Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

+5
Guus
Jordana
Antibes
TukTuk
VeryCherry
9 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:28

Onze hond heeft moeite om op de bank en het bed te springen dus we zoeken een trapje oid wat we er dan voor zetten.
Wie weet waar je die kunt kopen?
Alle tips zijn welkom.

Bvd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 20:30

Waarom zou je je hond op je bed of de bank willen hebben??
Maar kan je niet gewoon zo'n krukje kopen wat ook voor kinderen gebruikt wordt zodat ze bij de wastafel kunnen komen?
Wibra/Action/e.d heeft die dingen wel smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:35

Het gaat er nu niet om of hij wel of niet op de bank en het bed mag.
Dat mogen zoveel honden en van ons mag hij dat. Snap niet zo goed waar je je mee bemoeid.
Zo ding die jij noemt hebben we al, maar dan moet hij daar ook weer opklimmen dus is dat niet handig. Als dat dan al zou lukken, dan moet hij vanaf daar nog een stukje omhoog naar de bank of het bed en dus is dat alleen maar omhandig.
Hij moet er niet teveel moeite voor doen, want dat is juist wat nu niet zo goed gaat.
Een trapje is geleidelijkk zeg maar, want het loopt op en af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 20:36

VeryCherry schreef:Waarom zou je je hond op je bed of de bank willen hebben??
Maar kan je niet gewoon zo'n krukje kopen wat ook voor kinderen gebruikt wordt zodat ze bij de wastafel kunnen komen?
Wibra/Action/e.d heeft die dingen wel smile
+1

Verder idd gewoon van die huishoud opstapjes, bij de action zijn die 2 of 3 euro geloof ik.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 20:37

Nou ja zeg, doe is gewoon. Ik mag me dat toch wel afvragen en ik heb antwoord gegeven op je vraag :S
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 20:37

Caribbeanlover schreef:Het gaat er nu niet om of hij wel of niet op de bank en het bed mag.
Dat mogen zoveel honden en van ons mag hij dat. Snap niet zo goed waar je je mee bemoeid.
Zo ding die jij noemt hebben we al, maar dan moet hij daar ook weer opklimmen dus is dat niet handig. Als dat dan al zou lukken, dan moet hij vanaf daar nog een stukje omhoog naar de bank of het bed en dus is dat alleen maar omhandig.
Hij moet er niet teveel moeite voor doen, want dat is juist wat nu niet zo goed gaat.
Een trapje is geleidelijkk zeg maar, want het loopt op en af.

Traplopen is slecht voor honden, dus waarom zou een trapje wel kunnen, en zo'n krukje niet? Die tredes moet hij toch ook op "lopen" dan en zo hoog is een bank niet..

Of je zou iets van een plank neer moeten leggen.

http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/loopplank

Hier vind je onderandere een trapje en van die planken.


Laatst aangepast door AngelNyn op wo 27 apr 2011 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:37

Een hond op de bank snap ik nog wel, in bed vind ik ronduit goor.

Maar goed, misschien kun je eens bij de dierenwinkel vragen of ze zo'n opstapje hebben? Heb er zelf nog nooit van gehoord, maar ik kan me zomaar voorstellen dat die dingen wel bestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Antibes wo 27 apr 2011 - 20:39

Caribbeanlover schreef:Onze hond heeft moeite om op de bank en het bed te springen dus we zoeken een trapje oid wat we er dan voor zetten.
Wie weet waar je die kunt kopen?
Alle tips zijn welkom.

Bvd

Waarom heeft hij er moeite mee? Als hij ouder is of last van zijn rug heeft, zou ik het sowieso niet doen. Ik denk dat het niet zo goed is voor hem dan, ook niet mét een trapje.

Verder zou ik het niet weten, denk dat de meeste honden ook niet dol zijn op een gammel trapje en ik denk niet dat er een 'hondenbanktrapje' bestaat. Je zult moeten improviseren, maar ik heb geen idee! nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 20:40

Antibes schreef:
Caribbeanlover schreef:Onze hond heeft moeite om op de bank en het bed te springen dus we zoeken een trapje oid wat we er dan voor zetten.
Wie weet waar je die kunt kopen?
Alle tips zijn welkom.

Bvd

Waarom heeft hij er moeite mee? Als hij ouder is of last van zijn rug heeft, zou ik het sowieso niet doen. Ik denk dat het niet zo goed is voor hem dan, ook niet mét een trapje.

Verder zou ik het niet weten, denk dat de meeste honden ook niet dol zijn op een gammel trapje en ik denk niet dat er een 'hondenbanktrapje' bestaat. Je zult moeten improviseren, maar ik heb geen idee! :nerd:

Dat dacht ik ook, tot ik op zooplus keek!
Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! 113739_karlie_hundetreppe_easystep_1
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:43


http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/loopplank/127653

Gevonden. Het bestaat dus wel!

Dat onze hond op bed slaapt moeten wel zelf weten en zoals ik al zei daar gaat het niet om. Zoveel mensen doen dat. Met katten ook btw en dat is pas vies omdat die de hele dag buiten zijn.

VC, jij begint mij aan te vallen dan reageer ik daarop. Het doet er nl niet toe wat onze hond wel en niet mag. Daar heb jij niks mee te maken.

Wat betreft dat traplopen. Hij is nu zo gewend om bij ons te slapen dat hij niet meer anders kent. Dus zal hij de trap opmoeten.
Wel loop ik dan achter hem aan en kan hij rustig de tijd nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Antibes wo 27 apr 2011 - 20:44

AngelNyn schreef:
Antibes schreef:
Caribbeanlover schreef:Onze hond heeft moeite om op de bank en het bed te springen dus we zoeken een trapje oid wat we er dan voor zetten.
Wie weet waar je die kunt kopen?
Alle tips zijn welkom.

Bvd

Waarom heeft hij er moeite mee? Als hij ouder is of last van zijn rug heeft, zou ik het sowieso niet doen. Ik denk dat het niet zo goed is voor hem dan, ook niet mét een trapje.

Verder zou ik het niet weten, denk dat de meeste honden ook niet dol zijn op een gammel trapje en ik denk niet dat er een 'hondenbanktrapje' bestaat. Je zult moeten improviseren, maar ik heb geen idee! :nerd:

Dat dacht ik ook, tot ik op zooplus keek!
Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! 113739_karlie_hundetreppe_easystep_1

Geniaal!!! lol!

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 20:45

Caribbeanlover schreef:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/loopplank/127653

Gevonden. Het bestaat dus wel!

Dat onze hond op bed slaapt moeten wel zelf weten en zoals ik al zei daar gaat het niet om. Zoveel mensen doen dat. Met katten ook btw en dat is pas vies omdat die de hele dag buiten zijn.

VC, jij begint mij aan te vallen dan reageer ik daarop. Het doet er nl niet toe wat onze hond wel en niet mag. Daar heb jij niks mee te maken.

Wat betreft dat traplopen. Hij is nu zo gewend om bij ons te slapen dat hij niet meer anders kent. Dus zal hij de trap opmoeten.
Wel loop ik dan achter hem aan en kan hij rustig de tijd nemen.

Jij hebt helemaal niks gevonden, ik gaf je die link 4 posts geleden al. Rolling Eyes
Ohja, graag gedaan trouwens! Evil or Very Mad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 20:47

Ik val je niet aan, ik vraag het me alleen af. Intussen heb ik dat ook al 80 keer gezegd, maar goed...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:48

Caribbeanlover schreef:


VC, jij begint mij aan te vallen dan reageer ik daarop. Het doet er nl niet toe wat onze hond wel en niet mag. Daar heb jij niks mee te maken.


Kijk, zo kennen we je weer lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:48

AngelNyn schreef:Jij hebt helemaal niks gevonden, ik gaf je die link 4 posts geleden al. Rolling Eyes
Ohja, graag gedaan trouwens! Evil or Very Mad
Misschien heeft CBL niet gezien dat je de link eerder al geplaatst had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 20:48

Birgit schreef:
Caribbeanlover schreef:


VC, jij begint mij aan te vallen dan reageer ik daarop. Het doet er nl niet toe wat onze hond wel en niet mag. Daar heb jij niks mee te maken.


Kijk, zo kennen we je weer lol!

Whahahahaha Very Happy

Vind de rest mij ook zo aanvallend dan? Misschien heb ik het gewoon mis hoor.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 20:49

Storm schreef:
AngelNyn schreef:Jij hebt helemaal niks gevonden, ik gaf je die link 4 posts geleden al. Rolling Eyes
Ohja, graag gedaan trouwens! Evil or Very Mad
Misschien heeft CBL niet gezien dat je de link eerder al geplaatst had.

Ik heb hem zelfs 2x geplaatst, , tenminste 1x de link en 1x de foto, dus lijkt me stug Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:50

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Smiley_frustrated

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:51

Misschien een heel kleine trampoline?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 20:51

Of een takelwagentje Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Jordana wo 27 apr 2011 - 20:57

Of een lagere bank / bed kopen speciaal voor je hond dat hij makkelijker in en uit kan Wink

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:00

Jordana schreef:Of een lagere bank / bed kopen speciaal voor je hond dat hij makkelijker in en uit kan Wink


Of een hogere hond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 21:03

Of je bind Go-Go-Gadget-springveren om zijn pootjes, dan hupst hij zo op de bank/bed Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:06

Caribbeanlover schreef:
Met katten ook btw en dat is pas vies omdat die de hele dag buiten zijn.

Mijn kat komt nooit buiten, dus ik denk dat jouw hond viezer is :P

Maar ze mag bij mij ook op bed slapen hoor, vind ik wel gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:08

Je hond komt toch uit het asiel of niet? *niet dat dat iets uitmaakt maar vraag het me gewoon af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag! Empty Re: Opstapje of trapje voor onze hond. Tips graag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum