Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 17 van 34 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 17 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 21:12

Ik denk het, ik heb er eigenlijk de laatste tijd amper wat aan gedaan. Niet echt bewust dus zeg maar. Dat niet meer snoepen is wel vrij geleidelijk gegaan, maar gaat nu wel echt heel goed en nu doe ik 't wel bewust.

Maar ik zou best wel gezonder mogen eten, ik eet niet perse mager ofzo. Dat zou ik nog wel willen veranderen. |Volgens mij eet jij wel redelijk gezond he?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 17 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:15

Ja, volgens mij wel. Ik wil er graag met je over praten binnenkort, maar ik ga nu naar de stad met schoonzusje Wink

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 29 aug 2011 - 21:22

Haha is goed hoor schat, tot gauw en veel plezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 30 aug 2011 - 1:28

Ha ik heb Pippa in de stad gezien! Echt leuk! Maar serieus, ik vond je gezicht helemaal niet zo opgezwollen. En ik vond je ook veel minder lang dan ik had verwacht, haha. Echt leuk om je te zien!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 3:17

Pippa schreef:
Inge schreef:

Pippa, maar is dat volkoren of bruin brood. Volkoren is namelijk beter dan bruinbrood. Speltbrood is ook goed. Ik had zelf altijd waldkorn volkoren. heerlijk
Tja wat is haalbaar. De 1e week/weken zouden best eens snel kunnen gaan, maar daarna gaat het toch langzamer. 6 maanden?
Ik nam mijn toetje altijd in de avond. Rond een uurtje of 10.00uur. Magere yoghurt (eventueel met een scheutje suikervrije ranja) Ook nam ik in de avond nog wel eens stukjes komkommer of cherrytomaatjes of augurk / zilveruitjes. Heeel soms een stukje kaas en soms een zakje snack a jacks.
Geitenkaas was dacht ik wel weer een gezondere vet... of uhm hoe zat dat ook alweer? naja gevalletje van geen idee meer hoe dat verhaal in elkaar zat haha

Is volkoren brood, dat vind ik het lekkerst. Die waldkorn is ook erg lekker! I love you Ja, ik zal geitenyoghurt nemen, dus die is vrij vet, maar die smaakt sowieso lekker, dus daar hoeft verder niks in! En is het 'beter' om in de avond wél of niet nog wat te nemen, dus tussen het avondeten, en slapen.

Ow top, helemaal goed smile
Donker brood is sowieso het lekkerste smile
Ik heb er zelf voor gekozen in de avond wel wat te nemen. er wordt vaak gezegd dat je in de avond beter niks meer kan nemen omdat je spijsvertering dan bijna niet meer werkt.
Ik kan het zelf beter volhouden als ik nog wel wat neem in de avond, maar ben ook een avondeter. Overdag kan ik alles prima volhouden maar de avonden zijn voor mij killing. Soms maak ik ook wel eens een bord klaar met stukjes komkommer, paprikareepjes etc en dan een dipsausje van magere yoghurt met chilisaus of ketchup.
elke avond neem ik wel een schaaltje yoghurt en in het weekend vaak een zakje snack a jack of een schaal met groente met dip etc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 3:20

Mijn 2e dag koolhydraatbeperkt eten is vandaag ingegaan. Nog prima vol te houden.
Ontbeten met magere franse kwark en geluncht met 2 eieren met tomaatjes en kaas.
Tussendoor 4 pepertjes met roomkaas light (tja klinkt krom maar kaas etc mag als tussendoortje bij koolhydraatbeperkt dieet, probeer wel de magere varianten te kiezen)
Vanavond eet ik restje van gister (had voor 2 dagen gekookt) kip met groente en groene curry

Joy jij las dat Pippa naar de stad ging dus jij dacht "ik moet ook de stad in" :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 30 aug 2011 - 3:31

Inge schreef:
Joy jij las dat Pippa naar de stad ging dus jij dacht "ik moet ook de stad in" :p

Hahaha ja dat was het denk ik Wink Gewoon stiekem net zo lang achtervolgd tot ze me zag en toen doen alsof het spontaan was Wink

Koolhydraatbeperkt heb ik twee jaar geleden ook gedaan, dat ging echt best wel goed! Is best goed vol te houden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 3:37

Dat dacht ik al ja :-D

Vind het zelf ook prima vol te houden...
Ben wel gek op rijst en pasta maar mis het niet echt ofzo. Vorig jaar heb ik het 8 weken vol gehouden en begin dit jaar ook een paar weken en toen overgestapt op gezond eetpatroon.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 30 aug 2011 - 3:45

Mijn vriend kookt eigenlijk zelden tot nooit met pasta/rijst/aardappel. Dat scheelt wel! Ik vind het zelf wel echt super lekker, met name pasta, dus ik zou het niet volledig kunnen missen. Maar met name lunch en ontbijt valt ook echt goed anders te doen. Alhoewel ik niet heel goed tegen zuivel kan 's ochtends, dus meestal drink ik een glas sojamelk.

Wat super goed dat je trouwens al zo veel kwijt bent! Dat vind ik echt iets om trots op te zijn! Hoe veel wil je nog verder?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 3:49

Thanks, lief van je.
Door medicatie ben ik 38 kilo aangekomen, die wil ik er in ieder geval af hebben.
Maar goed ik ga eerst eens voor de 25 kilo en dan voor de 30 kilo.
Zou toch graag voor ik ga trouwen 30 kilo kwijt willen zijn, liefst nog meer natuurlijk.

Sojamelk vind ik ook best lekker inderdaad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 30 aug 2011 - 4:06

Dan ben je echt al heel erg goed op weg joh. Respect!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 4:10

Thanks. Ben er nog lang niet. maar de eerste 22 kilo is er af
Helaas afgelopen tijd slechte weken gehad waarin het niet lukte.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:26

Ik ben er ook nog. De laatste weken heb ik het erg druk gehad, waardoor ik iets minder heb gereageerd.

Ik ben de knop weer aan het omzetten. In het weekend heb ik met mijn vriend gepraat en ik ben het zo zat. Lichamelijk zit ik nog steeds niet lekker in mijn vel. Vorige week ben ik bij de internist geweest en morgen krijg ik een echo van m'n buik. Ik hoop dat er iets uit gaat komen (en eigenlijk ook weer niet). Ik heb wel gezond gegeten, maar weinig gesport, omdat m'n buik zo'n pijn doet. Ik ben al blij als ik een dag normaal kan werken. Gelukkig ben ik niet aangekomen. Morgenvroeg ga ik op de weegschaal en ga ik het weer netjes en goed bijhouden. Ik wil zo'n 15 kilo kwijt in totaal. Ik doe het, net als jullie, gewoon lekker rustig aan.

Succes allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:55

Joy_ schreef:Ha ik heb Pippa in de stad gezien! Echt leuk! Maar serieus, ik vond je gezicht helemaal niet zo opgezwollen. En ik vond je ook veel minder lang dan ik had verwacht, haha. Echt leuk om je te zien!

Haha, ik kom eigenlijk nooit bij de Zara laughcry Maar leuk dat ik je heb gezien I love you En thanks, moet je nagaan hoe mijn gezicht eruit kan zien als ik afgevallen ben... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:57

Ik heb vandaag gegeten;

Ontbijt / 2 beschuitjes met appelstroop met een groot glas water
Lunch / Multigraan bagel met geitenkaas, walnoten en honing met een glas verse jus d'orange
Avondeten / 2 broodjes met 100 gram hamburger, komkommer, sla en augurk met een beetje ketchup met een flesje water

Verder thee & water de hele dag.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 30 aug 2011 - 7:23

@ inge: ik zie dat je hebt besloten hoe je verder wil gaan met afvallen? Ik hoop dat het weer net zo goed voor je werkt als de vorige keer smile
Grappig mijn eetlijstje ziet er toch wel wat anders uit. Je hebt zelf in koolhydraad beperkt eten nog varianten haha.... Zou je misschien naar mij dat bestand willen mailen??? ik ben eigenlijk wel op zoek naar lekker koolhydraad arme gerechten.
Ik had gelukkig geen last van het lichte gevoel toen ik begon....

@ bolus: ik sportte 1 keer in de week en nu ga ik twee keer. Meer sporten heb ik helaas niet zo veel tijd voor... soms ga ik ook op maandag nog.

@ puk, wat leuk dat de kermis zo gezellig was.

@ emma, ik had hetzelfde met mijn dietiste, dus toen ik weer terug ging om te zeggen dat wat ze elke keer zei eigenlijk bij mij niets deed (gezond eten en sporten, ik viel daar bijna niets van af) toen kwam ze zelf met koolhydraad beperkt eten. Vond het wel spannend, omdat ik gek ben ik rijst, pasta en stokbrood, maar ben nu 7 weken bezig bijna en het went prima smile...
Misschien moet je ook met haar overleggen dat wat ze verteld bij jou niet werkt???

@ pippa, Welkom! En wat een leuk doel heb je om af te vallen zeg!! smile... Ik wil eigenlijk pas aan een tweede kindje gaan denken als ik afgevallen ben.... Succes met afvallen!
Wat vervelend dat mensen zich er gelijk mee gaan bemoeien... Mensen denken altijd beter te weten wat goed voor je is, en wat je zelf wel of niet nodig vind.... Doe lekker waar JIJ je het beste bij voelt, het is jou leven en jou lichaam, en als jij je er niet lekker in voelt dan is het je goed recht om er wat aan te doen hoor!! Fijn dat M achter je staat (is dit je vriend/man??)

@ fairytail, wat balen dat het nog niet goed gaat met je!! ik herken het maar al te goed.....

======================================

Hier ben ik ook weer een keer....vorige week had ik een paar slechte momenten... heb een paar koekjes op en zaterdag avond een paar stokbroodjes met kruidenboter. Heeeeel erg van genoten smile.... Nu zit ik er alweer goed in. Volgende week gaan we op vakantie, dus word het wat lastiger, maar probeer zo veel mogelijk koolhydraad beperkt te eten, zal over het algemeen wel lukken maar zal in de avond wel een paar keer wat lekkers eten.... Zal daar heus niet gelijk een paar kilo van aankomen smile...
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:32

Op vakantie mag je natuurlijk ook wel een beetje genieten. Probeer dan niet teveel aan afvallen te denken, want dan kan het juist fout gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:36

XXAnnieXX schreef:

@ pippa, Welkom! En wat een leuk doel heb je om af te vallen zeg!! smile... Ik wil eigenlijk pas aan een tweede kindje gaan denken als ik afgevallen ben.... Succes met afvallen!
Wat vervelend dat mensen zich er gelijk mee gaan bemoeien... Mensen denken altijd beter te weten wat goed voor je is, en wat je zelf wel of niet nodig vind.... Doe lekker waar JIJ je het beste bij voelt, het is jou leven en jou lichaam, en als jij je er niet lekker in voelt dan is het je goed recht om er wat aan te doen hoor!! Fijn dat M achter je staat (is dit je vriend/man??)

Haha, leuk he? Maar vriend is nu aan het terugkrabbelen, die is vast bang dat het me te snel lukt al het afvallen laughcry
M is mijn vriend inderdaad! En je hebt gelijk hoor, ik doe het ook puur en alleen voor mezelf, ik denk dat het anders ook niet lukt?

En bedankt voor het welkom. Op vakantie mag je wel een beetje genieten hoor, doe het gewoon met mate!

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 30 aug 2011 - 7:43

ja ik ga ook zeker genieten hoor! Mijn man is ermee ingestemd om geen chips en chocola mee te nemen. We nemen lekker nootjes (van de nootjes/kaas boer) mee, suikervrije dropjes en een blok kaas....
Het zondigen zal hem meeer in het avond eten zitten, omdat je in zo een klein huisje meestal ook niet de ruimte en zin hebt om heel uitgebreid te gaan staan koken....

en het is ook me eerste week vakantie dit jaar, dus ga zeker genieten!!! heb er zin in Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 9:48

Annie, ik ben wel benieuwd naar jouw eetlijstje dan smile Wat eet jij zoal op een dag?

Als je mij je emailadres PMT kan ik het bestand naar je mailen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! di 30 aug 2011 - 18:49

mijn eetlijstje van gister zag er als volgt uit:

ontbijt: 2 volkoren beschuit 1x 30+ kaas en 1x dun laagje pindakaas (normaal eet ik 1 koolhydraad beperkt broodje met mager beleg en een beschuit, maar had niet zo veel honger gister)

tusendoor: 1 beschuit met 30+kaas. (of een vitalu ontbijt cracker met mager beleg.

lunch: 2 koolhydraad arme broodjes met magere vleeswaren

tussendoor: een appel (of iets anders aan fruit van max 15 koolhydraten

diner: +- 75-100 gram vlees met veel groente (zo een 300 gram)

avond: een bakje magere yoghurt met klein beetje zoetstof.

volgens mij is er een groot verschil tussen koolhydraad beperk, en koolhydraat arm smile... ik wil tussen de middag ook nog wel eens eieren bakken ipv brood, maar dat gaat alleen als ik thuis ben, en ik heb niet zo veel trek in brood. Ben niet een onwijze brood eter namelijk smile.... dus af en toe geen brood doe je mij een plezier mee smile

Hoeveel viel jij gemiddeld per week af toen je dit vorige keer deed??

ik heb je een PM gestuurd hoor smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 19:48

Haha, Pippa! Mannen! Dan zeggen ze iets en dan krabbelen ze ineens terug. De mijne is ook zo. Wink En je hebt gelijk. Uiteindelijk doe je het voor je zelf.

Ik ben erg zenuwachtig. Om 11:20 uur krijg ik een echo van m'n buik. Ik mag tot die tijd niks eten, wel drinken (water en thee). Ik krijg vandaag nog geen uitslag, maar vind het wel een beetje eng.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 30 aug 2011 - 22:54

Pippa schreef:En ik wil natuurlijk een baby, dat snap je... hahahahaha!

dat is een goeie motivatie (ook de mijne!)

bij mij gaat t afvallen niet zo hard(schildklier) en moet er veel voor doen maar ben in de maand augustus toch al 2 kilo kwijt. cheers

hiervoor moet ik wel veel sporten en fietsen en goed eten. maar ach het is het me waard hoor!

inge een diepe buiging voor jou hoor,22 kilo!

leuk dat er weer wat fanatieker getypt wordt!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 di 30 aug 2011 - 22:59

succes liv hoop dat ze wat vinden waardoor je minder buikpijn krijgt!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge wo 31 aug 2011 - 0:32

Bolus, dank je wel.
Ik ben nu weer goed bezig, dus kom ook weer elke dag posten (op komend weekend na, want dan ben ik een weekend weg met mijn ouders. Die zijn 35 jaar getrouwd. Dan ga ik mij er dus niet aan houden.

Annie, ik heb je gemaild. Brood met minder koolhydraten moet ik nog even kopen. Ik had (heb?) ook crackers waar minder koolhydraten in zitten, die zijn ook wel lekker.
Ik probeer nu dus ook even geen koolhydraten uit brood / pasta / rijst / crackers etc te krijgen... dus vandaar dat ik ontbijt met kwark en lunch met eieren of met sla.
Ik viel ongeveer een halve kilo tot een kilo per week af. Verschilde heel erg per week.

Liv, hoe was de echo? is er nog wat uitgekomen?

Oke even biechten... ik was wel weer 3 kilo aangekomen, dus er was geen 22 kilo meer af Embarassed
Maar er zijn er nu sinds maandag al weer 2 van af... dus ik denk dat het puur vocht was wat er bij zat, anders kan het er niet zo snel al weer af zijn. Dus nu nog 1 kilo te gaan tot ik weer -22,3 afgevallen ben.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 34 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: