Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

+19
M@niek
Tazz
Muppetje
Dani
Annemie
Flip Fluitketel
Rovine
MissD
Bruintje Beer
mauwmauw
Happydobby
Chelle
Lilou
Susan
LMCurious
Bet Weter
Ugly Betty
Spring
Liadan
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Muppetje do 4 aug 2011 - 3:57

Tazz schreef:@muppetje, als het over je neefje gaat zou ik het begrijpen. Dat is familie. Dat lijkt me ook niet leuk om het zo te horen.. Heb het van twee vriendinnen ook op hyves gelezen, tja ik kon het ze echt niet kwalijk nemen, ze bedoelen het niet persoonlijk. Op dat moment heb je wel andere dingen aan je hoofd.

Nee precies, maar daardoor snap ik het gevoel wel n beetje...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  PiP do 4 aug 2011 - 6:39

Ik zou ook wel wat teleurgesteld zijn, ik zou er alleen niet zo`n punt van maken.
Maar met collega`s een gezamelijk een cadeau(tje) halen/geld inzamelen en dan bellen om te vragen of jullie(of 1-2 personen) op kraamvisite mogen komen.

Bij ons in het bedrijf doen we het zo:
Ik heb mijn collega`s tegelijk gesmst met vrienden.
Dit waren niet alle collega`s, maar mijn degene waar ik contact mee heb (waaronder mijn bazin).
Mijn bazin stuurd altijd een mail het bedrijf rond, bij mij had ze letterlijk de sms overgetypt + adres.
Van een paar heb ik persoonlijk een kaartje ontvangen.
Met kraamvisite gaat altijd de bazin langs en later 1 of 2 van het personeel om het verzamelde cadeau langs te brengen.

Geboortekaartje heb ik ook maar naar een paar collega`s persoonlijk gedaan, verder naar elk filiaal 1.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  SoGood do 4 aug 2011 - 6:53

Joh, jouw bazin heeft op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd dan haar werk en indirect dan ook aan haar collega's. Ik zou er niet een te big deal van maken, ze pakt het aan zoals ze zelf wil, prima toch?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:50

Tazz schreef:
Bet Weter schreef:
Theedoosje schreef:
Bet Weter schreef:Ik vind het eigenlijk nogal onbeschoft hoe je je alles aantrekt. Je baas heeft net een kindje gekregen, mag ze alsjeblieft even met andere dingen bezig zijn dan met jou? laughcry

ja maar haar collega's kunnen Razz toch wel een smsje sturen? ALs je echt zo'n klein bedrijf bent zou ik dat wel erg waarderen en een kleine moeite vinden.
Ik zou daar niet aan denken. Ik zou gewoon zoiets hebben: oh, die hoort het ook wel, of heeft het al wel gehoord. No f#cking big deal, djiez. waar je je al niet druk over kan maken.

kom op zeg je hebt zelf een kind gekregen, hoe zou jij het vinden als iemand zo ging lopen zeuren om een keuze die je vlak na je bevalling gemaakt hebt.

Dus als jij nou serieus moeilijk gaat lopen doen dat je niet persoonlijk een kaartje hebt gehad en daardoor niet op kraamvisite gaat, vind ik dat behoorlijk kansloos. Het is je baas!

Tjezus doe even rustig zeg ! Ik zeur niet tegen haar of over haar ik plaats hier een topic om te vragen wat ik moet doen. En ja ik heb zelf een kind maar wat heeft dat er nou mee te maken? Ook al had ik er geen dan zou ik er zo over denken. En als je dit topic iets beter had gelezen dan was je erachter gekomen dat ze wel iets meer is dan mijn baas. Enne kansloos(?!) doe ff normaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:39

Bet Weter schreef:Ik snap het probleem niet. Het is je baas, het is een werkrelatie. Ik vind het heel normaal dat je één kaart stuurt naar het werk, is toch gewoon goed?
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Teddyaapje do 4 aug 2011 - 23:16

Biancy schreef:Ik snap je punt wel. Maar dit is de manier waarop je collega/baas het wil doen...
Zij stuurt niet iedereen een kaart, maar eentje naar het werk voor jullie allemaal.
Heeft ze de rest van je collega's ook geen sms oid gestuurd?
Ik zou er niet te veel mee zitten en gewoon wat leuks voor de baby kopen met je team. En dan lekker op kraamvisite.

+1
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 2:04

Sogood schreef:Joh, jouw bazin heeft op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd dan haar werk en indirect dan ook aan haar collega's. Ik zou er niet een te big deal van maken, ze pakt het aan zoals ze zelf wil, prima toch?
Hier ben ik het inderdaad mee eens.

Razz, ik zou gewoon op kraamvisite gaan en een cadeautje kopen. Ik snap wel dat je het een beetje lullig vindt dat ze jou niks laat weten, maar ach, dat is ieder voor zich toch? Misschien heeft ze wel een nare bevalling gehad en is het niet eens in haar opgekomen om jou iets persoonlijk te laten weten.

Dus ik zou gewoon gaan en een cadeautje kopen en er verder geen probleem meer van maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 8:57

Ik heb zelf ook geen kaartjes gestuurd naar collega's, is zelfs niet eens in me opgekomen, ondanks dat we goed contact hebben. Ik ben ook niet zo'n attent persoon, misschien is je bazin ook gewoon zo en bedoelt ze er verder helemaal niets verkeerds mee. Het lijkt me niet nodig dit persoonlijk op te vatten.

Ik heb trouwens echt heeeeeel veel bezoek gehad van mensen die we geen kaartje gestuurd hadden, veel collega's, verre familieleden, kennissen etcetera.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Susan vr 5 aug 2011 - 9:00

Bij het versturen van de kaartjes van Yrsa is iets fout gegaan waardoor een heel deel van onze kennissen/familiekring geen kaartje heeft gekregen. Ik ben blij dat die niet allemaal beledigd waren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 19:41

Liadan schreef:
Bet Weter schreef:
Theedoosje schreef:
Bet Weter schreef:Ik vind het eigenlijk nogal onbeschoft hoe je je alles aantrekt. Je baas heeft net een kindje gekregen, mag ze alsjeblieft even met andere dingen bezig zijn dan met jou? laughcry

ja maar haar collega's kunnen Razz toch wel een smsje sturen? ALs je echt zo'n klein bedrijf bent zou ik dat wel erg waarderen en een kleine moeite vinden.
Ik zou daar niet aan denken. Ik zou gewoon zoiets hebben: oh, die hoort het ook wel, of heeft het al wel gehoord. No f#cking big deal, djiez. waar je je al niet druk over kan maken.

Nou Bet Weter, ik vind dat jij nu niet echt normaal reageert....

Ik zou daar dus wel aan denken Bet weter. Zeker als je een klein bedrijfje bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 19:43

Susan schreef:Ze verwoordt het misschien niet zo vriendelijk, maar ik ben het er wel een beetje mee eens. Die vrouw was op het moment dat Razz het op Hyves las net drie dagen geleden bevallen, mag ze dan even alleen met haar gezinnetje bezig zijn zonder rekening te houden met de gevoelens van werknemers/kennissen/vrienden? Ik vind het ook niet zo gepast om zo met je eigen principes bezig te zijn. Het draait nu even om haar en haar baby'tje.

Maar dan kunnen de collega's van Razz toch nog wel een smsje sturen of zo? Dat hoeft dan de bazin niet te doen dat snap ik ook wel. Maar als je echt maar met 7 bent in een bedrijf is een smsje een kleine moeite naar mijn idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  SarahKey vr 5 aug 2011 - 19:45

Teddyaapje schreef:
Biancy schreef:Ik snap je punt wel. Maar dit is de manier waarop je collega/baas het wil doen...
Zij stuurt niet iedereen een kaart, maar eentje naar het werk voor jullie allemaal.
Heeft ze de rest van je collega's ook geen sms oid gestuurd?
Ik zou er niet te veel mee zitten en gewoon wat leuks voor de baby kopen met je team. En dan lekker op kraamvisite.

+1

Ook mee eens. Ik zou ook samen met je collega's gaan en verder er geen big deal meer van maken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Susan vr 5 aug 2011 - 20:36

Theedoosje schreef:
Susan schreef:Ze verwoordt het misschien niet zo vriendelijk, maar ik ben het er wel een beetje mee eens. Die vrouw was op het moment dat Razz het op Hyves las net drie dagen geleden bevallen, mag ze dan even alleen met haar gezinnetje bezig zijn zonder rekening te houden met de gevoelens van werknemers/kennissen/vrienden? Ik vind het ook niet zo gepast om zo met je eigen principes bezig te zijn. Het draait nu even om haar en haar baby'tje.

Maar dan kunnen de collega's van Razz toch nog wel een smsje sturen of zo? Dat hoeft dan de bazin niet te doen dat snap ik ook wel. Maar als je echt maar met 7 bent in een bedrijf is een smsje een kleine moeite naar mijn idee.

Ja, maar daar kan haar baas toch niks aan doen, dus dan blijft het toch raar om daarom niet op kraamvisite te gaan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 20:53

Nee maar ik doelde ook op de collega's met mijn eerdere stukje waar jij geloof ik op reageerde Wink
Maar ik zou ook gewoon gaan idd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan - Pagina 3 Empty Re: Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum