Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 2 van 34 Vorige  1, 2, 3 ... 18 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge zo 17 jul 2011 - 0:36

Fairytale schreef:
Inge schreef:Iedereen is welkom hier hoor... iedereen mag elk moment invallen afvallen en meeschrijven.

Nog mooier :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  May zo 17 jul 2011 - 1:26

Haay meiden,

Sorry dat ik momenteel niet zo actief mee schrijf. Het gaat hier niet zo lekker. Ik hou me netjes aan mijn eetschema en eet verder geen andere dingen, maar sinds dinsdag is het weer helemaal mis met mijn darmen. En laat dat nou de reden zijn waarom ik hiermee begonnen ben. Dus demotiveert momenteel zoo erg om het vol te houden. Gelukkig beschik wel over flink wat doorzettingsvermogen dus heb het nog niet opgegeven maar toch. Ik ga van de week dus ook maar eens contact opnemen met de dieetiste over wat ik nog kan doen, want dit is niet grappig. Heb het idee ook dat mijn darmen het afvallen tegenhouden dus dat ik daar stil mee sta.

Zo dat was weer even mijn gal Wink

TD goed dat je toch gestaag doorgaat met afvallen!

Inge ik hoop dat het afvallen bij jou snel weer op gang komt!

Shally ik ben ook pas 1,5 maand geleden mee komen schrijven hoor, dus schrijf gerust mee!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:54

May> dank je. Ja nu kom ik toch steeds dichter bij het getal 100, dus het zou jammer zijn als ik nu stop Wink Oow geen sorry nodig hoor. Je komt gewoon wanneer je wil, voel je niet verplicht. Vervelend dat het niet zo lekker loopt. Ik hoop dat de dietiste je verder kan helpen.

Inge> goed dat je lekker tapas hebt gegeten met lekker toetje en cocktail Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 17 jul 2011 - 8:48

Net nog ff gesprekje met oud klasgenoot gehad en die lijkt het ook slim om ff langs de dokter te gaan. Zo gemeen he als ze dat zeggen :P haha. Maar morgen gelijk bellen of ik dan woensdag terecht kan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Puk zo 17 jul 2011 - 21:02

He meiden!!

Lekker weekend gehad allemaal? Mijne was top! Op de zwarte cross gister was echt superrrrrrr:-) We hebben het gewoon helemaal droog gehouden, dat was wel het laatste wat ik had verwacht, echt heerlijk. Qua eten heb ik me redelijk gedragen, rond 2 uur een broodje unox, en rond 6 uur 2 pannenkoeken, en toen we naar huis gingen heb ik bij de vitaminebar nog een beker vers fruit gehaald. En verder de hele dag water gedronken, ik was toch de bob! 's Avonds ook lekker staan dansen in de megatent bij de band Fragment, die zijn zo goed, die bouwen echt een feestje. Om 12 uur waren we thuis en ik heb natuurlijk heerlijk geslapen, haha!

May, balen dat het ff niet zo wil, is idd slim om ff bij je dieëtiste langs te gaan, misschien heeft ze tips:) Succes!!

Shally, tuurlijk mag je meeschrijven, is alleen maar leuk! Tips, tsjaa, allemaal opendeuren, veel bewegen, 6 keer op een dag eten en kies voor gezonde dingen:)

Theedoosje, dat drinken is idd zo belangrijk, nu ik vakantie heb drink ik veel minder water, ik moet me er echt toe zetten, wel balen.....

Ooh Inge, tapas zijn zo lekker! Was het ook gezellig?

Ik ga vandaag ff wat huishoudelijke klusjes doen, en dan aan het eind van de middag met een vriendin mee, haar bruidsjurk voor de laatste keer doorpassen:) Leukleuk!!

Fijne dag allemaal!! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx ma 18 jul 2011 - 6:14

@ puk dat klinkt allemaal super. En ik denk dat je van je eten weinig kan zeggen hoor. Ok er ontbreken wel veel dingen aan maar op zich je bent niet helemaal los gegaan dus wss ga je er ook niets van merken.

Ik heb vanochtend dan toch echt de huisarts gebeld en heb woensdag een afspraak om half 10. En laat me dus echt niet afschepen met een spastische darm als diagnose. Zolang die huisarts niets onderzocht heeft en alleen maar een beetje gevoeld dan mag die eerst meer doen.

Kwam er vanochtend achter dat ik de sleutel van mijn stage fiets kwijt ben. In mijn broekzak ligt die niet. In mijn tas ook niet. Jas ook niet. Ergens op de grond heb ik hem ook niet zien liggen dus de kat heeft er geen rare dingen mee gedaan. En anders ff een sleutel bij bestellen. Ben inmiddels al zo vaak een sleutel kwijt geraakt dat een nieuwe hier voor bestellen ook moet lukken :P haha. Maar is wel een beetje dom.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puk ma 18 jul 2011 - 23:14

Wat een rust hier!!

Fairytale, het kon idd nog veel erger zondag qua eten, als ik zag wat de vrienden van mijn vriend allemaal wegstouwden, pfff niet normaal!
Succes morgenvroeg bij de dokter! Hopelijk word je wat wijzer....

Ik heb vanochtend heerlijk gesport en ga zodadelijk naar de kapper en dan heb ik een kinderverjaardag, dochter van een vriendin van me wordt 4, toch een bijzondere leeftijd:)

Doeg!
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  ShallY di 19 jul 2011 - 4:51

Ik ben dan nog maar 2 dagen bezig maar het gaat nog niet zo van harte. Ben een beetje aan het zoeken wat ik nou het beste kan doen. In eerste instantie wilde ik eigenlijk het koolhydratenarm dieet doen maar aan de andere kant heb ik zoiets..als ik normaal eet, niet snoep en genoeg beweeg moet het toch ook lukken?
Ik heb al wel wat spullen voor dat 'dieet' in huis gehaald maar het is niet het smakelijkste hoor.

Pff..moeilijk...En ik ben ook veel te veel vrij om hierover te gaan malen Cry

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Minx di 19 jul 2011 - 6:02

Waarom probeer je niet een mix tussen beide? Dus wel minder koolhydraten maar niet zo drastisch dat je bijvoorbeeld 's avonds geen koolhydraten een en tussen de middag nog wel wat??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ShallY di 19 jul 2011 - 7:46

Ja dat zou ook kunnen. Maar opzich eet ik ook niet heel veel koolhydraten (wat brood en aardappels betreft dan). In totaal 3 boterhammen per dag en als ik 's avonds aardappels eet ongeveer 2.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Minx di 19 jul 2011 - 8:37

eet je dan niet veel te weinig op een dag?? Kijk eens naar het schema wat inge geplaatst heeft.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puk di 19 jul 2011 - 21:36

3 boterhammen is veel te weinig. Je moet er 5-6 per dag eten:)
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Minx wo 20 jul 2011 - 0:28

Net bij de dokter geweest kon die kerel wel slaan op dat moment. Hij kwam niet verder dan prikkelbare darm syndroom. Moest maar minder eten. Vroeg wat ik dan zoal meer moest eten. Dus ik zeg zuivel, fruit en brood. Waarop ik hem vertelde dat van die zuivel gewoon niets klopt. Dat is puur om de economie draaiende te houden.... Best apart want dat is iets waar gewoon heel veel discussie over is. Heb dan de ballen om te zeggen dat ik daar inderdaad gelijk in heb. Het is niet dat ik niet weet waar ik over praat. En ohw ja ik moest maar meer gaan bewegen.... Uhm meneer er bestaat ook nog zoiets als tijd. Ik ben heel veel op het sportveld te vinden. Nou moest maar 3/4 keer per week een uur a anderhalf uur fanatiek gaan sporten. Ben dus geen klap opgeschoten met wat die kerel me vertelde. Het enige is dat ik nu zakjes voor mijn darmen krijg om te kijken of ik die rustig kan krijgen.

Over dat ik soms het idee heb dat ik dronken ben werd totaal niets gezegd. Hij zal er best verstand van hebben maar mij vertellen dat ik maar minder moet eten gaat er echt niet in. Dat betekend dat ik naast mijn ontbijt wat altijd musli is maar 3 boterhammen op een dag moet gaan eten. Echt hij moet eens een dagje mijn werk gaan doen houd hij echt niet vol. Denk dat ik zelf maar eens een diëtist zoek die ik vertrouw. Nu alleen nog ff uitzoeken hoe dat met de verzekering zit, maar dat zal wel niet te vinden zijn nog.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 20 jul 2011 - 5:44

Puk schreef:3 boterhammen is veel te weinig. Je moet er 5-6 per dag eten:)
nee hoor, ik moet / mag er maar 4 eten smile

gats Fairy wat vervelend Sad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Puk wo 20 jul 2011 - 6:28

Inge schreef:

Je hebt het jodiumzout dat in brood zit, nodig voor je lichaam. Je krijgt genoeg binnen als je 5-6 boterhammen per dag eet:)

Fairy, balen hoor:(
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:34

Inge schreef:

Mijn diëtiste vond ik ook dat ik genoeg moest hebben aan 2 boterhammen 's ochtends en 2 's middags, maar daar trek ik het echt niet op hoor. En volgens de richtlijnen van het voedingscentrum heb je 6 boterhammen op een dag nodig.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 20 jul 2011 - 8:32

Ik vond 4 boterhammen al veel :p en redt het er prima op.
Als ik voedingscentrum invul met mijn 4 boterhammen (en de rest wat ik eet) heb ik het meeste allemaal groen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 20 jul 2011 - 9:02

Vandaag nog ff een slechte dag. Heb besloten toch maar ff flink te minderen met koolhydraten. Voelde me toen topfit en kan nu wel ff wat extra power gebruiken. Even mijn lichaam schoon. Lekker op groenten enzo leven. Flink op zoek naar vegetarische recepten. Flink wat noten en zaden en er dan vol voor gaan. Wil niet alles weg doen, maar heb wel het idee dat ik niet heel lekker er op reageer. Die kilo's moeten er weer af.

het is overduidelijk dat dat andere schema niet voor mij werkt dus dan maar zo. Wat dokters en dietisten ook beweren ik ken mijn lichaam het beste. Ik ga mezelf wel 1 keer in de twee weken een lekker broodje gunnen maar dat is het dan ook.

ff heel duidelijk.

IK GA ER VOOR VOOR DE VOLLE 100%
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 20 jul 2011 - 9:08

http://www.lamebook.com/help-wanted-2/help1/ een vriendin verteld me net wat ik allemaal fout doe....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 18:19

Fairytale schreef:http://www.lamebook.com/help-wanted-2/help1/ een vriendin verteld me net wat ik allemaal fout doe....
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 18:30

Heej heej even gauw een bericht van mij. Moet zo gaan werken.
Hier sta ik weer eens stil. Maar ik heb ook niet goed meer bewogen de laatste dagen en water drinken ging niet zo goed.
We blijven doorgaan en we komen er wel smile

Fairy> onwijs veel succes! Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk allemaal gaat eten.

Over die boterhammen, ik kan het ook niet met 4 op een dag denk ik. Ochtend eet ik er meestal tegenwoordig 2, of ik neem 2 rijstwafels met stroop. En dan eet ik er smiddags wel een stuk of 3 a 4.
Eten jullie als je 2 boterhammen nog iets anders bij je brood?

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 20 jul 2011 - 20:38

nee, eigenlijk niet
ochtend 2 en middag 2 en in de middag een glas optimel erbij.

Vervelend td dat je stil staat, ik sta helaas ook nog stil Sad en idd we blijven doorgaan en komen er wel... mooi streven :p

fairy haha Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Puk wo 20 jul 2011 - 22:39

Ik eet vaak nog wel een stuk fruit nadat ik mijn brood op heb. Ik ben dan ook verslaafd aan fruit, eet wel 5-6 stuks per dag. Dit is omdat ik bijna geen groente eet, ik lust maar 4 groentes namelijk, slecht he!
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Minx wo 20 jul 2011 - 22:41

Dat is minder,

Ik heb net mijn eerste vezeldrankje op, het is niet lekker maar het smaakt beter als de movicolon die die me eerst voor wou schrijven.

Als ik weer geld heb ga ik starten met koolhydraatarm. Nu eind van de maand dus geen geld voor. Vanavond een lekker soepje die nu op staat. Beetje veel kwam ik achter haha anderhalve liter bouillion een courgette en 3 paprika's zitten er door tot nu toe. Wil dat opeten met een stokbroodje waar ik wat kaas over heen rasp en coburger ham. Prima maaltijd lijkt me zo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  luenca do 21 jul 2011 - 7:15

ik ben weer 1.5 kg afgevallen in 2 weken! keep going!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 34 Vorige  1, 2, 3 ... 18 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: