Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:17

Wat spannend hier!

Heel veel succes meiden!!!

(Ze zeiden bij mij ook dat elke cm ontsluiting 1 uur duurde bij het eerste kindje, maar ik had in een klein anderhalf uur van 4 tot 10 cm... dat was niet fijn, ging veel te snel! Maar dat is vaak bij een ingeleide bevalling).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:25

Dat dachten ze van mij ook, toen ze de 5 cm voelde. Baarmoeder was totaal verstreken, ze dacht dat ik er binnen 2 uur wel zou zijn omdat ze het hoofdje bij iedere wee goed voelde drukken.
Helaas was er na 2 uur nog niks verder omdat de weeenstorm zo heftig was dat ik tussendoor geen tijd had om te ontspannen en alleen maar staande naast bed op kon vangen. Na 2 uur uitgeput en niks verder...

Fiebje: Toen ruggeprik eenmaal werkte zat ik binnen een uur op 8 cm.

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 13 aug 2011 - 6:28

Het kan dus heel wisselend zijn als het gaat om de ontsluiting, ben benieuwd hoe het hier zal gaan. Tot op heden nog geen enkele activiteit smile Alleen vanmiddag ff een zere buik, maar dat was waarschijnlijk meer van het op mijn zij liggen zonder voedingskussen.
Krijg straks mijn zusje ff op visite, gezellig Very Happy En mijn vriend is net terug van het vrijgezellenfeest, ff gedoucht en alweer weg, gaat nu wokken en komt daarna weer thuis smile.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiebje za 13 aug 2011 - 7:37

Schism Maandag weere terug dus. Ben benieuwd is bij mij nu de reden van inleiden. Heb je al ontsluiting?

Fearie. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Was de film nog leuk? Veel pleziee met je zusje!

Pm dat is idd een grote pocket! Wat een verschil dan he met of zonder spuit. Ik weet nog niet wat ik wil denk dat ik het moegen gewoon bekijk hoe het gaat.

Kruumel dat is idd snel zeg. Wat een verschillen ik hoop dart ik door het gerommel van vannacht en vandaag nog een cm erbij heb weten te smokkelen

Doet eigenlijk pijn als ze je vliezen breken?

Hadden vanmorgen de ctg zag er keurig uit. Weer een echo voor het vruchtwater was minder dan gister dus de arts wil morgen inleiden. Is onverantwoord om langer door te lopen is dat ik het vandaag goed voel anders hadden we moeten blijven. Wel een bizarre dag hoor! Laatste spullen gelocht bij de prenetal was daarna zo moe heb heerlijk geslapen tot zes uur. Bij sxhoonouders gegeten, net de spullen klaar gezet voor morgen en nu...... Op de bank zitten denk ik. Blijf het een gek idee vinden. Man is weer wat rustiger die was de hele middag hyper. Naar voetbal geweest, vond wel moeilijk om z'n mond te houden. Hebben het alleen aan de ouders verteld en 2 zussen dat het morgen zover is.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 8:25

Fiebje schreef:
Kruumel dat is idd snel zeg. Wat een verschillen ik hoop dart ik door het gerommel van vannacht en vandaag nog een cm erbij heb weten te smokkelen

Doet eigenlijk pijn als ze je vliezen breken?

Bij sxhoonouders gegeten, net de spullen klaar gezet voor morgen en nu...... Op de bank zitten denk ik. Blijf het een gek idee vinden.

Ik had 's ochtends 3 cm ontsluiting, maar heb er helemaal niks van gemerkt, heb de hele nacht lekker geslapen.

Het breken van de vliezen doet geen pijn.

Ik vond dat ook erg raar, die laatste nacht voordat ik 's ochtends naar het zkh moest. Maar ik ben wel gewoon in slaap gevallen en heb nog een goede nachtrust gehad.

Heel veel sterkte morgen!!!!

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 13 aug 2011 - 8:41

@ Fiebje, wat ongelofelijk spannend zeg ! Heeft iemand hier je 06 zodat je kunt smsen als je bevallen bent (mocht je dat willen)? Je mag hem mij anders wel PM-en smile
Ik wil je alvast heel veel succes wensen en sterkte voor de bevalling, morgen voor het eind van de dag heb je je kleine uk in de armen Very Happy Kan me voorstellen dat je man helemaal hyper is, dat zou mijn vriend ook zijn.

De film was leuk, lekker oppervlakkig maar goed voor een zaterdagmiddag :P Hier voor de rest weinig meer gedaan, mijn zusje is net weg. Ga zo nog ff tv kijken en wachten tot mijn vriend terug is. Moet nog ff het bed opmaken, maar dat lukt me alleen niet meer, dus dat moeten we ff samen doen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje za 13 aug 2011 - 17:13

Kruumel, ik had nog een slaappil ingenomen vannacht maar ben nu toch al een tijd wakker en val niet meer in slaap. Ben er maar uit gegaan zodat man nog wel kan slapen. Dankjewel ben errug benieuwd hoe het gaat lopen vandaag. Hoop dat we al vroeg terecht kunnen!

Fearie je hebt een pm!

Zodra ik meer weet dan meld ik me weer!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fiebje za 13 aug 2011 - 18:57

Om 7 uur het ziekenhuis gebeld, en we konden gelijk komen!!
Lig nu aan de ctg aan de hand daarvan komt de arts om te kijken hoe en wat.
Ze hebben nu ook de overdracht van nacht daar dag, dus de dagploeg doet de bevalling.
Probeer later nog te posten en anders horen jullie het via fearie.

Liefs f

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  kletskousje za 13 aug 2011 - 20:06

Heel veel succes Fiebje!!
Hopelijk is er snel babynieuws!!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Happydobby za 13 aug 2011 - 20:15

Spannend weer hier!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LindaK za 13 aug 2011 - 21:24

Fiebje schreef:Om 7 uur het ziekenhuis gebeld, en we konden gelijk komen!!
Lig nu aan de ctg aan de hand daarvan komt de arts om te kijken hoe en wat.
Ze hebben nu ook de overdracht van nacht daar dag, dus de dagploeg doet de bevalling.
Probeer later nog te posten en anders horen jullie het via fearie.

Liefs f

Spannend!! Succes en sterkte meid!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  studiebol za 13 aug 2011 - 21:43

Oooh fiebje wat spannend, jullie worden vandaag gewoon papa en mama! Leuk hoor! Succes!

Schims voor jou ook spannend. Van dat vruchtwater wist ik ook niet, grappig om te weten! jij ook veel succes hoop dat je niet elke dag naar het ziekenhuis moet!

Ff kort hier heb niet veel nieuws en wil ff lekker tijd met mijn vriend doorbrengen Very Happy Hij had me 5 weken niet gezien hij vond mijn buik echt enorm gegroeid... dat is natuurlijk ook zo maar ik denk als je me zo lang niet had gezien dat het idd goed opvalt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Smaragdje za 13 aug 2011 - 22:43

@ Fiebje, spannend!! Heel veel succes en hopelijk mogen julie snel jullie kindje vasthouden!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:25

@Fiebje: Ben heeeeel benieuwd hoe het nu is...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 14 aug 2011 - 6:42

ProudMama schreef:@Fiebje: Ben heeeeel benieuwd hoe het nu is...

+1

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fearie zo 14 aug 2011 - 7:38

Smaragdje schreef:
ProudMama schreef:@Fiebje: Ben heeeeel benieuwd hoe het nu is...

+1

Hier nog eentje die nieuwsgierig is, maar heb nog geen sms gehad.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 7:41

Oooeeeww...spannend!

Gast
Gast

Bericht  Schism zo 14 aug 2011 - 7:45

Nog geen nieuws? Spannend zeg!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Laced zo 14 aug 2011 - 7:46

Spannend fiebje!!

Schism, jij alvast succes morgen in het ziekenhuis!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 7:52

Was het wel al helemaal zeker dat ze vandaag zou bevallen of zat er nog een kans in dat ze tot morgen wachten?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:16

Volgens mij was het vrij zeker omdat ze al 2 of 3 cm ontsluiting had, zo heb ik het ten minste begrepen... maar misschien heeft ze haar kindje nu en heeft ze nog geen tijd het ons te melden. (Als ik even van mezelf uitga).

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 14 aug 2011 - 8:21

owww.. wat leuk dat fiebje zo ver is! ik ben ook wel bwnieuwd
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  studiebol zo 14 aug 2011 - 19:05

Nou fiebje is dus bevallen! Leuk hoor! Nogmaals gefeliciteerd!

Zo wat een ellende hier, ik slaap al slecht maar die vent van mij zit totaal in een verkeerd ritme door zijn werk dus die is om 5 uur klaar wakker...hoe zeer hij ook zijn best doet om zachtjes te zijn ik word daar toch ook wakker van! Heel jammer.

Maar goed vandaag komen de meubels Very Happy Leuk Leuk, ben zo benieuwd!! En verder spullen pakken voor de vakantie!

Fijne dag allemaal!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor zo 14 aug 2011 - 19:17

leuk dat de meubels vandaag komen! wij moeten nog 1 weekje wachten en dan kunnen we ook beginnen met inrichten. Fijne vakantie.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  blondje1313 zo 14 aug 2011 - 19:45

Goeiemorgen allemaal,
Tiramisu, welkom, balen zeg dat je zoveel last hebt.
Schism, wat dom dat ze in het ziekenhuis niet meteen je bloeddruk gemeten hadden. Fijn dat het allemaal goed was, alleen wel lastig van het vruchtwater. Hopelijk besluiten ze snel iets te doen in plaats van dat je om de dag naar het ziekenhuis moet. Wel spannend allemaal!
Kruumel, fijn dat je man het zo goed doet met M.ike, het is natuurlijk ook heel anders voor hem nu hij geboren is dan tijdens de zwangerschap.
Fearie, kan me indenken dat je man het niet heel erg leuk vond om een uur bij je vandaan te zijn als het toch elk moment zou kunnen gebeuren. Hopelijk heeft hij het toch gezellig gehad! Wel leuk dat jij ook nog even mee kon met het vrijgezellenfeest.
Studiebol, fijn dat de controle in het ziekenhuis goed was. Mag je kiezen voor een thuisbevalling terwijl je in het ziekenhuis onder controle bent?
Wat fijn dat je vriend weer terug is, lastig als je hem zo lang moet missen.
Veel plezier met de meubels vandaag, hopelijk is bij jullie wel alles in orde!
Fiebje, gefeliciteerd met jullie zoon. Vervelend dat het een zware bevalling is geweest, hopelijk knap je snel op en mogen W.essel en jij samen naar huis.
Laced, ook al weer 37 weken, gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Zelf ben ik afgelopen weekend met mijn man en wat vrienden naar Valkenburg geweest. We waren met 10, 6 om daar te fietsen en 4 om met de auto te rijden. Het was heel gezellig, maar ik heb slecht geslapen, vannacht in mijn eigen bed was het gelukkig wel weer goed. Het hele weekend ook nergens last van gehad, dat was wel een meevaller.
Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wanneer dan de volgende afspraak weer is.
Afgelopen week de babydump gebeld, 25 augustus worden de deurtjes geleverd, wel wat laat, maar het is nog maar een kleinigheidje om dat in elkaar te zetten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: