Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 0:33

Wat is het rustig hier!!

En Schism heeft zich nog niet gemeld?? Spannend!! Zou het...?

En ben heel benieuwd naar de dag van gisteren van Joyce. En naar foto's natuurlijk Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  joyce0606 za 27 aug 2011 - 2:22

hallo,
ik heb even een eigen topic geopend wat betreft de bruiloft.

hoe issut met de dames die aan de buurt zijn smile ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 za 27 aug 2011 - 2:38

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schism 28/27 28 augustus Jongen Ziekenhuisbevalling
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje Ziekenhuisbevalling
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol28/3212 december2 meisjesziekenhuis bevalling / tweeling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling
Tiramisu23/286 februari....Ziekenhuisbevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)
3 augustus Kruumel (M.ike)
14 augustus Fiebje (W.essel)
16 augustus Fearie (D.ean)
24 augustus kletskousje (-)
27 augustus Laced (L.evi)

Laatst aangepast door joyce0606 op za 27 aug 2011 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 2:46

Laced is bevallen las ik net Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 27 aug 2011 - 4:06

Ik las net ook dat laced bevallen was, nou dan zal het nu helemaal wel rustig worden hier, er bevallen er ineens een boel achter elkaar!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Schism za 27 aug 2011 - 5:43

@ Joyce: Ik kan je topic niet vinden, waar staat ie?

Helaas meiden hier nog steeds niks aan de gang, iedereen piept voor Wink

Ben benieuwd naar Laced haar verhaal, gister was er bij haar volgens mij ook nog niet zoveel aan de gang volgens mij.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 za 27 aug 2011 - 7:12

Jammer Schism dat het bij jou nog niet begonnen is! Ik duim voor je dat het nu toch snel gaat gebeuren.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 za 27 aug 2011 - 7:34

hij is verplaatst naar relatie en liefde, daar staat hij onder "onze dag"

volgens mij is het bij laced heel snel gegaan!!

schism: jij bent de volgende!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tania za 27 aug 2011 - 7:50

Jaa ik mag me hier ook aanmelden Very Happy
Ik ben alleen heel slecht in meeschrijven, maar ik ga zeker meelezen met jullie!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 za 27 aug 2011 - 8:00

Tania schreef:Jaa ik mag me hier ook aanmelden Very Happy
Ik ben alleen heel slecht in meeschrijven, maar ik ga zeker meelezen met jullie!

gefeliciteerd met de "grens", je voelt er niets van, maar het is toch lekker idee!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laced za 27 aug 2011 - 18:05

Even snel een berichtjd vanuit het ziekenhuis. Gistermiddag zijn wij de trotse ouders geworden van een zoon genasmd l.evi. Hij woog 2700 gram, wat super netjes is, alleen de grens ligt hier op 2800 gram dus moesten we 24 uur blijven zOdat zn bloedsuikers in de gaten konden worden gehouden. Ook moest hij even onfer de lamp omdat hij moeite had met zichzelf warm te houden. Het is een heerlijk rustig mannetje en een ontzettend lekker ding! De bevalling heb ik toch wel als zeer heftig ervaren, maar het is zo waar.. De pijn ben je zo vergeten als je dat hummeltje ziet.. Ik heb eej knip gehad en daar heb ik toch wel flink last van. Zitten gaat echt niet, maar dat heeft zn tijd nodig.

Meiden, ik hoop dat het voor jullie ook niet meer lang gaat duren!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Floor za 27 aug 2011 - 19:15

Gefeliciteerd met de geboorte van L.evi!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Schism za 27 aug 2011 - 20:53

Laced nogmaals gefeliciteerd! Is toch vrij onverwachts begonnen dan, of had je ons gewoon niks verteld Wink

Meiden even snel een update vanaf mijn telefoon. Ben vannacht een hoop roze/bruinig slijm verloren. Heb ik nog nooit eerder gehad.
Zou het dan misschien een beginnetje zijn???
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 27 aug 2011 - 20:54

Schism schreef:Laced nogmaals gefeliciteerd! Is toch vrij onverwachts begonnen dan, of had je ons gewoon niks verteld Wink

Meiden even snel een update vanaf mijn telefoon. Ben vannacht een hoop roze/bruinig slijm verloren. Heb ik nog nooit eerder gehad.

owwww spannend!! ik ben dan wel nooit bevallen, maar ik heb het wel eens gehoort dat dat het begin kan zijn, de befaamde slijmprop misschien?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 za 27 aug 2011 - 20:59

Nogmaals gefeliciteerd Laced!
Schism, spannend, hopelijk is het echt het begin!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 20:59

Schism schreef:Laced nogmaals gefeliciteerd! Is toch vrij onverwachts begonnen dan, of had je ons gewoon niks verteld Wink

Spannend!!! Hoop voor je dat de bevalling ook echt daadwerkelijk begint..
ps, even ook je verlos bellen om dit aan te geven.

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 27 aug 2011 - 21:04

Laced nogmaals gefeliciteerd! leuke naam!

Schims spannend hoor! Ik hoop voor je dat het begonnen is!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Schism za 27 aug 2011 - 21:06

@ beegee: ik loop bij de Gyn. Was eigelijk niet van plan om het ziekenhuis te bellen hiervoor, of zou jij dat wel doen?
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 21:55

Schism schreef:@ beegee: ik loop bij de Gyn. Was eigelijk niet van plan om het ziekenhuis te bellen hiervoor, of zou jij dat wel doen?
hier is eigenlijk altijd gezegd zeker zo rondom het einde gewoon even bellen. Niet dat ze er meteen wat mee hoeven te doen maar het wordt wel bij je lijst genoteerd en dan mocht het door zetten kan de gyn altijd in je status terug kijken.
Ik zou dus wel bellen, maar goed hier drukken ze dat ook wel heeeeeel erg op hart. :-)
ps, niet om je bang te maken hoor, maar meer zodat ze het netjes bij kunnen houden en mocht het nu niet doorzetten zal je gyn er waarschijnlijk bij het volgend bezoekje over beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:49

@Laced: Gefeliciteerd!
@LindaK: ah, toch nóg iemand die ook in het tweede trimester zit, leuk! We liggen inderdaad best dicht bij elkaar!

Ik ben even behoorlijk afwezig geweest. Ondanks dat het overgeven de laatste dagen stukken minder is, ben ik nog steeds flink misselijk. Soms zit reageren er dan even niet in. Ik lees vaak wel mee.

Hier net een bijzonder moment: eerder schreef ik al dat ik ons kindje begon te voelen. Van zacht gekriebel werden dat steeds duidelijkere schopjes. Net was het kindje ook weer behoorlijk actief, dus ik leg mijn hand mijn buik. Volgens mij vond uk dat gezellig, want voor het eerst heb ik de schopjes en het gekronkel nu ook van buitenaf mogen voelen! En natuurlijk is mijn man de laatste tijd áltijd rond 16:30 thuis maar vandaag niet voor half zeven, dus dat heeft hij helaas gemist.

Hoe gaat het met de overige 12+ zwangeren? Het is stil hier de laatste dagen!

Liefs,
Tiramisu.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 30 aug 2011 - 8:43

hier vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een nierecho, mijn nieren zijn niet goed. en moet volgende week terug komen om te bespreken hoe en wat!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  LindaK di 30 aug 2011 - 19:09

Laced, nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie ventje!!

Joyce, wat vervelend dat je nieren niet goed zijn...ben benieuwd wat de vervolgstappen zijn!

Tiramisu, geweldig hè dat gekriebel/geschop? Ik voel ons kindje sinds dit weekend ook goed, echt super weer smile

Ik ben vrijdag op controle geweest, alles was goed! En maandag was ik er weer...*paniek*
ik had in het weekend last van m'n onderrug en m'n onderbuik, dacht dat dit door het fietsen kwam...maar maandagochtend werd de buikpijn anders en vervelender. Ik belde tijdens m'n werk in de pauze het ziekenhuis voor de zekerheid. Die wilden me meteen zien...dus iemand heeft m'n klas overgenomen en ik naar het ziekenhuis...
De gyn. heeft een inwendige echo gemaakt om de lengte van m'n baarmoederhals te meten. Die was gelukkig goed.
Wat het nou is weet ik dus niet. Als ik in bed lig heb ik nergens last van, meestal ook niet als ik zit. Dus vooral als ik wat doe, al zwakt het dan ook nog wel eens af.
Heel irritant in ieder geval, maakt me toch weer onzeker terwijl ik dat niet wil! Hopelijk is de pijn snel weg, kunnen we dit weer vergeten!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Floor di 30 aug 2011 - 19:32

@tiramisu, wat leuk dat je de baby zo duidelijk gaat voelen. Ik had de eerste weken ook telkens dat mijn man niet thuis was op het moment dat de baby heel actief was, dat vond ik echt jammer.

@lindaK, wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk is de pijn snel over en kan je weer genieten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Darius di 30 aug 2011 - 20:04

Lindak, wat naar zeg! Fijn dat je meteen terecht kon! Ik hoop dat je nu geen last meer hebt!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 20:38

Oei, wat naar Linda! Wel fijn dat je in het ziekenhuis meteen gezien kon worden, maar ik kan me voorstellen dat je geschrokken en onzeker bent. Heb je er nu nog last van? Hadden ze nog tips in het ziekenhuis om je klachten te verminderen, of is het gewoon maar afwachten?

Ik vind het voelen bewegen van onze uk heel bijzonder ja. Door de misselijkheid lig ik nog steeds veel en op de momenten dat ik nu beweging voel kan ik eigenlijk niet anders dan stoppen met wat ik aan het doen was, mijn hand op mijn buik leggen en genieten. Gisteravond toen we in bed lagen liet uk zich nog eens voelen, dus heeft mijn man tóch even mee kunnen genieten. Ook hij voelde het duidelijk.

Wat de misselijkheid betreft trouwens..gisteravond voelde ik me voor het eerst sinds lang níet misselijk. Ik heb zelf een volledige maaltijd, hetzij in een kleinere portie, gegeten. Ook vandaag voel ik me veel minder misselijk dat de laatste maanden het geval is geweest. Wie weet, eindelijk een stijgende lijn wat dat betreft.

Liefs!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: