Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

+9
PiP
Barbabella
Flip Fluitketel
Annemie
PapillonRose
mauwmauw
miss22
Liadan
loesje
13 plaatsers

Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  loesje zo 26 jun 2011 - 4:43

draaien?

als ze dan in de box liggen draaien ze dan vaak en hoelang spelen ze dan in de box?

mijn zoontje maar doet het niet vaak en wil eigenlijk het liefste dat wij hem omdraaien ook al kan hij het zelf. hij zit liever aan tafel te spelen met iets of op onze schoot te spelen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 5:18

Met 8,5 maand smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 5:50

Ze kon het met een maand of 5, maar deed het nauwelijks. Pas nu ze ook zelf kan gaat zitten ziet ze de noodzaak ervan in en doet ze het nu wel vaker zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 6:25

S. met 8 maanden, en M. met 13 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Liadan zo 26 jun 2011 - 6:46

Met 6,5 maand kon ze allebei de kanten op rollen. Hoe vaak ze het toen deed weet ik niet meer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  miss22 zo 26 jun 2011 - 6:54

Pfff, eerlijk ik durf het echt niet te zeggen

J draait zich hier denk ik al wel 1,5mnd om naar beiden kanten
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  mauwmauw zo 26 jun 2011 - 7:15

met bijna 7 maanden draaide hij allebei de kanten op.en doet dit ook zelf,we hoeven hem bijna nooit te helpen tenzij hij met zijn beentje of wat dan ook vast zit.Hier speelt hij redelijk veel in de box.in de ochtend kleed ik hem aan dan gaat hij de box in,maak ik zijn eten.dan gaat hij ontbijten en dan daarna gaat hij nog even de box in en dan slapen,ik denk dat dit bij elkaar een half uurtje is,na zijn slaapje gaat hij ook de box in,tot zijn middag slaapje,tussendoor komt hij er wel uit om te eten enzo,denk dat hij toch wel gauw 45 minuten in de box ligt dan.na zijn middag slaapje mag hij op de grond spelen,

waarom ik hem in de box leg is dat ik nog al vaak heen en weer loop naar de schuur,waar onze wasmachine en droger staat,en ik durf hem niet alleen op de grond te laten spelen.ik probeer altijd na zijn middag slaapje klaar te zijn zodat hij lekker op de grond kan spelen,maar hij heeft geen hekel aan de box.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  PapillonRose zo 26 jun 2011 - 7:17

Ze deed het al eerder heel af en toe, maar echt vaak en bewust doet ze het sinds 2 weken beide kanten op. Eerst deed ze het al een hele tijd van rug naar buik, en nu sinds twee weken rolt ze ook terug.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Annemie zo 26 jun 2011 - 7:41

Mijn zoontje sinds 2 maanden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Flip Fluitketel zo 26 jun 2011 - 7:49

Met 7 maand rolde ze beide kanten op. En ze rolt/kruipt/schuift echt de hele huiskamer door.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Barbabella zo 26 jun 2011 - 7:56

Met 5/6 maanden kon hij rond rollen en zelf alle kanten op draaien
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  PiP zo 26 jun 2011 - 8:11

Met 3 maand van buik naar rug en met 4 maand ook van rug naar buik.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 8:12

Een paar weken nadat ze berhaupt kon rollen, draaide ze ook alle kanten op.
Dus ik dnek met een maand of 5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 10:30

De oudste met 7 maanden van rug naar buik, en de 2e met 4 maanden van rug naar buik. Van buik naar rug deden ze beide al wat eerder, maar wanneer precies, geen idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Teddyaapje ma 27 jun 2011 - 2:46

Met heel veel moeite lukte het T. toen hij 4,5 maand was. Sinds hij 6,5 maand is gaat t zonder moeite


Laatst aangepast door Teddyaapje op ma 27 jun 2011 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Monnie ma 27 jun 2011 - 3:35

N. was 7 maand toen hij goed beide kanten op kon rollen

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Flemy di 28 jun 2011 - 1:30

Mijn oudste kon van buik naar rug met 3 maanden en van rug naar buik met 6 maanden.

De jongste kon beide met 3 maanden. Nu doet ze het alleen als het nodig is (ik zie het haar nooit meer doen, maar bijvoorbeeld in bed draait ze wel). Maar sinds ze kan zitten, staan en kruipen e.d. ligt ze eigenlijk nooit meer op haar rug/buik te spelen.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Spring di 28 jun 2011 - 3:46

Met 3 a 4 maanden van buik naar rug en met bijna 5 maanden van rug naar buik.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden  Empty Re: hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum