Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 4 van 34 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Aagje! za 23 jul 2011 - 23:38

@ puk: Wat spannend zeg!! Als dat geen goede motivatie is!! Bij ons is het ook zo, als ik meer afgevallen ben dan gaan we voor een tweede proberen.

@ inge: het verschild wel met welk 'dieet' je volgt denk ik hoor .. bij mij staat er in olie, zal vast goed zijn smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  luenca zo 24 jul 2011 - 0:16

mijn schema in de sportschool is aangepast, heb nu meer gewichten voor meer vetverbranding, en morgen weer een afspraak voor conditie test af te leggen en speciale weegschaal met vet en spiermassa meting. ik zat eerst bij fit for free is dan wel niet duur 16,95 maar totaal geen begeleiding en het fietsen er naartoe was al minimaal een halfuur, geen motivatie voor mij. nu heb ik een abbonement bij healt city voor 30 euro in weekend onbeperkt en doordeweek overdag, maar daar zit ook zonnebank bij sauna gratis douches zumba bodypump highshape spinning les mils enz enz en gratis drankjes, en het zit bij mij in de straat, dus voor dat beetje meer heb ik zo veel meer en ben er super blij mee!

luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Puk ma 25 jul 2011 - 7:10

He hoi!!

Inge, naar welke film ben je geweest gister? Het was idd zeikweer, bluhh!!

XxAnnieXX, Ik krijg al rillingen als ik je verhaal lees over kolhydraatarm brood, dat kan toch ook niet lekker zijn, haha!

Shygirl, hoe was het bij de sportschool? Positieve resultaten?

Ik heb goed nieuws:) Ik heb me vanmiddag weer gewogen op de sportschool en ik ben weer een kilo kwijt, nu dus 10,5 in totaal, ben helemaal blij, want ik heb echt weeeeeeeeken stil gestaan op -9,5, dus dit voelt ff lekker zeg!

Morgenvroeg sporten en dan morgenmiddag met een vriendin naar de Ikea, heb er zin in! Daaag lieve meiden! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx ma 25 jul 2011 - 8:14

Meld me hier ook maar weer even, vandaag begonnen met koolhydraten minderen. Helemaal gaat me echt nog niet lukken ben ik al wel achter. Maar heel veel minderen moet wel lukken. Moet alleen wel even aan het fruit denken.

Heb nu echt zin aan eten, maar of dat echt is of dat het meer psychisch is moet ik nog ff achter zien te komen :S.

Zo eerst maar een pot thee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aagje! di 26 jul 2011 - 3:43

@ puk: haha nou ik ben helemaal niet zo een brood eter, maar dit vind ik toch lekker brood! smile
Lekker dat er weer 1 kilo af is zeg! Hopelijk komt het nu weer lekker gang.

@ fairytail: mag ik vragen wat je op een dag zoal eet nu je minder koolhydraten eet?

@All: met mijn eten gaat het eigenlijk heel goed! Morgen ga ik wegen en ben benieuwd wat er na de eerste week af is. Vanavond sporten! Zin in! Ga nu 2 keer per week!

Morgen ga ik naar de acupuncturist voor afvallen. Weet niet of het werkt, maar zeg ook niet dat het niet werkt, sta er zeg maar blanco in. Ben wel heel benieuwd! Iemand hier ervaring mee??
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 7:11

vandaag ontbeten met musli --> wel koolhydraten dus
tussen de middag 3 broodjes met rookvlees --> wel koolhydraten dus
vanavond gewokte sperzibonen met ui, paprika en campignons + een rundvleeshamburger.

Ik doe het niet extreem dus. Dat trek ik niet op een dag loop nu stage dus sta ongeveer de hele dag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:36

Ben ik ook weer even.

Fairy> je eet geen tussendoortjes?

Annie> ik ben erg benieuwd hoe het bij de acupuncturist gaat.

Sorry dat ik niet overal op reageer. Hier ben ik 0,2 afgevallen. Wink

Ik ben zondag en maandag ( of ja toen ging ik weer terug) naar Zeeland geweest bij mijn ouders op de camping. Had toen al last van mijn kies maar het ging wel. Maar maandag toch besloten de tandarts te bellen. Gelukkig kon ik die dag nog terecht. Er is een kies getrokken maar heb er gelukkig niet veel last van.
Wel was gisteren niet helemaal fit op de terugreis naar huis en vandaag erg moe. Gelukkig kon er iemand werken voor mij, dat scheelde al weer zorgen.
Vandaag wel weer goed kunnen eten gelukkig. Gisteren was dat echt minimaal.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 7:39

Klinkt heel suf maar tussendoortjes ik denk er niet aan. Tijdens mijn stage ook moeilijk in te plannen vind ik zelf. Dan zou ik het bijna in de agenda moeten zetten. En fruit ontbreekt ook bij mij best wel. Dat weet ik maar ik vergeet het gewoon te eten. Heb ook niet echt vaak honger. Ja nu heb ik honger, net of ik niet genoeg gegeten heb. Volgens mij is 120 gram vlees en zo'n 4 ons groenten toch wel genoeg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bet Weter di 26 jul 2011 - 7:47

Fairytale schreef:Klinkt heel suf maar tussendoortjes ik denk er niet aan. Tijdens mijn stage ook moeilijk in te plannen vind ik zelf. Dan zou ik het bijna in de agenda moeten zetten. En fruit ontbreekt ook bij mij best wel. Dat weet ik maar ik vergeet het gewoon te eten. Heb ook niet echt vaak honger. Ja nu heb ik honger, net of ik niet genoeg gegeten heb. Volgens mij is 120 gram vlees en zo'n 4 ons groenten toch wel genoeg.

In je agenda zetten? Gewoon in de supermarkt wat fruit in je mandje stoppen en in je tas gooien als je weggaat lijkt me voldoende :shock: Zo moeilijk is het toch ook weer niet?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Bet Weter di 26 jul 2011 - 7:50

ShallY schreef:
Inge schreef:Ik heb het vorig jaar ook gedaan, toen op aanraden van mijn internist (ik kwam aan van de combi medicatie koolhydraten, dus mijn lichaam moest ontwennen aan de koolhydraten) daar was ik toen ongeveer 10 kilo mee afgevallen.
en ik vond het goed vol te houden en voelde mij er ook fit op.

Ik hield mij toen zo'n beetje aan
O; magere franse kwark
L; 2 eieren met groente/kaas/tomaat of salade met tonijn
D; groente met vlees of vis
en tussendoor komkommer, wel eens noten etc

naja eens goed over nadenken :p

Ik vind het zo nasty om elke dag eieren te eten. Ik vind ze best lekker hoor maar om ze elke dag te eten..

Ik hou me er niet helemaal aan..
Doe 's morgens griekse yoghurt met lijnzaad
Tussendoor: vaak niks (wat ik wel moeilijk vind, want heb dan wel honger)
's Middags eet ik wel 2 boterhammen met mager beleg
en 's avonds groente met vlees of kip
Je moet juist 's ochtends juist wel goed eten.... Eet dan tenminste een appel tussendoor, of ander fruit. En door die yoghurt kan je toch wat biologische muesli gooien , een variant zonder veel suiker welteverstaan?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 7:52

Bet Weter schreef:
Fairytale schreef:Klinkt heel suf maar tussendoortjes ik denk er niet aan. Tijdens mijn stage ook moeilijk in te plannen vind ik zelf. Dan zou ik het bijna in de agenda moeten zetten. En fruit ontbreekt ook bij mij best wel. Dat weet ik maar ik vergeet het gewoon te eten. Heb ook niet echt vaak honger. Ja nu heb ik honger, net of ik niet genoeg gegeten heb. Volgens mij is 120 gram vlees en zo'n 4 ons groenten toch wel genoeg.

In je agenda zetten? Gewoon in de supermarkt wat fruit in je mandje stoppen en in je tas gooien als je weggaat lijkt me voldoende :shock: Zo moeilijk is het toch ook weer niet?

je denkt toch niet dat ik jou serieus neem he. ROT FF HEEL SNEL OP UIT DIT TOPIC
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:54

Tussendoortjes zijn juist goed om je stofwisseling bezig te houden. Je moet dat in je ritme in passen. Maar het is ook lastig als je dat niet gewend bent. En ja bij mij op het werk is het makkelijker omdat ik met de kinderen ook eet.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 7:56

Ja dat klopt, ik heb echt van half 9 tot 12 half 1 aan 1 stuk door patienten dat is een beetje het probleem. Ze lopen de zaal in en zodra ze binnen komen begin ik. Op zich eet ik wel een stuk regelmatiger nu want ik hou dat ritme aan. Daarbij ook nog veel werken. Dus dat is al heel goed.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:58

Oh ja zie dat is niet handig. Heb je niet tiijd tussen elke patient?

Gast
Gast

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 8:06

nee, zit heel veel in de oefenzaal meeste mensen lopen dan zo door en beginnen vast. Zitten dus niet aan hele vaste tijden vast. Als mensen 5 minuten te laat of te vroeg zijn kunnen ze gewoon beginnen. Alleen als ik in de kamer zit. Is 1 ochtend vast dan komen om en om de mensen. Dus dan zou het wel kunnen.

Vind dit wel een lekkere manier van werken hoor. Mensen weten heel goed hoe ze moeten beginnen dus heel relaxt werken en heel gezellig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:26

Wat doe je voor werk dan eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 8:30

Ik loop op dit moment nog stage maar over een paar maandjes mag ik mezelf fysio noemen Very Happy. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een verpleeghuis. Werk op dit moment bijna elke dag of op stage of in het verpleeghuis. Heb tot eind augustus nog wel 4 vrije dagen haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bet Weter di 26 jul 2011 - 8:31

Fairytale schreef:
Bet Weter schreef:

je denkt toch niet dat ik jou serieus neem he. ROT FF HEEL SNEL OP UIT DIT TOPIC
Ook hallo... In ieder geval: kijk eens bij het fruitschap in de supermarkt, daar liggen wel 30 verschillende soorten fruit, kies iedere paar dagen een andere soort uit. Als je het druk heb op je werk, dan kun je bijvoorbeeld ook wat druiven nemen, of (ongezouten) noten. Die kun je sneller eten dan bijvoorbeeld een hele appel!

Het is maar een tip hoor!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bet Weter di 26 jul 2011 - 8:32

Ik denk echt niet dat jouw cliënten het je kwalijk zullen nemen, als je tussendoor even wat druiven of andere kleine fruitsoorten tot je neemt. Ze zullen dat best begrijpen!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 8:42

volgens mij snap je me niet he.... Ik zit totaal niet op jou gebemoei te wachten. Je hebt bij mij eerst heel wat goed te maken na je ongenuanceerde geblaat. Dus ik zal je vanaf nu ook negeren in dit topic.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:43

Fairytale schreef:Ik loop op dit moment nog stage maar over een paar maandjes mag ik mezelf fysio noemen Very Happy. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een verpleeghuis. Werk op dit moment bijna elke dag of op stage of in het verpleeghuis. Heb tot eind augustus nog wel 4 vrije dagen haha.

aaah oke ik heb nu een beeld haha. Wel lastig om tussendoor wat te nemen als je zo bezig bent met de mensen. Snap dat je niet even gauw wat eet. Hoe doen je 'collega's ' dit?

Gast
Gast

Bericht  Minx di 26 jul 2011 - 8:46

Theedoosje schreef:
Fairytale schreef:Ik loop op dit moment nog stage maar over een paar maandjes mag ik mezelf fysio noemen Very Happy. Daarnaast heb ik een bijbaantje in een verpleeghuis. Werk op dit moment bijna elke dag of op stage of in het verpleeghuis. Heb tot eind augustus nog wel 4 vrije dagen haha.

aaah oke ik heb nu een beeld haha. Wel lastig om tussendoor wat te nemen als je zo bezig bent met de mensen. Snap dat je niet even gauw wat eet. Hoe doen je 'collega's ' dit?

vind ik nu nog moeilijk in te schatten. Ik zit er net een paar weken en er zijn heel veel gaten in de agenda's behalve in die van mijn begeleider. Dus die hebben wel wat meer gaten. Wat mijn begeleider de hele dag doet geen idee. Heb hem vanmiddag de helft van de middag niet gezien. De laatste 3 uur heeft hij van alles gedaan haha behalve in de zaal zijn. Ik was druk. Het kan ook wel alleen denk ik er niet aan. Ik ben zo druk bezig dat het ineens tijd is om te lunchen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:49

Het is een kwestie van wennen aan de tijden. Maar goed het is aan jezelf nog altijd wat jij wil en wat haalbaar is. smile

Gast
Gast

Bericht  Inge di 26 jul 2011 - 9:22

Annie, het sportprogramma wat ik volgde kon je ook in samenwerking met accupunctuur doen. Zelf heb ik er niet voor gekozen, wel aan getwijfeld. Iemand anders heeft het wel gedaan en die gaf aan er veel baat bij te hebben.

Betweter, toen mijn ontbijt uit alleen magere kwark bestond in de ochtend zat ik echt wel heel goed vol en ook voor langere tijd.

Sinds maandag weer goed bezig, maar ga nog even niet op de weegschaal staan, maandag pas weer smile
Net een hele komkommer op gegeten (heb slaapdienst dus vaak trek in de avond), met een beetje chilisaus erbij smile

Ik twijfel nog steeds over koolhydraatbeperkt eten smile ik kijk deze week nog even aan.

Zelf vergeet ik mijn tussendoortjes ook nog wel eens. Ben dan te druk met de jongeren op het werk bezig dat het er gewoon bij in schiet.

Eetlijstje vandaag
O; 2 volkoren boterhammen kipfilet, halvarine. 1/2 L groene thee
T; glas optimel, 1/2 L groene thee
L; 2 volkoren boterhammen 20+ kaas, chilisaus, halvarine. 1/2 L groene thee
D; 400gr groente, 50 a 75gr rundergehakt, 1 lepel zilvervliesrijst met kruiden, beetje ketjap en chilisaus
A; komkommer met een beetje chilisaus.

ps ik weet dat chilisaus bom vol suikers etc zit, maar het is zo lekker :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:39

Fairytale schreef:volgens mij snap je me niet he.... Ik zit totaal niet op jou gebemoei te wachten. Je hebt bij mij eerst heel wat goed te maken na je ongenuanceerde geblaat. Dus ik zal je vanaf nu ook negeren in dit topic.

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 34 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: