Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Joyce, hoe gaat het verder met je? (bedankt voor het omhoog halen en aanvullen van de tabel, het zoontje van Fearie heet trouwens D.ean)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Joyce, hoe gaat het verder met je? (bedankt voor het omhoog halen en aanvullen van de tabel, het zoontje van Fearie heet trouwens D.ean)
ik heb het tabel weer even aangepast.
hier alles ok! ik kan niet alles meer, en ben erg snel moe, maar daar moet ik genoegen mee nemen, ik moet mij rustig houden, ik merk als ik te druk ben geweest dat ik weer snel last heb van mijn rug en buik (nieren).
verder blijf ik halve dagen werken tot mijn verlof, gelukkig nog maar 7 weken te gaan en deze week en volgende week ben ik vrij. volgende week heb ik afspraak bij gyn om alles te bespreken wat er nou gebeurt is en wat er uit de kweek is gekomen (GBS of niet). met 34 weken krijg ik nog maals een kweek om te kijken of de eventuele GBS actief is.
dank je voor het vragen
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ja, ik heb in het MMC ook een leuke gyn gehad, was niet vervelend om naar te kijken.
En de zaalarts van de High Care was ook niet lelijk...
Haha idd die arts.. die heb ik ook gezien toen!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ik ga toch maar hopen dat ik niks met die zaalarts te maken krijg!
Joyce, fijn dat het wel redelijk gaat (zeker naar omstandigheden dan). Geniet maar goed van je vakantie! Ik duim voor een goede uitslag van de kweek.
Gisteren bij een teamgenootje op kraamvisite geweest, zo'n kindje wil ik ook, huilt heel weinig, slaapt 's nacht door (tot 9 uur 's morgens), eet goed. Was ook een mooie flinke meid, zo heerlijk die mollige knietjes en bovenbeentjes!
Joyce, fijn dat het wel redelijk gaat (zeker naar omstandigheden dan). Geniet maar goed van je vakantie! Ik duim voor een goede uitslag van de kweek.
Gisteren bij een teamgenootje op kraamvisite geweest, zo'n kindje wil ik ook, huilt heel weinig, slaapt 's nacht door (tot 9 uur 's morgens), eet goed. Was ook een mooie flinke meid, zo heerlijk die mollige knietjes en bovenbeentjes!
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Ik ga toch maar hopen dat ik niks met die zaalarts te maken krijg!
lief hoor die kleintjes!!! ik had van de week een kleintje van 9 maanden op mijn schoot, jeetje dat vond ik al best klein, moet je nagaan daarvoor en bij de geboorte! ik kan het me echt niet voorstellen....
weet je wat het wordt?
joyce0606- Kletskop
Ik moet zeggen dat ik die kindjes van een paar maanden al zo ontzettend groot vind, volgens mij gaat het allemaal zo snel.
Wij krijgen een meisje, zijn nu druk bezig met het uitzoeken van een geboortekaartje, maar dat valt niet mee, want alles wat een beetje zoet en roze is valt af voor mijn man (en ik vind dat stiekem allemaal wel heel erg schattig!)
Gisterenavond was de kat boven, ik had de babykamer wel dicht gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg, want ik vond hem toch terug in de maxicosi... Gelukkig lag er nog iets in wat uitgewassen kan worden.
Nu weer strijken, gisteren een mand van de afgelopen maand weggewerkt, maar nu is er weer nieuwe was, als de lijnen leeg zijn kan er eindelijk babywas komen hangen!
Wij krijgen een meisje, zijn nu druk bezig met het uitzoeken van een geboortekaartje, maar dat valt niet mee, want alles wat een beetje zoet en roze is valt af voor mijn man (en ik vind dat stiekem allemaal wel heel erg schattig!)
Gisterenavond was de kat boven, ik had de babykamer wel dicht gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg, want ik vond hem toch terug in de maxicosi... Gelukkig lag er nog iets in wat uitgewassen kan worden.
Nu weer strijken, gisteren een mand van de afgelopen maand weggewerkt, maar nu is er weer nieuwe was, als de lijnen leeg zijn kan er eindelijk babywas komen hangen!
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Ik moet zeggen dat ik die kindjes van een paar maanden al zo ontzettend groot vind, volgens mij gaat het allemaal zo snel.
wij hebben ons nog helemaal niet verdiept in kaartjes, maar ik vind zelf ook wel dat zoete roze leuk voor een meisje, wij krijgen een jongen dus zal toch echt richting blauw worden, en dat vindt man lief niet zo erg
leuk!!! wel foto nemen, lijkt mij zooo schattig al die kleine kleertjes op een zo'n lijntje!
joyce0606- Kletskop
ik ga proberen hier ook mee te lezen en schrijven. Ben op 18 januari uitgerekend en wordt een ziekenhuisbevalling ivm vorige keizersnede.
Wil deze keer alles ruimschoots van tevoren af hebben en geregeld, dan lig ik tijdens de bevalling tenminste niet te denken ik moet nog dit en dat. haha. (mijn eerste is met 33 weken geboren)
De 29e heb ik de 20 weken echo.
Wil deze keer alles ruimschoots van tevoren af hebben en geregeld, dan lig ik tijdens de bevalling tenminste niet te denken ik moet nog dit en dat. haha. (mijn eerste is met 33 weken geboren)
De 29e heb ik de 20 weken echo.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Welkom Shadow, ik begrijp dat je alles op tijd geregeld wilt hebben. Het zal ook een spannende tijd worden na de 33 weken denk ik!
De wasmachine zit nu nog vol met handdoeken, over een uurtje dan toch echt de babywas!
De wasmachine zit nu nog vol met handdoeken, over een uurtje dan toch echt de babywas!
blondje1313- Kletskop
@Studiebol: een kennis van me vertelde vrijwel hetzelfde verhaal. Die is ook erg ziek geweest tijdens haar zwangerschap, en opeens, van de een op de andere dag was het over. Ze voelde zich heel anders bij het wakker worden. Ik heb alvast besloten dat áls zoiets bij mij het geval gaat zijn, ik de meest lekkere, uitgebreide maaltijd die we ooit hebben gegeten ga bereiden voor mijn man en mij, haha. Hoewel - mijn broer is chef-kok en heeft al voor aardig wat culinaire hoogstandjes gezorgd, dus dat wordt nog best wel een uitdaging! Jij een fijne vakantie! Balen dat het zo'n gedoe was met het krijgen van de meubeltjes, maar zo te lezen zijn ze wel erg behulpzaam geweest bij het bedrijf om nu een passend levermoment te vinden.
@Schism: spannende tijd ga je tegemoet. Als het goed is hoor je vandaag meer. Ik ben benieuwd.
@Feary: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
@Shadow: welkom hier :-)
Liefs!
@Schism: spannende tijd ga je tegemoet. Als het goed is hoor je vandaag meer. Ik ben benieuwd.
@Feary: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
@Shadow: welkom hier :-)
Liefs!
Gast- Gast
Even een teken van leven! Hier alles rustig, baby zitnog in de buik. Gisterenop controle geweest bij de gynaecoloog, en meneer ligt vast en klaar voor de start!
Ben wel benieuwd welke knappe gynaecoloog jullie bedoelen in het mmc, haha! Ik kan er nl maar 1 bedenken ;-)
Ben wel benieuwd welke knappe gynaecoloog jullie bedoelen in het mmc, haha! Ik kan er nl maar 1 bedenken ;-)
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
@ Shadow: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen, het is een beetje leeggelopen hier na al die bevallingen
@ Blondje: Al lekker aan het wassen? Haha ik vond het ook zo leuk om daaraan te beginnen.
@ All: Nou vanochtend weer allemaal goede uitslagen gehad. CTG en bloeddruk waren netjes, bloed en urine ook. Bij de echo bleek dat hij zelf wat meer vruchtwater had dan vorige keer, één pocket van 5,5 cm. Al met al nog geen aanleiding om in te gaan leiden dus. Ik hoef nu lekker woensdag pas terug, natuurlijk wel goed in de gaten houden dat meneer nog voldoende beweegt en anders meteen bellen.
Oh meiden ik hoop zo dat het gewoon voor woensdag vanzelf op gang komt, inleiden lijkt me helemaal niks!
@ Blondje: Al lekker aan het wassen? Haha ik vond het ook zo leuk om daaraan te beginnen.
@ All: Nou vanochtend weer allemaal goede uitslagen gehad. CTG en bloeddruk waren netjes, bloed en urine ook. Bij de echo bleek dat hij zelf wat meer vruchtwater had dan vorige keer, één pocket van 5,5 cm. Al met al nog geen aanleiding om in te gaan leiden dus. Ik hoef nu lekker woensdag pas terug, natuurlijk wel goed in de gaten houden dat meneer nog voldoende beweegt en anders meteen bellen.
Oh meiden ik hoop zo dat het gewoon voor woensdag vanzelf op gang komt, inleiden lijkt me helemaal niks!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism: Begrijp ik het goed dat je, als je voor woensdag niet bevallen bent, ingeleid word? Terwijl je toch meer vruchtwater hebt?
Gast- Gast
Nee dat is nog niet zeker hoor, maar ze zeggen wel elke keer dat die kan reëel is. Kindje is natuurlijk volgroeid dus ze zeggen dat ie op een gegeven moment buiten de buik beter af is, placenta gaat natuurlijk ook steeds minder werken.
Schism- Prater
spannend Schism! Hopelijk komt de bevalling vanzelf op gang! Succes en sterkte in elk geval!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb net mijn bevallingsverhaal met een foto gepost, voor diegene die dat leuk vinden.
Gast- Gast
Even uppen!
Kletskousje, schism: bij jullie alles nog rustig??
Hier de 38 weken bereikt! denk dat de kleine man nog wel een tijdje blijft zitten.. voel me super goed en heel af en toe wat krampen maar that's it! al ben ik er wel klaar voor om te bevallen. Vandaag maar eens lekker genieten van het zonnetje!
Kletskousje, schism: bij jullie alles nog rustig??
Hier de 38 weken bereikt! denk dat de kleine man nog wel een tijdje blijft zitten.. voel me super goed en heel af en toe wat krampen maar that's it! al ben ik er wel klaar voor om te bevallen. Vandaag maar eens lekker genieten van het zonnetje!
Laced- Kletskop
Ja hoor, ik ben er nog.
Ik heb vandaag al wel geregeld flink pijnlijke krampen, maar het zet niet echt door.
Ik vraag me dus ook af wat dit nu weer gaat zijn
Ach ja, we wachten nog maar af he!
Ik heb vandaag al wel geregeld flink pijnlijke krampen, maar het zet niet echt door.
Ik vraag me dus ook af wat dit nu weer gaat zijn
Ach ja, we wachten nog maar af he!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Kruumel, ik ga hem zo gelijk lezen!
Schism, fijn dat er nog een goede pocket is. Wil je thuis bevallen? Omdat je tegen het inleiden opziet? Weet even niet meer uit m'n hoofd. Bij mijn inleiding zijn alleen de vliezen gebroken heb geen opwekkers ofzo gehad. Kwam allemaal vanzelf op gang. Hier is het inleiden dus 100 % meegevallen. En zal de volgende x (als tie komt) weer net zo doen.
Joyce. Zou jij W zijn geboortedag op de 14e willen zetten? Zag op je ticker dat je trouwdag steeds dichter bij komt!! Alles geregeld? Was het nog gelukt met de ringen?
Kletskousje. Ben benieuwd! Hoop voor je dat het doorzet!
Hier gaat het verder goed. Iedere dag voel ik me weer wat beter. Afgelopen nacht een goede tuk kunnen doen. Hopelijk zijn de krampjes voorbij. Verder is de kraamzorg met 2 dagen verlengd en daar ben ik wel erg blij mee moet ook zeggen dat we een super kraamhulp hebben.
Schism, fijn dat er nog een goede pocket is. Wil je thuis bevallen? Omdat je tegen het inleiden opziet? Weet even niet meer uit m'n hoofd. Bij mijn inleiding zijn alleen de vliezen gebroken heb geen opwekkers ofzo gehad. Kwam allemaal vanzelf op gang. Hier is het inleiden dus 100 % meegevallen. En zal de volgende x (als tie komt) weer net zo doen.
Joyce. Zou jij W zijn geboortedag op de 14e willen zetten? Zag op je ticker dat je trouwdag steeds dichter bij komt!! Alles geregeld? Was het nog gelukt met de ringen?
Hier gaat het verder goed. Iedere dag voel ik me weer wat beter. Afgelopen nacht een goede tuk kunnen doen. Hopelijk zijn de krampjes voorbij. Verder is de kraamzorg met 2 dagen verlengd en daar ben ik wel erg blij mee moet ook zeggen dat we een super kraamhulp hebben.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Fiebje schreef:Kruumel, ik ga hem zo gelijk lezen!
sorry ik zal de datum aanpassen!! alles komt nu aardig op zijn plek! gelukkig. dinsdag ga ik de bedankjes in elkaar frubelen en donderdag ben ik de hele dag in het zaaltje om te versieren en alvast de catering voor te bereiden! ik ben echt zooo benieuwd hoe alles op zijn plek gaat vallen. ik heb zelf alle versiering gemaakt/gekocht, de bedankjes, de wensboom, de tafel aankleding, alles gekocht wat betreft voedsel/drinken ik ben er stiekum wel trots op!! 3 dagen geleden paste ik mijn ring weer. dus hij is wel goed, alleen heb ik soms wat dikkere handen. ik denk dat niemand het mij kwalijk neemt als ik em even af doen, of niet om krijg.
joyce0606- Kletskop
Goeiemorgen!
Vanmorgen begon het hier om kwart over 8 flink te onweren, mijn man moest gaan voetballen, maar ik ben ook maar uit bed gegaan om de hondjes gezelschap te houden, die zijn vrij ban voor onweer. Nu is het weer een stuk beter, hopelijk wordt het toch nog lekker weer vandaag!
Gisteren de knoop doorgehakt voor de naam en een geboortekaartje (inclusief tekst), nu binnenkort langs de drukker om alles te regelen. Ook stickers besteld voor in het kamertje, dan kunnen we dat ook helemaal afmaken. Het komt ook allemaal steeds dichterbij!
De was hangt nog op de waslijn, vrijdag was het nog niet droog en gisteren geen tijd voor gehad. Vandaag eigenlijk niet zo’n zin om te strijken, dat komt maandag wel weer. Ziet er wel best schattig uit zo.
@Laced, fijn dat alles goed was bij de gyneacoloog, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.
Heerlijk dat je je nog helemaal goed voelt!
@Schism, fijn dat alle uitslagen goed waren, ik duim voor je dat het voor woensdag vanzelf op gang komt!
@Kletskousje, ook bij jou erg spannend dus, ben benieuwd wie van jullie drie de eerste is!
@Joyce, je hebt het zo maar druk met je bruiloft! Wel heel erg leuk allemaal. Ben je ook zenuwachtig of heb je daar geen tijd voor? Ben straks wel benieuwd naar een foto in je jurk met je buikje!
Hopelijk werkt het weer mee en past je ring op je trouwdag!
Vanmorgen begon het hier om kwart over 8 flink te onweren, mijn man moest gaan voetballen, maar ik ben ook maar uit bed gegaan om de hondjes gezelschap te houden, die zijn vrij ban voor onweer. Nu is het weer een stuk beter, hopelijk wordt het toch nog lekker weer vandaag!
Gisteren de knoop doorgehakt voor de naam en een geboortekaartje (inclusief tekst), nu binnenkort langs de drukker om alles te regelen. Ook stickers besteld voor in het kamertje, dan kunnen we dat ook helemaal afmaken. Het komt ook allemaal steeds dichterbij!
De was hangt nog op de waslijn, vrijdag was het nog niet droog en gisteren geen tijd voor gehad. Vandaag eigenlijk niet zo’n zin om te strijken, dat komt maandag wel weer. Ziet er wel best schattig uit zo.
@Laced, fijn dat alles goed was bij de gyneacoloog, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.
Heerlijk dat je je nog helemaal goed voelt!
@Schism, fijn dat alle uitslagen goed waren, ik duim voor je dat het voor woensdag vanzelf op gang komt!
@Kletskousje, ook bij jou erg spannend dus, ben benieuwd wie van jullie drie de eerste is!
@Joyce, je hebt het zo maar druk met je bruiloft! Wel heel erg leuk allemaal. Ben je ook zenuwachtig of heb je daar geen tijd voor? Ben straks wel benieuwd naar een foto in je jurk met je buikje!
Hopelijk werkt het weer mee en past je ring op je trouwdag!
blondje1313- Kletskop
Ben er nog hoor, met baby in de buik
Een hoop mensen op me heen zijn bevallen en ik moet zeggen dat ik nu ook wel erg graag wil. Begin het stiekem een beetje zat te worden. Ik wil niet klagen hoor want ik heb een heerlijke zwangerschap gehad, maar wil nu gewoon ons mannetje vasthouden.
Door al die ziekenhuisbezoekjes zit je toch ook wel meer in onzekerheid. Gelukkig steken er regelmatig knieen en voeten uit mijn buik, dus bewegen doet de kleine nog genoeg. Ik hoop gewoon zo dat het voor woensdag nog gaat gebeuren, maar ben bang van niet.
Zo sorry moest even klagen.
@ Laced & Kletskousje: Bij jullie alles nog rustig?
@ Fiebje: Nee wilde al wel in het ziekenhuis bevallen, maar ik hoor altijd dat de weeen met inleiden veel sneller en heftiger op gang komen, dat lijkt me een beetje eng. Ik zou gewoon het eerste deel het liefst lekker thuis doen.
@ Joyce: Hoe gaat het? Al zenuwachtig voor de bruiloft?
Een hoop mensen op me heen zijn bevallen en ik moet zeggen dat ik nu ook wel erg graag wil. Begin het stiekem een beetje zat te worden. Ik wil niet klagen hoor want ik heb een heerlijke zwangerschap gehad, maar wil nu gewoon ons mannetje vasthouden.
Door al die ziekenhuisbezoekjes zit je toch ook wel meer in onzekerheid. Gelukkig steken er regelmatig knieen en voeten uit mijn buik, dus bewegen doet de kleine nog genoeg. Ik hoop gewoon zo dat het voor woensdag nog gaat gebeuren, maar ben bang van niet.
Zo sorry moest even klagen.
@ Laced & Kletskousje: Bij jullie alles nog rustig?
@ Fiebje: Nee wilde al wel in het ziekenhuis bevallen, maar ik hoor altijd dat de weeen met inleiden veel sneller en heftiger op gang komen, dat lijkt me een beetje eng. Ik zou gewoon het eerste deel het liefst lekker thuis doen.
@ Joyce: Hoe gaat het? Al zenuwachtig voor de bruiloft?
Schism- Prater
Schism, snap dat je het zat begint te worden! Ik heb datnu al.. Het bewegen van de kleine man doet zo'n pijn, m'n hele huid staat strak. heb je verder geen last van krampjes of iets dergelijks? Ik hoop voor je dat het uit zichzelf begint voor woensdag. Dikke knuffel!! Hier is alles rustig. Wel geregeld harde pijnlijke buiken en krampen, maar ik heb niet het idee dat het een deze dagen gaat gebeuren, al denkt mijn man daa anders over. Ik moet morgen weer op controle in het ziekenhuis. Hoe ast heb je woensdag de afspraak?
Laced- Kletskop
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken