Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Succes vandaag Earane!
En Amber, bedankt, maar heb al veel info van de VK gekregen!
Zit vandaag aan de tomaten en aardbeien en heb deze week al spinazie op en drink braaf mn drankje (blegh)
En Amber, bedankt, maar heb al veel info van de VK gekregen!
Zit vandaag aan de tomaten en aardbeien en heb deze week al spinazie op en drink braaf mn drankje (blegh)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Eventjes snel: veel succes en plezier vandaag Earane!
Liefs,
Tiramisu
Liefs,
Tiramisu
Gast- Gast
Eurane, heel veel succes vandaag! Ik ben benieuwd.
Hier gaat het vandaag even wat minder, ben heel misselijk en verkouden. Gisteravond ook al misselijk en koud dus zou me niks verbazen als ik ziek ging worden, hoop het niet!
Verder niks bijzonders!
Hier gaat het vandaag even wat minder, ben heel misselijk en verkouden. Gisteravond ook al misselijk en koud dus zou me niks verbazen als ik ziek ging worden, hoop het niet!
Verder niks bijzonders!
Gast- Gast
We hebben de echo gehad en alles is goed met onze kleine MEID Het is zo'n opluchting nu de 20 weken echo ook goed is. De kleine was wel erg eigenwijs en wilde niet draaien, dus het duurde een tijdje voordat het hartje goed te zien was. Ik moest hoesten en draaien en er werd in mijn buik geduwd om de baby maar te laten draaien. Kan ik nu eindelijk de kaartjes van de kleding afhalen, haha. Er kon geen mooie profielfoto gemaakt worden omdat de baby daar niet goed genoeg voor lag, maar we zijn al zo blij dat ze, voor zover de echoscopiste kon zien, gezond is! Ze weegt maar liefst 320 gram en is 20-25 cm groot .
@ Lejow: Wat vervelend dat het drankje zo smerig is!
@ Snoepy: Balen dat je misschien ziek gaat worden! Hopelijk zet het niet door en voel je je snel wat beter.
@ Lejow: Wat vervelend dat het drankje zo smerig is!
@ Snoepy: Balen dat je misschien ziek gaat worden! Hopelijk zet het niet door en voel je je snel wat beter.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Wat leuk een meid!! En fijn dat voor nu alles goed is, altijd fijn om te horen!
Veel plezier met shoppen haha..
Veel plezier met shoppen haha..
Gast- Gast
Wat fijn Earane! Mooi dat alles goed is met jullie meisje! Leuk leuk! Bij jullie dus ook al zo'n eigenwijs. Hier ook een die niet wakker wilde worden, ongeacht het hoesten springen etc. Laten we nu maar hopen dat dit een voorteken is voor een kindje dat van slapen houdt!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Jeetje dames jullie gaan hard!! straks halen jullie mij nog niet
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:Jeetje dames jullie gaan hard!! straks halen jullie mij nog niet
huh, ik snap je niet.
Hoe gaat het trouwens Joyce? Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je ingeleid gaat worden?
Clapperdie- Kletskop
Wat fijn dat alles goed is Earane! En leuk, een meid
Lejow- Lady Post-a-lot
Thanks, meiden! Het voelt echt als een grote opluchting, echt zo fijn. En zo leuk dat mijn schoonzus ook een meisje krijgt! We gaan zaterdag naar een grote babywinkel om te kijken naar een kinderwagen. Die krijgen we van mijn schoonmoeder!
Iemand nog tips voor leuke, nette positiejurken? Heb op verschillende sites gekeken, maar ik ben kieskeurig geloof ik. Gaat trouwens om een jurk voor het trouwen! Geen trouwjurk hoor, maar een gewone en toch leuke, nette jurk!
Iemand nog tips voor leuke, nette positiejurken? Heb op verschillende sites gekeken, maar ik ben kieskeurig geloof ik. Gaat trouwens om een jurk voor het trouwen! Geen trouwjurk hoor, maar een gewone en toch leuke, nette jurk!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
** Breekt in**
Earane, ik ben ook getrouwd toen ik nog zwanger was en ik heb een normale jurk gekocht, dus geen positiejurk.
Ik wilde ook geen trouwjurk, maar wel een mooi jurkje. Dus heb in een gewone winkel een wit jurkje gevonden. Daar zou je ook voor kunnen kijken.
** Breekt weer uit**
Earane, ik ben ook getrouwd toen ik nog zwanger was en ik heb een normale jurk gekocht, dus geen positiejurk.
Ik wilde ook geen trouwjurk, maar wel een mooi jurkje. Dus heb in een gewone winkel een wit jurkje gevonden. Daar zou je ook voor kunnen kijken.
** Breekt weer uit**
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Wat fijn dat alles in orde is met jullie meisje Earane! Veel winkelplezier morgen
Dinsdag hebben wij de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en mn man en broer zijn er al flink aan het schilderen geweest. Het schiet er al lekker op! Zelf ben ik afgelopen dagen ook daar geweest (met matras en uit de verflucht), maar vandaag blijf ik toch maar even thuis. Ongemerkt doe ik daar toch meer dan goed voor me is, en dat merk ik dan 's avonds als we op de bank neerploffen en ik last krijg van verergerde misselijkheid en harde buiken. Vandaag dus even een dagje helemaal niets, hoewel het wel verleidelijk is om dozen in te gaan pakken o.i.d. Toch maar even niet doen
Volgens mij merkt uk wel dat er van alles aan de gang is. Dat begon dinsdag bij de notaris al. Zitten we daar een serieus, officieel gesprek te voeren, springt ondertussen mijn buik alle kanten op, haha. Ook merk ik echt dat het kindje groter en sterker wordt. Het ligt wat hoger inmiddels, en dat resulteert in lekkere schopjes en elleboogstoten in mijn zij en richting mijn ribben. Ach, alleen maar een teken dat het goed gaat daar binnen, en daar ben ik blij om.
Alvast een fijn weekend allemaal.
Liefs.
Dinsdag hebben wij de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en mn man en broer zijn er al flink aan het schilderen geweest. Het schiet er al lekker op! Zelf ben ik afgelopen dagen ook daar geweest (met matras en uit de verflucht), maar vandaag blijf ik toch maar even thuis. Ongemerkt doe ik daar toch meer dan goed voor me is, en dat merk ik dan 's avonds als we op de bank neerploffen en ik last krijg van verergerde misselijkheid en harde buiken. Vandaag dus even een dagje helemaal niets, hoewel het wel verleidelijk is om dozen in te gaan pakken o.i.d. Toch maar even niet doen
Volgens mij merkt uk wel dat er van alles aan de gang is. Dat begon dinsdag bij de notaris al. Zitten we daar een serieus, officieel gesprek te voeren, springt ondertussen mijn buik alle kanten op, haha. Ook merk ik echt dat het kindje groter en sterker wordt. Het ligt wat hoger inmiddels, en dat resulteert in lekkere schopjes en elleboogstoten in mijn zij en richting mijn ribben. Ach, alleen maar een teken dat het goed gaat daar binnen, en daar ben ik blij om.
Alvast een fijn weekend allemaal.
Liefs.
Gast- Gast
Denk inderdaad goed aan jezelf hoor , Tiramisu!
Lejow- Lady Post-a-lot
Doe ik ook wel hoor Vandaag een lekker bed-dagje voor Tiramisu!
Gast- Gast
Heerlijk!
Ik durf t nie te hard van de daken te schreeuwen, maar ik lijk me steeds een beetje beter te voelen... Ben al 2dagen eigenlijk niet meer noemenswaardig misselijk en ook met de moeheid gaat t redlijk..... Zou het nu dan de goede kant op gaan? Ik hoop t zo!
Nog 4 nachtjes tot geslachtsbepaling.. jeej!
Ik durf t nie te hard van de daken te schreeuwen, maar ik lijk me steeds een beetje beter te voelen... Ben al 2dagen eigenlijk niet meer noemenswaardig misselijk en ook met de moeheid gaat t redlijk..... Zou het nu dan de goede kant op gaan? Ik hoop t zo!
Nog 4 nachtjes tot geslachtsbepaling.. jeej!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh, ik hoop het voor je Lejow! Dat zou zó fijn voor je zijn!
Gast- Gast
wat leuk earane een meisje en fijn dat ook alles goed is!
ik hoop het voor je lejow dat je je ziek zijn nu helemaal gehad hebt en veel plezier bij de echo ben benieuwd wat jullie voor een wondertje krijgen
en snoepy hopelijk gaat het snel weer over sterkte!
@ tiramisu doe lekker rustig aan en laat ze maar werken haha fijn dat het al opschiet wanneer denk je over te kunnen huizen?
@ all wij hebben gister voor de eerste keer het hartje gehoord, vond het echt heel erg speciaal, was toch wel lichtelijk ongerust omdat ik helemaal niks van een zwangerschap merk, maar gelukkig was het een krachtig hartje met een goed ritme dus helemaal happy weer
ik hoop het voor je lejow dat je je ziek zijn nu helemaal gehad hebt en veel plezier bij de echo ben benieuwd wat jullie voor een wondertje krijgen
en snoepy hopelijk gaat het snel weer over sterkte!
@ tiramisu doe lekker rustig aan en laat ze maar werken haha fijn dat het al opschiet wanneer denk je over te kunnen huizen?
@ all wij hebben gister voor de eerste keer het hartje gehoord, vond het echt heel erg speciaal, was toch wel lichtelijk ongerust omdat ik helemaal niks van een zwangerschap merk, maar gelukkig was het een krachtig hartje met een goed ritme dus helemaal happy weer
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
nog even de fotootjes showen van mijn kereltje dit was met 27/28 weken.
zo lag hij er eigenlijk constant bij! haha met zijn armpjes voor zijn hoofdje!
zo lag hij er eigenlijk constant bij! haha met zijn armpjes voor zijn hoofdje!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Haha joyce, wat grappig. Vast rek en strek oefeningen aan het doen
Hier vandaag weer goed wakker geworden, heb een drukke week achter de rug.
Woensdag naar de Droomvlucht geweest (de musical), donderdag vrijgezellenfeestje gehad (ben alleen mee wezen tapas eten, het stappen heb ik over geslagen) en gister de daadwerkelijke bruiloft (mijn neef ging trouwen met zijn Braziliaanse vriendin, het officiele gebeuren is daar in Brazilie 2 weken geleden al gebeurd, hier was het alleen nog eten en feesten ). Drie avonden dus waarbij ik op zijn vroegst om 22.00 in bed lag. Was gisteravond dan ook behoorlijk gesloopt, dus om half 10 zijn we lekker naar huis gegaan. Ik zag mijn bed en nog geen 2 tellen later was ik in een diepe slaap, was echt gebroken!
Maar wel een voordeel, normaal als ik zo moe was, werd ik ook misselijk, en dat had ik nu dus totaal niet. Dus de hoop wordt steeds een beetje groter
Nu vandaag de verjaardag van mijn nichtje, en morgen een heerlijk dagje relaxen! En over 3 nachtjes eindelijk de geslachtsbepaling, jeej! Dus beter ligt het kindje er open en bloot voor
Woensdag naar de Droomvlucht geweest (de musical), donderdag vrijgezellenfeestje gehad (ben alleen mee wezen tapas eten, het stappen heb ik over geslagen) en gister de daadwerkelijke bruiloft (mijn neef ging trouwen met zijn Braziliaanse vriendin, het officiele gebeuren is daar in Brazilie 2 weken geleden al gebeurd, hier was het alleen nog eten en feesten ). Drie avonden dus waarbij ik op zijn vroegst om 22.00 in bed lag. Was gisteravond dan ook behoorlijk gesloopt, dus om half 10 zijn we lekker naar huis gegaan. Ik zag mijn bed en nog geen 2 tellen later was ik in een diepe slaap, was echt gebroken!
Maar wel een voordeel, normaal als ik zo moe was, werd ik ook misselijk, en dat had ik nu dus totaal niet. Dus de hoop wordt steeds een beetje groter
Nu vandaag de verjaardag van mijn nichtje, en morgen een heerlijk dagje relaxen! En over 3 nachtjes eindelijk de geslachtsbepaling, jeej! Dus beter ligt het kindje er open en bloot voor
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Haha joyce, wat grappig. Vast rek en strek oefeningen aan het doen
Bloot zal het heus wel liggen, open is niet te hopen voor jullie!
Iig veel plezier, ben erg benieuwd!
Gast- Gast
Daar heb je een punt parels
Lejow- Lady Post-a-lot
Hi meiden,
Even een kort berichtje.
Zojuist de 20-weken echo gehad en alles was goed! Toch wel een opluchting hoor. En ze heeft nog even gekeken naar het geslacht en het is echt een jongetje! Nu konden wij het zelf ook veel duidelijker zien. Leuk leuk!
Groetjes!
Even een kort berichtje.
Zojuist de 20-weken echo gehad en alles was goed! Toch wel een opluchting hoor. En ze heeft nog even gekeken naar het geslacht en het is echt een jongetje! Nu konden wij het zelf ook veel duidelijker zien. Leuk leuk!
Groetjes!
Clapperdie- Kletskop
Wat fijn Clapperdie!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40