Welk forum? Yes of No, of beide?
+40
Tiana
Supertalentje
Highway
Gizmo
Bliss
luenca
SarahKey
Tsjip
Arwyn
Atelier Madame
Lynn_
Monte
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
Blair
Rapunzel
Lady Starstruck
Snoes
Caro
Rush
Shisha
Lavendel
Lejow
xxDila
Suus
Penny Blossom
Chocolate Cookie
TGR
Susan
Inge
RYW
bolus26
Mamsie
Lady4
Summerlovin
Sweety
Printje
Tazz
Spring
44 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Welk forum? Yes of No, of beide?
andere forum is bijna hetzelfde als de link van dit forum, verander alleen het woordje yes in no
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Maple schreef:Alleen de naam nodigt al niet eens uit. No-forum. Ne,e ik blijf hier. Stom slap aftreksel.
Het is gewoon anders, dan is het toch niet gelijk stom?
De reden erachter vind ik stom. Zo'n puberaal protest, vooral dat 'zeg wat je denkt, zonder betutteling, censuur en nodeloos geban'. Ahuh.
Gast- Gast
Ik heb mij ook aangemeld op het andere forum.
En waarom? omdat daar mensen zitten die ik graag mag en hier niet meer komen of mogen komen.
En waarom? omdat daar mensen zitten die ik graag mag en hier niet meer komen of mogen komen.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zijn er echt mensen die nu twee Dagcafé's gaan bijhouden? Dat vind ik serieus een prestatie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
RYW schreef:Lady4 schreef:Printje schreef:Ik blijf ook lekker hier. vind dat 'nieuwe' forum nu echt overkomen zo van en hier mag je alles zeggen maar we worden wel pissig als het ons niet aanstaat..
+1. Het is ineens een grote vriendengroep daar, terwijl dat hier volgens mij echt niet zo was. Jammer dat het allemaal zo gelopen is. Ik blijf hier, al heb ik wel even een nieuwsgierige blik op het andere forum geworpen. Maar hoe er daar over sommige forummers van hier gesproken wordt, waaronder over Joy en Smikkell, vind ik echt laag.
Het enige wat ik echt superjammer vind is dat Mozz weg is. Mozz, I miss you!!
Niet iedereen doet dat, en hier worden ook wel dingen gezegd over andere mensen, dus dat vind ik niet een reden om een heel forum en de mensen die erop zitten helemaal af te schrijven, persoonlijk.
Ik kom op beide.
Wie heef thet hier over afschrijven? Zo komt iedere keer dat gedoe hier allemaal, dat muggenziften om 1 woordje. Het eerste gevoel wat ik erbij kreeg was gewoon niet geod maar ik heb daarbij ook gezegd dat ik maar met een half oog gelezen hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Zijn er echt mensen die nu twee Dagcafé's gaan bijhouden? Dat vind ik serieus een prestatie.
Ik weet niet precies waarom, maar ik moest hier heel hard om lachen. Ik denk om de droge analyse .
Gast- Gast
Oke, ik reageer steeds te laat hahaha. Maar goed laten we erover op houden.. het is een forum laten we dat niet vergeten. Ik vind het sowieso altijd harder overkomen met woorden dan wanneer je echt met elkaar in gesprek gaat. Ik denk dat mensen vaak dingen lezen zoals ze niet bedoeld zijn.
Maar yes of no.. wat maakt het toch uit? Ik zweer bij een ander forum hahahhaha
Maar yes of no.. wat maakt het toch uit? Ik zweer bij een ander forum hahahhaha
Printje- Lady Post-a-lot
Wat een onzin. Ik blijf gewoon hier hoor. Wat is het nut van het andere forum? Ik voel dat het een soort van wraak is. Of zeg ik nu iets verkeerds?
Gast- Gast
Printje schreef:RYW schreef:Lady4 schreef:Printje schreef:Ik blijf ook lekker hier. vind dat 'nieuwe' forum nu echt overkomen zo van en hier mag je alles zeggen maar we worden wel pissig als het ons niet aanstaat..
+1. Het is ineens een grote vriendengroep daar, terwijl dat hier volgens mij echt niet zo was. Jammer dat het allemaal zo gelopen is. Ik blijf hier, al heb ik wel even een nieuwsgierige blik op het andere forum geworpen. Maar hoe er daar over sommige forummers van hier gesproken wordt, waaronder over Joy en Smikkell, vind ik echt laag.
Niet iedereen doet dat, en hier worden ook wel dingen gezegd over andere mensen, dus dat vind ik niet een reden om een heel forum en de mensen die erop zitten helemaal af te schrijven, persoonlijk.
Ik kom op beide.
Wie heef thet hier over afschrijven? Zo komt iedere keer dat gedoe hier allemaal, dat muggenziften om 1 woordje. Het eerste gevoel wat ik erbij kreeg was gewoon niet geod maar ik heb daarbij ook gezegd dat ik maar met een half oog gelezen hebben.
Ehm... ik weet niet hoor, maar wil je je frustratie daarover even niet op mij afreageren? Ik heb namelijk nooit, maar dan ook nooit, wat te maken met het zogenaamde 'gedoe', ik was er helemaal niet eens de afgelopen dagen. En ik heb het over afschrijven, omdat er een aantal mensen zeggen dat 'dat andere forum' stom is, waarbij er totaal geen onderscheid gemaakt wordt, en het wordt een stom, slap aftreksel genoemd. Dat vind ik redelijk onder de noemer 'afschrijven' vallen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Even serieus... ik heb steekwoordsgewijs het dagcafé op het no-forum doorgelezen, maar muggeziften... dat wordt dáár pas gedaan. Niet zozeer hier. Dáár zitten alle vergrootglazen en microscopen waar alle uitspraken door bekeken worden. Jammer dat ze dat zelf niet inzien
Gast- Gast
Dat is gemeen Printje!!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Fijn dat de meesten toch gewoon lekker hier blijven posten
Spring- Kletskop
Ik heb dat hele No forum nog nooit gezien, maar ik begrijp dat het is ontstaan uit een stelletje pissed off forummers.
Ik snap de drama echt niet. Het is for god sake maar een freakin forum hoe dramatisch kan je doen daarover,jeez..
Ik snap de drama echt niet. Het is for god sake maar een freakin forum hoe dramatisch kan je doen daarover,jeez..
Gast- Gast
Maple schreef:Even serieus... ik heb steekwoordsgewijs het dagcafé op het no-forum doorgelezen, maar muggeziften... dat wordt dáár pas gedaan. Niet zozeer hier. Dáár zitten alle vergrootglazen en microscopen waar alle uitspraken door bekeken worden. Jammer dat ze dat zelf niet inzien
Dan blijf je toch lekker hier als je dat vindt? Ik zie niet in wat er daar nu gemuggenzift wordt eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Zero schreef:Ik heb dat hele No forum nog nooit gezien, maar ik begrijp dat het is ontstaan uit een stelletje pissed off forummers.
+10000000000000
Ik was aan het wachten op die opmerking, eindelijk iemand die het zegt....
Gast- Gast
Biancy schreef:Dat is gemeen Printje!!
Ik weet niet waar je op doel maar ik bedoelde het niet gemeen. Ik vind het gewoon standaard op een forum erg vervelend dat dingen heel anders opgepakt worden doordat je dingen dus anders kunt lezen.
Ik wilde RYW ook helemaal niet aanvallen, zo ben ik helemaal niet maar ik schrijf nergens iedereen die daar zit is... in het algemeen komt het gewoon zo op mij over.
Printje- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Maple schreef:Even serieus... ik heb steekwoordsgewijs het dagcafé op het no-forum doorgelezen, maar muggeziften... dat wordt dáár pas gedaan. Niet zozeer hier. Dáár zitten alle vergrootglazen en microscopen waar alle uitspraken door bekeken worden. Jammer dat ze dat zelf niet inzien
Dan blijf je toch lekker hier als je dat vindt? Ik zie niet in wat er daar nu gemuggenzift wordt eerlijk gezegd.
Ik ook niet, HIER gaat het over het andere forum, maar op het andere forum gaat het allang niet meer over hier
RYW- Ratel
RYW schreef:Printje schreef:Wie heef thet hier over afschrijven? Zo komt iedere keer dat gedoe hier allemaal, dat muggenziften om 1 woordje. Het eerste gevoel wat ik erbij kreeg was gewoon niet geod maar ik heb daarbij ook gezegd dat ik maar met een half oog gelezen hebben.RYW schreef:Lady4 schreef:Printje schreef:Ik blijf ook lekker hier. vind dat 'nieuwe' forum nu echt overkomen zo van en hier mag je alles zeggen maar we worden wel pissig als het ons niet aanstaat..
Ik kom op beide.
Ehm... ik weet niet hoor, maar wil je je frustratie daarover even niet op mij afreageren? Ik heb namelijk nooit, maar dan ook nooit, wat te maken met het zogenaamde 'gedoe', ik was er helemaal niet eens de afgelopen dagen. En ik heb het over afschrijven, omdat er een aantal mensen zeggen dat 'dat andere forum' stom is, waarbij er totaal geen onderscheid gemaakt wordt, en het wordt een stom, slap aftreksel genoemd. Dat vind ik redelijk onder de noemer 'afschrijven' vallen.
Nogmaals sorry als ik je het gevoel geef dat ik het tegen jou persoonlijk heb. Ik schrijf toch nergens het hele forum daar is........ Mijn eerste gevoel bij het lezen was gewoon niet meteen van jee wat een leuk forum.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Biancy schreef:Dat is gemeen Printje!!
Ik weet niet waar je op doel maar ik bedoelde het niet gemeen. Ik vind het gewoon standaard op een forum erg vervelend dat dingen heel anders opgepakt worden doordat je dingen dus anders kunt lezen.
Ik wilde RYW ook helemaal niet aanvallen, zo ben ik helemaal niet maar ik schrijf nergens iedereen die daar zit is... in het algemeen komt het gewoon zo op mij over.
Ik had jou ook niet gequote dus ik heb je daar ook helemaal niet van beschuldigd. Ik vond het alleen vervelend dat je naar aanleiding van uitgerekend mijn post uitroept dat het DAAR dus door komt, al dat gedoe. Terwijl ik, slome die ik ben, lang na het einde van het drama ook eens om de hoek kwam kijken. Prima als je last hebt van gedoe en daar wat over wil zeggen tegen degene die je daar verantwoordelijk voor houdt, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat ben.
Wat ik bedoelde is dat we wel allemaal leuk over en weer kunnen mopperen op 'de ander' maar ik zie in de praktijk weinig verschillen in hoe er over elkaar gepraat wordt. Dat gaat mijns inziens beide kanten op.
RYW- Ratel
Pippa schreef:Maple schreef:Even serieus... ik heb steekwoordsgewijs het dagcafé op het no-forum doorgelezen, maar muggeziften... dat wordt dáár pas gedaan. Niet zozeer hier. Dáár zitten alle vergrootglazen en microscopen waar alle uitspraken door bekeken worden. Jammer dat ze dat zelf niet inzien
Oh, ik blijf wel hier hoor. Wees maar niet bang
Gast- Gast
Printje schreef:Biancy schreef:Dat is gemeen Printje!!
Ik vind het gemeen dat jij het het leukste hebt op je eigen forum
Spring- Kletskop
hahaha nou hier nog zo;n domme, ik ben altijd pas helemaal op de hoogte als iedereen het allang weet... Ik post hier zo geregeld maar het valt me soms gewoon op dat omdat je dus alleen maar kunt schrijven mensen kunnen 'vallen' over dingen die ik/of iemand anders totaaal zo niet bedoel. dat vind ik vooral ook jammer mdat mensen dan msischien een beeld over mij krijgen wat totaal niet klopt.
Printje- Lady Post-a-lot
Biancy schreef:Printje schreef:Biancy schreef:Dat is gemeen Printje!!
Ik vind het gemeen dat jij het het leukste hebt op je eigen forum
hahaha het is toch echt zo, sorry;) Ik dacht al wat heb ik toch verkeerd gezegd hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:hahaha nou hier nog zo;n domme, ik ben altijd pas helemaal op de hoogte als iedereen het allang weet... Ik post hier zo geregeld maar het valt me soms gewoon op dat omdat je dus alleen maar kunt schrijven mensen kunnen 'vallen' over dingen die ik/of iemand anders totaaal zo niet bedoel. dat vind ik vooral ook jammer mdat mensen dan msischien een beeld over mij krijgen wat totaal niet klopt.
Laat ik je dan gerust stellen, ik had niet echt een mening over jouw post hoor ik reageerde vooral op de opmerking van (denk ik) Lady, dat er 'daar' geroddeld wordt, en dat gebeurt hier ook, dus ik vind dat niet echt een reden om 'hier' nou zoveel beter te vinden dan 'daar' niks persoonlijks hoor
RYW- Ratel
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: