Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  kletskousje zo 14 aug 2011 - 20:03

Goedemorgen,

Fiebje, gefeliciteerd!

Schism, jij moet vandaag naar het zkh he? Succes iig!

Studiebol, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Maar wat leuk dat het kamertje komt! Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Floor, jullie krijgen ook bijna het kamertje. Leuk zeg!

Laced, ook alweer de 37 weken gehaald he. Hier ook Very Happy Jij wilde in het zkh bevallen he?

Blondje, welkom terug! Veel plezier morgen bij de vk!

Tiramisu, welkom hier!

Ik ben de 37 weken ook alweer voorbij. Gaat hard nu zeg!
Vanavond mogen we weer naar de vk. Zal wel weer zo klaar zijn Very Happy
Verder ga ik niet heel veel doen. Misschien even naar de diertjes met mijn dochter..
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Laced zo 14 aug 2011 - 21:03

Kletskousje: ja de 37 weken grens zijn we weer voorbij!! Begint nu toch echt spannend te worden.. Ik zal bevallen in het ziekenhuis, sta daar ook onder behandeling.

Faerie: hoe is het met jou?

Schism: ben benieuwd hoe hè is gegaan in het ziekenhuis!

All: ben sinds zaterdag zo misselijk, bah! Ook het maagzuur is weer lekker aan het toenemen.. Pfff! Vannacht ook weer slecht geslapen.. Sorry voor m'n klaagzang. Vandaag niets op de planning, dus hopelijk komt het zonnetje goed door zodat ik lekker buiten kan zitten!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Schism zo 14 aug 2011 - 21:35

Laced: Vervelend he dat maagzuur, ik heb er gelukkig niet veel last van gehad, maar de keren dat ik er last van had hielp gaviscon goed bij mij.
Ik moet om 2 uur in het ziekenhuis zijn.

@ Kletskousje: Thnx! Ben heel erg benieuwd wat ze deze keer gaan zeggen. Ik mag om 2 uur, dus daarna laat ik even weten hoe het gegaan is.

@ Blondje: Ja je eigen bed slaapt toch altijd lekkerder he? Volgens mij mag je nu elke 2 weken naar de vk.

@ Studiebol: Leuk dat je meubels vandaag komen! Zodra die erin staan is het echt opeens een kamertje.

@ All: Om 2 uur moet ik weer in het ziekenhuis zijn. Ben benieuwd hoe het ervoor staat en wat ze gaan zeggen. Is ook nog een beetje twijfel of ik vannacht wat vochtverlies had of dat het door een beginnende schimmelinfectie (he bah, ja alweer) komt. Pfff ik ga het vanmiddag allemaal navragen en dan horen jullie het!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:31

Fiebje, gefeliciteerd! smile

Ik heb vandaag weer controle gehad. Met het kindje alles goed, maar dat verwachtte ik eigenlijk ook wel. Het groeit goed, en het hartje klopt ook zoals het hoort. Afgelopen week voelde ik zelfs al af en toe wat 'gekriebel'!

De verloskundige verwacht wel dat ik zeker tot week 20 zo ziek zal blijven. Stiekem ging ik daar ook al wel vanuit. De breekpunten zijn week 12, 16 en 20. Over een week zit ik in week 16 en als ik kijk naar hoe het nu gaat, zag ik het ook nog niet gebeuren dat het dan opeens stukken beter zou gaan. Ben ik na week 20 nog zo ziek, dan is de kans groot dat het de hele zwangerschap zo zal blijven.

We zullen zien, iets anders dan afwachten kan ik er niet mee. Ik probeer het maar te accepteren, maar moeilijk vind ik het wel. Maar goed onthouden wat voor wondertje we ervoor terug zullen krijgen en maar vaak naar de echo foto's kijken smile

Liefs,
Tiramisu.

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 15 aug 2011 - 2:30

Tiramisu, ik ben ook zo beroerd geweest, nou je niet zo beroerd als jij maar ik heb wel ontzettend veel overgeven. En echt waar opeens was het over.. op zaterdagavond nog 2x net op tijd de wc gehaald... en een week later zat ik thuis en toen dacht ik heee het is al een week geleden Very Happy Dus het kan echt zo ineens over zijn dus dat hoop ik dan voor je!

De meubels zijn er nog niet... ze zouden tussen 11 en 2 komen... maar er is nog niks.. ik haat wachten echt, je bent toch ook gedwongen om thuis te blijven. Dat is niet erg maar dan moeten ze wel komen..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 2:34

Fiebje, gefeliciteerd!
Geniet ervan...

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 15 aug 2011 - 4:02

(even gekopieerd)
Nou ik heb om 4 uur toch maar ff gebeld, de man die ik nu aan de telefoon had wist van niks, terwijl ik wel een bevestigingsmail heb gehad! Hij vond het het wel heel erg dat we nu al de hele dag zaten te wachten, zijn collega die het had gedaan was op vakantie dus die kon hij er niet op aanspreken. Ik mocht nu doorgeven wanneer ik de meubels wilde hebben en dan ging hij er voor zorgen dat het kon, ook al zou het niet in de planning passen. Wel aardig van hem, hij had het zelfs al over morgen, nou ja dan zijn we dus op vakantie dus nu komt het volgende week woensdag, ook helemaal prima hoor, maar het is gewoon balen als je ergens de hele dag op zit te wachten!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 4:05

Balen Studiebol! Je had 10% korting moeten eisen joh Laughing

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 15 aug 2011 - 5:24

@ Studiebol, das mooi balen. Zit je de hele dag thuis op een levering te wachten die niet komt, ik vind ook dat je wel 10% korting mag krijgen haha Wink Hoop dat je ze alsnog snel hebt en er niet weer de hele dag op hoeft te wachten. Ben wel benieuwd naar jullie kamertje.

@ Tiramisu, fijn te horen dat alles weer goed was bij de VK. Hoop dat je niet de hele zwangerschap ziek bent, tot 20 weken is lang zat lijkt me smile Gelukkig is het het uiteindelijk allemaal waard, maar op die momenten dat je je zo ziek voelt zul je daar wel even anders over denken.

@ Schism, hoe ging je checkup in het ziekenhuis? Ben benieuwd.

@ Laced, ik ken het. Ben sinds een paar dagen ook erg misselijk (net als aan het begin van de zwangerschap). 's Ochtends braakneigingen en zelfs voor het eerst opkomend maagzuur (jakkie bah). Hoop dat je lekker weer hebt gehad en er even van hebt kunnen genieten.

@ Kletskousje, er zijn er alweer veel de 37 weken grens voorbij smile Ben je nog met je dochter na de diertjes geweest en hoe was je check bij de VK?

@ Blondje, mijn vriend heeft een leuke vrijgezellendag gehad. De vrijgezel en zijn vrienden hebben het goed naar z'n zin gehad, dus dat is het belangrijkste. Wat duurt de levering van die deurtjes lang zeg, hoop dat je ze snel hebt smile

@ All, vandaag check gehad bij de VK. Mijn kraamverzorgster kwam ff op bezoek en is meegeweest, ze moest in de wacht en had een vermoeden dat er activiteit bij mij begon dus was ff langs geweest (nu blijkt dat ik gisteravond voor het eerst last heb gehad van goede voorbereidende krampen, van 9 uur tot 3 uur 's nachts en auw auw rugpijn). Heb daardoor erg slecht geslapen. Omdat ze mijn verloskundige weer goed kent heeft ze haar ff overgehaald om inwendig te voelen en de boel was rijp werd er verteld. Had een 1 cm ruimte en ze kon de vliezen voelen, ben dus gestript en ze verwachten dat ik voor volgende week maandag (volgende controle) wel bevallen ben. Ik ben benieuwd. Heb sinds vanmiddag wel wat meer steken en krampen, maar durf er niets van te zeggen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Laced ma 15 aug 2011 - 5:41

Spannend faerie!! Hopelijk duurt het voor jou niet lang meer.. Is de kraamverzorgster een bekende van je?

Ik voel me steeds ellendiger. Ben zo misselijk en zulke braakneigingen. Krijg niets naar binnen. Ook sinds eind middag flink rugpijn.. Bah!!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje ma 15 aug 2011 - 5:47

@ Fearie, spannend voor jou dus ook! Hopelijk komt het snel op gang!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Schism ma 15 aug 2011 - 6:45

Nou hier ben ik weer hoor!
CTG was goed, bloeddruk in principe ook maar wel aan de hoge kant. Ze vond met de echo deze keer wel een pocket van bijna 4cm, dus gelukkig nog wel iets van vruchtwater.
Ze zei het is allemaal net op het randje, net niet erg genoeg om meteen iets te gaan doen.
Mijn baarmoedermond was wel verweekt maar nog geen ontsluiting.
Donderdag weer terug en dan verder bedenken wat we gaan doen.
Ze vroeg ook wel hoe wij er in staan, zeker omdat ik ver genoeg ben om ingeleid te worden, maar liever natuurlijk uit zichzelf laat beginnen. Kijken hoe het er donderdag voorstaat en hoe ik me voel tegen die tijd. Je zit toch onrustiger nu, omdat ik op moet letten of ik de kleine nog goed voel bewegen.
Laten we hopen dat het voor donderdag gewoon vanzelf begint Wink

@ Laced: Balen dat je je slecht voelt. Is er niet gewoon al stiekem iets aan het rommelen bij jou?

@ Faerie: Spannend hoor! Ik denk dat je toch gewoon nog voor mij gaat bevallen hoor! Wat houdt strippen nou eigelijk precies in?

@ Studiebol: Pfff balen dat je heel de tijd voor niks hebt zitten wachten! Daar zou ik echt flink chagerijnig van worden Wink

@ Tiramisu: Fijn dat je controle goed was! Hoop dat je je snel beter gaat voelen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:52

Schism: Gelukkig joh!
Misschien ter geruststelling: S. had al weken (begon bij de 29 weken geloof, het verschil dat groter werd) nog maar een krappe 4 cm, terwijl J. 10 cm had. Maar het bleef gewoon rond de 3 a 4 cm bij iedere echo, dus dat was goed genoeg.
Stond natuurlijk wel onder strenge controle, maar dat was daarvoor ook al.

Dat je bloeddruk hoger wordt is ook logisch aan het eind hoor, als je bloed maar goed blijft. Hou je ook veel vocht vast of valt het mee?

Fearie: Spannend!! Word weer vaak hier checken op babynieuws de komende dagen Wink

Laced: Slokjes cola hielp bij mij heel goed tegen misselijkheid.

Gast
Gast

Bericht  Schism ma 15 aug 2011 - 6:58

Eergister kon hij helemaal geen vruchtwater vinden, dus ik was al heel blij met deze 4 cm!
Mijn bloeddruk was vanaf het begin al vrij hoog, maar nu zit ie af en toe echt over de 90 daarom letten ze nu extra op. Het is echt een combinatie van het vruchtwater en de bloeddruk, maar net allemaal niet erg genoeg om meteen in te moeten grijpen.
Maar mijn bloed en urine waren verder weer goed, dus geen zwangerschapsvergiftiging of iets dergelijks. Nee hou amper vocht vast, niet echt zichtbaar op bepaalde plekken in ieder geval.
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  kletskousje ma 15 aug 2011 - 7:14

Goedenavond,

Wij zijn weer terug van de vk.
Alles was prima. Kleintje was helemaal ingedaald en lag helemaal vast. Bloeddruk was ook prima. Eigenlijk geen bijzonderheden dus.
Heb volgende week donderdag weer een afspraak. Vk vroeg zich af of ze me dan nog wel zou zien haha Very Happy

@ Laced, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik ben vorige week ook een dag heel ziek geweest. Misschien dat je daar last van hebt.. Heb je ook veel harde (pijnlijke) buiken?

@ Schism, wat fijn dat er toch weer vruchtwater gevonden is. Hopelijk is het donderdag ook allemaal prima en dient jullie kleintje zich gewoon zelf aan!

@ Fearie, oeh spannend dan! Misschien dat het dan toch 1 dezer dagen gaat gebeuren. Succes alvast Very Happy

@ Studiebol, wat balen zeg van de meubeltjes! Alvast een fijne vakantie. Waar gaan jullie heen?

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Fearie ma 15 aug 2011 - 10:04

@ Kletskousje, zozo bij jou ook spannend. Zeker als ze zeggen dat ze zich afvragen of ze je volgende week wel weer terug zien, had ze daar een reden voor? Wel fijn te horen dat alles weer goed is.

@ Schism, fijn te horen dat ze toch nog wat vruchtwater konden vinden. Je moet het nu weer bekijken tot donderdag en vanaf daar weer verder? Of wordt er toch ingeleid? Strippen houdt in dat ze de vliezen proberen los te maken van de baarmoederwand, weet alleen niet zeker of ze dat nu echt heeft gedaan bij me. Ik had een cm ruimte en kon de vliezen aanraken.

@ Laced, kraamverzorgster is een moeder van 2 vriendinnen van me en ze kent mijn vriend al ruim 15 jaar. Is dus wel een bekende ja smile

@ PM en Smaragdje, t is zeker spannend. Al heb ik nu niet echt het idee dat het binnenkort gaat beginnen, heb wel wat meer last van steken en krampen. Maar voor de rest nog niet, vind het idee dat ik binnen een week kan gaan bevallen wel erg spannend trouwens haha. Misschien zelfs wel een beetje eng. Mijn vriend is nu ook 1 brok zenuwen :P

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 ma 15 aug 2011 - 18:53

Goeiemorgen!

@Studiebol, balen van het kamertje, waar heb je het besteld? Toen ik vorige week belde voor de deurtjes zei de vrouw aan de telefoon dat ze tussen 7 en 11 geleverd zouden worden. Toen zei ik, dan zal ik voor de zekerheid maar vroeg uit bed komen. Zegt ze, ja, want ze staan al rond half 8 bij je want je staat 2e op de lijst. Had ze ook meteen kunnen zeggen…
Veel plezier op vakantie!

@Laced, balen van je misselijkheid en maagzuur. Het weer zat gisteren in elk geval wel mee!

@Tiramisu, leuk dat je al wat gekriebel voelt!

@Fearie, ook succes met je misselijkheid. Wat leuk dat je kraamverzorgster mee is geweest naar de vk. Spannend dat je nu gestript bent, laten we maar hopen dat de kleine er inderdaad binnen een week is nu!

@Schism, fijn dat er nu toch wat vruchtwater te zien was. Wel vreemd om er nu steeds mee bezig te moeten zijn of er wel genoeg activiteit is.

@Kletskousje, mooi dat alles goed was, ben benieuwd of de vk gelijk heeft en ze je niet meer terugziet voor de bevalling.

Zelf moet ik straks naar de vk, denk dat er dan ook een afspraak gemaakt wordt voor de liggingsecho, maar dat zou ook 2 weken later kunnen zijn.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Fearie ma 15 aug 2011 - 19:14

@ Blondje, is er een reden waarom je een liggingsecho krijgt? In ieder geval veel succes bij de vk.

@ all, ik heb sinds eind vd nacht / begin van de ochtend iedere keer kramp en steken onderin mijn buik, t is niet dat mijn hele buik samentrekt maar meer het idee van messteken. Iemand ervaring mee? Ze wisselen af, soms om het half uur, soms om de 15 min.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 ma 15 aug 2011 - 19:32

Bij de vk praktijk waar ik loop krijgt iedereen een liggingsecho.

De kleine was al wel volledig ingedaald Fearie? Weet niet of het dat anders kan zijn.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  koNijntje ma 15 aug 2011 - 19:43

Fearie schreef:@ Blondje, is er een reden waarom je een liggingsecho krijgt? In ieder geval veel succes bij de vk.

@ all, ik heb sinds eind vd nacht / begin van de ochtend iedere keer kramp en steken onderin mijn buik, t is niet dat mijn hele buik samentrekt maar meer het idee van messteken. Iemand ervaring mee? Ze wisselen af, soms om het half uur, soms om de 15 min.

ja, herkenbaar! ik had dat af en toe vanaf een week voor de bevalling. maar na het breken van de vliezen begonnen de weeën met 'steken' onderin mijn buik/achter het schaambeen en toen kwamen ze gelijk al regelmatig. pas op dat moment besefte ik dat het weeën waren, want ik had ook verwacht dat je die in je hele buik voelt.. ik hoop dat het bij jou ook een begin is! succes!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 22:03

Fearie: heb je alleen steken of icm harde buiken?

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 15 aug 2011 - 22:06

ProudMama schreef:Fearie: heb je alleen steken of icm harde buiken?

Voor zover ik kan voelen alleen steken, lig op bed en weet mezelf dan ook ff geen houding te geven. Ga zo maar ff douchen. Pufpufoefeningen van de yoga krijg ik niet eens voor elkaar haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 22:13

Vandaag is/ was mijn uitgerekende datm, raar idee is dat...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 23:07

Spannend Fearie, ik wil je geen valse hoop geven,maar zoals jij het zo beschrijft zijn dit weeen.

Ik wens je veel succes en hopelijk zet het door!
Morgen je uitgerekende datum zie ik dus,komt je kindje mischien mooi op tijd.

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 15 aug 2011 - 23:34

Net mijn kraamverzorgster op bezoek gehad, ze denkt dat het weeen zijn. Ze komen sinds 11 uur (toen heb ik gedoucht) komen ze vaker. Moet het nu bij gaan houden.
Met uur of anderhalf/2 uur komt de vk ff kijken hoe het zit. Spannend, spannend, nu dus maar ff tv kijken en timen.

edit: 12.50 - verloskundige is geweest. Heb 4 cm ontsluiting, heb mijn vriend gebeld en die komt na huis. Om 3 uur belt de vk weer en dan komt ze weer even langs.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: