Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:37

Dank je Tiramisu!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 5:03

Dank je tiramisu!
Je mag bij mij bij bijzonderheden ook nog wel neerzetten: 2de kindje hopelijk thuisbevalling

Gast
Gast

Bericht  Papillio za 22 okt 2011 - 7:08

Mijn gegevens:

leeftijden: 26/30 uitgerekend: 29 maart Geslacht: - Bijzonderheden: ziekenhuisbevalling
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Earane zo 23 okt 2011 - 6:02

Hey meiden,

Leuke kleertjes hebben jullie geshopt! Ik mag van mezelf niks (meer) kopen tot de 20 weken echo. Kom daarom ook niet meer bij een babykleding-afdeling van een winkel, anders lukt het me niet om niks te kopen, haha.

@ Tiramisu: Fijn dat de kleine goed groeit en dat alles goed was! En dat je toch niet aan het uitdrogen bent. Hoop dat je je snel wat beter voelt.

@ Lejow: Ik was ook blij toen de laatste week MvM was aangebroken! Vond het toch lastig om er steeds aan te moeten denken. Ik kreeg een mail van de consulente waarin ze aangaf dat de laatste week was aangebroken en om mij te bedanken. Verder niks meer gehoord.

@ Miss piggy: Welkom!

@ All: Zijn jullie al druk bezig met het verzinnen van namen voor de baby? Wij zijn er nog niet echt mee bezig. Wel dat we af en toe aan elkaar vragen wat we van een bepaalde naam vinden, maar verder nog niet. Wil echt de 20 weken echo afwachten. Als we echt een meisje krijgen, zal dat weer schelen wat betreft de naamkeuze. Ik weet voor een meisje veel meer leuke namen dan voor een jongen!

Fijne avond nog!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane zo 23 okt 2011 - 6:08

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuisbevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuisbevalling
LindaK26/3730 januari....Ziekenhuisbevalling
Tiramisu23/286 februari....Ziekenhuisbevalling
Truestar24/2510 februariJongenZiekenhuisbevalling
_Lana_
Clapperdie24/2416 maartJongetjeVoorkeur ziekenhuisbevalling
Earane27/2817 maartMeisje
Papillio26/3029 maartZiekenhuisbevalling
Snoepy8724/278 april.... Hopelijk thuisbevalling, 2e kindje
Laurientje8526/279 april....Ziekenhuis bevalling, 2e kindje
Yvonne
Lejow26/2111 april....Ziekenhuisbevalling
Arden24/2626 april....Hopelijk thuisbevalling, 3e kindje
Rouge26/2927 april....2e kindje
Cranberrie
Miss Piggy

Bevallen:
3 augustus Kruumel (M.ike)
14 augustus Fiebje (W.essel)
16 augustus Fearie (D.ean)
24 augustus Kletskousje (-)
27 augustus Laced (L.evi)
31 augustus Schism (-)
8 oktober Blondje1313 (L.otte)
18 oktober Studiebol (L.iz en V.eerle)
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  miss piggy zo 23 okt 2011 - 7:09

hoi hoi wij zijn net terug van een weekendje in drenthe heerlijk weer gehad even geieten Very Happy
@ tiramisu zou je mij in de tabel erbij willen zetten ik ben er niet zo handig in Sad

mijn gegevens zijn 32/32 4 mei geslacht onbekend hopelijk thuisbevalling 1ste kindje

alvast bedankt.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 7:28

Hoi meiden,

ik reageer even vanaf pagina 33, heb een extra schermpje bijgeopend.

Earane, ik had ook zo vroeg harde buiken bij de eerste en de tweede, nu heb ik ze ook al af en toe. Ik word sowieso elke ochtend wakker met een keiharde buik tot aan mn navel. Heb dan ook een volle blaas natuurlijk dus de baarmoeder komt dan al echt hoog. Oh haha ik reageerde op je eerdere berichtje en nu lees ik dat je vraagt of dat normaal is :P ja dus! En van het tentamen is wel herkenbaar! Ik heb er deze zwangerschap nog geen gehad maar ik had inderdaad vaak moeite met concentreren.

Clapperdie, leuk dat je de baby nu zo goed voelt!

Rouge, minder dat jij ook zo misselijk bent, hier ook zo pff, maar hier was het de andere zwangerschappen ook zo dus heb weinig hoop eigenlijk dat het nog helemaal weggaat. Ben je inmiddels al aangekomen omdat je zei dat 15 kilo zeker wel erin zit?

Snoepy, fijn dat het bloedprikken goed ging. En ook fijn dat je HB goed was! Hoeveel kindjes heb je als gastouder?

Tiramisu, moet je nog veel spugen? Werk je nog of zit je in de ziektewet? Vervelend dat het nog zo gaat joh.

Cranberrie, ik zou toch eens aan de bel trekken bij je huisarts, zo'n gevoelens horen er op zich wel bij omdat je toch heftig kan reageren op hormonen maar jij kent jezelf het beste en als het niet goed voelt kun je er maar het beste snel bij zijn. Sterkte!!

Lejow, leuk geshopt! Sommige van die dingen hadden ze bij de prenatal al toen ik zwanger was van de eerste vier jaar geleden haha :P Ben je niet bang dat je die pakjes niet meer gaat gebruiken als je straks weet wat het wordt? Fijn dat het KDV goed was!

Papillio, vervelend van je bekken! Even afkloppen, ik heb er tot nu toe heel weinig last van gehad. Bij mijn tweede had ik het wel heel erg en had ik inderdaad ook fysio ervoor. Hielp hier niet super maar af en toe masseerde ze en dat hielp dan wel heel kort.

Over namen: wij zijn er nog niet heel erg mee bezig, hebben het er wel af en toe over maar nog niet heel actief gezocht ofzo. Bij de eerste waren we er snel uit, bij de tweede met 30 weken en nu vind ik het weer erg lastig, ik vind wel dat het een beetje bij elkaar moet passen.

Hier staat de 20 weken echo ook gepland, voor 8 december. Dan ben ik ook precies 20 weken. Spannend weer.
Hier merk ik dat ik best onrustig wordt van het idee dat we dit keer niet willen weten wat het wordt! Dat komt vooral vanuit mijn vriend, die is daar heel stellig in, de vorige keren wilde hij t ook niet weten en toen wisten we het uiteindelijk wel. Ik vind het ook wel bijzonder maar ik vind het jammer dat ik de voorpret ga missen van echt gericht winkelen en de baby bij de naam noemen bijvoorbeeld. Ook lastiger voor geboortekaartje, bedenken hoe we het met de kamertjes gaan doen etc. Maar het lijkt me ook wel erg speciaal als de baby er eenmaal is en het blijkt een jongen/meisje. Haha laat die 27 weken maar snel voorbij gaan :P

Het gaat verder wel goed. Ik blijf misselijk maar deze week maar 1 dag gespuugd. Het lijkt bij mij wel alles of niets: ik spuug niet of ik spuug 10 keer. Gelukkig is het meestal niets Wink Van mijn bekken nog helemaal geen last! Had ik bij de tweede nu allang! Echt fijn! Alleen af en toe dat ik een steek heb maar daar blijft het bij.

En ik voel de baby! Echt bijzonder weer! Ik voel het alleen als ik mijn handen op mijn baarmoeder duw vlak boven mijn schaambot, dan voel ik de baby langs de wand bewegen (aan de binnenkant, niet tegen mijn handen). Net liet ik mijn vriend duwen en toen zei hij "het lijkt wel of ik het een beetje voel golven" haha dat is dus ook wat ik voel van binnen, maar zou wel heel vroeg zijn als hij met 13 weken de baby al aan de buitenkant kon voelen :P maar wie weet.

Dat was het wel weer geloof ik Wink fijne avond meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 20:26

Hai meiden,

Hier gaat t wat betreft de misselijkheid heel goed, ben bijna niet meer misselijk en hoef dus ook bijna niet meer te spugen, erg fijn. Maar nu heb ik last van mijn bekken, gister een klein rondje in t bos gelopen en dat heb ik de rest van de dag moeten bezuren en nog steeds doet t pijn. Dus dat word een fijn dagje vandaag..
Ik ben al weer aan het werk, tot kwart over 4 vandaag.

@ Arden, oh fijn he dat gekriebel in je buik smile Ik kan de kleine nu al aan de buitenkant voelen gister wou ik mijn vriend laten voelen maar toen hield hij op.. haha
Wij wisten het de vorige keer niet, dat was erg speciaal, en nu willen we het weer niet weten. Je moet dan wel alles 2 keer, zoals geboortekaartje en namen enzo.. maar het is ook erg leuk.
Ik heb nu 2 gastbaby's. Maar die gaan straks allebei weer weg ivm mijn verlof :S Helaas..

@ Miss piggy, welkom hier. Lekker zeg een weekendje weg!

@ Eurane, we hebben nog een meisjesnaam van de vorige keer, jongensnaam word weer lastig dus daar zijn we idd al weer mee bezig!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:27

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuisbevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuisbevalling
LindaK26/3730 januari....Ziekenhuisbevalling
Tiramisu23/286 februari....Ziekenhuisbevalling
Truestar24/2510 februariJongenZiekenhuisbevalling
_Lana_
Clapperdie24/2416 maartJongetjeVoorkeur ziekenhuisbevalling
Earane27/2817 maartMeisje
Papillio26/3029 maartZiekenhuisbevalling
Snoepy8724/278 april.... Hopelijk thuisbevalling, 2e kindje
Laurientje8526/279 april....Ziekenhuis bevalling, 2e kindje
Yvonne
Lejow26/2111 april....Ziekenhuisbevalling
Arden24/2626 april....Hopelijk thuisbevalling, 3e kindje
Rouge26/2927 april....2e kindje
Cranberrie
Miss Piggy32/324 mei....Hopelijk thuisbevalling

Bevallen:
3 augustus Kruumel (M.ike)
14 augustus Fiebje (W.essel)
16 augustus Fearie (D.ean)
24 augustus Kletskousje (-)
27 augustus Laced (L.evi)
31 augustus Schism (-)
8 oktober Blondje1313 (L.otte)
18 oktober Studiebol (L.iz en V.eerle)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:47

Earane schreef:Ik mag van mezelf niks (meer) kopen tot de 20 weken echo. Kom daarom ook niet meer bij een babykleding-afdeling van een winkel, anders lukt het me niet om niks te kopen, haha.

Haha, dit herken ik heel erg! Rolling Eyes Alleen mag ik van mezelf nu niets meer kopen tot de bevalling (oké, behalve als het écht héél leuk is!). We hebben inmiddels al zoveel. Bovendien wil ik na de geboorte ook nog wel echte jongens/meisjes kleding kopen, en dan is het toch fijn als er nog plek is in de kast Laughing

Wat namen betreft waren we hier heel snel uit de meisjesnaam. De jongensnaam duurde wat langer, daar zijn we nu sinds een paar weken uit.

@Miss Piggy: Je staat erbij hoor! Heerlijk, nog even een weekendje weg.

@Arden: Sinds een week ziekenhuis door uitdroging in week 11 zit ik thuis. Het spugen is heel wisselend; er zijn dagen dat het bezig blijft, andere dagen gaan het wel redelijk. Het gaat in ieder geval beter dan eerder het geval was.

Wat bijzonder dat je de baby al voelt! Een heerlijk gevoel is dat smile Hopelijk wordt je misselijkheid snel minder, maar het is in ieder geval al fijn dat je afgelopen week niet heel veel hebt hoeven spugen.

@Snoepy: Oei..klinkt niet goed, dat je nu al last hebt van je bekken. Ben je van plan iets van fysiotherapie te gaan gebruiken om je klachten wat te verminderen? Succes op je werk vandaag.

@All; Vandaag zowaar een wat betere dag. Dat komt ook goed uit, want morgen hebben we de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis. Nu kan ik rustig bezig zijn met het inpakken van spullen. Ondanks dat ik me zo beroerd voel heb ik wel erg veel zin in de verhuizing. Normaal doe ik enorm veel zelf, dat zit er nu niet in, maar we krijgen erg veel hulp van familie en vrienden. Heel fijn. En dan kunnen we ook éindelijk de babykamer helemaal klaar gaan maken. De spullen hebben we inmiddels allemaal wel, op wat kleine dingetjes na, maar dan kan het ook allemaal echt een plekje gaan krijgen.

Liefs.

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 24 okt 2011 - 6:17

@ earane: wij zijn wel al namen aan het bedenken, voor meisje hebben we keus zat ook, voor een jongen nog geen naam. We hebben wel een naam die we beiden mooi vinden alleen kan de naam ook verkeerd uitgesproken worden waardoor ik nog twijfel, want dan vind ik de naam niet mooi meer.

@arden: nee ben nog niks of misschien 1 kilo aangekomen, maar kan me ook niet voorstellen dat ik bij de ene zwangerschap meer dan 20 kilo aankom en bij de ander maar 10 ofzo, al hoop ik dat het wel zo is. Maargoed die 20 kilo was er toen ook na een paar maanden al af door de borstvoeding. En knap dat jullie het geslacht dit keer niet van te voren willen weten, ik ben daar veel te nieuwsgierig voor en wil ook gewoon gericht spullen kunnen kopen. Leuk dat je de baby voelt. Ik voel soms een soort PLO je, en ik weet echt zeker dat het niet m'n darmen zijn.

@ snoepy: fijn dat de misselijkheid weg of iig afgenomen is. Hier gelukkig ook eindelijk, alleen als ik honger heb word ik misselijk, maar dat is echt een teken dat ik beter met meer regelmaat kan eten dan drie grote maaltijden.

@tiramisu: spannend, verhuizen! Leuk hoor, wel fijn dat je hulp hebt, ik herken het wel hoor dat je eigenlijk alles het liefst zelf wil doen. Maar beter als je rustig aan doet. Ik had bij mijn 1e de intentie om met 20 weken de babykamer te verven maar had daar echt de energie niet voor. Gelukkig hebben we straks ook weer hulp van mijn ouders om de babykamer te verven.

Hier weinig nieuws, minder misselijk, maar wel elke avond kapot. Vind het soms wel zwaar met nog een peuter die aandacht wil, gelukkig gaat hij nu 2 dagdelen en naar de psz als ik vrij ben, dan kan ik de andere tijd gewoon wat zinvoller met hem besteden omdat het dan minder intensief is. Ik zit nu op de iPad dus als woorden er raar staan komt het daardoor.

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  miss piggy ma 24 okt 2011 - 6:40

jeetje dit topic gaat een stuk sneller dan die andere ik hoop dat ik het bij kan houden Very Happy

@tiramisu dank je voor het bijzetten van mijn gegevens en veel plezier morgen met de sleuteloverdracht, wat leuk een nieuw huisje!

@ snoepy fijn dat je niet meer misselijk bent maar wel balen van je bekken hoop maar dat het niet erger wordt Sad

@ earane wanneer heb je 20 weken echo? spannend hoor dan kan je flink gaan shoppen haha

@ all mijn man was er al uit met de namen voordat we uberhaubt zwanger waren haha
maar ik ben het er nog niet helemaal mee eens al vind ik de namen wel erg leuk en heb ik ook nog geen leukeren gevonden.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow ma 24 okt 2011 - 17:53

Even een kort ego berichtje
Gister bij de VK weer een mooi sterk hartje gehoord, dus ben weer iets gerust gesteld smile
Wel is mijn ijzer te laag, wat ook de moeheid kan verklaren, dus ik moet floradix gaan halen.
Iemand daar ervaring mee?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 18:42

Lejow schreef:Even een kort ego berichtje
Gister bij de VK weer een mooi sterk hartje gehoord, dus ben weer iets gerust gesteld smile
Wel is mijn ijzer te laag, wat ook de moeheid kan verklaren, dus ik moet floradix gaan halen.
Iemand daar ervaring mee?

Ja ik. Ik kreeg ijzertabletjes. En veel groene groenten eten zeiden ze. SPinazie, andijvie,brocolli etc.. Als je duizelig wordt ff een zout dropje eten.

Hier ook ff ego hoor. Ik heb maar een kort nachtje gehad omdat mijn zoon de hele nacht heeft overgegeven. (en ik wel 6x de bedden heb verschoont en met matrassen moest slepen. Rolling Eyes ) Ik moet zometeen ook nog naar school. Hoop maar dat ik niet in slaap val. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 25 okt 2011 - 17:59

Blegh wat is dat floradix ranzig zeg whaha
Als je nog niet misselijk ben word je het daar wel van!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 18:24

Lejow schreef:Blegh wat is dat floradix ranzig zeg whaha
Als je nog niet misselijk ben word je het daar wel van!

Net alsof je vloeibare roest drinkt, brrr.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 18:31

Je kan toch ook die pillen slikken?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 18:54

Arden schreef:Je kan toch ook die pillen slikken?

Volgens mij (weet het niet helemaal zeker) is het zo dat de vorm van ijzer (één of andere verbinding) die in de vloeibare vorm van Floradix zit, beter opgenomen wordt door het lichaam.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 25 okt 2011 - 19:18

Twellie schreef:
Arden schreef:Je kan toch ook die pillen slikken?

Volgens mij (weet het niet helemaal zeker) is het zo dat de vorm van ijzer (één of andere verbinding) die in de vloeibare vorm van Floradix zit, beter opgenomen wordt door het lichaam.

+1 dat zei de vk ook tegen mij.

Ik deed het trouwens altijd aanmaken met wat sap (Taksi ofzo) dan was het niet zo smerig.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Earane wo 26 okt 2011 - 0:45

Meiden, ik heb morgen de 20 weken echo en ik ben zenuwachtig! Net terug van stage en dat was een fijne afleiding. Nu heb ik weer alle tijd om na te denken. Hoop gewoon zo dat alles goed is. En dat het geslacht te zien is, haha. Mijn schoonzus had vanochtend de echo en gelukkig was alles goed! Ze krijgen ook een meisje. Hoop morgen echt zeker te weten (voor zover dat kan) dat er een meisje in mijn buik zit. Al heb ik sinds gisteren ineens het gevoel dat we toch een jongen krijgen! We zien het wel. Van mij mag het snel morgen zijn.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Amber- wo 26 okt 2011 - 0:55

* breekt even in *

Lejow, zou je het fijn vinden om informatie te krijgen over wat je kunt doen met je voeding bij een te laag ijzer? Ik werk als dietist en we hebben daar een algemene folder over die ik je toe zou kunnen sturen.

* breekt weer uit *
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Clapperdie wo 26 okt 2011 - 1:31

Earane schreef:Meiden, ik heb morgen de 20 weken echo en ik ben zenuwachtig! Net terug van stage en dat was een fijne afleiding. Nu heb ik weer alle tijd om na te denken. Hoop gewoon zo dat alles goed is. En dat het geslacht te zien is, haha. Mijn schoonzus had vanochtend de echo en gelukkig was alles goed! Ze krijgen ook een meisje. Hoop morgen echt zeker te weten (voor zover dat kan) dat er een meisje in mijn buik zit. Al heb ik sinds gisteren ineens het gevoel dat we toch een jongen krijgen! We zien het wel. Van mij mag het snel morgen zijn.

Spannend!!! Ik ben benieuwd. Zou toch wat zijn als het ineens toch een jongetje blijkt te zijn Wink Die zenuwen zijn volgens mij heel normaal. Hebben ze bij de geslachtsbepaling niet al naar bepaalde dingen gekeken? Hier namelijk wel.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane wo 26 okt 2011 - 1:53

Clapperdie schreef:
Earane schreef:Meiden, ik heb morgen de 20 weken echo en ik ben zenuwachtig! Net terug van stage en dat was een fijne afleiding. Nu heb ik weer alle tijd om na te denken. Hoop gewoon zo dat alles goed is. En dat het geslacht te zien is, haha. Mijn schoonzus had vanochtend de echo en gelukkig was alles goed! Ze krijgen ook een meisje. Hoop morgen echt zeker te weten (voor zover dat kan) dat er een meisje in mijn buik zit. Al heb ik sinds gisteren ineens het gevoel dat we toch een jongen krijgen! We zien het wel. Van mij mag het snel morgen zijn.

Spannend!!! Ik ben benieuwd. Zou toch wat zijn als het ineens toch een jongetje blijkt te zijn Wink Die zenuwen zijn volgens mij heel normaal. Hebben ze bij de geslachtsbepaling niet al naar bepaalde dingen gekeken? Hier namelijk wel.

Haha ja, dat zou wel een grote verrassing zijn Wink Bij de vorige echo is niet gekeken naar bepaalde dingen, dat mocht de echoscopiste ook niet vertellen. Ik vroeg haar toen of de placenta aan de voorkant ligt en zelfs dat mocht ze eigenlijk niet zeggen. Al kan ik me niet voorstellen dat als ze een grote afwijking had gezien, ze dat niet zou hebben gezegd. Wanneer heb jij ook alweer de 20 weken echo, over een paar dagen toch?
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie wo 26 okt 2011 - 1:59

Earane schreef:
Clapperdie schreef:

Haha ja, dat zou wel een grote verrassing zijn Wink Bij de vorige echo is niet gekeken naar bepaalde dingen, dat mocht de echoscopiste ook niet vertellen. Ik vroeg haar toen of de placenta aan de voorkant ligt en zelfs dat mocht ze eigenlijk niet zeggen. Al kan ik me niet voorstellen dat als ze een grote afwijking had gezien, ze dat niet zou hebben gezegd. Wanneer heb jij ook alweer de 20 weken echo, over een paar dagen toch?

Op het einde gaf ze aan dat het ruggetje er netjes uit zag, geen klompvoetjes oid. En dat de placenta aan de achterkant lag maar dat wist ik al tijdens de termijnecho.

Wij hebben volgende week maandag (31 oktober) de 20-weken echo. Ik wil ook nog wel uitsluitsel hoor of het nou wel echt een jongetje is!

Hoe laat moet je morgen? Dan hou ik even het forum in de gaten
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane wo 26 okt 2011 - 2:17

Wel fijn dat ze dat alvast aangaf! Fijn, jij ook al bijna de echo! Ik heb de echo morgen om 10.10 uur, gelukkig niet zo laat op de dag. Zal proberen zo snel mogelijk laten weten hoe het was Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: