Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk forum? Yes of No, of beide?

+40
Tiana
Supertalentje
Highway
Gizmo
Bliss
luenca
SarahKey
Tsjip
Arwyn
Atelier Madame
Lynn_
Monte
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
Blair
Rapunzel
Lady Starstruck
Snoes
Caro
Rush
Shisha
Lavendel
Lejow
xxDila
Suus
Penny Blossom
Chocolate Cookie
TGR
Susan
Inge
RYW
bolus26
Mamsie
Lady4
Summerlovin
Sweety
Printje
Tazz
Spring
44 plaatsers

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Welk forum? Yes of No, of beide? - Pagina 8 Empty Re: Welk forum? Yes of No, of beide?

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 1:44

Purple schreef:
shygirl87 schreef:
Atelier Madame schreef:Ik heb de hele rel niet zo meegekregen, maar ik vind het kinderachtig om een forum te openen voor ernaast.

+1
Als je het had meegkregen hadden jullie al dat geban waarschijnlijk ook wel kinderachtig gevonden.
Wie hebben allemaal een ban gekregen dan? Bazinga, Reva, Mozz en?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk forum? Yes of No, of beide? - Pagina 8 Empty Re: Welk forum? Yes of No, of beide?

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 1:45

Purple schreef:
shygirl87 schreef:
Atelier Madame schreef:Ik heb de hele rel niet zo meegekregen, maar ik vind het kinderachtig om een forum te openen voor ernaast.

+1
Als je het had meegkregen hadden jullie al dat geban waarschijnlijk ook wel kinderachtig gevonden.

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 14 aug 2011 - 1:45

SarahKey schreef:en de meiden die nu weg zijn waren toch best wel aanwezige meiden met veel posts(?)
Oh dat geloof ik best, maar alsnog vind ik het behoorlijk kinderachtig als je een beetje leest daar, alle berichten voor het yesforum.

Ik heb het al eerder gepost maar krijg altijd de behoefte om te zeggen 'komop zeg het is maar internet'.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame zo 14 aug 2011 - 1:47

Purple schreef:
shygirl87 schreef:

+1

Ik heb een korte samenvatting gekregen wat er allemaal gebeurd is, en vind het allemaal gewoon heel erg uit de hand gelopen gedoe.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:48

Atelier Madame schreef:
Ik heb het al eerder gepost maar krijg altijd de behoefte om te zeggen 'komop zeg het is maar internet'.
Echt een dooddoener, achter alle computers zitten mensen van vlees en bloed en met emoties. Als je gepakt wordt op je persoonlijke situatie hier op het forum, kan dat voor sommigen gewoon pijn doen. En zeker voor mensen die hier vaak komen. Ik vind dat daar respect voor moet zijn, dat niet iedereen hetzelfde met de situatie omgaat.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 1:49

Storm schreef:
Atelier Madame schreef:
Echt een dooddoener, achter alle computers zitten mensen van vlees en bloed en met emoties. Als je gepakt wordt op je persoonlijke situatie hier op het forum, kan dat voor sommigen gewoon pijn doen. En zeker voor mensen die hier vaak komen. Ik vind dat daar respect voor moet zijn, dat niet iedereen hetzelfde met de situatie omgaat.

Daar ben ik het ook mee eens!
Was het maar zo simpel.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:56

Is dat je stopwoordje Lejow?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 2:01

Odilia schreef:Is dat je stopwoordje Lejow?

Wat, dat ik het met iedereen eens ben?
Of dat dingen zo simpel zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 2:06

Maple schreef:Alleen de naam nodigt al niet eens uit. No-forum. Ne,e ik blijf hier. Stom slap aftreksel.

hahaha! lol!

Ik blijf ook hier. Mooi forum hier, en waarom overstappen om iets waar ik niks mee te maken heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 2:07

Lejow schreef:
Storm schreef:
Atelier Madame schreef:

Daar ben ik het ook mee eens!
Was het maar zo simpel.

Ik ben het met je eens Storm.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 14 aug 2011 - 2:26

Ik blijf hier! Keek net ff op het andere forum, maar ik vind het werkelijk te onzinnig voor woorden dat er nu twee exact dezelfde fora zijn, met dezelfde gebruikers, die over dezelfde onderwerpen praten. Wat is het nut daarvan? Ik denk ook dat het No Café geen lang leven beschoren is.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:05

Lady Starstruck schreef:
Theedoosje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Theedoosje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Snoes schreef:Hier valt een héél groot kwartje ja nerd
Haha sufferd, ik wist helemaal niet dat jij hier nog kwam Very Happy

Stiekem wel dus. Sneaky he Very Happy . Ik heb mijn oude forum naam vaarwel gezegd.

Huh ben jij M. ????

haha ja heb je goed Laughing

Ik had je niet herkend! Wel voorbij zien komen. Hoe is het met je? Lang niet meer gesproken Sad

Goed hoor. Z'n gangetje. Met jou ook alles goed? En zeker lang niet gesproken. Vind ik wel erg jammer trouwens.

Ja hier gaat het ook zijn gangetje. ja ik vind het ook erg jammer. Ik ga je zo ff pmen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 14 aug 2011 - 4:06

Theedoosje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Theedoosje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Theedoosje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Snoes schreef:Hier valt een héél groot kwartje ja nerd
Haha sufferd, ik wist helemaal niet dat jij hier nog kwam Very Happy

Stiekem wel dus. Sneaky he Very Happy . Ik heb mijn oude forum naam vaarwel gezegd.

Huh ben jij M. ????

haha ja heb je goed Laughing

Ik had je niet herkend! Wel voorbij zien komen. Hoe is het met je? Lang niet meer gesproken Sad

Goed hoor. Z'n gangetje. Met jou ook alles goed? En zeker lang niet gesproken. Vind ik wel erg jammer trouwens.

Ja hier gaat het ook zijn gangetje. ja ik vind het ook erg jammer. Ik ga je zo ff pmen. Wink

Is goed
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  luenca zo 14 aug 2011 - 4:08

Atelier Madame schreef:
SarahKey schreef:en de meiden die nu weg zijn waren toch best wel aanwezige meiden met veel posts(?)
Oh dat geloof ik best, maar alsnog vind ik het behoorlijk kinderachtig als je een beetje leest daar, alle berichten voor het yesforum.

+ 1 , ik kan me niet gekwetst voelen door mensen die ik niet eens ken, gekwetst worden doe ik in het echte leven wel. en als je elkaar wel persoonlijk ken dan snap ik helemaal niet waarom het dan een grote rel is geworden. vrouwen onder elkaar...? we maken allemaal weleens opmerkingen of fouten, om er vervolgens op terug in te gaan. een ban had ik ook niet nodig gevonden, maar als ik lees wat sommige mensen zeggen vind ik dat ook veel meer terecht dat diegene een ban zou moeten krijgen en die krijgen het ook niet. beetje vicieuze cirkel.
en die moet gewoon doorbroken worden door het gewoon af te sluiten en opnieuw te beginnen Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:14

No.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 4:16

Puuc schreef:No.
?

Shygirl, dit is echt echte leven. Het is geen Secondlife of andere game ofzo.
Dat het nu in een cirkel rond gaat, dat ben ik met je eens. Er lijkt erop dat er aan beide kanten dingen niet goed gegaan zijn.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:43

Hoe kan je trouwens dat andere forum zien, zie geen link ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 14 aug 2011 - 4:53

nocafe.actieforum.com

Maar ik heb net even gekeken en ik erger me aan het kleurgebruik Welk forum? Yes of No, of beide? - Pagina 8 827601
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:38

Highway schreef:nocafe.actieforum.com

Maar ik heb net even gekeken en ik erger me aan het kleurgebruik Welk forum? Yes of No, of beide? - Pagina 8 827601

Vind je? Ik vind juist die achtergrond mooier Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 5:38

Ik vind de kleuren ook leuk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje zo 14 aug 2011 - 5:45

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:50; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 5:52

Gizmo schreef:
Shygirl, dit is echt echte leven. Het is geen Secondlife of andere game ofzo.
Dat het nu in een cirkel rond gaat, dat ben ik met je eens. Er lijkt erop dat er aan beide kanten dingen niet goed gegaan zijn.

+1
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 5:53

Ik ben hier niet vaak gekwetst, maar als het gebeurt dan onthoud ik dat ook echt heel lang. Ik zal het niet snel aan diegene laten merken, maar als ik haar naam zie staan denk ik wel: zo, trut, ben jij er ook weer?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:55

Ik zit goed op Yes. Ik hoef niet naar No.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:56

Susan schreef:Ik ben hier niet vaak gekwetst, maar als het gebeurt dan onthoud ik dat ook echt heel lang. Ik zal het niet snel aan diegene laten merken, maar als ik haar naam zie staan denk ik wel: zo, trut, ben jij er ook weer?

Dat heb ik ook inderdaad, als iemand een rot opmerking maakt (ook in real life) dan onthoud ik dat toch een hele lange tijd.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: