Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Fearie schreef:Net mijn kraamverzorgster op bezoek gehad, ze denkt dat het weeen zijn. Ze komen sinds 11 uur (toen heb ik gedoucht) komen ze vaker. Moet het nu bij gaan houden.
Met uur of anderhalf/2 uur komt de vk ff kijken hoe het zit. Spannend, spannend, nu dus maar ff tv kijken en timen.
edit: 12.50 - verloskundige is geweest. Heb 4 cm ontsluiting, heb mijn vriend gebeld en die komt na huis. Om 3 uur belt de vk weer en dan komt ze weer even langs.
jaa.. fijn! ik had er verder ook geen harde buiken bij, maar de steken doen wat, dat is het belangrijkste!
heel veel succes alvast!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Fearie, spannend zeg!
PM, gek idee dat je je mannetjes al een tijdje bij je hebt en dat nu dan de uitgerekende datum is. Fijn dat alles goed gaat met jullie allemaal.
Ben vanmorgen bij de vk geweest en gevraagd hoe het bij hun gaat met over tijd lopen, ze gaf aan dat als de vrouw dat wil ze bij het mmc met 41 weken inleiden, wel een geruststelling na een aantal verhalen hier moet ik zeggen.
Ik begin nu wel wat dikke voeten te krijgen, ik hoop maar dat het niet echt heel warm gaat worden nog, moet zeggen dat het voor mij nog best een ideale zomer geweest is.
PM, gek idee dat je je mannetjes al een tijdje bij je hebt en dat nu dan de uitgerekende datum is. Fijn dat alles goed gaat met jullie allemaal.
Ben vanmorgen bij de vk geweest en gevraagd hoe het bij hun gaat met over tijd lopen, ze gaf aan dat als de vrouw dat wil ze bij het mmc met 41 weken inleiden, wel een geruststelling na een aantal verhalen hier moet ik zeggen.
Ik begin nu wel wat dikke voeten te krijgen, ik hoop maar dat het niet echt heel warm gaat worden nog, moet zeggen dat het voor mij nog best een ideale zomer geweest is.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Spannend Feary! Hoe voel je je? Kan je het een beetje opvangen?
Bij mij lukte het het beste als ik stond, ik kon niet meer zitten of liggen.
Blondje: Het MMC is echt een geweldig ziekenhuis he?!
Bij mij lukte het het beste als ik stond, ik kon niet meer zitten of liggen.
Blondje: Het MMC is echt een geweldig ziekenhuis he?!
Gast- Gast
Fearie schreef:Net mijn kraamverzorgster op bezoek gehad, ze denkt dat het weeen zijn. Ze komen sinds 11 uur (toen heb ik gedoucht) komen ze vaker. Moet het nu bij gaan houden.
Met uur of anderhalf/2 uur komt de vk ff kijken hoe het zit. Spannend, spannend, nu dus maar ff tv kijken en timen.
edit: 12.50 - verloskundige is geweest. Heb 4 cm ontsluiting, heb mijn vriend gebeld en die komt na huis. Om 3 uur belt de vk weer en dan komt ze weer even langs.
Spannend, heel veel succes!
Gast- Gast
Fearie, spannend, 4 cm is erg goed al!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Fearie, spannend!
Zet hem op meid!
Komt er ook iemand hier voor jou posten??
Zet hem op meid!
Komt er ook iemand hier voor jou posten??
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
Geen bericht meer over het volgende bezoekje van de vk zo te zien, dus het zal wel goed aan het doorzetten zijn!
Gast- Gast
Wie zou er posten voor Fearie?
Ik ben ontzettend moe..
Kan me nergens meer toe zetten. Belt mij man net ook nog op dat hij eerst nog wat moet ophalen voordat hij thuis is.. en hij moet al helemaal vanuit Utrecht komen (woon zelf bij Eindhoven)
Bah! En ik had al geen zin om te koken, maar dan al helemaal niet meer.
Lig nu maar even op de bank..
Je hebt ooit van die dagen he!
Ik ben ontzettend moe..
Kan me nergens meer toe zetten. Belt mij man net ook nog op dat hij eerst nog wat moet ophalen voordat hij thuis is.. en hij moet al helemaal vanuit Utrecht komen (woon zelf bij Eindhoven)
Bah! En ik had al geen zin om te koken, maar dan al helemaal niet meer.
Lig nu maar even op de bank..
Je hebt ooit van die dagen he!
kletskousje- Fluisteraar
Geen idee of Feary iemand gevraagd heeft te posten!
KK, erg he, van die dagen...
Vlg mij ligt het aan het weer, heb er ook last van. Kan me er gewoon niet toe zetten om nog even de strijk weg te werken...
Gelukkig een avondje geen visite, dus lekker bankhangen met z´n ´allen´.
KK, erg he, van die dagen...
Vlg mij ligt het aan het weer, heb er ook last van. Kan me er gewoon niet toe zetten om nog even de strijk weg te werken...
Gelukkig een avondje geen visite, dus lekker bankhangen met z´n ´allen´.
Gast- Gast
Pm, ik denk idd dat het ook door het weer komt.
Haha, gewoon lekker aan toegeven en niks doen
Haha, gewoon lekker aan toegeven en niks doen
kletskousje- Fluisteraar
Ja, behalve voeden en en kolven heb ik ook echt niks gedaan
Man staat nu te koken...
Man staat nu te koken...
Gast- Gast
Ik last je bericht te snel PM, dacht dat er stond dat je man stond te kolven....
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Ik last je bericht te snel PM, dacht dat er stond dat je man stond te kolven....
kletskousje- Fluisteraar
dat zou wel ideaal zijnblondje1313 schreef:Ik last je bericht te snel PM, dacht dat er stond dat je man stond te kolven....
Gast- Gast
Oh spannend voor fearie, succes als de kleine er nog niet is!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Nou meiden volgens mij ligt het echt aan het weer. Ik ben zooo moe, voel me alsof ik de hele dag wel kan slapen... Lig dan ook al het grootste deel van de dag languit op de bank
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
hoe zou het met fearie zijn, hopelijk heeft ze snel haar kleine in haar armen! (als het inmiddels al niet gebeurt is:) )
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Hoi hoi,
Fearie is bevallen van een zoon om 19:08 uur! Nogmaals gefeliciteerd Fearie!!
PM heerlijk he een avondje rust.
Wij hadden ook alleen voor de voeding van 7 uur nog visite gehad en de rest van de avond niet meer.
Ga zo ff lekker een uurtje plat, geen idee wat deze nacht gaat doen.
Afgelopen nacht had hij last van z'n darmen.
KK en Schism hoop dat jullie je snel weer wat energieker voelen! Hoorde dat er weer een weersverandering aan komt!!
Schism denk dat jij nu de eerstvolgende bent?!?
Verder weet ik het niet meer had het wel gelezen maar tussendoor ging de tel weer
Fearie is bevallen van een zoon om 19:08 uur! Nogmaals gefeliciteerd Fearie!!
PM heerlijk he een avondje rust.
Wij hadden ook alleen voor de voeding van 7 uur nog visite gehad en de rest van de avond niet meer.
Ga zo ff lekker een uurtje plat, geen idee wat deze nacht gaat doen.
Afgelopen nacht had hij last van z'n darmen.
KK en Schism hoop dat jullie je snel weer wat energieker voelen! Hoorde dat er weer een weersverandering aan komt!!
Schism denk dat jij nu de eerstvolgende bent?!?
Verder weet ik het niet meer had het wel gelezen maar tussendoor ging de tel weer
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Jaaaaa gefeliciteerd fearie!!!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Kan iemand een keertje dat lijstje naar boven halen en weer aanpassen?
Kunnen we ook zien hoe we naar boven geschoven zijn
Schism, jij ook al zo moe? Het zal dan wel aan het weer liggen..
Fearie, nogmaals gefeliciteerd!
Fiebje, met jullie ook alles goed?
Kunnen we ook zien hoe we naar boven geschoven zijn
Schism, jij ook al zo moe? Het zal dan wel aan het weer liggen..
Fearie, nogmaals gefeliciteerd!
Fiebje, met jullie ook alles goed?
kletskousje- Fluisteraar
Ik snap niks van dat lijstje, dus mij gaat het niet lukken om omhoog te halen.
Ik moest even twee keer kijken toen ik het topic van Fiebje over Fearie zag of het nu nieuw was of dat het het topic van Fearie over Fiebje was...
Gisteren zwangerschapscursus gehad, daar ging het over de knappe gyneacologen en leuke verloskundigen in het MMC, maar gelukkig ook wel wat nuttige dingen gedaan . Ben wel blij dat we een beetje ademhalingsoefeningen doen, maar ben bang dat ik dat straks toch allemaal vergeten ben!
Ik moest even twee keer kijken toen ik het topic van Fiebje over Fearie zag of het nu nieuw was of dat het het topic van Fearie over Fiebje was...
Gisteren zwangerschapscursus gehad, daar ging het over de knappe gyneacologen en leuke verloskundigen in het MMC, maar gelukkig ook wel wat nuttige dingen gedaan . Ben wel blij dat we een beetje ademhalingsoefeningen doen, maar ben bang dat ik dat straks toch allemaal vergeten ben!
blondje1313- Kletskop
Blondje dat was de grote wisseltruc!!
De pufritmes veregeet je niet meer hoor!! Met je bevalling pak je een ritme die bij je past en waar je de weeen mee op kunt vangen. Maar helpt zo goed met onstspannen.
Kk, ik voel me iedere dag weer wat beter. W doet het supergoed en omdat ik alleen maar op bed mag heeft mijn man per direct zijn vakantie opgenomen. Hij is een geboren papa!!!
Zoals PM toen ook schreef is wel gek dat ik hier niet meer hoor.
De pufritmes veregeet je niet meer hoor!! Met je bevalling pak je een ritme die bij je past en waar je de weeen mee op kunt vangen. Maar helpt zo goed met onstspannen.
Kk, ik voel me iedere dag weer wat beter. W doet het supergoed en omdat ik alleen maar op bed mag heeft mijn man per direct zijn vakantie opgenomen. Hij is een geboren papa!!!
Zoals PM toen ook schreef is wel gek dat ik hier niet meer hoor.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Goedemorgen
Hier een onrustige ochtend.
Weer af en toe weeën, maar ze zijn weer afgenomen (in het begin echt om de 5 minuten)
Dus ik ga vanmiddag even lekker een stukje fietsen met mijn ouders. S. is naar het kdv vandaag. Hopelijk gaan de weeen zich binnenkort ook een keer doorzetten haha
Fiebje, wat fijn dat je man vakantie heeft opgenomen. Mooi om te zien hoe zij ook ineens vader zijn he. Geniet er maar lekker van! En veel foto's maken!
Blondje, in het MMC zit iig 1 knappe gynaecoloog.. Naja, dat was toen eentje in opleiding.. Met mijn dochter heb ik eerder in het zkh gelegen en toen stond hij ineens aan mijn bed haha. Zeker niet verkeerd!
Hier een onrustige ochtend.
Weer af en toe weeën, maar ze zijn weer afgenomen (in het begin echt om de 5 minuten)
Dus ik ga vanmiddag even lekker een stukje fietsen met mijn ouders. S. is naar het kdv vandaag. Hopelijk gaan de weeen zich binnenkort ook een keer doorzetten haha
Fiebje, wat fijn dat je man vakantie heeft opgenomen. Mooi om te zien hoe zij ook ineens vader zijn he. Geniet er maar lekker van! En veel foto's maken!
Blondje, in het MMC zit iig 1 knappe gynaecoloog.. Naja, dat was toen eentje in opleiding.. Met mijn dochter heb ik eerder in het zkh gelegen en toen stond hij ineens aan mijn bed haha. Zeker niet verkeerd!
kletskousje- Fluisteraar
Ja, ik heb in het MMC ook een leuke gyn gehad, was niet vervelend om naar te kijken.
En de zaalarts van de High Care was ook niet lelijk...
En de zaalarts van de High Care was ook niet lelijk...
Gast- Gast
Fearie schreef:
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden Schism 28/27 28 augustus Jongen Ziekenhuisbevalling Laced 24/26 3 september Jongen Ziekenhuisbevalling Kletskousje 25/26 4 september .... - Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... - Bazyle 23/27 1 oktober Meisje - Blondje1313 31/28 11 oktober Meisje Ziekenhuisbevalling Floor 28/29 14 november .... - Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling Joyce0606 25/27 28 november Jongen Ziekenhuis bevalling Hazeltje 27/35 4 december Jongen Ziekenhuis bevalling Studiebol 28/32 12 december 2 meisjes ziekenhuis bevalling / tweeling LindaK 26/37 30 januari .... ziekenhuis bevalling Tiramisu 23/28 6 februari .... Ziekenhuisbevalling
bevallen: 2 april Limburg85 (R.oan) 4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) 7 april Smaragdje (J.ayden) 30 april Woezel (E.lise) 6 mei Chelle (A.nne) 6 mei Mel (E.va) 23 mei Liadan (K.ian) 4 juni Bruintje Beer (D.avid) 14 juni Chipa (F.riso) 21 juni NowIamNothing (S.terre) 4 juli Teigertje (M.aaike) 4 juli Schuddebuikje (N.ick) 7 juli Mizzie (R.obin) 14 juli Theezakje (K.as) 18 juli ProudMama (S.em & J.esse) 20 juli Novalee (N.inthe) 21 juli Happydobby (M.yles) 21 juli Rupsie (R.oan) 25 juli Pien (E.lin) 3 augustus Kruumel (M.ike) 14 augustus Fiebje (W.essel) 16 augustus Fearie (D.ean)
Laatst aangepast door joyce0606 op za 20 aug 2011 - 3:05; in totaal 2 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken