorte waarschijnlijk ook snel(ler) rustig van.

JA daarom!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie di 1 nov 2011 - 7:36

Veel plezier Lejow! Ben benieuwd! Zoiezo leuk om weer naar de kleine te mogen kijken

Earane: Vervelend dat je zo'n jeuk hebt zeg! Helpt het niet om een lotion op te doen zodat je huid een beetje vettig is?

Hier zijn heeeeel veel kinderdagverblijven en ook nog zonder wachttijd. Alle 3 waar wij gaan kijken hebben wel een babygroep 0-2. Dit heeft ook onze voorkeur. Toen we bij de groep van 2-4 gingen kijken werd ik na 5 minuten al gek van die drukte. Ik zou niet willen dat mijn kleintje daar tussen zou liggen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Oh wat leuk dat je de kleine voelt! Het blijft bijzonder! Hier voel ik het soms ook aan de buitenkant maar mijn vriend is steeds te laat of als hij een tijdje blijft voelen dan is de kleine stil. Maar ik denk dat ik soms nog wel ga denken ohh hou eens op met porren haha.

Wij hebben de muziekmobiel van woezel. Elke avond luisteren we hier even naar.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 1 nov 2011 - 8:11

Earane: Die jeuk komt waarschijnlijk door hormonen waardoor je lever gifstoffen minder goed verwerkt, ik had hier de laatste weken ook last van, maar jij moet nog even. Ik zou het wel even aangeven bij de verloskundige, want het moet wel in de gaten gehouden worden en eventueel bloed geprikt, teveel gifstoffen is natuurlijk niet goed. Wat bij mij heel erg goed hielp is paracetamol voor het slapen, gewoon ff 2 innemen voordat je gaat slapen, dan krijg je niet zo'n jeuk. En voor de baby kan paracetamol gen kwaad!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Lejow di 1 nov 2011 - 9:05

En het is een...

MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeeeejj!!!

Zo en nu slapen, zal morgen echo plaatsen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien di 1 nov 2011 - 9:08

Leuk leuk lejow!!! Geniet ervan, een meisje is echt zo leuk!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:08

Wat leuk Lejow! Gefeliciteerd!!!! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Rouge di 1 nov 2011 - 9:08

@ clapperdie: fijn een goede 20 weken echo, en dat je het geslacht goed kon zien. Jongetjes zijn heel leuk smile En nesteldrang heb ik non stop sinds de zwangerschap van mijn 1e. Ik was vroeger heeel slordig en makkelijk, maar sinds die zwangerschap ben ik echt netjes geworden en kan ik echt niet meer zo goed tegen rommeltjes. Irriteer me nu ook aan de vieze kopjes die nog op het aanrecht staan, tis dat ik nu gewoon echt te moe ben om het nu nog te gaan opruimen maar anders....

@ lejow: spannend je echo! Ben ook erg benieuwd hoor wat je krijgt. IK wil het zelf ook zo graag weten.....!!! Je weet het nu al..heb je internet op je mobiel Wink??Oh ik lees het al! Een meisje! Had je het toch goed aangevoeld toch? Leuk, gefeliciteerd!

Zo hebben jullie ook van die vreselijke nachten? Ik slaap sinds deze zwangerschap zooo slecht, ga er vroeg in en slaap de eerste helft van de nacht redelijk. Dan moet ik er minimaal 2 keer uit om te plassen en slaap ik de 2e helft van de nacht nauwelijks, ik kom iig niet meer in de diepe slaap die ik normaal had. Dus voel me vaak een zombie. Zie er niet uit, onwijs wit en slechte huid. Heb momenteel behoefte aan een week non-stop slaap, maar dat kan niet met een kind (en werk enz). Ohja klaagmodus weer uit. Naast bovenstaande voel ik me wel ok, maar merk toch echt wel hoe belangrijk een goede nachtrust is.
Oh en ik ben zo laks met kraamzorg regelen. Moet ik echt deze week gaan doen...zucht..

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Alex di 1 nov 2011 - 9:10

Een meisje! Wat leuk, Lejow!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Lejow di 1 nov 2011 - 9:12

bounce bounce bounce bounce

Nu slapen (voor zover dat gaat lukken nerd )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:13

Lejow schreef: bounce bounce bounce bounce

Nu slapen (voor zover dat gaat lukken nerd )

haha, ik denk dat je niet echt goed zult slapen vannacht! smile

Slaap lekker!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 9:14

Wat leuk Lejow!!!!!!!!!! cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: