Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Earane do 17 nov 2011 - 3:02

@ Lana: We trouwen niet uitgebreid en houden het klein met alleen de naaste familie (ouders/broers/(schoon)zussen). Om 11 uur gaan we trouwen in het gemeentehuis en daarna gaan we met zijn allen naar ons huis. We gaan allerlei hapjes maken de dag ervoor, zodat we een soort van hapjesbuffet op tafel kunnen zetten na het trouwen! Daar moeten we nog het meeste voor regelen, alle boodschappen etc. We hebben ook zitten denken aan een catering, maar 50 cent per blokje kaas etc. werd ons een beetje te gek, haha. Later die dag gaat iedereen weer naar huis denk ik, de meesten komen van wat verder en moeten de volgende dag weer werken.

@ Lejow: Wat balen dat je je nog steeds niet goed voelt!

@ Tiramisu: Klopt inderdaad, ik heb ook een (nog) korter lontje als ik moe ben! Lig de laatste weken vaak om half 10 in bed en dat is erg vroeg voor mijn doen. Probeer dus wel de rust te pakken. Fijn dat de verhuizing nu achter de rug is en dat jullie veel hulp hadden gekregen! Lijkt me wel zwaar hoor, verhuizen als je zwanger bent.

@ Clapperdie: Oh ja, dat vond ik ook zo bijzonder, dat inzoomen op het hartje tijdens de 20 weken echo! En dan inderdaad die hartkleppen, echt bizar dat het zo duidelijk in beeld kwam en zo mooi om te zien! Wat betreft het trouwen doe ik geen trouwjurk aan, maar een zwangerschapsjurk van mamalicious. Het is grijs en wat glanzend, zodat het toch een beetje feestelijk is! Zie plaatje hieronder! Daar boven doe ik nog een kort, zwart colbertjasje aan, soort van bolerojasje. Geef mij eens wat van je poetsdrang! Lijkt mij ook erg handig, haha. De babykamer komt op mijn verjaardag, wat leuk! Wink. Die van ons komt morgen al!

@ sharky: Wat fijn dat je baat hebt gehad bij de bekkentherapeut! Wat leuk dat je kunt voelen hoe je baby ligt! Dan ligt jouw placenta zeker aan de achterkant, of niet? Wat ik aandoe staat hierboven bij Clapperdie en op het plaatje hieronder Wink.

@ Snoepy: Beterschap! Fijn dat de controle weer goed was en bijna de echo, spannend!

@ All: Was nog vergeten te zeggen dat we de kinderwagen binnen hebben! Heb het maandagochtend besteld en dinsdag werd de wagen al bezorgd! Dacht dat het wel even zou duren, joh. Staat nu op de babykamer en het wordt zo wel een stuk echter! Morgen komt de babykamer en ben zo benieuwd!

Net ben ik naar de kapper geweest en normaal gesproken ben ik niet snel tevreden, maar nu wel! Het is wat korter en heb ineens slag/krullen! Had ik ook toen ik klein was, maar sindsdien niet meer. Staat echt leuk! Denk dat het door de zwangerschap komt, hopelijk blijft het als ik bevallen ben, haha.

Oh ja, ik zal even een plaatje van de jurk plaatsen:

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 3664477
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow do 17 nov 2011 - 3:10

Leuke jurk Earane!!!
Pfoe, half 10 in bed, ik ben jaloers.. Ik red het gemiddeld niet later dan 8 uur Embarassed (slik floradix om mijn ijzer op te krikken, maar heb nou niet echt het idee dat het helpt..)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Earane do 17 nov 2011 - 3:20

Thanks Lejow! Ow, 8 uur is ook wel erg vroeg inderdaad, dan is half 10 nog niet zo vroeg! Hopelijk moet de floradix zijn werking nog doen!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow do 17 nov 2011 - 3:35

Earane schreef:Thanks Lejow! Ow, 8 uur is ook wel erg vroeg inderdaad, dan is half 10 nog niet zo vroeg! Hopelijk moet de floradix zijn werking nog doen!

Lijkt me sterk na 3,5 week Sad

Ben nu druk bezig met de laatste rapporten, die moeten morgen af zijn. Vind ik altijd de minste periodes van het jaar hehe, er moet dan ineens zoveel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sharky do 17 nov 2011 - 4:24

Earane: wat een ontzettend leuk, feestelijk jurkje zeg! Wauw helemaal te gek!
Jullie dag ziet er leuk uit, hopelijk wordt het een prachtige dag!
Ik heb de placenta volgens mij bovenaan zoiets zei de verloskundige dus boven het kindje denk ik dan zelf maar geen idee of dat kan haha. Maar voel de baby in ieder geval heel goed, en nu ik thuis ben vind het kindje dat volgens mij prachtig want hij spartelt de hele dag! Helaas nog niet voelbaar voor mijn vriend maar dat komt vanzelf.

lejow: oh ja die rapporten.... pfft is altijd veel werk he. Heb je een grote groep kinderen dit jaar? Ik hoef ze gelukkig over anderhalve week pas af te hebben, kan ik daar rustig mee starten als ik weer ga werken.
Is het niet beter dat je staaltabletten krijgt ipv floradix?

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Lejow do 17 nov 2011 - 4:41

Volgens de VK wordt floradix het beste opgenomen in het bloed. Ik vraag maandag gewoon of ze weer willen prikken, kijken of het omhoog is gegaan. Zo niet moet er wat anders verzonnen worden, want ik zou me nu toch wel weeres wat energieker moeten gaan voelen? (als ik de verhalen van anderen moet geloven).
Ik heb nu 20 rapporten op de planning staan, dus best al de moeite. Ze moeten morgen af zijn, en moet er nog 5. In dit tempo ben ik om 00.00 nog niet klaar Embarassed

Ik zit nu overigens al aan de 27 kleuters. Gelukkig krijgen ze pas een rapport als ze langer dan 3 maanden op school zijn en voor 7 kindjes geldt dat dus niet. We zitten vanaf januari met over de 30 kinderen. De directie is bezig met een oplossing, maar er is nog niet bekend wat dat zal zijn. Dat is afhankelijk van of we eventueel extra formatie krijgen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sharky do 17 nov 2011 - 7:01

Nou Lejow ik kan eerlijk gezegd ook niet zeggen dat ik me energiek voel hoor. Ben er ook nog steeds op aan het wachten en het thuiszitten maakt het voor mij alleen nog maar erger lijkt het. Ben gewoon moe van het niksdoen volgens mij Wink
27 kleuters met het vooruitzicht op 30 en meer is idd veel, hopelijk komt er bij jullie een oplossing. Bij ons kwam er destijds geen oplossing en hebben we het zelf moeten oplossen. Wel grappig dat jullie wel rapporten geven bij de kleuters , dat doen wij pas vanaf groep 3. Leuk om te zien dat elke school zijn eigen opvattingen over het onderwijs heeft.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Lejow do 17 nov 2011 - 7:26

sharky schreef:Nou Lejow ik kan eerlijk gezegd ook niet zeggen dat ik me energiek voel hoor. Ben er ook nog steeds op aan het wachten en het thuiszitten maakt het voor mij alleen nog maar erger lijkt het. Ben gewoon moe van het niksdoen volgens mij Wink
27 kleuters met het vooruitzicht op 30 en meer is idd veel, hopelijk komt er bij jullie een oplossing. Bij ons kwam er destijds geen oplossing en hebben we het zelf moeten oplossen. Wel grappig dat jullie wel rapporten geven bij de kleuters , dat doen wij pas vanaf groep 3. Leuk om te zien dat elke school zijn eigen opvattingen over het onderwijs heeft.

Vind er weinig grappigs aan whahaha, ik vraag me soms echt af waarom we het invullen, maar goed Very Happy

Ik word al panisch als ik er aan denk, al die kinderen Sad Sad
Ja pff ik weet ook niet zo goed wat ik nou moet / wil voelen. Thuis voel ik me rot, op mijn werk voel ik me rot. Het is het gewoon allemaal net niet!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cranberrie do 17 nov 2011 - 7:31

Lejow, hug hoop dat je snel je energie en jezelf weer terug vindt! Kan je wel een beetje genieten van je zwangerschap? Dat vond ik toen ik me zo belabberd voelde erg moeilijk namelijk. Wanneer zou je met verlof kunnen? Ik als het goed is na de voorjaarsvakantie en moet dan 1 week voor de zomervakantie weer werken maar daarvoor neem ik onbetaald verlof op, ga niet voor een weekje weer werken.
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Rouge do 17 nov 2011 - 8:40

hi allemaal! Even ego! Wij zaten al een paar dagen in spanning want vanavond zouden we de geslachtsbepaling hebben. Laat de baby het gewoon NIET zien! grr...had zo gehoopt op duidelijkheid. Bij 12 weken zeiden ze in het ziekenhuis dat ze een vermoeden hadden (60/40%) en nu zei deze vrouw, zonder dat ze van het ziekenhuis wist, precies hetzelfde. Maargoed dat is gewoon nog te weinig zekerheid! Gelukkig mogen we gratis terugkomen over 2 weken. Deden ze eigenlijk niet onder de 18 weken, maar ze stelde het zelf voor, erg lief! Dus no problem! Over 2 weken weer koekeloeren, hopelijk dat we dan echt bevestiging krijgen van wat we vermoeden!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow do 17 nov 2011 - 20:03

Cranberrie schreef:Lejow, hug hoop dat je snel je energie en jezelf weer terug vindt! Kan je wel een beetje genieten van je zwangerschap? Dat vond ik toen ik me zo belabberd voelde erg moeilijk namelijk. Wanneer zou je met verlof kunnen? Ik als het goed is na de voorjaarsvakantie en moet dan 1 week voor de zomervakantie weer werken maar daarvoor neem ik onbetaald verlof op, ga niet voor een weekje weer werken.

Zo zit het bij mij ook. Afhankelijk van wanneer het kindje komt, hoeveel ruimte ik nog over heb tot de zomervakantie.

Nee om eerlijk te zijn kan ik er niet van genieten, maar dat is geloof ik een doodzonde als je dat toegeeft Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 20:29

Ik geniet er ook niet echt van nu hoor, maar dat komt wel weer. Ben doodmoe, elke dag. Of ik nou veel of weinig slaap, maakt niks uit. Ik heb al hartkloppingen als ik de trap op en neer loop.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 20:45

Lejow, ik ben echt ontzettend trots en blij met ons meisje op komst, maar de zwangerschap daar heb ik geen moment van genoten. Heb het idee dat ik het jarenlang heb geromantiseerd. Je bent dus niet de enige hoor!

Gast
Gast

Bericht  Happy do 17 nov 2011 - 21:00

Tiramisu, Wat voelde jij je kindje al optijd zeg, lijkt me een echt bijzonder. Is het kamertje helemaal naar je zin geworden? smile Ik ben ook Rhesus negatief, moet met 27 weken bloedprikken.

Clapperdie, Jammer van je piercing. Hopen dat het niet gaat scheuren oid. Heeft mijn nicht namelijk gehad, zag er niet uit. Ik heb de mijne er begin van het jaar al uitgehaald, maar het gaatje is nog niet helemaal dicht.

Earane, Wat voor kinderwagen is het geworden? Heerlijk naar de kapper! Ik ben zelf kapster en ga daarom nooit naar de kapper, gebeurt altijd even tussen het werk door. Lijkt me heerlijk om daar echt even tijd voor uit te trekken.
Wat voor model is het geworden?

Wat jammer Rouge, Leef je naar de datum toe sta je met niets weer buiten.. Nog even 2 weekjes geduld hebben.

Lejow echt rot hoor dat je je zo voelt. Ik hoop echt dat er voor jou dat je je nog een tijdje beter gaat voelen zodat je wel kan gaan genieten!

Ik heb gisteren gewoon een Bugaboo van mijn ouders gekregen I love you Welliswaar 2ehands. Maar zo goed als nieuw.
Hij staat nu in de kamer en loop de hele tijd rondjes door de woonkamer. Haha! Gelukkig heb ik de gordijnen nog dicht Wink

Verder merk ik dat het kappersvak toch wel een zwaar vak is, met het vele staan e.d. Mijn buik word in de loop van de middag hard en trekt aan alle kanten. En mn rug werkt ook niet echt mee.. Had er gisteren even flink de balen in.
Vandaag weer rustig verder.

Fijne dag meiden! En parels ga jij eens even bevallen :P.. Ging het maar zo makkelijk he..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 0:36

Beterschap Snoepy. Fijn dat het met jullie kindje goed gaat. Bijna de 20 weken echo, spannend hoor.

Sharky, als ik het goed begrepen heb doen ze bij mensen die Rhesus C negatief zijn zo rond de 30 weken nog een test om te kijken of je afweerstoffen tegen het kindje aan aan het maken bent. Het komt maar heel zelden voor en ze doen deze test ook nog niet zo heel erg lang, maar mocht je je kindje af aan het stoten zijn dan zitten daar inderdaad consequenties aan, dan zou je rond de 30 weken en vlak na de bevalling Ă©Ă©n of andere injectie krijgen. Volgens mij vooral om te voorkomen dat het kindje met bloedarmoede geboren wordt. Bij mij was het echter gelukkig allemaal in orde.

Mooie jurk, Earane! Leuke bijkomstigheid van het zwanger zijn, haha, dat je op eens veel tevredener bent met je haar.

Naar dat je zo moe bent Lejow.. moet je nu ook nog steeds veel spugen? Dat put ook heel erg uit. Is het nog gelukt met het maken van de rapporten?

Happy, ik voelde ons kindje inderdaad al erg vroeg. Ik denk dat het komt omdat ik door het vele spugen erg veel lig en dus ook alle tijd had om het te merken. Dat mn man het zo vroeg al kon voelen heeft volgens de verloskundige vooral te maken met dat ik vrij slank ben. Succes met werken vandaag! Ik kan me voorstellen dat het inderdaad wat zwaarder wordt.

Gast
Gast

Bericht  Rouge vr 18 nov 2011 - 3:20

Hier nog even ons echootje van gisteren!
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Baby1
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 3:20

Wat een mooie echo foto!!

Gast
Gast

Bericht  Rouge vr 18 nov 2011 - 3:26

thnx we hebben er veel meer gehad maar dit was de enige echt heel duidelijke I love you
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Happy vr 18 nov 2011 - 5:25

Wat een mooie echo Rouge!

Happy
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 5:30

Rougee!!!! Wat een belachelijk MOOI shot!!! Jeetje, echt prachtig!!!!!! Zo ging ons draakje er niet voor liggen hoor :P
Weten jullie nu ook wat het wordt?

Tiramisu, ik hoef gelukkig niet meer te spugen, maar ben wel de hele dag door misselijk, na een uur of 4 wordt het erger en tegen 8en ga ik meestal maar slapen uit moe en misselijkheid.
Mijn rapportjes zijn gelukkig af, zegt mijn directrice vandaag (die ik zag bij EHBO): geef ze maandag maar, ik heb er het weekend geen tijd voor. Had ik dat geweten had ik gister niet zo hoeven stressen.. Ach een voordeel is dat het nu maar klaar is en ik het weekend vrij heb.

Dinsdagochtend moet ik weer terug naar de dokter en dan gaan we bespreken hoe of wat nu verder. Ik ben er niet uit. Thuis zitten is het niet, op mijn werk zijn is het niet. Ik word zo gestoord van mezelf Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 5:32

Happy, denk je wel aan jezelf, met je harde buiken enzo?
Volgens mij is het zo dat als je zwanger bent, je meer recht heb op pauze, misschien is dat wat?

Ja wat dat betreft zijn onderwijs en kapper niet echt de handigste beroepen als je zwanger bent. De zorg.. nog zo eentje.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy vr 18 nov 2011 - 5:55

Ik heb een eigen zaak Lejow, Dus kan zoveel pauze nemen als ik wil. Maar juist omdat ik alleen werk moet ik ook alles alleen doen.
Maar ik ga meer pauzes inplannen vanaf nu, ik heb niet alleen rekening te houden met mijzelf maar ook met ons kindje.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 5:59

Happy schreef:Ik heb een eigen zaak Lejow, Dus kan zoveel pauze nemen als ik wil. Maar juist omdat ik alleen werk moet ik ook alles alleen doen.
Maar ik ga meer pauzes inplannen vanaf nu, ik heb niet alleen rekening te houden met mijzelf maar ook met ons kindje.

Dan is dat lastig inderdaad, en jup je hebt nu de zorg voor 2!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC vr 18 nov 2011 - 6:16

Ik breek even in hoor, moet nog een weekje wachten tot ik hier mee mag schrijven smile

Rouge: wat een ontzettende mooie echofoto! Wauw!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 6:36

Gezellig CCC Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: