Welk forum? Yes of No, of beide?
+40
Tiana
Supertalentje
Highway
Gizmo
Bliss
luenca
SarahKey
Tsjip
Arwyn
Atelier Madame
Lynn_
Monte
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
Blair
Rapunzel
Lady Starstruck
Snoes
Caro
Rush
Shisha
Lavendel
Lejow
xxDila
Suus
Penny Blossom
Chocolate Cookie
TGR
Susan
Inge
RYW
bolus26
Mamsie
Lady4
Summerlovin
Sweety
Printje
Tazz
Spring
44 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Welk forum? Yes of No, of beide?
Minneke schreef:Ik blijf gewoon hier. Ik snap sowieso niks van al het 'gedoe' van de afgelopen dagen, aangezien ik weinig online was. Ik vind het wel heel zonde dat Mozz hier weg is trouwens. Maar ik zie verder totaal geen reden om daarheen te gaan.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat komende week de rust hier weer terugkeert en we weer gezellig verder kunnen kletsen. Een relletje op zijn tijd vind ik best vermakelijk, maar als ik zo lees wat er de afgelopen dagen voor is gevallen, dan vind ik dat erg triest.
+1. Ik snap er eigenlijk geen tierelier van wat zich allemaal heeft afgespeeld. Ik heb wel even naar het 'andere' forum gekeken maar ik vind het een beetje een vaag geestesverschijning van dit forum. Waar is James eigenlijk gebleven?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
James heeft haar account laten verwijderen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Biancy schreef:James heeft haar account laten verwijderen.
En Smikkell ging ook weg he?
Gast- Gast
Lize schreef:Biancy schreef:James heeft haar account laten verwijderen.
Mag hopen en dat klinkt vreemd uit mijn mond, dat zij gewoon weer terugkomt.
Gast- Gast
Maura schreef:Lize schreef:Biancy schreef:James heeft haar account laten verwijderen.
Mag hopen en dat klinkt vreemd uit mijn mond, dat zij gewoon weer terugkomt.
Ze komen vanzelf allemaal weer terug denk ik.
Gast- Gast
Ze is helemaal niet weg, ze staat gewoon nog tussen de gebruikers.
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Snoes schreef:Hier valt een héél groot kwartje ja
Haha sufferd, ik wist helemaal niet dat jij hier nog kwam
Stiekem wel dus. Sneaky he . Ik heb mijn oude forum naam vaarwel gezegd.
Huh ben jij M. ????
haha ja heb je goed
Ik had je niet herkend! Wel voorbij zien komen. Hoe is het met je? Lang niet meer gesproken
Gast- Gast
Ik heb me ook aangemeld voor het andere forum, maar dat is meer omdat ik het wel gezellig vind om hier en daar wat te kletsen. Of ik dat ga volhouden is nog maar de vraag
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik heb me niet aangemeld op het andere forum. Het is net wat susan zeg: een hele prestatie om er 2 bij te houden. En daarbij vind ik deze nog altijd het leukste, de andere heeft allemaal mensen die opgefokt zijn en gewoon iets te zeiken moeten hebben. Het is een forum en ja dan heb je wel eens onenigheden. Maar om daarom nou een heel ander (vergelijkbaar) forum op te zetten vind ik echt onzin. Ik kijk wel een beetje mee op het andere, maar blijf hier posten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Ik heb me niet aangemeld op het andere forum. Het is net wat susan zeg: een hele prestatie om er 2 bij te houden. En daarbij vind ik deze nog altijd het leukste, de andere heeft allemaal mensen die opgefokt zijn en gewoon iets te zeiken moeten hebben. Het is een forum en ja dan heb je wel eens onenigheden. Maar om daarom nou een heel ander (vergelijkbaar) forum op te zetten vind ik echt onzin. Ik kijk wel een beetje mee op het andere, maar blijf hier posten.
Dat is dan gewoon weer niet waar.
Gast- Gast
Hoe zie jij het dan?Pippa schreef:Monte schreef:Ik heb me niet aangemeld op het andere forum. Het is net wat susan zeg: een hele prestatie om er 2 bij te houden. En daarbij vind ik deze nog altijd het leukste, de andere heeft allemaal mensen die opgefokt zijn en gewoon iets te zeiken moeten hebben. Het is een forum en ja dan heb je wel eens onenigheden. Maar om daarom nou een heel ander (vergelijkbaar) forum op te zetten vind ik echt onzin. Ik kijk wel een beetje mee op het andere, maar blijf hier posten.
Monte- Ratel
Monte schreef:Hoe zie jij het dan?Pippa schreef:Monte schreef:Ik heb me niet aangemeld op het andere forum. Het is net wat susan zeg: een hele prestatie om er 2 bij te houden. En daarbij vind ik deze nog altijd het leukste, de andere heeft allemaal mensen die opgefokt zijn en gewoon iets te zeiken moeten hebben. Het is een forum en ja dan heb je wel eens onenigheden. Maar om daarom nou een heel ander (vergelijkbaar) forum op te zetten vind ik echt onzin. Ik kijk wel een beetje mee op het andere, maar blijf hier posten.
Gewoon als een forum waar gekletst wordt. Er wordt daar inmiddels niks kwetsends gezegd en gewoon leuk gekletst. Ik vind het dan gelijk zo kort door de bocht dat omdat er 1/2 mensen iets gemeens hebben gezegd (wat hier tientallen mensen doen) dat het dan gelijk opgefokt en zeiken is wat de mensen daar doen. Er wordt hier meer gezeken momenteel, dan daar. En dat je het hier leuker vindt, prima, ik ben hier ook (veel) meer te vinden dan daar, maar dan hoeft dat niet per definitie zwart gemaakt te worden toch? Dat vind ik dan weer flauw gelijk, wat de reden van dat forum ook is.
Gast- Gast
Ik bedoelde ook niet echt hoe mensen daar nu praten, maar meer de reden waarom er zo'n forum opgezet is en mensen erin mee gaan. Dat vind ik nogal raar en erg opgefokt.Pippa schreef:Monte schreef:Hoe zie jij het dan?Pippa schreef:Monte schreef:Ik heb me niet aangemeld op het andere forum. Het is net wat susan zeg: een hele prestatie om er 2 bij te houden. En daarbij vind ik deze nog altijd het leukste, de andere heeft allemaal mensen die opgefokt zijn en gewoon iets te zeiken moeten hebben. Het is een forum en ja dan heb je wel eens onenigheden. Maar om daarom nou een heel ander (vergelijkbaar) forum op te zetten vind ik echt onzin. Ik kijk wel een beetje mee op het andere, maar blijf hier posten.
Gewoon als een forum waar gekletst wordt. Er wordt daar inmiddels niks kwetsends gezegd en gewoon leuk gekletst. Ik vind het dan gelijk zo kort door de bocht dat omdat er 1/2 mensen iets gemeens hebben gezegd (wat hier tientallen mensen doen) dat het dan gelijk opgefokt en zeiken is wat de mensen daar doen. Er wordt hier meer gezeken momenteel, dan daar. En dat je het hier leuker vindt, prima, ik ben hier ook (veel) meer te vinden dan daar, maar dan hoeft dat niet per definitie zwart gemaakt te worden toch? Dat vind ik dan weer flauw gelijk, wat de reden van dat forum ook is.
Monte- Ratel
Ik vind het te onoverzichtelijk om ze allebei bij te houden. Daarbij vind ik het ook jammer dat het tweede forum aangemaakt is. Ook voor Zusje, ze heeft ontzettend veel tijd gestoken in het forum en nu wordt precies hetzelfde forum aangemaakt. Dat lijkt me erg hard.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb de hele rel niet zo meegekregen, maar ik vind het kinderachtig om een forum te openen voor ernaast.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb net even een kijkje genomen. Het ziet er erg rustig uit.
Lynn_- Kletskop
Ik wist niet eens dat dat anders forum gemaakt was, zo up to date ben ik nou hier, haha.
Ook al dat gedoe met bans en weet ik het allemaal is compleet aan mij voorbij gegaan..
Ook al dat gedoe met bans en weet ik het allemaal is compleet aan mij voorbij gegaan..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Snoes schreef:Hier valt een héél groot kwartje ja
Haha sufferd, ik wist helemaal niet dat jij hier nog kwam
Stiekem wel dus. Sneaky he . Ik heb mijn oude forum naam vaarwel gezegd.
Huh ben jij M. ????
haha ja heb je goed
Ik had je niet herkend! Wel voorbij zien komen. Hoe is het met je? Lang niet meer gesproken
Goed hoor. Z'n gangetje. Met jou ook alles goed? En zeker lang niet gesproken. Vind ik wel erg jammer trouwens.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lynn_ schreef:Ik heb net even een kijkje genomen. Het ziet er erg rustig uit.
Dat vond ik ook! Ik blijf gewoon lekker hier.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:Lynn_ schreef:Ik heb net even een kijkje genomen. Het ziet er erg rustig uit.
Hier is het ook erg rustig vergeleken met een paar dagen terug.
SarahKey schreef:Tsjip schreef:Lynn_ schreef:Ik heb net even een kijkje genomen. Het ziet er erg rustig uit.
Hier is het ook erg rustig vergeleken met een paar dagen terug.
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Is op zich ook logisch dat het op beide plekken rustig is. Het was al niet echt druk op dit forum.
Lynn_- Kletskop
Atelier Madame schreef:Ik heb de hele rel niet zo meegekregen, maar ik vind het kinderachtig om een forum te openen voor ernaast.
+1
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Als je het had meegkregen hadden jullie al dat geban waarschijnlijk ook wel kinderachtig gevonden.shygirl87 schreef:Atelier Madame schreef:Ik heb de hele rel niet zo meegekregen, maar ik vind het kinderachtig om een forum te openen voor ernaast.
+1
Gast- Gast
en de meiden die nu weg zijn waren toch best wel aanwezige meiden met veel posts(?)
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: