Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 11 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  shadow di 23 aug 2011 - 7:27

@blondje ik ben morgen 19weken zwanger. Daarom vond ik het nog zo vroeg voor deze klacht. Maar vorige zwangerschap heb ik qua lichamelijke klachten dan ook weinig gehad.

@ joyce alvast een hele mooie dag toegewenst, alle regen is er vandaag uitgevallen dus ik denk dat het droog gaat blijven

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 11 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 7:33

ja ik hoop dat het wel droog is! ze geven 90% kans op regen vrijdag, maar ja dat kan altijd veranderen in nederland.

er komen zo rond de 100 mensen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Amber- di 23 aug 2011 - 7:41

joyce0606 schreef:ja ik hoop dat het wel droog is! ze geven 90% kans op regen vrijdag, maar ja dat kan altijd veranderen in nederland.

***breekt even in***

Joyce heel veel plezier vrijdag!! Geniet ervan!

***breekt weer uit***
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  studiebol di 23 aug 2011 - 19:06

Fiebje en Fearie gefeliciteerd!! Hoe gaat het nu met jullie? Gaat alles goed?
Schims vandaag moest je toch naar het ziekenhuis? Heel veel succes! Ik ben benieuwd.

Sorry de rest weet ik gewoon echt ff niet meer...

Zo onze vakantie zit er weer op, nou ja niet helemaal maar nu zijn we gewoon thuis. Het was heerlijk, we hebben niet heel veel gedaan maar veel bij het zwembad gelegen, ik kon het gewoon niet lang vol houden, had echt wel wat last van de warmte, dat ben ik niet vanmezelf gewend. Maar verder was het heerlijk, het enige was het bed, dat was gewoon een rot bed en tja ik slaap al niet best, dus dat was wel jammer, maar vannacht heerlijk in mijn eigen bed geslapen.
Op vakantie ook veel dingen afgesproken samen, een naam valt gewoon echt af, we vinden hem geweldig maar het kan gewoon niet met de achternaam van mijn vriend. Dus daar ook een keuze in gemaakt, verder besloten geen 3d echo te doen, we krijgen al veel echo's de kosten vinden we toch wat hoog plus het feit dat extra moet betalen hebben we besloten het niet te doen!

Vandaag komt als alles nu goed gaat de babykamer ze verwachten er tussen 11 en 3 te zijn dus dat wordt weer een dagje thuis blijven. Maar ik moet nog wassen enzo dus ik vermaak me wel.
En ik heb op vakantie de kindjes goed gevoelt, eerst al tijdens het opstijgen, haha toen voelde ik van alles misschien vonden ze dat toch niet zo leuk, of juist wel Very Happy En daarna heb ik ze ook wel even elke dag gevoeld, en omdat ik dus in mijn bikini de hele dag zat zat ik behoorlijk vaak naar mijn buik te kijken en zo af en toe zag ik wat bewegen, erg grappig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 19:35

amber22 schreef:
joyce0606 schreef:ja ik hoop dat het wel droog is! ze geven 90% kans op regen vrijdag, maar ja dat kan altijd veranderen in nederland.

***breekt even in***

Joyce heel veel plezier vrijdag!! Geniet ervan!

***breekt weer uit***

THANKS!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 19:37

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schism 28/27 28 augustus Jongen Ziekenhuisbevalling
Laced 24/26 3 septemberJongen Ziekenhuisbevalling
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje Ziekenhuisbevalling
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol28/3212 december2 meisjesziekenhuis bevalling / tweeling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling
Tiramisu23/286 februari....Ziekenhuisbevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)
3 augustus Kruumel (M.ike)
14 augustus Fiebje (W.essel)
16 augustus Fearie (D.ean)
24 augustus kletskousje (-)

Laatst aangepast door joyce0606 op di 23 aug 2011 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 di 23 aug 2011 - 19:51

Joyce, ik zal voor je duimen voor mooi weer bij de foto's dan in elk geval! Knap dat je nu zoveel zelf regelt. Het 'voordeel' van dit weer is dan toch wel dat je ring nu wel weer past...
90% kans op regen wil alleen zeggen dat de kans groot is dat het een keer gaat regenen, niet dat het 90% van de dag regent, dus hopelijk valt het mee!
Is het feest wel binnen?

Kletskousje, goh nog zo'n rustig bericht gisterenmiddag en nu is jullie meisje er al. Hopelijk is het allemaal goed verlopen! (Ik ben wel heel benieuwd naar de naam!)

Schism, veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Laced, fijn dat jouw bloeddruk en de hartslag van de kleine goed waren. Je vader is dus goed nat geworden gisteren?

Studiebol, fijn dat je vakantie goed geweest is. Spannend dat de meubeltjes komen, hopelijk is alles nu wel meteen goed.
Bij ons komen ze de deurtjes morgen naleveren, de eerste waren beschadigd.
Fijn dat je de kindjes op vakantie zo goed gevoeld hebt!

Het lijstje wordt nu wel steeds korter, komt lieveheerstbeestje hier nog wel eens?
Bazyle is geloof ik weg op het forum en Hazeltje (onder die naam ook).
Wel jammer dat ik de enige van oktober ben....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 di 23 aug 2011 - 20:15

blondje1313 schreef:Joyce, ik zal voor je duimen voor mooi weer bij de foto's dan in elk geval! Knap dat je nu zoveel zelf regelt. Het 'voordeel' van dit weer is dan toch wel dat je ring nu wel weer past...
90% kans op regen wil alleen zeggen dat de kans groot is dat het een keer gaat regenen, niet dat het 90% van de dag regent, dus hopelijk valt het mee!
Is het feest wel binnen?

Kletskousje, goh nog zo'n rustig bericht gisterenmiddag en nu is jullie meisje er al. Hopelijk is het allemaal goed verlopen! (Ik ben wel heel benieuwd naar de naam!)

Schism, veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Laced, fijn dat jouw bloeddruk en de hartslag van de kleine goed waren. Je vader is dus goed nat geworden gisteren?

Studiebol, fijn dat je vakantie goed geweest is. Spannend dat de meubeltjes komen, hopelijk is alles nu wel meteen goed.
Bij ons komen ze de deurtjes morgen naleveren, de eerste waren beschadigd.
Fijn dat je de kindjes op vakantie zo goed gevoeld hebt!

Het lijstje wordt nu wel steeds korter, komt lieveheerstbeestje hier nog wel eens?
Bazyle is geloof ik weg op het forum en Hazeltje (onder die naam ook).
Wel jammer dat ik de enige van oktober ben....

is hazeltje weg van het forum ? ik miste haar wel al in het andere topic...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:29

Kletskousje, ook hier nogmaals gefeliciteerd!

Je dochter is op mijn verjaardag geboren... leuk!

Ik ben erg benieuwd naar de naam.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 24 aug 2011 - 0:39

blondje1313 schreef:

* Breekt even in*

Ter info...

Lieveheersbeestje is afgelopen week bevallen. Naam, geslacht e.d. zal ze zelf wel vertellen denk ik als ze hier behoefte aan heeft.

* Breekt weer uit*
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:57

Flip Fluitketel schreef:
* Breekt even in*

Ter info...

Lieveheersbeestje is afgelopen week bevallen. Naam, geslacht e.d. zal ze zelf wel vertellen denk ik als ze hier behoefte aan heeft.

* Breekt weer uit*

Lieveheersbeestje, gefeliciteerd!!!
Ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Gast
Gast

Bericht  Schism wo 24 aug 2011 - 1:04

@ Kletskousje: Gefeliciteerd! Dat is dan nog onverwacht begonnen gister of niet?

@ Studiebol: Is de babykamer er al?

@ Laced: Fijn dat je weer goedgekeurd bent!

@ All: Ook de kleine man en ik zijn weer goedgekeurd in het ziekenhuis, ctg was goed, bloeddruk niet hoger dan normaal. Op de echo was nog steeds een pocket van 5,5 cm vruchtwater te zien, dus nog geen reden om iets te gaan doen. Ik moet dinsdag weer terug, maar hoop natuurlijk dat het daarvoor al op gang is gekomen!
Ze vertelde me dat ze je in het ziekenhuis eigelijk nooit verder dan 41 weken laten lopen, omdat uit allerlei onderzoeken bleek dat kindjes het tussen de 41 en 42 toch nog wel eens benauwd kunnen krijgen binnen, en affer dan af wordt ie niet zei ze Wink
Dus nog iets langer dan een weekje wachten en dan kunnen we ons ventje eindelijk zien!

PS Heb mijn ticker even veranderd naar de telling van het ziekenhuis, daar ben ik 2 dagen eerder uitgerekend dan bij de verloskundige Very Happy

Laatst aangepast door Schism op wo 24 aug 2011 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor wo 24 aug 2011 - 1:05

lieveheersbeestje, Gefeliciteerd!!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 1:10

Schism, spannend!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 24 aug 2011 - 1:11

Lieveheersbeestje, gefeliciteerd dan!

Ik wil de naam van de dochter van Kletskousje ook weten.....

Schism, fijn dat alles nog goed was, hopelijk komt de bevalling snel spontaan op gang.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 24 aug 2011 - 1:13

Schims spannend allemaal hoor! Maar fijn dat je weer goed bent gekeurd voor de komende dagen!
Ja de babykamer is bezorgd, die man was er al om half 11, dus mooi op tijd en hij heeft alles naar boven gesjouwt, dus nu is het afwachten tot morgen dan gaat mijn vriend het in elkaar zetten!(hij is er vandaag niet)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Laced wo 24 aug 2011 - 3:21

Schism, fijn dat de kleine het nog goed doet in je buik! Het ziekenhuis waar ik ga bevallen heeft ook aangegeven dat ze je niet langer door laten lopen dan 41 weken. Was je bloeddruk veel te hoog? Nu is het maar afwachten hè! Ik vind het ook zo spannend. Heb jij ook zon last van een druk van onderen?

Kletskousje, nogmaals gefeliciteerd!!!

Lieveheersbeestje, jij ook gefeliciteerd!!

Wat jammer dat hier zo weinig gekletst wordt, het wordt tijd voor er nieuwe lading +12 weken zwanger!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Clapperdie wo 24 aug 2011 - 3:26

Laced schreef:Schism, fijn dat de kleine het nog goed doet in je buik! Het ziekenhuis waar ik ga bevallen heeft ook aangegeven dat ze je niet langer door laten lopen dan 41 weken. Was je bloeddruk veel te hoog? Nu is het maar afwachten hè! Ik vind het ook zo spannend. Heb jij ook zon last van een druk van onderen?

Wat jammer dat hier zo weinig gekletst wordt, het wordt tijd voor er nieuwe lading +12 weken zwanger!

Nog 1 week en 2 dagen Very Happy
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  joyce0606 wo 24 aug 2011 - 3:31

lievenheersbeesje: gefeliciteerd!

even een ego bericht:

net bij de gynaecoloog geweest, ik dacht gewoon praatje over hoe het gaat, maar ik word blijkbaar goed in de gaten gehouden. ze maakte ook nog even een echo van de kleine, helaas is dit super slecht beeld, en kan de gyn hier alleen wijs uit worden, zij vertelde dat alles goed is, en dat de kleine goed beweegd ondanks ik hem afgelopen week wat minder voel.

volgende week dinsdag heb ik weer een nierecho, een week later terug komen bij de gyn en bij de vk, en over 4 weken een uitgebreide echo (net zoals bij een 20 weken echo).

mochten mijn nieren nog steeds vergroot zijn wordt ik overgenomen door de gyn, moet ik in het ziekenhuis bevallen (wat ik niet erg vind) en word de kleine gehaalt (ingeleid/keizersnede) en krijg ik daarna nierstents. maar goed dat is wanneer mijn nieren niet goed zijn. ik maak mij er niet zo druk om het is zoals het is, en als het maar goed gaat met de kleine!

zelf heb ik geen idee of mijn nieren goed of niet goed zijn, ik heb nog steeds wel pijn klachten, de echo zal het uitwijzen.

einde ego bericht
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 3:35

Inderdaad, het wordt tijd voor een nieuwe lading +12 weken zwanger, haha!
Niet dat ik het niet leuk vind om al jullie verhalen te lezen, maar voor mezelf heb ik met mijn 16 weekjes het gevoel nog heel erg in het begin van mijn zwangerschap te staan. Ik lees ook mee in het tot 12 weken topic en vind daar nu eigenlijk nog meer herkenning dan hier. Maar daar zal vast snel verandering in komen!

Voel kleine uk trouwens steeds vaker bewegen. In eerste instantie waren het korte momentjes van een klein beetje gekriebel. Die momenten duren steeds wat langer en worden steeds duidelijker, leuk, en een heerlijk gevoel Very Happy

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Laced wo 24 aug 2011 - 3:40

Clapperdie schreef:
Laced schreef:Schism, fijn dat de kleine het nog goed doet in je buik! Het ziekenhuis waar ik ga bevallen heeft ook aangegeven dat ze je niet langer door laten lopen dan 41 weken. Was je bloeddruk veel te hoog? Nu is het maar afwachten hè! Ik vind het ook zo spannend. Heb jij ook zon last van een druk van onderen?

Wat zou dat toch leuk zijn als we samen in dit topic zouden zitten! alleen als je het niet erg vind, hoop ik eerder af te haken ;-)

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie wo 24 aug 2011 - 3:41

Laced schreef:
Clapperdie schreef:

Wat zou dat toch leuk zijn als we samen in dit topic zouden zitten! alleen als je het niet erg vind, hoop ik eerder af te haken ;-)

Als jij je benen nog even bij elkaar houdt Wink dat moet dat voor heeeel eventje lukken.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  blondje1313 wo 24 aug 2011 - 5:32

Tja, dat benen bij elkaar houden had je dan iets eerder moeten zeggen angel

Tiramisu, wat fijn dat je de kleine nu al voelt.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, zo vreemd dat de meesten hier al tegen de bevalling aanzitten terwijl je zelf nog maar net het 1e trimester voorbij bent.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  LindaK wo 24 aug 2011 - 5:57

Even een teken van leven van mij smile

Ik lees alles mee hoor, maar heb af en toe de energie niet of de tijd niet om te reageren!
Zal weer eens een nieuwe poging doen, morgen! (Nu zit er een ventje naast me dat graag wilt spelen, haha)

Hier gaat in ieder geval alles goed, heb ook het idee dat ik de baby al gevoeld heb, helemaal leuk smile
Vrijdag mag ik weer naar het ziekenhuis, voor controle.

Op jullie reageer ik morgen, dan is het iets rustiger smile

Tiramisu, wij liggen best dicht bij elkaar! Grappig!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Laced do 25 aug 2011 - 7:37

Schism!! Hoe is het bij jou??? Al wat gaande???

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: