Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 19 van 34 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Kiwi86 do 1 sep 2011 - 6:19

Pippa; lijkt me er vervelend. Altijd etiketten lezen dus.

Inge en Liv; heel veel plezier dit weekend. Jullie treffen het met het weer.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 1 sep 2011 - 7:56

Liv, naar Landalpark duc de brabant... dagje efteling en waarschijnlijk dagje Breda en dagje Den Bosch of Tilburg
Veel plezier in Belgie
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 8:18

Leuk, Breda is zo'n leuke stad Inge!

Ik heb een raar dagje. Vanochtend heel vroeg op bij m'n vriend en dan heb ik nooit zo veel eetlust. Intussen beetje een ritme en dan koop ik op Amsterdam Centraal een soja berry shake, dat kan ik dan net verdragen 's ochtends.

Maar eenmaal thuis was ik toch niet helemaal lekker een doodmoe, dus een kopje Citrosan (van die thee met citroensmaak en paracetamol er in) genomen, en urenlang geslapen. Daarom heb ik ook niet geluncht, want toen ik wakker werd, was 't al richting avondeten.

Als avondeten heb ik zalm (gezonde vette vis), met wokgroenten en teriyakisaus gegeten. En tot slot een kopje warme chocolademelk (of nou ja, met water). Dus echt een heel kort lijstje maar heb ook echt niet meer honger. En straks nog maar zo'n kopje Citrosan en dan weer naar bed. Morgen bruiloft van James!

Voor de duidelijkheid nog een lijstje:

O: Soy berry shake
T: Citrosan thee
L: niets, ik sliep
T: Cola light
A: Zalm met wokgroenten en teriyakisaus (koolhydraatarm dus)
T: Warme chocolademelk
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lavendel do 1 sep 2011 - 8:20

Oh leuk morgen bruiloft. Echt zo jammer dat ze niet meer komt hier, ben nu al benieuwd naar de foto's! Veel plezier morgen! Oh en over je eten.. het is weinig maar heel soms vind ik zo'n dagje juist wel fijn, ik heb eerder een hekel aan een vol gevoel. Blijkbaar had je er gewoon echt geen behoefte aan en had je lichaam het vandaag niet echt nodig.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Inge do 1 sep 2011 - 8:29

James had toen aangegeven of ik door wilde geven in trouwtopic 2011 dat het wel goed zou komen met het showen van haar jurk.
Ben ook erg benieuwd
Joy veel plezier morgen! Wens James heel veel plezier.

Ja Breda is leuk. Ben er pas 1x geweest maar vond het er zo leuk. Wil er ook graag heen dit weekend
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 8:51

Lavendel schreef:Oh leuk morgen bruiloft. Echt zo jammer dat ze niet meer komt hier, ben nu al benieuwd naar de foto's! Veel plezier morgen! Oh en over je eten.. het is weinig maar heel soms vind ik zo'n dagje juist wel fijn, ik heb eerder een hekel aan een vol gevoel. Blijkbaar had je er gewoon echt geen behoefte aan en had je lichaam het vandaag niet echt nodig.

Nee inderdaad, ik heb gewoon de helft van de dag geslapen omdat ik beetje ziekig was. Dan heb je niet echt veel eten nodig. Ik heb ook totaal geen honger nu, gewoon alsof ik een volle dag gegeten heb. Dus prima. Morgen weer een normale dag.

Ik zal voor James zorgen dat er direct in 't weekend een paar foto's bij haar terecht komen. Dus wie weet komen ze ook wel hier te staan, dat moet ze zelf maar zeggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  bolus26 do 1 sep 2011 - 8:54

Pippa schreef:Ik denk dat ik anders gewoon een grote kom soep neem, met 2 volkoren boterhammen erbij.

een pistoletje Embarassed na een heel stokbrood kan ik geen soep meer op

edit: ik reageerde op de vraag wat ik een stokbroodje vond

Laatst aangepast door bolus26 op do 1 sep 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 do 1 sep 2011 - 8:58

leuke weekendplannen meiden! en veel plezier bij de bruiloft!

ik had een prima dag vandaag tot ik net een halve zak lays baked heb opgegeten Embarassed
wel hardgelopen en 20 km gefietst vandaag dus hopleijk compenseerd dat weer. Ook hier de maandelijske vreetbui Rolling Eyes
heb er gelukkig altijd maar 1 dag last van!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 2:11

Ik zit weer helemaal in het ritme. Zometeen tennisles en vanavond een tennistoernooi. Ik tref het wel met het weer.

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 vr 2 sep 2011 - 5:21

Bolus: zolang je er maar van genoten hebt. CHips is zo lekker maar heb net niks gekocht. Alleen een zak ham/kaas voor mn vriend maar die lust ik toch niet.

Joy: vervelend dat je niet lekker bent. Hopen dat het morgen beter gaat, veel plezier.

Liv; fijn dat je weer in het ritme zit.

Ik heb een goede dag gehad, heb zowaar meteen om 7 uur ontbeten.

Mijn lijstje tot nu toe;
O: 2 wasa lijnzaad crackers met geitenkaas en een glas tomatensap.
T: Banaan en halve liter water.
L: 2 volkoren crackers met huttecase en een appel. Kop thee en halve liter water.
T: Had erge trek dus een dubbele cracker met gerookte zalm en komkommer en weer water.
A: Sperziebonen en zo'n soort viscuisine.

Straks als tussendoortje nog wat nootjes met thee en misschien wat yoghurt.

Morgen ga ik om 10-11 uur een uurtje sporten en even onder de zonnebank en de sauna in. Mezelf eerst afbeulen en daarna verwennen.

Daarna moet ik nog een cadeautje kopen voor mijn schoonvader bij het tuincentrum, dat is zo'n 25 minuten fietsen en weer terug. Dus dan kunnen we daarna lekker bbq-en op de verjaardag. En ik heb 2 rosebiertjes koud gezet verder drink ik alleen maar water.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 5:24

Ik heb lopen rennen en vliegen op het werk, dus ik heb echt bere honger vandaag haha!

O: 2 plakken ontbijtkoek met groot glas water
T: Banaan
L: 2 volkoren boterhammen met aardbeienjam en ham en water
T: Opkikker / Bruin bolletje
A: 2 bruine bolletjes, met kom soep! (Soep staat nu te koken, zo lekker eten) Met een glas jus d'orange

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 5:26

Kiwi, ik vind het ook lekker om te sporten en daarna even een momentje voor mezelf te nemen. Heerlijk!

Pippa, was het zo druk op je werk? Wat voor soep ga je eten?

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 vr 2 sep 2011 - 5:40

Pippa schreef:Ik heb lopen rennen en vliegen op het werk, dus ik heb echt bere honger vandaag haha!

A: 2 bruine bolletjes, met kom soep! (Soep staat nu te koken, zo lekker eten) Met een glas jus d'orange

Ontbijtkoek is niet erg gezond trouwens, zitten veel suikers in. Wel erg lekker angel Je kunt dan beter crackers nemen.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  aardbeiengebakje vr 2 sep 2011 - 7:05

Mag ik me ook hierbij aansluiten?
Ik lees vooral mee op het forum, maar vind dit topic heel heel inspirerend. Zo knap dat iedereen zo goed aan 't afvallen is.
Ik ben 20 jaar en weeg 92kg niet echt om gelukkig van te worden dus Sad. Woon sinds kort op mezelf en doe hard m'n best om geen koekjes/snoepjes/frisdrank etc. in huis te halen. Maar zodra ik bij mijn ouders kom word ik helemaal volgestopt met taartjes, ijsjes, koekjes en rotzooi!

Ik wil eerst proberen 10 kg af te vallen en daarna nog 10! En hoop hier een beetje steun te vinden =)
aardbeiengebakje
aardbeiengebakje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 34
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 8:23

Kiwi86 schreef:
Pippa schreef:Ik heb lopen rennen en vliegen op het werk, dus ik heb echt bere honger vandaag haha!

Ontbijtkoek is niet erg gezond trouwens, zitten veel suikers in. Wel erg lekker angel Je kunt dan beter crackers nemen.

Dat weet ik, ik ontbijt normaal met cracottes of beschuit, maar ik had beide niet meer in huis, dus dan kan ik beter 2 dunne plakken nemen, dan geen ontbijt nerd

Gast
Gast

Bericht  bolus26 vr 2 sep 2011 - 8:42

@ aardbeiengebakje! welkom, ik ben nu van 95 naar 92 gegaan en vind het ook geen prettig gewicht!maar we werken er aan toch!

@kiwi idd beter otnbijtkoek als geen ontbijt!

ik heb me vandaag voor genomen dit weekend gewoon even te genieten (heb nu een maand afgezien en -3 kilo als resultaat) niet helemaal los maar ook niet te streng en dan maandag weer streng tot het weekend van mn verjaardag.(26 sept) op deze manier hou ik er de moed een beetje in en geniet ik ook echt van de dingen die ik dit weekend dan mag eten.

al moet ik eerlijk zeggen: vaak eet ik niet zo veel meer als anders maar t idee dat het gewoon kan en mag vind ik erg lekker!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Puk za 3 sep 2011 - 0:07

He meiden,

Ik kom me ff afmelden in dit topic. Ik kom er domweg niet meer aan toe om alles bij te lezen elke keer. Ik werk gewoon weer 5 dagen, ga 1 avond naar school, 3 avonden sporten, weekenden zijn vaak vol geboekt. En als ik dan op internet zit denk ik: ooja, het afvaltopic heb ik al een paar dagen niet meer gelezen. Het schiet gewoon niet op.

Ik wens jullie heel veel succes en ik hoop dat de kilo's eraf vliegen bij jullie:-D

XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  bolus26 za 3 sep 2011 - 3:54

jammer puk! veel succes met al je bezigheden!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 5:26

Ik heb net een patat ketchup en een bruin broodje kroket met mosterd gegeten! I love you En het was, HEERLIJK.

Verder vandaag alleen lunch met kop soep en 1 bruin broodje op.

Gast
Gast

Bericht  aardbeiengebakje za 3 sep 2011 - 6:45

Ik heb vandaag gegeten:

1 boterham en 1 beschuitje met hagelslag gegeten
1 pakje sultanakoekjes
1 broodje omelet/bacon van La Place ( en het was niet eens lekker :'()
1 blikje sinas
en broodje shoarma als avondeten

Maar niks meer eten vanavond Sad
aardbeiengebakje
aardbeiengebakje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 34
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Raindrop za 3 sep 2011 - 7:06

Ik heb niet het hele topic gelezen maar wil wel afvallen.
Volgen (sommige van) jullie een dieet?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 10:49

Jullie zullen wel denken: daar is M1918 ook weer!
Ik doe vanaf morgen weer een poging. Ik was toen eerst goed afgevallen en mooi slank. De laatste tijd heb ik echt steeds vaker vreetbuien. Mijn basis is goed, maar af en toe gaat het finaal mis! Ik wil proberen weer op mijn streefgewicht te komen, dat is ongeveer 2-3 kilo eraf.
"Plan van aanpak": 3 maaltijden, 3 tussendoortjes. Allebei gezond, maar niet alleen maar leven op slablaadjes, zo erg is het ook weer niet! Maaltijden gewoon slanke en tussendoortjes groente of fruit.

Eetlijstje voor morgen:
O: 250 gram magere yoghurt met 5 gram lijnzaad en 30 gram zonnatura muesli.
L: 250 gram magere franse kwark met 5 gram lijnzaad en een appel
T: Wortelen
A: Maaltijdsalade met kip van AH, zonder dressing

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje za 3 sep 2011 - 12:27

M1918 schreef:Jullie zullen wel denken: daar is M1918 ook weer!
Ik doe vanaf morgen weer een poging. Ik was toen eerst goed afgevallen en mooi slank. De laatste tijd heb ik echt steeds vaker vreetbuien. Mijn basis is goed, maar af en toe gaat het finaal mis! Ik wil proberen weer op mijn streefgewicht te komen, dat is ongeveer 2-3 kilo eraf.
"Plan van aanpak": 3 maaltijden, 3 tussendoortjes. Allebei gezond, maar niet alleen maar leven op slablaadjes, zo erg is het ook weer niet! Maaltijden gewoon slanke en tussendoortjes groente of fruit.

Eetlijstje voor morgen:
O: 250 gram magere yoghurt met 5 gram lijnzaad en 30 gram zonnatura muesli.
L: 250 gram magere franse kwark met 5 gram lijnzaad en een appel
T: Wortelen
A: Maaltijdsalade met kip van AH, zonder dressing

Even nieuwsgierig hoor, waar is dat lijnzaad precies voor? Question
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 20:55

Lijnzaad helpt voor een goede stoelgang, en het vult goed (schijnt..)

Gast
Gast

Bericht  Aagje! za 3 sep 2011 - 21:07

ohhhhhhhhhhhh potverdorie, had ik een heel verhaal getypt, is het ineens weg Evil or Very Mad

@ inge: eet jij dan je tonijn salade zo op? dus neit op een cracker ofzo? Heb je een leuk weekend gehad?

@ kiwi: balen dat je een kilo bent aangekomen, maar die is er inderdaad vast zo weer af!! Een BBQ is toch niet zo onwijs ongezond? als je de sausjes een beetje laat staan? smile

@ joy: Vervelend dat je je niet zo lekker voelde. Ik vind citrosan altijd zo vies, hihi, als ik niet lekker ben en dat onder me neus krijg dan kan ik zeker naar de wc rennen Wink

@ bolus: heb je genoten van je zak chips?? smile GEniet van je weekend!

@ aardbeiengebakje: welkom! je had best je naam even aan mogen passen voor dit topic Wink hihi! Succes met afvallen!!

@ raindrop: ik doe een koolhydraad beperkend dieet. Hoe wil je af gaan vallen?

@ M1918: welkom terug Wink ... hihi! Je aanpak klinkt goed toch!

====================================================

Hier gaat het nog steeds goed! kan me goed aan me dieet houden, en er zijn niet heel veel dingen die ik echt mis...
Gister lekker met me man op de grilplaat wat vlees gebakken (biefstuk en kip) en had wat komkommer en tomaat erbij, en hij had een stokbroodje met kruidenboter er al in. Maar heb niets daarvan genomen.
Was erg gezellig, alleen jammer dat ik opeens hele erge buik kramp kreeg met als gevolg flinke diaree (dus heb af en toe meer op de wc gezeten als aan tafel , sorry voor de details Embarassed ) Nu is het gelukkig weer over.

ik ga even mijn dochter uit bed plukken nog. Vandaag de laatste dingen voorbereiden, en dan morgen op vakantie!! Heb er erg veel zin in!

Edit: ik ben nu trouwens zo een 5.2 kilo kwijt in 7,5 week.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 34 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: