Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

+19
chemgirl
ExpressoB
marjoleinnn
rianne287
Flower_L
Darius
Droopy28
Dennenappel
Pompoen
Minx
candy
Silver
Roodtomaatje
Kabouter
bolus26
minoessepoes
PapillonRose
SnowWhite
Stoplicht
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 6:21

marjoleinnn schreef:Watermeloen, hoe is het gegaan vandaag met de uitslag?

Wat lief dat je er aan denkt!

Er is niks uitgekomen.
Ze hebben op een aantal bacterieën getest, maar ja. Er zijn er 1001 b.w.v. dus het wil niet zeggen dat ik er geen heb.
Ze testen alleen op de gevaarlijkste en die heb ik in elk geval niet. Het is niet erger geworden dus ze vermoeden niet dat het de Crohn is. Maar daarom mag ik dus nog steeds geen remicade infuus. Remicade zet het afweersysteem stil. Dus op het moment dat mijn afweersysteem niet meer werkt hebben eventuele bacterieën en virussen vrij spel en dat riskeren ze liever niet.

Volgende week weer contact en kijken hoe het dan gaat. Dan kijken ze verder of ik weer een infuus mag.
Eigenlijk dus nog geen steek verder en het is nu alleen maar hopen dat de Crohn niet toch gaat opspelen.

Hoe is het met jou?

@ Suzie: Ja, het stinken herken ik heel erg.
Ik ben al over de fase van schaamte heen. Kijk, op het werk laat ik me niet gaan hoor maar thuis wel.
Ik ga geen buikpijn hebben omdat mijn man het vind stinken. Zijn scheten ruiken ook niet bepaald naar rooosjes hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  marjoleinnn do 28 jun 2012 - 0:03

Hmm dus eigenlijk ben je nog niet veel wijzer geworden van de uitslag.
Wel fijn dat het waarschijnlijk niet de Crohn is. Die remicade zou ik dan inderdaad ook maar niet doen als dat het hele afweersysteem stil legt.
Hopen dat je dat snel weer kunt krijgen voor je weer last gaat krijgen van de Crohn.

Met mij gaat het nog steeds wel goed eigenlijk, ik moet woensdag weer naar de verpleegkundige die over Crohn gaat voor controle.
Daarna zit er gelukkig steeds een langere tijd tussen voor ik weer naar het ziekenhuis moet (4 maanden).
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 20:51

Ik heb even een vraagje? Voor de meiden met PDS hebben jullie ook maagklachten erbij en last van droge jeukende ogen en pijnlijke knieen en polsen?

Ik heb al eens vaker gepost over PDS maar ook over CU.(2,5 jaar geleden in het ziekenhuis gelegen met een dikke darm ontsteking) Maar nu weet ik niet meer wat ik ermee aanmoet. Ik heb al 2,5 weken last van mijn buik. Kan amper naar de toilet, heb wel wat bloed maar dat is meer van het persen. Maar ik heb ook ontzettende last van mijn maag. De pijn is echt een vervelende pijn, geen krampen maar alof er iets in mijn buik zit wat niet klopt. Een zeurende pijn. Ik voel de pijn van mijn maag tot mijn darmen. Mijn buik is opgezet en pijnlijk. Ik weet dat deze klachten bij PDS horen. Maar ik heb een naar gevoel hierover. Heb laatst ook aambeien gehad maar toen had ik een normale ontlasting daarvoor weer diarree. Sorry voor het vieze verhaal. Maar heb echt een tijd nergens last van gehad op de pijnlijke krampen na, maar nu is het weer hopelijk. Ik heb zo veel last dat ik nu de tranen in mijn ogen heb staan. Ik ben al vaker hierboor bij de arts geweest en serieus ik weet niet meer waar ik aan moet denken.

Als dit echt PDS is dan eis ik nieuwe darmen. PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Silver za 27 okt 2012 - 1:01

Wat een rust hier, Betekent dat het met jullie allen veel beter gaat?

Nou hier ging het ook allemaal van een leien dakje, nergens last van. Tot nu! Cry Kan bijna niet zitten.. Alle krampen en alles begint weer op te spelen. Zo irritant.Neutral
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Krullebol za 27 okt 2012 - 3:32

Wat handig dat er zo'n topic bestaat, ik heb ook PDS en vind het leuk om mee te schrijven en tips uit te wisselen.
Zilver, wat vervelend dat je nu zoveel last heb, kheb eigenlijk geen tip..
Dropdraakje, ik heb ook last van droge/jeukende ogen en smeer ook echt vaseline. Nooit last van gehad maar kan dat iets zijn dat het erbij hoort?

Gebruiken jullie medicatie of let je op je voeding? Ik kan (o.a.) niet tegen de familie ui, heel vervelend omdat het in zoveel dingen zit. Nu wel goede reden om alles vers te kopen Wink
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Silver za 27 okt 2012 - 6:47

Ik heb medicijnen gehad zoals movicolon en in het begin kreeg ik ook lactulose.
Maar nu kan ik het "redelijk" sturen door gewoon voldoende water te drinken en veel te bewegen, en geen medicijnen nodig. Zo'n dag als vandaag denk ik wel, had ik nu maar medicijnen..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:36

Ik heb ook PDS. Tijdens de zwangerschap nergens last van gehad en nu begint het jammer genoeg weer terug te keren..PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) - Pagina 4 Empty Re: PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom )

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum