Welk forum? Yes of No, of beide?
+40
Tiana
Supertalentje
Highway
Gizmo
Bliss
luenca
SarahKey
Tsjip
Arwyn
Atelier Madame
Lynn_
Monte
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
Blair
Rapunzel
Lady Starstruck
Snoes
Caro
Rush
Shisha
Lavendel
Lejow
xxDila
Suus
Penny Blossom
Chocolate Cookie
TGR
Susan
Inge
RYW
bolus26
Mamsie
Lady4
Summerlovin
Sweety
Printje
Tazz
Spring
44 plaatsers
Pagina 9 van 11
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: Welk forum? Yes of No, of beide?
Oké, ik heb nu op No meegelezen en het komt op mij een beetje over als puberaal je kont tegen de krib gooien. Sowieso snap ik het niet echt, dat forum is opgericht omdat er te snel geband zou worden hier, maar tegelijkertijd zie ik van de mensen van No op dít forum commentaren dat de grens hier zo hoog ligt, sommige mensen echt altijd maar te ver mogen gaan en dat er zo oneerlijk gewerkt wordt, en hier met twee maten gemeten wordt.
Daarnaast... de namen die ik dara zie reageren zijn in mijn ogen de namen die het op dit forum juist altijd reuze naar hun in hadden, en niet de mensen van wie ik überhaupt het idee had dat ze het niet eens waren met de gang van zaken hier. Én ik heb zelfs een naam voorbij zien komen die op dit forum behoorlijk de slachtoffer uit kan hangen als er eens iets negatiefs in haar richting gezegd werd. En dan gaat ze over naar een zogenaamd eigen-mening-walhalla.
Ik blijf het een vreemd iets vinden
Daarnaast... de namen die ik dara zie reageren zijn in mijn ogen de namen die het op dit forum juist altijd reuze naar hun in hadden, en niet de mensen van wie ik überhaupt het idee had dat ze het niet eens waren met de gang van zaken hier. Én ik heb zelfs een naam voorbij zien komen die op dit forum behoorlijk de slachtoffer uit kan hangen als er eens iets negatiefs in haar richting gezegd werd. En dan gaat ze over naar een zogenaamd eigen-mening-walhalla.
Ik blijf het een vreemd iets vinden
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:50; in totaal 2 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Maple ik denk dat de meeste die zich daar aangemeld hebben, zich gewoon aangemeld hebben om een kijkje te nemen. Ik las het op FB en had gehoord dat dit forum gesloten was (niemand kon er toen op of posten, weet niet precies) maar toen heb ik me maar aangemeld. Ik had toen de hele rel nog niet eens gelezen ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, ja, als die topics iedere keer hoog staan houdt het me wel bezig idd Maar ik verbaas me er sowieso over dat zoiets zo enorm opgeblazen wordt dat er nu letterlijk twee kampen zijn ontstaan. Ik probeer er begrip voor te kweken, maar ik blijf het een overtrokken iets vinden, zo'n No-forum
Gast- Gast
Toch heb ik genoeg mensen af zien geven op dit forum, daar in het dagcafé. Niet doorlopend, maar er zijn pagina's geweest waar dit forum toch behoorlijk ter sprake is gekomen. Ook van personen van wie ik juist dacht datz e hier wel op hun plek zaten.Rush schreef:Maple ik denk dat de meeste die zich daar aangemeld hebben, zich gewoon aangemeld hebben om een kijkje te nemen. Ik las het op FB en had gehoord dat dit forum gesloten was (niemand kon er toen op of posten, weet niet precies) maar toen heb ik me maar aangemeld. Ik had toen de hele rel nog niet eens gelezen ofzo.
Edit: en ook personen die hier op dit forum doen alsof ze dikke vriendjes met iedereen zijn, maar ondertussen blijkbaar iedereen hier maar triest vinden
Laatst aangepast door Maple op zo 14 aug 2011 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb er te weinig gelezen denk ik, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij dit topic moet ik door de titel continu denken aan de theme van Malcolm In The Middle.
"Yes. No. Maybe.
I don't know.
Can you repeat the question?
You're not the boss of me now
And you're not so big (x2)
Life is unfair."
"Yes. No. Maybe.
I don't know.
Can you repeat the question?
And you're not so big (x2)
Life is unfair."
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Maple schreef:Haha, ja, als die topics iedere keer hoog staan houdt het me wel bezig idd Maar ik verbaas me er sowieso over dat zoiets zo enorm opgeblazen wordt dat er nu letterlijk twee kampen zijn ontstaan. Ik probeer er begrip voor te kweken, maar ik blijf het een overtrokken iets vinden, zo'n No-forum
In dit topic zie ik een aantal onaardige reacties van je staan en daarmee heb je je punt denk ik wel gemaakt. Nu ging het over "forummen en trek je je er niks van aan, of is het juist geen second life"? Doe daar dan aan mee en probeer het zelf ook weer gezellig te maken. Je hoeft het niet te begrijpen, je hoeft het er niet mee eens te zijn, je mag het ontzettend belachelijk vinden, maar het is nu ook wel een beetje geweest denk ik zo...
Hmm... Ik dacht, inmiddels wat afgekoeld, mijn mening gewoon nog eens even rustig te verduidelijken. Maar blijkbaar geen goed idee
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Dat het hier gaat zoals in het echte leven ben ik wel met je eens, maar sommige mensen kan ik om intellectuele redenen gewoon niet serieus némen. Zoals Storm al ergens zei met die pijl, sommige mensen lijken altijd met een pijl in hun kont achter hun beeldscherm te zitten en of commentaren dan aardig of ronduit schofterig zijn kan me gewoon niet interesseren. In het echte leven trek je je toch ook niks aan van een wildvreemde bij de bushalte of die opgedrongen kennis?
Damn, snappen mensen het echt niet? Wat is hier nep aan dan, als dit niet het echte leven is? Dit is onderdeel van ons leven, een ieder die hier op het forum zit. De één zit hier wat meer dan de ander, dit betekend niet dat diegenen die hier veel zitten geen leven hebben (deze beargumentatie kreeg ik per pm). Het is onderdeel van...
De één trekt zich er wel wat van aan als een vreemde een gemene opmerking maakt, de ander niet. En die vreemde in het 'echte' leven weet nog minder van je van dan lezers hier, als je hier regelmatig komt en over jezelf verteld.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:52; in totaal 2 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Gizmo schreef:Supertalentje schreef:Dat het hier gaat zoals in het echte leven ben ik wel met je eens, maar sommige mensen kan ik om intellectuele redenen gewoon niet serieus némen. Zoals Storm al ergens zei met die pijl, sommige mensen lijken altijd met een pijl in hun kont achter hun beeldscherm te zitten en of commentaren dan aardig of ronduit schofterig zijn kan me gewoon niet interesseren. In het echte leven trek je je toch ook niks aan van een wildvreemde bij de bushalte of die opgedrongen kennis?
Damn, snappen mensen het echt niet? Wat is hier nep aan dan, als dit niet het echte leven is? Dit is onderdeel van ons leven, een ieder die hier op het forum zit. De één zit hier wat meer dan de ander, dit betekend niet dat diegenen die hier veel zitten geen leven hebben (deze beargumentatie kreeg ik per pm). Het is onderdeel van...
De één trekt zich er wel wat van aan als een vreemde een gemene opmerking maakt, de ander niet. En die vreemde in het 'echte' leven weet nog minder van je van dan lezers hier, als je hier regelmatig komt en over jezelf verteld.
Ik snap niet zo goed waarom je mijn post quote. Ik zeg dat je gelijk hebt, dat dit net zoals in het echte leven is. Daarnaast heb je van mij nooit geen PM gehad en al helemaal niet de opmerking 'dat velen die hier zitten geen leven hebben'.
Door de dikgedrukte zin lijkt het alsof je zegt dat je je er niks van moet aan trekken, want dat doe je in het 'echte' leven ook niet. Misschien mist er een woordje?
Ik doelde ook niet op jou over dat ik een pb over deze discussie heb gehad, dat stukje is niet gelinkt aan jouw quote. (Dat heb ik dan weer niet duidelijk opgeschreven.
Gizmo- Prater
Ik kom lekker op allebei de fora
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Ik kom lekker op allebei de fora
Ik ook, en niet omdat ik hier ergens niet mee eens ben.
Vind de meiden die daar heen zijn gegaan net zo gezellig.
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Het houdt je wel bezig he... Blijf gewoon gezellig hier!
Trouwens, er wordt ook met 2 maten gemeten. Ik zag ergens de uitleg van TGR hierover en die vond ik wel heel plausibel.
Edit, uitleg van TGR. Hoe oneerlijk het ook klinkt dat er met 2 maten gemeten wordt, na het lezen van deze uitleg vind ik het wel logisch.
Re: Waar is..
TGR Gisteren om 10:14
.CBL is gewoon wie ze is en is niet bewust zo bot (ze is gewoon "een beetje dom" zou Maxima zeggen) Mozz en Bazinga (en nog wat wat anderen) weten wel beter en hebben gewoon misbruik gemaakt van het feit dat ze achteraf kunnen zeggen dat er hier met twee maten wordt gemeten.
Een forum runnen is maatwerk leveren. Je hebt richtlijnen, maar doordat je mensen leert kennen, ga je ook beter kijken naar de individuen en wat een gepaste maatregel is per situatie.
Ik was ooit admin van een groot forum waar sommigen echt heel intelligent waren en sommige mensen het woord een als un schreven. Dan ga je niet iedereen over één kam scheren..
Bedoel je dat het mij bezig houdt of iemand anders?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik heb het gelijk na Maple geplaatst, daar was het voor bedoelt en zij heeft erop gereageerd. Is vind dat quoten op alles zo vervelend...
Supertalentje- Kletskop
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Dan kom je niet ver supertalentje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Dan kom je niet ver supertalentje
Jawel hoor, je wordt zo doorgelinkt zie ik.
Gizmo- Prater
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
Pagina 9 van 11
Permissies van dit forum: