Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze hond aangevallen door een andere hond.

+12
Caramba
Minx
boekenwurm83
Caro
Jeanette
Kaboutertje
JD
Kqip
luisa
Sorella
Lejow
Joontjuh
16 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Onze hond aangevallen door een andere hond. - Pagina 2 Empty Re: Onze hond aangevallen door een andere hond.

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:02

Lejow schreef:Ik zeg LUL EEN END WEG! Zal mij een Hotdog wezen!

Hmmm lekker! Die vande HEMA.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze hond aangevallen door een andere hond. - Pagina 2 Empty Re: Onze hond aangevallen door een andere hond.

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:02

Ze zegt toch dat het een asielhond is en dat ze niet weet hoe die reageert, dat die daarom niet los kan? Dat vind ik persoonlijk alleen maar verstandig.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:03

Lejow schreef:
Bazyle schreef:Lucky is gewoon een zeurpietje én gooit alles op het forum Wink Gezellig toch? Beetje leven in de brouwerij (vind ook dat ze vaak wel een punt heeft, en nee, dit is geen wit voetje halen/kontenlikkerij/weetikveel)

Bah! nerd

Hihi wist niet wat ik er anders van kon maken Very Happy

Gast
Gast

Lize schreef:
Reva schreef:
Lize schreef:
Bazyle schreef:Waarom laat je hem dan niet los Lucky... Volgende keer bijt ie wel terug, kan die daarna geen kant meer op en wordt ie wel doodgebeten ofzoiets. Liever mijn hond gaan zoeken dan stukjes van mijn hond bij mekaar zoeken. Voor de rest heb je helemaal gelijk hoor, als ik zie dat een andere hond aangelijnd zit doe ik de onze ook vast, je weet nooit wat er gebeurt. En volgende keer de andere kant oplopen he! Slimpie

Dat dus.

Idd. Je geeft hem weinig kans op deze manier. Hij kan niet eens vluchten..\

Mijn hond doet ook weleens 'gemeen' tegen andere honden, net zoals andere honden tegen hem weleens doen. Zo staan ze nog lief te snuffelen/kwispelen en opeens gaan ze knokken. Soms schrik ik wel, maar het is vaak ook zo weer over. Gelukkig kan ik meestal gewoon de andere eigenaren aankijken van 'ZO HEE, dat ging lekker!' en halen we onze schouders op en lopen allebei weer verder. En mijn hond loopt ook vaak los, maar ik lijn hem ook aan als ik in de verte puppy's zie of spanielachtige honden (die vind ie stom :P).

Maar dat is echt nog geen vechten hoor. Dat is gewoon ff duidelijk maken wie de baas is.

Nee weet ik, maar het klinkt wel boos zeg maar. Ik denk dat dit van CBL ook geen vechten was. Mijn hond vecht zelden, alleen met zijn aartsvijanden als hij of zij de kans krijgen. Dan loopt hij of de ander ook bijtwonden op. Sukkeltjes Laughing

Gast
Gast

Bazyle schreef:Ze zegt toch dat het een asielhond is en dat ze niet weet hoe die reageert, dat die daarom niet los kan? Dat vind ik persoonlijk alleen maar verstandig.

Dan moet je kijken hoe hij reageert. Kun je toch oefenen?
Is toch doodsaai voor een hond, als ze nooit eens lekker rond mogen ravotten enz.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:04

Bazyle schreef:Ze zegt toch dat het een asielhond is en dat ze niet weet hoe die reageert, dat die daarom niet los kan? Dat vind ik persoonlijk alleen maar verstandig.

Dat zou betekenen dat geen enkele asielhond meer los kan lopen, dat vind ik wel een beetje sneu. Elke hond is in mijn optiek te trainen, mits je er maar vroeg genoeg mee begint. Ze heeft haar hondje al járen dus die training hadden ze al makkelijk kunnen doorlopen. Ik heb soms het idee dat het arme hondenbeestje iets teveel met zijden handschoentjes wordt aangepakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:05

Reva schreef:
Lize schreef:
Reva schreef:
Lize schreef:
Bazyle schreef:Waarom laat je hem dan niet los Lucky... Volgende keer bijt ie wel terug, kan die daarna geen kant meer op en wordt ie wel doodgebeten ofzoiets. Liever mijn hond gaan zoeken dan stukjes van mijn hond bij mekaar zoeken. Voor de rest heb je helemaal gelijk hoor, als ik zie dat een andere hond aangelijnd zit doe ik de onze ook vast, je weet nooit wat er gebeurt. En volgende keer de andere kant oplopen he! Slimpie

Dat dus.

Idd. Je geeft hem weinig kans op deze manier. Hij kan niet eens vluchten..\

Mijn hond doet ook weleens 'gemeen' tegen andere honden, net zoals andere honden tegen hem weleens doen. Zo staan ze nog lief te snuffelen/kwispelen en opeens gaan ze knokken. Soms schrik ik wel, maar het is vaak ook zo weer over. Gelukkig kan ik meestal gewoon de andere eigenaren aankijken van 'ZO HEE, dat ging lekker!' en halen we onze schouders op en lopen allebei weer verder. En mijn hond loopt ook vaak los, maar ik lijn hem ook aan als ik in de verte puppy's zie of spanielachtige honden (die vind ie stom :P).

Maar dat is echt nog geen vechten hoor. Dat is gewoon ff duidelijk maken wie de baas is.

Nee weet ik, maar het klinkt wel boos zeg maar. Ik denk dat dit van CBL ook geen vechten was. Mijn hond vecht zelden, alleen met zijn aartsvijanden als hij of zij de kans krijgen. Dan loopt hij of de ander ook bijtwonden op. Sukkeltjes Laughing

Precies. Mijn hond heeft ook wel eens wondjes gehad van spelen.. Dat houd je toch.
Bij echt vechten gaat het er echt harder aan toe en komt degene die het onderspit delft er vaak niet zonder serieuze kleerscheuren vanaf.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:06

Oh... en nu lees ik de titel van het topic wat hier net boven stond ook nog even helemaal verkeerd... Voor een hondje in 2011 Embarassed Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:07

Maple schreef:

Dat zou betekenen dat geen enkele asielhond meer los kan lopen, dat vind ik wel een beetje sneu. Elke hond is in mijn optiek te trainen, mits je er maar vroeg genoeg mee begint. Ze heeft haar hondje al járen dus die training hadden ze al makkelijk kunnen doorlopen. Ik heb soms het idee dat het arme hondenbeestje iets teveel met zijden handschoentjes wordt aangepakt.

Niet iedere asielhond is hetzelfde he en van sommigen is het verleden wel bekend dus.
Hij mag wel los in de tuin, we hebben een grote tuin dus da's fijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:07

Maple schreef:

Een hond dient als hond behandeld te worden, en dat is inderdaad een beetje 'honds'.
Daar voelen ze zich het fijnst bij en dan gedragen ze zich ook het best.
Dat heeft overigens niks te maken met hard voor je hond zijn en hem bv slaan of met neus door poep/plas halen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:10

Nou wees blij dat die mensen tenminste hun hond uit laten. Ik heb bovenburen die dat in mijn TUIN doen.

Ik verdenk een van die honden dat hij tegen mijn voordeur heeft gepist, als ik hem op hete daad betrap dan geef ik hem toch een rotschop...

Ik vind honden heel leuk, maar dit gaat me te ver. Evil or Very Mad Kan me hier heel kwaad om maken, heb al eerder aangegeven dat ik dit niet normaal vind!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:12

Zero schreef:
Nou wees blij dat die mensen tenminste hun hond uit laten. Ik heb bovenburen die dat in mijn TUIN doen.

Ik verdenk een van die honden dat hij tegen mijn voordeur heeft gepist, als ik hem op hete daad betrap dan geef ik hem toch een rotschop...

Ik vind honden heel leuk, maar dit gaat me te ver. Evil or Very Mad Kan me hier heel kwaad om maken, heb al eerder aangegeven dat ik dit niet normaal vind!

Ja, zou ik ook doen. Want die hond kent echt de waarde van voordeuren vanuit zijn instinct Rolling Eyes

Kan beter de eigenaar een rotschop geven.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 1 aug 2011 - 8:13

Reva schreef:
Zero schreef:

Ja, zou ik ook doen. Want die hond kent echt de waarde van voordeuren vanuit zijn instinct Rolling Eyes

+1 ( Laughing )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:13

Reva schreef:
Zero schreef:

Dat snap ik zelf ook wel maar ik denk niet dat ik me in kan houden als ik mijn deur open doe en zo'n rat staat naar binnen te zeiken.

Gast
Gast

Bericht  Sorella ma 1 aug 2011 - 8:14

[quote="LizeEen hond dient als hond behandeld te worden, en dat is inderdaad een beetje 'honds'.
Daar voelen ze zich het fijnst bij en dan gedragen ze zich ook het best.
Dat heeft overigens niks te maken met hard voor je hond zijn en hem bv slaan of met neus door poep/plas halen.[/quote]

cheers Zó mee eens!!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:15

Ik heb elk weekend mannen door mijn tuinhek zeiken, heb liever een hond.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:17

Reva schreef:Ik heb elk weekend mannen door mijn tuinhek zeiken, heb liever een hond.

Gadverdamme!
Waar ik woon is het niet normaal, geen mannen en ook geen honden. Toen ik een hond had keek ik wel goed uit waar hij piste/poepte, maar mijn buren laten hem expres uit in mijn tuin, zelfs na mijn briefje een paar maanden terug.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 8:33

Ik ben blij dat het hier geen Amerika is waar je iedereen om de meest achterlijke dingen aan kan klagen.

Gast
Gast

Bericht  Joontjuh ma 1 aug 2011 - 8:36

Dan had Lucky al veel mensen aangeklaagd denk ik, omtrent hondengedrag...
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Sorella ma 1 aug 2011 - 8:37

Dijn82 schreef:Ik ben blij dat het hier geen Amerika is waar je iedereen om de meest achterlijke dingen aan kan klagen.

En toch, als ik af en toe krap zit zou ik best wel iemand willen aanklagen voor het een of het ander laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:11

Ja,dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in 'Hondenland', het blijven dieren. Wie weet valt jou hond de volgende keer een andere hond aan. Hoe vervelend het ook is, je kunt er niets tegen doen. Heeft je hond verwondingen ?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:13

Lize schreef:

Dan moet je kijken hoe hij reageert. Kun je toch oefenen?
Is toch doodsaai voor een hond, als ze nooit eens lekker rond mogen ravotten enz.

Niet elke hond kan los, makkelijk zat. Niet elke hond is zo te trainen, je hebt er echt eigenwijze joekels tussen zitten. Ga jij uren en uren en uren in een hond steken die toch nog eigenwijs blijft en wegloopt (of zijn jachtinstinct achterna gaat) je vergeeft jezelf nooit als hij onder een auto loopt, omdat jij hem los wil laten lopen. Ben het met je eens dat alle honden te trainen zijn, maar niet elke hond kan veilig los.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:20

Ik zou die andere hond + eigenaar schoppen. Moeten ze dat beest maar vast doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:23

Mama_van2 schreef:Ja,dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in 'Hondenland', het blijven dieren. Wie weet valt jou hond de volgende keer een andere hond aan. Hoe vervelend het ook is, je kunt er niets tegen doen. Heeft je hond verwondingen ?
. Je kunt hem vast doen waar dat moet, valt hij ook niet aan. En bij mijn weten kun je melding maken in dit geval.

Gast
Gast

Bericht  luisa ma 1 aug 2011 - 9:40

Ik vind de reacties allemaal nogal luchtig, zo van kan gebeuren. Euh ja, kan gebeuren maar hoort natuurlijk absoluut niet te gebeuren! Het geluk is dat de hond van CBL niks heeft, maar haar hond had maar zo een wond kunnen hebben.

En CBL mocht jouw hond iets hebben en je kosten moet maken (dierenarts ofzo) dan dient de eigenaar van die andere hond wel degelijk dit allemaal te vergoeden, niet alleen in Amerika dus. Die eigenaar is duidelijk fout door hond niet aan de lijn te houden.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: