Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ja heb wel wat meer last van ongesteldheidskrampen en veel harde buiken, maar het voelt niet echt alsof die wat doen.
Die kleine doet me ook regelmatig zo'n zeer dat ik het echt niet leuk meer vindt.
Ik moet om 10 uur in het ziekenhuis zijn woensdag, hoe laat moet jij morgen?
Die kleine doet me ook regelmatig zo'n zeer dat ik het echt niet leuk meer vindt.
Ik moet om 10 uur in het ziekenhuis zijn woensdag, hoe laat moet jij morgen?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@ Schism, bij jou wordt het spannend he. Kan me wel voorstellen dat je het zat bent en even klagen is echt niet erg.
@ Laced, bij jou ook nog geen activiteit van een naderende bevalling?
@ Blondje, wat leuk dat jullie een geboortekaartje hebben gevonden. Wat voor een stickers hebben jullie besteld voor de babykamer dan? Schattig he, die hele waslijn vol met kleine kleertjes.
@ Joyce, spannend zeg. Nog 4 dagen en dan ga je trouwen, al last van kriebels en zenuwen? Fijn dat je ring toch weer paste, hoop dat ie op de dag zelf ook past
@ Fiebje, leuk te horen dat het goed met W en jou gaat. Heb je een fijne kraamhulp? Had W last van krampjes? Geef je bv of flesvoeding?
@ Kletskousje, ook nog steeds aanwezig zie ik
@ All, heb vandaag eindelijk eens tijd om weer eens wat te lezen en te posten. Hier gaat alles goed, morgen alweer de laatste kraamdag. D.ean doet het fantastisch, zit hoogstwaarschijnlijk morgen alweer op zijn geboortegewicht. Hij poept, piest, slaapt en drinkt als een echt mannetje. Vannacht weer het eerst een slechte nacht gehad omdat hij lekker ongeduldig is, ben 1.5 uur bezig geweest om D. rustig en verzadigbaar te krijgen haha, toen had hij pas genoeg en wou hij slapen. Hij zit ondertussen al op 80 cc bij de avondfles (wel bv).
Met mij gaat ook alles goed, zaterdag 3 hechtingen eruit gehaald en vanmiddag nog weer 4, de rest lost op. Mijn borsten zijn giga van de bv en ik lek als een gek, maar het is het allemaal waard als ik dat ledikantje kijk.
@ Laced, bij jou ook nog geen activiteit van een naderende bevalling?
@ Blondje, wat leuk dat jullie een geboortekaartje hebben gevonden. Wat voor een stickers hebben jullie besteld voor de babykamer dan? Schattig he, die hele waslijn vol met kleine kleertjes.
@ Joyce, spannend zeg. Nog 4 dagen en dan ga je trouwen, al last van kriebels en zenuwen? Fijn dat je ring toch weer paste, hoop dat ie op de dag zelf ook past
@ Fiebje, leuk te horen dat het goed met W en jou gaat. Heb je een fijne kraamhulp? Had W last van krampjes? Geef je bv of flesvoeding?
@ Kletskousje, ook nog steeds aanwezig zie ik
@ All, heb vandaag eindelijk eens tijd om weer eens wat te lezen en te posten. Hier gaat alles goed, morgen alweer de laatste kraamdag. D.ean doet het fantastisch, zit hoogstwaarschijnlijk morgen alweer op zijn geboortegewicht. Hij poept, piest, slaapt en drinkt als een echt mannetje. Vannacht weer het eerst een slechte nacht gehad omdat hij lekker ongeduldig is, ben 1.5 uur bezig geweest om D. rustig en verzadigbaar te krijgen haha, toen had hij pas genoeg en wou hij slapen. Hij zit ondertussen al op 80 cc bij de avondfles (wel bv).
Met mij gaat ook alles goed, zaterdag 3 hechtingen eruit gehaald en vanmiddag nog weer 4, de rest lost op. Mijn borsten zijn giga van de bv en ik lek als een gek, maar het is het allemaal waard als ik dat ledikantje kijk.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Nu ook het lettertype voor het geboortekaartje uitgezocht, en een naamsticker besteld voor het geboortebord in de tuin, nu kunnen we niet meer terug .
Vrijdag mag ik weer naar het werk, moet zeggen dat ik er eigenlijk wel zin in heb, nu 7 weken thuisgezeten en niet meer zo mobiel als normaal, dan duren de dagen wel lang…
@Schism, logisch toch dat je op het eind zo benieuwd bent dat je wilt dat de bevalling vlug begint (of eigenlijk dat die juist vlug achter de rug is )
@Laced, hopelijk is het dan toch je man die gelijk krijgt, zeker als je meer last van alles begint te krijgen.
@Feary, we hebben stickers besteld bij muurdeco4kids, vandaag komt de eerste binnen, de rest wordt bijbesteld en heeft een levertijd van een week of drie.
Fijn dat alles goed gaat met D.ean! Drinkt hij alleen uit de fles?
Spannend wanneer hier weer meer nieuws komt!
Vandaag trouwens 33 weken, gaat echt snel! (ticker is verkeerd, weet ik, maar neem niet de moeite om het aan te passen...)
Vrijdag mag ik weer naar het werk, moet zeggen dat ik er eigenlijk wel zin in heb, nu 7 weken thuisgezeten en niet meer zo mobiel als normaal, dan duren de dagen wel lang…
@Schism, logisch toch dat je op het eind zo benieuwd bent dat je wilt dat de bevalling vlug begint (of eigenlijk dat die juist vlug achter de rug is )
@Laced, hopelijk is het dan toch je man die gelijk krijgt, zeker als je meer last van alles begint te krijgen.
@Feary, we hebben stickers besteld bij muurdeco4kids, vandaag komt de eerste binnen, de rest wordt bijbesteld en heeft een levertijd van een week of drie.
Fijn dat alles goed gaat met D.ean! Drinkt hij alleen uit de fles?
Spannend wanneer hier weer meer nieuws komt!
Vandaag trouwens 33 weken, gaat echt snel! (ticker is verkeerd, weet ik, maar neem niet de moeite om het aan te passen...)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen.
Hier ook weer een teken van leven (met baby)
Hier nog alles rustig. Heb in het weekend wel een dag in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik bloedverlies had en ze niet wisten waar het vandaan kwam. Maar de dag erna was alles weg en mocht ik weer naar huis. Nu is het maar weer afwachten
Schism, hopelijk ga je snel bevallen
Laced, succes vandaag in het ziekenhuis. De krampen kunnen voortekenen zijn.. Ik hoop het voor je!
Fearie, wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!
Hier ook weer een teken van leven (met baby)
Hier nog alles rustig. Heb in het weekend wel een dag in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik bloedverlies had en ze niet wisten waar het vandaan kwam. Maar de dag erna was alles weg en mocht ik weer naar huis. Nu is het maar weer afwachten
Schism, hopelijk ga je snel bevallen
Laced, succes vandaag in het ziekenhuis. De krampen kunnen voortekenen zijn.. Ik hoop het voor je!
Fearie, wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Kletskousje, dat is schrikken! Is het bloedverlies nu helemaal gestopt? Doe je rustig aan?? Hier een onrustige nacht gehad. Weer uren wakker gelegen van de regen en onweer. Sinds 6 uur erg veel last van krampen in m'n bovenbenen en rugpijn. Het zakt niet af, maar het zal wel niks voorstellen.
Blondje, ja de 33 weken bereikt! Wat gaat het snel hè! Hoe komt het da je al 7 weken thuis zit? Ben je vervroegd in de ziektewet gekomen?
Blondje, ja de 33 weken bereikt! Wat gaat het snel hè! Hoe komt het da je al 7 weken thuis zit? Ben je vervroegd in de ziektewet gekomen?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Kletskousje, dat was schrikken zeg! Maar verder was dus alles goed?
Laced, ik ben docente in het voorgezet onderwijs en heb dus 7 weken zomervakantie, heb niet echt last van kwaaltjes, maar ga normaal graag fietsen ofzo en dat lukt niet meer echt.
Als je licht slaapt werkt dit weer ook niet echt mee.
Hier zit nu ook een hond te hijgen en trillen achter de bank omdat ze zo ontzettend bang is van onweer, zo sneu!
Laced, ik ben docente in het voorgezet onderwijs en heb dus 7 weken zomervakantie, heb niet echt last van kwaaltjes, maar ga normaal graag fietsen ofzo en dat lukt niet meer echt.
Als je licht slaapt werkt dit weer ook niet echt mee.
Hier zit nu ook een hond te hijgen en trillen achter de bank omdat ze zo ontzettend bang is van onweer, zo sneu!
blondje1313- Kletskop
Blondje, owja natuurlijk! Moet je nu nog een weekje gaan werken of heb je nu gewoon zwangerschapsverlof? Ja, het komt weer met bakken uit de hemel! Regen en onweer bah! Zo zielig voor de hond dat hij bang is...
Laced- Kletskop
Ja hier is nu alles goed. Ze konden niks vinden waardoor het bloedverlies kwam en daarom mocht ik weer gaan. Het kon met de bevalling te maken hebben, maar ook gewoon een gesprongen adertje.
Met de baby was iig alles goed!
Laced, misschien toch het begin van je bevalling hoor. Houd het maar goed in de gaten!
Blondje, hoe lang moet je nog werken?
Met de baby was iig alles goed!
Laced, misschien toch het begin van je bevalling hoor. Houd het maar goed in de gaten!
Blondje, hoe lang moet je nog werken?
kletskousje- Fluisteraar
Zo vreemd, het eerste jaar was ze nergens bang voor, maar nu voor alles. Komt sinds ze met carbiet geschoten hebben bij ons voor de deur op 31 december, sinds die harde knallen is ze bang van harde geluiden. Dus van vuurwerk, onweer, stemverheffingen (als we hier voetbal kijken is het een ramp, bij juichen of juist mopperen is het raak), stofzuiger, grasmaaier en ga zo maar door... Gelukkig heeft ze haar angst niet overgedragen aan onze andere hond.
Ik mag nog twee weken komen werken, maar krijg geen klassen meer. Er zijn wat leerlingen met een rugzakje (die hebben een vorm van autisme of ad(h)d en krijgen daarom extra geld van de overheid voor extra begeleiding) die ik begeleid en waar ik dat wel mee op moet starten, ook contact initiëren tussen ouders en mentoren van deze leerlingen. Verder zijn er 5 leerlingen die overstappen van 4M naar 4H en die moet ik bijspijkeren in wiskunde. Maar het is allemaal 1 op 1 werk, of in hele kleine groepjes dus zo heel veel stelt het niet voor. En ik vind het wel erg leuk om mijn collega's nog even te zien.
Ik mag nog twee weken komen werken, maar krijg geen klassen meer. Er zijn wat leerlingen met een rugzakje (die hebben een vorm van autisme of ad(h)d en krijgen daarom extra geld van de overheid voor extra begeleiding) die ik begeleid en waar ik dat wel mee op moet starten, ook contact initiëren tussen ouders en mentoren van deze leerlingen. Verder zijn er 5 leerlingen die overstappen van 4M naar 4H en die moet ik bijspijkeren in wiskunde. Maar het is allemaal 1 op 1 werk, of in hele kleine groepjes dus zo heel veel stelt het niet voor. En ik vind het wel erg leuk om mijn collega's nog even te zien.
blondje1313- Kletskop
Blondje, dat is wel leuk werk. Lekker 1 op 1 contact!
Succes nog voor die 2 weken dan!
Succes nog voor die 2 weken dan!
kletskousje- Fluisteraar
zo te lezen een spannende dag schism. veel succes
Over mezelf moet ik even zeuren
wat een weer vannacht...Zo hard die knallen en dan vond ik mijn draai niet. Echt slecht geslapen...Pff en mijn benen. OOk vandaag weer het gevoel marathon te hebben gelopen. Deze zwangerschap lijk ik echt veel meer klachten te hebben dan de vorige.
Vermoeide benen hoort dat al zo vroeg bij een zwangerschap? Voor iemand herkenbaar?
Over mezelf moet ik even zeuren
wat een weer vannacht...Zo hard die knallen en dan vond ik mijn draai niet. Echt slecht geslapen...Pff en mijn benen. OOk vandaag weer het gevoel marathon te hebben gelopen. Deze zwangerschap lijk ik echt veel meer klachten te hebben dan de vorige.
Vermoeide benen hoort dat al zo vroeg bij een zwangerschap? Voor iemand herkenbaar?
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Fearie, fijn dat D. bijna op z'n geboortegewicht zit! Wij wilden ervoor gaan dat M. de laatste dag van de kraamzorg op zijn geboortegewicht zat, maar hij was er met precies 1 week al overheen, super he? Hoeveel woog D. bij de geboorte? En tot hoe ver is hij gezakt?
Mooi is dat he, als je in het ledikantje kijkt en je mannetje zo ziet liggen? Zó trots! Ik kan me soms nauwelijks voorstellen dat wij hem gemaakt hebben... en dat hij tot voor kort nog in mijn buik zat, je vraagt je echt af hoe dat gepast heeft!
Shadow, vermoeide benen hoort echt bij de zwangerschap ja... helaas!
All, hier is het weer spannend, iedereen veel succes met de laatste loodjes!
Mooi is dat he, als je in het ledikantje kijkt en je mannetje zo ziet liggen? Zó trots! Ik kan me soms nauwelijks voorstellen dat wij hem gemaakt hebben... en dat hij tot voor kort nog in mijn buik zat, je vraagt je echt af hoe dat gepast heeft!
Shadow, vermoeide benen hoort echt bij de zwangerschap ja... helaas!
All, hier is het weer spannend, iedereen veel succes met de laatste loodjes!
Gast- Gast
@ Laced, krampen in je benen en rug kunnen ook het begin van een bevalling zijn hoor. Komt die krampen wel regelmatig?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@Blondje, wat leuk dat je 2 weken ander werk krijgt, vond het al wat raar dat je nog 2 weken moet werken en dan nog voor een klas, dat is niet handig. Maar dit is leuk zeg!
@Schism, spannend bij jou!
@Laced, Hou je het nog vol? Hoeveel word je kindje nu geschat? M. was ook niet groot maar dat haalt hij nu wel in.
@Kruumel, maf he dat die kleine in je buik zat. Bij mij was het helemaal raar, kreeg M. pas na 5 minuten te zien, ingepakt en wel. Pas later het lijfje gezien. Gelukkig hebben ze hem pas aangekleed toen ik er was.
@Schism, spannend bij jou!
@Laced, Hou je het nog vol? Hoeveel word je kindje nu geschat? M. was ook niet groot maar dat haalt hij nu wel in.
@Kruumel, maf he dat die kleine in je buik zat. Bij mij was het helemaal raar, kreeg M. pas na 5 minuten te zien, ingepakt en wel. Pas later het lijfje gezien. Gelukkig hebben ze hem pas aangekleed toen ik er was.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
spannende tijden breken weer aan zet em op meiden!
hier een mijlpaal gehaalt! 26 weken!!
ik merk wel dat de kleine wat minder actief is...zou dit kunnen omdat de kleine nu minder ruimte heeft?? ik voel hem nog wel gewoon elke dag regelmatig, dus maak mij er nog niet echt zorgen om, maar valt me nu wel beetje op dat het wat minder is geworden.
hier een mijlpaal gehaalt! 26 weken!!
ik merk wel dat de kleine wat minder actief is...zou dit kunnen omdat de kleine nu minder ruimte heeft?? ik voel hem nog wel gewoon elke dag regelmatig, dus maak mij er nog niet echt zorgen om, maar valt me nu wel beetje op dat het wat minder is geworden.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ja, het gaat snel he?! Bij mij zitten ze al op ruim 7 en 8 pond!!
En qua huilen zijn het ook geen baby- huiltjes meer...
Laced: Het zou heel goed het begin kunnen zijn, spannend!!
En qua huilen zijn het ook geen baby- huiltjes meer...
Laced: Het zou heel goed het begin kunnen zijn, spannend!!
Gast- Gast
Shadow, ik heb wel een tijd terug last gehad van mijn rechterbovenbeen, zo’n trekkend gevoel. Maar dat is ook weer overgegaan. Wel vorige week kramp gehad ’s nachts en ook gisteren leek het weer te beginnen, maar zette het gelukkig niet door. Links heb ik nergens last van.
Hoe ver ben je eigenlijk?
Joyce, volgens mijn verloskundige hoef je de baby nog niet eens elke dag te voelen met 26 weken, ze zei pas vorige week (32 weken) tegen me dat ik haar vanaf nu wel elke dag zou moeten voelen.
Op zich heeft de baby nu nog veel ruimte hoor! Maar als je haar elke dag voelt zal het zeker wel goed zijn.
Spannend deze week, alle voorbereiding achter de rug voor het feest? Hopelijk is het op je bruiloft wel weer wat beter weer, want hoe het nu is word je niet vrolijk van.
PM, leuk dat het allemaal zo snel gaat!
Hoe ver ben je eigenlijk?
Joyce, volgens mijn verloskundige hoef je de baby nog niet eens elke dag te voelen met 26 weken, ze zei pas vorige week (32 weken) tegen me dat ik haar vanaf nu wel elke dag zou moeten voelen.
Op zich heeft de baby nu nog veel ruimte hoor! Maar als je haar elke dag voelt zal het zeker wel goed zijn.
Spannend deze week, alle voorbereiding achter de rug voor het feest? Hopelijk is het op je bruiloft wel weer wat beter weer, want hoe het nu is word je niet vrolijk van.
PM, leuk dat het allemaal zo snel gaat!
blondje1313- Kletskop
Nog niemand iets van Schism vernomen?
Moest ze vandaag naar het ziekenhuis? Ja, toch?
Werd ze dan ook meteen ingeleid?
kletskousje- Fluisteraar
kletskousje schreef:Nog niemand iets van Schism vernomen?
niets vernomen, ik dacht dat ze de laatste keer zei, dat ze nog niet werdt ingeleid, of er moet iets zijn dat ze het wel gaan doen!
vandaag de bedankjes klaar gemaakt, morgen nog even de stad in nog wat kleine dingetjes halen! en dan is het donderdag versieren geblazen, alle drank koud zetten, alvast voorbereidingen maken voor het buffet en de avond hapjes. ik hoop inderdaad ook op wat beter weer! als het maar droog is met de foto's maken, dat zou ik wel erg prettig vinden!
oke, dus vanaf 32 weken pas, ik dacht al eerder maar dan hoef ik mij zeker geen zorgen te maken! misschien beweegd hij wel minder omdat ik zo druk bezig ben
nou mijn ring glijd weer om zoals hij hoort! nu maar hopen dat het zo even blijft
joyce0606- Kletskop
Wat een drukke week Joyce!
Maar het gaat allemaal helemaal goed komen. Iig heel erg van genieten!
Fijn dat je ring weer past. Is toch een geruststelling he
Heb je een foto van je bedankjes?
(ik hoor mijn dochter, ze is wakker.. Dus ga snel naar boven)
Maar het gaat allemaal helemaal goed komen. Iig heel erg van genieten!
Fijn dat je ring weer past. Is toch een geruststelling he
Heb je een foto van je bedankjes?
(ik hoor mijn dochter, ze is wakker.. Dus ga snel naar boven)
kletskousje- Fluisteraar
Hier ben ik!
Hoef morgen pas naar het ziekenhuis! Ben verschrikkelijk moe vandaag, dus niet echt zin om te reageren.
Heb de kleine ook nog niet heel druk gevoeld vandaag dus dat ga ik ff in de gaten houden.
Hoef morgen pas naar het ziekenhuis! Ben verschrikkelijk moe vandaag, dus niet echt zin om te reageren.
Heb de kleine ook nog niet heel druk gevoeld vandaag dus dat ga ik ff in de gaten houden.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism, wat vervelend dat de kleine zo rustig is. Goed in de gaten houden en anders gewoon bellen! Ik hoop nog steeds voor je dat het vandaag uit zichzelf gaat beginnen!
Joyce, wat leuk dat je zoveel zelf hebt gemaakt voor je bruiloft! Ik hoop dat het van de week droog is en het zonnetje schijnt! Je bent gewoon bijna een getrouwde vrouw. Spannend! Vind het nog steeds raar om te zeggen dat mijn partner mijn man is. Zijn de lollys gelukt? Hoe heb je het nu trouwens geregeld met de drank?
All, hier weer goedgekeurd in het ziekenhuis. Bloeddruk was keurig 120/80. Ook hartslag van de kleine was prima, dus binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Het was echt onwijs hard aan het regenen en aan het onweren, hadden we ook nog eens de paraplu in de auto laten liggen. Mijn vader was zo lief om de regen te trotseren en naar de auto te rennen en mij op te halen. Het duurde allemaal lang, bleek dat hij de auto niet kon vinden. Hij was op zoek naar een groene auto (auto van mijn ouders) terwijl we met mijn auto waren gegaan haha. De ergste pijnen in m'n benen zijn weer weg, misschien was het een voorproefje.
Joyce, wat leuk dat je zoveel zelf hebt gemaakt voor je bruiloft! Ik hoop dat het van de week droog is en het zonnetje schijnt! Je bent gewoon bijna een getrouwde vrouw. Spannend! Vind het nog steeds raar om te zeggen dat mijn partner mijn man is. Zijn de lollys gelukt? Hoe heb je het nu trouwens geregeld met de drank?
All, hier weer goedgekeurd in het ziekenhuis. Bloeddruk was keurig 120/80. Ook hartslag van de kleine was prima, dus binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Het was echt onwijs hard aan het regenen en aan het onweren, hadden we ook nog eens de paraplu in de auto laten liggen. Mijn vader was zo lief om de regen te trotseren en naar de auto te rennen en mij op te halen. Het duurde allemaal lang, bleek dat hij de auto niet kon vinden. Hij was op zoek naar een groene auto (auto van mijn ouders) terwijl we met mijn auto waren gegaan haha. De ergste pijnen in m'n benen zijn weer weg, misschien was het een voorproefje.
Laced- Kletskop
Laced schreef:Schism, wat vervelend dat de kleine zo rustig is. Goed in de gaten houden en anders gewoon bellen! Ik hoop nog steeds voor je dat het vandaag uit zichzelf gaat beginnen!
Hebben ze niet gekeken of je al eventuele ontsluiting hebt? Wel spannend hoor Laced!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
ik zal na vrijdag foto's posten van de lollys en mijn jurk etc.
wij hebben zelf drank gekocht en ruim ingeschat! en anders hebben we nog altijd de nachtwinkel
wij hebben zelf drank gekocht en ruim ingeschat! en anders hebben we nog altijd de nachtwinkel
joyce0606- Kletskop
Joyce, hoeveel gasten verwachten jullie?
Leuk dat het nu zo dichtbij komt... spannend! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben.
Leuk dat het nu zo dichtbij komt... spannend! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken