Welk forum? Yes of No, of beide?
+40
Tiana
Supertalentje
Highway
Gizmo
Bliss
luenca
SarahKey
Tsjip
Arwyn
Atelier Madame
Lynn_
Monte
L!ND@
mzcharlotte
Oasis
Blair
Rapunzel
Lady Starstruck
Snoes
Caro
Rush
Shisha
Lavendel
Lejow
xxDila
Suus
Penny Blossom
Chocolate Cookie
TGR
Susan
Inge
RYW
bolus26
Mamsie
Lady4
Summerlovin
Sweety
Printje
Tazz
Spring
44 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Welk forum? Yes of No, of beide?
RYW schreef:Printje schreef:hahaha nou hier nog zo;n domme, ik ben altijd pas helemaal op de hoogte als iedereen het allang weet... Ik post hier zo geregeld maar het valt me soms gewoon op dat omdat je dus alleen maar kunt schrijven mensen kunnen 'vallen' over dingen die ik/of iemand anders totaaal zo niet bedoel. dat vind ik vooral ook jammer mdat mensen dan msischien een beeld over mij krijgen wat totaal niet klopt.
Laat ik je dan gerust stellen, ik had niet echt een mening over jouw post hoor ik reageerde vooral op de opmerking van (denk ik) Lady, dat er 'daar' geroddeld wordt, en dat gebeurt hier ook, dus ik vind dat niet echt een reden om 'hier' nou zoveel beter te vinden dan 'daar' niks persoonlijks hoor
Gelukkig maar, kan ik weer rustig slapen;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:RYW schreef:Printje schreef:hahaha nou hier nog zo;n domme, ik ben altijd pas helemaal op de hoogte als iedereen het allang weet... Ik post hier zo geregeld maar het valt me soms gewoon op dat omdat je dus alleen maar kunt schrijven mensen kunnen 'vallen' over dingen die ik/of iemand anders totaaal zo niet bedoel. dat vind ik vooral ook jammer mdat mensen dan msischien een beeld over mij krijgen wat totaal niet klopt.
Laat ik je dan gerust stellen, ik had niet echt een mening over jouw post hoor ik reageerde vooral op de opmerking van (denk ik) Lady, dat er 'daar' geroddeld wordt, en dat gebeurt hier ook, dus ik vind dat niet echt een reden om 'hier' nou zoveel beter te vinden dan 'daar' niks persoonlijks hoor
Hoeven we geen hokjes van 'stom vinden' aan te vinken in Lejow's schema
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Printje schreef:RYW schreef:Printje schreef:hahaha nou hier nog zo;n domme, ik ben altijd pas helemaal op de hoogte als iedereen het allang weet... Ik post hier zo geregeld maar het valt me soms gewoon op dat omdat je dus alleen maar kunt schrijven mensen kunnen 'vallen' over dingen die ik/of iemand anders totaaal zo niet bedoel. dat vind ik vooral ook jammer mdat mensen dan msischien een beeld over mij krijgen wat totaal niet klopt.
Hoeven we geen hokjes van 'stom vinden' aan te vinken in Lejow's schema
haha precies..had je al willen vragen wanneer we samen in therapie konden gaan.
ff iets heel anders, misschien erg fout nu maar ik las op het andere forum net(kan niet slapen en dacht laat ik daar eens gaan neuzen om een echt goed oordeel te kunnen geven) dat je mannetje naar groep 3 gaat, wat spannend zeg! Heeft hij er al izn in?
Ben zelf kleuterjuf en weet hoe spannend kinderen groep 3 vinden, ze vinden dat echt iets magisch.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
Ik voorspel dat binnen een week iedereen weer hier zit en weer vriendjes is.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
+1
En de mensen die er flauw van zijn blijven weg bij beide.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Hij zit er al de hele vakantie over te kletsen, hij is er echt zooooo aan toe hij had eigenlijk vorig jaar al gemogen, maar vanwege de scheiding en het feit dat hij nog wel érg jong was (hij is van 24 december) hebben we het niet gedaan, omdat we wilden dat hij eerst emotioneel eraan toe moest zijn.
Nu is hij er helemaal klaar voor, al een hele tijd, en ik weet zeker dat hij razendsnel zal gaan. Hij is ook erg slim, heeft erg hoog gescoord op de cito, en is zo ontzettend bezig met leren! Dus ja, hij heeft er enorm veel zin in en ik ben zo ontzettend trots op hem
Nu is hij er helemaal klaar voor, al een hele tijd, en ik weet zeker dat hij razendsnel zal gaan. Hij is ook erg slim, heeft erg hoog gescoord op de cito, en is zo ontzettend bezig met leren! Dus ja, hij heeft er enorm veel zin in en ik ben zo ontzettend trots op hem
RYW- Ratel
Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
Wat een gekut om vriendjes en niet vriendjes, daar gaat het toch helemaal niet om op een forum, of wel?
Edit; en dat was niet de enige reden volgens mij van het forum, het is ook met een dikke knipoog.
Edit2; en het is er eigenlijk gewoon gezellig, net als hier meestal.
Laatst aangepast door Pippa op vr 12 aug 2011 - 11:15; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Biancy schreef:Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
+1
En de mensen die er flauw van zijn blijven weg bij beide.
Ach, nu iedereen even haar frustraties eruit gegooid heeft, denk ik dat er maar heel weinig mensen echt weg zullen blijven.
Gast- Gast
jammer alleen van degene die geband zijn. :-s
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pippa schreef:Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
Wat een gekut om vriendjes en niet vriendjes, daar gaat het toch helemaal niet om op een forum, of wel?
Edit; en dat was niet de enige reden volgens mij van het forum, het is ook met een dikke knipoog.
Edit2; en het is er eigenlijk gewoon gezellig, net als hier meestal.
Mja, het viel mij eigenlijk op dat het daar al weer snel over 'alledaagse' dingen ging, terwijl er hier nog erg veel over 'daar' wordt gepraat.
RYW- Ratel
Pippa schreef:Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
Uhm, bedoel je met gekut mijn opmerking? En wat is dat voor een grof taalgebruik voor jouw doen ?
Ik bedoel dat iedereen hier in redelijke hamonie weer samen met elkaar zal posten over een week.
Gast- Gast
RYW schreef:Hij zit er al de hele vakantie over te kletsen, hij is er echt zooooo aan toe hij had eigenlijk vorig jaar al gemogen, maar vanwege de scheiding en het feit dat hij nog wel érg jong was (hij is van 24 december) hebben we het niet gedaan, omdat we wilden dat hij eerst emotioneel eraan toe moest zijn.
Even als juf zijnde vind ik het zeer slim om hem een jaar langer in groep 2 gelaten te hebben. 24 dec is echt net zo;n grensgeval. bij ons hanteren we eigenlijk nog steeds de 1 okt grens tenzij een kind het echt aankan maar meestal is dat jaartje 'extra; zo onwijs goed voor het kind in zijn geheel.
Ik vind het een goede keuze van je, helaas blijven er ouders die hameren op doorgaan naar groep 3 als ze een kind uit december hebben. Echt je doet een kind er vaak echt geen plezier mee, al lijkt dat op het eerste gezich wel.
Printje- Lady Post-a-lot
Twellie schreef:Pippa schreef:Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
Uhm, bedoel je met gekut mijn opmerking? En wat is dat voor een grof taalgebruik voor jouw doen ?
Ik bedoel dat iedereen hier in redelijke hamonie weer samen met elkaar zal posten over een week.
Haha, dan ken je me niet in het echt, want kut is in het echt een vervelend stopwoord van mij
Ik doelde meer op de opmerking van vriendjes zijn, die heel vaak genoemd is
Gast- Gast
Pippa schreef:Twellie schreef:Pippa schreef:Twellie schreef:Ik post alleen hier, ik heb wel even op het NoCafe gekeken.
Haha, dan ken je me niet in het echt, want kut is in het echt een vervelend stopwoord van mij
Ik doelde meer op de opmerking van vriendjes zijn, die heel vaak genoemd is
Ah oke, ik wist niet dat ik hier met een onoriginele opmerking kwam, ik heb niet alles gelezen .
Gast- Gast
Printje schreef:RYW schreef:Hij zit er al de hele vakantie over te kletsen, hij is er echt zooooo aan toe hij had eigenlijk vorig jaar al gemogen, maar vanwege de scheiding en het feit dat hij nog wel érg jong was (hij is van 24 december) hebben we het niet gedaan, omdat we wilden dat hij eerst emotioneel eraan toe moest zijn.
Even als juf zijnde vind ik het zeer slim om hem een jaar langer in groep 2 gelaten te hebben. 24 dec is echt net zo;n grensgeval. bij ons hanteren we eigenlijk nog steeds de 1 okt grens tenzij een kind het echt aankan maar meestal is dat jaartje 'extra; zo onwijs goed voor het kind in zijn geheel.
Ik vind het een goede keuze van je, helaas blijven er ouders die hameren op doorgaan naar groep 3 als ze een kind uit december hebben. Echt je doet een kind er vaak echt geen plezier mee, al lijkt dat op het eerste gezich wel.
Ik zie hoe hij nu in zijn vel zit, en hij is gewoon een heel gelukkig, vrolijk mannetje met veel vriendjes, veel zelfvertrouwen en hij kan niet wachten om de wereld te gaan ontdekken. Mijn ex wilde 'm wel in groep 3 hebben, vorig jaar, maar ik heb hem omgepraat. Vorig jaar was mijn zoon nog veel onzekerder, moest nog veel meer verwerken en ik wilde gewoon niet dat hij op zijn tenen zou moeten lopen, dat hij met zoveel oudere kindjes aan de slag moest terwijl hij nog veel te verwerken had. Het is namelijk ook nog eens een groep 3/4. Dus daarom heb ik inderdaad mijn keuze voor groep 2 doorgedouwd
RYW- Ratel
RYW schreef:Printje schreef:RYW schreef:Hij zit er al de hele vakantie over te kletsen, hij is er echt zooooo aan toe hij had eigenlijk vorig jaar al gemogen, maar vanwege de scheiding en het feit dat hij nog wel érg jong was (hij is van 24 december) hebben we het niet gedaan, omdat we wilden dat hij eerst emotioneel eraan toe moest zijn.
Ik zie hoe hij nu in zijn vel zit, en hij is gewoon een heel gelukkig, vrolijk mannetje met veel vriendjes, veel zelfvertrouwen en hij kan niet wachten om de wereld te gaan ontdekken. Mijn ex wilde 'm wel in groep 3 hebben, vorig jaar, maar ik heb hem omgepraat. Vorig jaar was mijn zoon nog veel onzekerder, moest nog veel meer verwerken en ik wilde gewoon niet dat hij op zijn tenen zou moeten lopen, dat hij met zoveel oudere kindjes aan de slag moest terwijl hij nog veel te verwerken had. Het is namelijk ook nog eens een groep 3/4. Dus daarom heb ik inderdaad mijn keuze voor groep 2 doorgedouwd
Goed gedaan!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Goede keuze RYW, een tijdje terug was er nog iemand hier die twijfelde wat beter was en ook tegen haar heb ik gezegd dat een jaar langer kleuteren vaak toch het beste is. Je moet idd niet alleen naar het cognitieve kijken maar naar het hele kind en vaak groeien ze erg veel zo'n 'extra; kleuterjaar, al vind ik het niet eens extra.
Kinderen die bij mij bijv in dec instromen zitten in 'groep 0' en het volgende schooljaar gaan ze pas naar 1. er zijn natuurlijk uitzonderingen maar het gebeurd niet vaak dat kinderen uit dec meteen naar 2 gaan (og naar 3)
Kinderen die bij mij bijv in dec instromen zitten in 'groep 0' en het volgende schooljaar gaan ze pas naar 1. er zijn natuurlijk uitzonderingen maar het gebeurd niet vaak dat kinderen uit dec meteen naar 2 gaan (og naar 3)
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Goede keuze RYW, een tijdje terug was er nog iemand hier die twijfelde wat beter was en ook tegen haar heb ik gezegd dat een jaar langer kleuteren vaak toch het beste is. Je moet idd niet alleen naar het cognitieve kijken maar naar het hele kind en vaak groeien ze erg veel zo'n 'extra; kleuterjaar, al vind ik het niet eens extra.
Ik ben dan geen juf, maar ik heb wel vaak het idee dat mensen dan te snel willen, dat het een soort prestige of trots is als het kindje dan naar groep 3 gaat, als ze het zo doorduwen. Bij mijn zoon is er wel serieus over gepraat, terwijl er ook novemberkinderen niet eens besproken zijn, omdat hij zo ontzettend hoog scoorde op de cito, maar ik vind zijn (geestelijk) welzijn belangrijker dan vroeg naar groep 3 gaan fijn dat het 'werkveld' het ook een goeie keuze vindt
RYW- Ratel
Ik blijf hier, ik heb gewoonweg geen tijd om 2 fora bij te gaan zitten houden. Ik heb ook nog een gezin en een sociaal leven.
Gast- Gast
Haha, gelijk heb je Storm!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Er was eens een engel, Lucifer. Hij wilde God niet meer dienen en besloot voor zichzelf te beginnen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Er was eens een engel, Lucifer. Hij wilde God niet meer dienen en besloot voor zichzelf te beginnen.
Heel stom, maar ik begrijp precies wat je bedoelt. Ook al is het misschien niet terecht.
Gast- Gast
Storm schreef:TGR schreef:Er was eens een engel, Lucifer. Hij wilde God niet meer dienen en besloot voor zichzelf te beginnen.
Heel stom, maar ik begrijp precies wat je bedoelt. Ook al is het misschien niet terecht.
nu mag je mij uitleg gaan geven Storm
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:TGR schreef:Er was eens een engel, Lucifer. Hij wilde God niet meer dienen en besloot voor zichzelf te beginnen.
nu mag je mij uitleg gaan geven Storm
Was een -misschien een beetje vergezochte- vergelijking van mij. Mozz en Bazinga (gevallen engelen) zijn het niet eens met de manier waarop dit forum (de Hemel) wordt gerund. Ze beginnen hun eigen forum (de Hel) om onder het regime van de admin (God) uit te komen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het wel een goede vergelijking TGR ( inderdaad vergezocht maar beter vergezocht dan slecht bedacht... euh... )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
» Welk nummer?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Huis kopen met twee leegstaande woningen aan beide kanten?
» hoe oud waren julie kindjes toen ze beide kanten konden
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: