Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 3 van 34
Pagina 3 van 34 • 1, 2, 3, 4 ... 18 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
lekker anderhalve kg is best veel
mijn eten van vanavond, de dingen boven in zijn pijnboompitten. de lijst hier onder wil ik me een beetje aan gaan houden is ook tegen schimmel
Aan te raden om te eten en drinken:
Zuurdesem brood, roggebrood, knäckebröd, rijstwafels, maiswafels, gierstwafels.
Mogelijkheden voor broodbeleg: rookvlees, rosbief, (zeer) jonge kaas, Hüttenkäse, ei, tomaat, rauwkost.
Kwark (Biogarde).
Citroenen, grapefruit, zure appels, tomaten, avocado's, papaja, aalbessen, bosbessen, blauwe bessen.
Voorts, mits niet zoet smakend: sinaasappels, zwarte bessen, mandarijnen.
Vis, lams-, schapen-, geiten-, kippen- en rundvlees.
Veel rauwkost, vooral groenten met veel vezel en relatief weinig koolhydraten.
Eieren (bij voorkeur zacht gekookt of gepocheerd).
Budwigpap (magere, rechtsdraaiende kwark met gekneusd lijnzaad).
Incidenteel: gebak gemaakt van bladerdeeg met appel.
Walnoten, amandelen en hazelnoten (ongebrand).
Biogarde-drink.
Kruidentheeën (tip: 7x7 kruidenthee).
Mineraalwater.
Een enkel glas droge, witte wijn.
Tomaten-, grapefruit-, citroen- en groentesap, en andere vers geperste sappen, mits niet zoet.
Af te raden om te eten en drinken:
Suiker of suikerhoudende producten.
Gewoon brood, toast, beschuit etc. waar gist in zit.
Broodbeleg als ham, worstsoorten, oude en belegen kaas, zoetigheid, kant-en-klaar broodbeleg.
Geraffineerde koolhydraten, dus geen witmeelproducten.
Schimmelhoudende producten, zoals champignons, schimmelkaas e.d.
Zoet fruit, zoals meloenen, peren, aardbeien, bananen, druiven (zuur smakend fruit mag wel).
Varkensvlees.
Lichaamsvreemde toevoegingen.
Alles in blik.
Melk, melkproducten; koffie, suikerhoudende frisdranken; alcoholische dranken (m.u.v. droge witte wijn)
mijn eten van vanavond, de dingen boven in zijn pijnboompitten. de lijst hier onder wil ik me een beetje aan gaan houden is ook tegen schimmel
Mogelijkheden voor broodbeleg: rookvlees, rosbief, (zeer) jonge kaas, Hüttenkäse, ei, tomaat, rauwkost.
Kwark (Biogarde).
Citroenen, grapefruit, zure appels, tomaten, avocado's, papaja, aalbessen, bosbessen, blauwe bessen.
Biogarde-drink.
Mineraalwater.
Tomaten-, grapefruit-, citroen- en groentesap, en andere vers geperste sappen, mits niet zoet.
Broodbeleg als ham, worstsoorten, oude en belegen kaas, zoetigheid, kant-en-klaar broodbeleg.
Zoet fruit, zoals meloenen, peren, aardbeien, bananen, druiven (zuur smakend fruit mag wel).
Varkensvlees.
Alles in blik.
Melk, melkproducten; koffie, suikerhoudende frisdranken; alcoholische dranken (m.u.v. droge witte wijn)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Puk schreef:Ik eet vaak nog wel een stuk fruit nadat ik mijn brood op heb. Ik ben dan ook verslaafd aan fruit, eet wel 5-6 stuks per dag. Dit is omdat ik bijna geen groente eet, ik lust maar 4 groentes namelijk, slecht he!
Ja fruit lekker Jij eet wel veel fruit Maar ja als je weinig groente lust. heb je al eens groentes op een andere manier proberen klaar te maken? Dat kan schelen.
En Inge> ja mooi streven he haha. Komt ooit wel goed met mij /ons
Fairy> tegen schimmel?
Gast- Gast
Ik heb een abonnementje op schimmels down under, het jeukt gelukkig niet alleen die geur. Ik snap serieus waarom ze zeggen dat het naar vis ruikt... verdere details zal ik besparen . Daarbij is dit redelijk koolhydraatvrij omdat ze daar dus op leven. Dus denk mooie combi.
Minx- Lady Post-a-lot
Kwark (Biogarde).
Biogarde-drink.
Mineraalwater.
Varkensvlees.
Alles in blik.
Dit lijkt heel erg op de "eetstijl" Amber Albarda, ze beschrijft het in haar boek eet jezelf mooi, slank en gelukkig. Misschien ken je het al maar anders kan ik het boek je echt aanraden.
Ik heb momenteel vakantie en ben zo druk met vanalles en nog wat dat ik weinig tijd/zin heb om te posten. Heerlijk geen studie en geen werk.
Ik heb me trouwens gewogen op de sportschool en ik weeg 97,3 kg!! Dat betekend dat ik in 2 maanden tijd zo'n 6 kg ben afgevallen Ik doe nu vanwege de vakantie wat minder streng maar let wel op maar niet zo streng als normaal.
Zal snel ook even op iedereen reageren ga nu een uurtje wandelen met mijn vriend
Kwark (Biogarde).
Biogarde-drink.
Mineraalwater.
Varkensvlees.
Alles in blik.
Dit lijkt heel erg op de "eetstijl" Amber Albarda, ze beschrijft het in haar boek eet jezelf mooi, slank en gelukkig. Misschien ken je het al maar anders kan ik het boek je echt aanraden.
Ik heb momenteel vakantie en ben zo druk met vanalles en nog wat dat ik weinig tijd/zin heb om te posten. Heerlijk geen studie en geen werk.
Ik heb me trouwens gewogen op de sportschool en ik weeg 97,3 kg!! Dat betekend dat ik in 2 maanden tijd zo'n 6 kg ben afgevallen Ik doe nu vanwege de vakantie wat minder streng maar let wel op maar niet zo streng als normaal.
Zal snel ook even op iedereen reageren ga nu een uurtje wandelen met mijn vriend
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
ja klopt. Echt een superboek, probeer me er ook al een beetje aan te houden maar wel erg moeilijk. Dit is een mooi lijstje natuurlijk om er zo ff bij te houden. Hoef je ook niet elke keer het boek door te zoeken.
Heb het boek voor 12,50 inclusief op marktplaats gekocht
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:ja klopt. Echt een superboek, probeer me er ook al een beetje aan te houden maar wel erg moeilijk. Dit is een mooi lijstje natuurlijk om er zo ff bij te houden. Hoef je ook niet elke keer het boek door te zoeken.
Dat is een mooie prijs, ik heb de volle mep betaald. Al is het boek het meer dan waard.
Ik heb veel geprobeerd maar val nu eindelijk af dankzij Ambers boek.
Ik vind het zuurdesum droog geroosterd ook echt erg lekker. Al probeer ik zoveel mogelijk koolhydraat vrij te eten. Ik eet 's morgens yoghurt met verse vruchten, tussendoor een appel, de lunch een salade, rauwkost tussendoor en ' avonds roerbak groente met tartaar of kip en rauwkost. En dan tussen door nog wat ongebrande noten.
Kiwi86- Fluisteraar
Ik twijfel ook of ik weer over ga op koolhydraatbeperkend...
Las een tijdje terug ergens dat het geen kwaad kan om dieten / levensstijl te wisselen als je het maar consequent doet en niet vandaag komt dat beter uit en morgen dat (las iemand die dat deed haha).
Maar twijfel nog een beetje...
Vandaag met een vriendin shoppen in Amsterdam dus veel lopen maar vast ook niet super gezond eten :p
Heb 10 dagen achter elkaar gewerkt en dit weekend allemaal leuke dingen doen want ben lekker vrij (vandaag shoppen en tapas eten, morgen high tea en bios en zondag samen met vriend wat leuks doen)
Jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Las een tijdje terug ergens dat het geen kwaad kan om dieten / levensstijl te wisselen als je het maar consequent doet en niet vandaag komt dat beter uit en morgen dat (las iemand die dat deed haha).
Maar twijfel nog een beetje...
Vandaag met een vriendin shoppen in Amsterdam dus veel lopen maar vast ook niet super gezond eten :p
Heb 10 dagen achter elkaar gewerkt en dit weekend allemaal leuke dingen doen want ben lekker vrij (vandaag shoppen en tapas eten, morgen high tea en bios en zondag samen met vriend wat leuks doen)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Fairy> a vandaar. Maar wel vervelend zeg Ik hoop dat je daar ook gauw vanaf komt.
Nou snap ik het helemaal niet meer. Nu heb ik gisteravond lasagna gegeten, een appeltaartpunt en chips maar ben wel afgevallen (verder van de dag wel netjes gegeten overigens maar toch. Als ik s avonds zo ongezond eet ziet de weegschaal dit wel s ochtends...weird.
Nou snap ik het helemaal niet meer. Nu heb ik gisteravond lasagna gegeten, een appeltaartpunt en chips maar ben wel afgevallen (verder van de dag wel netjes gegeten overigens maar toch. Als ik s avonds zo ongezond eet ziet de weegschaal dit wel s ochtends...weird.
Gast- Gast
Sta je elke dag op de weegschaal dan?? 1 keer moet kunnen toch 's volgens mij is het niet het meest schokkende wat je hebt gegeten. Inge gezellig naar amsterdam moet goed komen toch en net dat vele lopen. Kijk als je na dit weekend niet bent aangekomen zegt dat ook wel wat hè. Het afvallen komt wel weer denk dat je lichaam even een rustpauze heeft want veel afvallen is ook voor je lichaam aanpassen. Alles kost veel minder kracht. Wat trouwens wel eens grappig is om te doen is om 22 pakken suiker te bekijken dan vraag je je echt af waar had ik dat ooit zitten
Minx- Lady Post-a-lot
haha ja idd... niet normaal 22 pakken suiker
Theedoosje als je gister iets ongezonds gegeten heb zit dat meestal pas 2 dagen later erbij meestal niet gelijk de dag erna...
Theedoosje als je gister iets ongezonds gegeten heb zit dat meestal pas 2 dagen later erbij meestal niet gelijk de dag erna...
Inge- Ratel
Nou ja ik ga vaak elke ochtend wel ff op de weegschaal. Maar ik heb mijn echte weegmoment pas in het weekend. Dus die andere andere dagen trek ik miij niet zo heel veel van aan, maar ben dan soms toch benieuwd
En nou ja niiet heel schokkend maar wel weer van alles na elkaar of ja ik heb dat allang niet meer zo gedana. En chips en een taartpunt of wat dan ook. Sowieso chips heb ik allang niet meer gehad (ehm taartpunt ook niet volgens mij).
GRappig ja om die pakken zo voor je te zien en bedenken dat het eerst 'aan' je zat
En nou ja niiet heel schokkend maar wel weer van alles na elkaar of ja ik heb dat allang niet meer zo gedana. En chips en een taartpunt of wat dan ook. Sowieso chips heb ik allang niet meer gehad (ehm taartpunt ook niet volgens mij).
GRappig ja om die pakken zo voor je te zien en bedenken dat het eerst 'aan' je zat
Gast- Gast
Inge schreef:haha ja idd... niet normaal 22 pakken suiker
nou bij mij zag ik dat soms wel de volgende ochtend En dan zou er sowieso niets af zijn
En ach we zien wel. Morgen weeg ik wrs 'echt'. Dan zien we het resultaat
Gast- Gast
Inge schreef:Ik twijfel ook of ik weer over ga op koolhydraatbeperkend...
Maar twijfel nog een beetje...Vandaag met een vriendin shoppen in Amsterdam dus veel lopen maar vast ook niet super gezond eten :p
ik zeg...DOEN!! ik val soms wel 1 kg per week af, of 1.5 per 2...en ik ben al 7 maanden bijna bezig !
ik eet alleen groentes en vis. overdag crackers en beschuit. heel soms brood ( met ei )
als ik honger heb s avonds eet ik walnoten of amandelen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik heb het vorig jaar ook gedaan, toen op aanraden van mijn internist (ik kwam aan van de combi medicatie koolhydraten, dus mijn lichaam moest ontwennen aan de koolhydraten) daar was ik toen ongeveer 10 kilo mee afgevallen.
en ik vond het goed vol te houden en voelde mij er ook fit op.
Ik hield mij toen zo'n beetje aan
O; magere franse kwark
L; 2 eieren met groente/kaas/tomaat of salade met tonijn
D; groente met vlees of vis
en tussendoor komkommer, wel eens noten etc
naja eens goed over nadenken :p
O; magere franse kwark
Inge- Ratel
shygirl87 schreef:Inge schreef:Ik twijfel ook of ik weer over ga op koolhydraatbeperkend...
Maar twijfel nog een beetje...Vandaag met een vriendin shoppen in Amsterdam dus veel lopen maar vast ook niet super gezond eten :p
ik zeg...DOEN!! ik val soms wel 1 kg per week af, of 1.5 per 2...en ik ben al 7 maanden bijna bezig !
ik eet alleen groentes en vis. overdag crackers en beschuit. heel soms brood ( met ei )
Shy: Als je crackers eet en beschuit dan eet je toch nog gewoon koolhydraten. Jij laat ze dus alleen weg bij het avondeten?
Kiwi86- Fluisteraar
Inge schreef:Ik heb het vorig jaar ook gedaan, toen op aanraden van mijn internist (ik kwam aan van de combi medicatie koolhydraten, dus mijn lichaam moest ontwennen aan de koolhydraten) daar was ik toen ongeveer 10 kilo mee afgevallen.
O; magere franse kwark
Ik vind het zo nasty om elke dag eieren te eten. Ik vind ze best lekker hoor maar om ze elke dag te eten..
Ik hou me er niet helemaal aan..
Doe 's morgens griekse yoghurt met lijnzaad
Tussendoor: vaak niks (wat ik wel moeilijk vind, want heb dan wel honger)
's Middags eet ik wel 2 boterhammen met mager beleg
en 's avonds groente met vlees of kip
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Mennnnn geen kolhydraten eten is echt zo niks voor mij! Ik ben echt dol op brood:-D
En over die eieren, is dat wel goed i.v.m. je cholesterol gehalte enzo?
Hier verder alles prima, vermaak me nog goed in de vakantie:) Afgelopen week elke dag een beetje grotere dingen in het huishouden gedaan, nu moet ik alleen het zolder nog.
Fijn weekend! XxxX
En over die eieren, is dat wel goed i.v.m. je cholesterol gehalte enzo?
Hier verder alles prima, vermaak me nog goed in de vakantie:) Afgelopen week elke dag een beetje grotere dingen in het huishouden gedaan, nu moet ik alleen het zolder nog.
Fijn weekend! XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Er is nog niets bewezen over eieren. Kun je rustig iedere dag eten.
Ik heb net in de winkel wel heel veel groentes en wat vlees gehaald. Overdag mag ik van mezelf wel wat crackers oid hebben. Moet toch de dag door komen. Vandaag is een beetje een overgangsdag, dus een beetje half half en dan morgen ga ik er voor.
Wat ik van mezelf wel mag hebben is af en toe een beetje quinoa. Dat spul is namelijk zo verschrikkelijk gezond en ik vind het ook lekker. Gewokte groenten met sojasaus, dan gekookte quinoa met een gebakken ei met de dooier nog zacht. Heerlijke maaltijd.
Ik heb net in de winkel wel heel veel groentes en wat vlees gehaald. Overdag mag ik van mezelf wel wat crackers oid hebben. Moet toch de dag door komen. Vandaag is een beetje een overgangsdag, dus een beetje half half en dan morgen ga ik er voor.
Wat ik van mezelf wel mag hebben is af en toe een beetje quinoa. Dat spul is namelijk zo verschrikkelijk gezond en ik vind het ook lekker. Gewokte groenten met sojasaus, dan gekookte quinoa met een gebakken ei met de dooier nog zacht. Heerlijke maaltijd.
Minx- Lady Post-a-lot
Kiwi86 schreef:shygirl87 schreef:Inge schreef:Ik twijfel ook of ik weer over ga op koolhydraatbeperkend...
Shy: Als je crackers eet en beschuit dan eet je toch nog gewoon koolhydraten. Jij laat ze dus alleen weg bij het avondeten?
ja, maar heel wat minder
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Owwwwwww gisteravond hebben mijn vriend en ik een goed gesprek gehad over onze kinderwens. We hebben nu afgesproken(klinkt een beetje gek, haha) dat als ik onder de 100 weeg, we er voor gaan!! Nog 14 kilo te gaan dus:) Ben helemaal door het dolle heen!!!!!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Even snel voordat ik ga zwemmen.
Ik lees hier wat dingen over koolhydraad arm. Ik ben woensdag weer bij de dietiste geweest en omdat afvallen op de manier 'gezond eten en meer bewegen' bij mij niet tot nauwelijks iets doen (vij 5-10% van de mensen die de dietist loopt gebeurd dit), heeft ze me een koolhydraad beperkt dieet aangeraden. Dus niet zonder koolhydraten, maar gewoon een stuk minder als normaal.
Normaal gesproken krijg je ongeveer 250 koolhydraten per dag binnen bij een normaal voedingspatroon. De eerste 3-6 weken mag ik er tussen de 60 - 70 per dag. en daarna stap ik over op 100 - 120 per dag. In de eerste weken laat ik in de avond de pasta, rijst en aardappelen weg, maar daarna mag ik die weer gewoon beperkt eten. en 1 portie fruit per dag eet ik ook.
Mijn voedingsschema ziet er nu bv zo uit:
O: 2 koolhydraad arm brood met mager beleg. Met thee
T: VitaLU cracker met 30+kaas. Met water/thee
L: 2 koolhydraad arm brood 1x met mager beleg. 1x met tonijn salade (50gram tonijn in olie, +2 eetl fritesaus halfvol+kruiden), 1 tomaat. en water/thee
T: 1 portie fruit (van max 15 koolhydraten) met een glas light frisdrank/water/thee
D: 300 gram groente, 75-100 gram mager vlees. met water/thee/light frisdrank
S: 1 schaaltje yoghurt met klein beetje zoetstof. of bv 20 gram gemengde nootjes. met water/thee/frisdrank.
over 3 weken ga ik weer naar haar toe om te kijken of ik de andere 3 weken ook zo doe, of overstap naar 'fase 2'.
ben nu een paar dagen bezig dus en moet zeggen dat ik eigenlijk tussendoor helemaal geen honger heb, en ook niet het idee heb dat ik aan het lijnen ben. voel me hier erg goed bij, en vind het fijn dat ik niet alle koolhydraten weg laat. Een kennis van mij is Power Slim dieet aan het doen. en die mag maar max 30 koolhydraten op een dag. Iedereen moet uiteraard doen waar ze zich het beste bij voelen, en dat is voor mij bij deze methode
Ik heb bij de hema een jurkje gekocht in een maat kleiner (was in de uitverkoop maar 9 euro hihi) en die hangt aan de kast te wachten om aan getrokken te kunnen worden .
Van mijn man krijg ik als ik onder de 100 kom (eerste doel) een pandora armbandje (zo een leren gedraaide), en dan bij elke 5 kilo meer een bedel voor eraan.
Ik lees hier wat dingen over koolhydraad arm. Ik ben woensdag weer bij de dietiste geweest en omdat afvallen op de manier 'gezond eten en meer bewegen' bij mij niet tot nauwelijks iets doen (vij 5-10% van de mensen die de dietist loopt gebeurd dit), heeft ze me een koolhydraad beperkt dieet aangeraden. Dus niet zonder koolhydraten, maar gewoon een stuk minder als normaal.
Normaal gesproken krijg je ongeveer 250 koolhydraten per dag binnen bij een normaal voedingspatroon. De eerste 3-6 weken mag ik er tussen de 60 - 70 per dag. en daarna stap ik over op 100 - 120 per dag. In de eerste weken laat ik in de avond de pasta, rijst en aardappelen weg, maar daarna mag ik die weer gewoon beperkt eten. en 1 portie fruit per dag eet ik ook.
Mijn voedingsschema ziet er nu bv zo uit:
O: 2 koolhydraad arm brood met mager beleg. Met thee
T: VitaLU cracker met 30+kaas. Met water/thee
L: 2 koolhydraad arm brood 1x met mager beleg. 1x met tonijn salade (50gram tonijn in olie, +2 eetl fritesaus halfvol+kruiden), 1 tomaat. en water/thee
T: 1 portie fruit (van max 15 koolhydraten) met een glas light frisdrank/water/thee
D: 300 gram groente, 75-100 gram mager vlees. met water/thee/light frisdrank
S: 1 schaaltje yoghurt met klein beetje zoetstof. of bv 20 gram gemengde nootjes. met water/thee/frisdrank.
over 3 weken ga ik weer naar haar toe om te kijken of ik de andere 3 weken ook zo doe, of overstap naar 'fase 2'.
ben nu een paar dagen bezig dus en moet zeggen dat ik eigenlijk tussendoor helemaal geen honger heb, en ook niet het idee heb dat ik aan het lijnen ben. voel me hier erg goed bij, en vind het fijn dat ik niet alle koolhydraten weg laat. Een kennis van mij is Power Slim dieet aan het doen. en die mag maar max 30 koolhydraten op een dag. Iedereen moet uiteraard doen waar ze zich het beste bij voelen, en dat is voor mij bij deze methode
Ik heb bij de hema een jurkje gekocht in een maat kleiner (was in de uitverkoop maar 9 euro hihi) en die hangt aan de kast te wachten om aan getrokken te kunnen worden .
Van mijn man krijg ik als ik onder de 100 kom (eerste doel) een pandora armbandje (zo een leren gedraaide), en dan bij elke 5 kilo meer een bedel voor eraan.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
@ Annie: bij je lunch zou ik voor tonijn op waterbasis gaan.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:@ Annie: bij je lunch zou ik voor tonijn op waterbasis gaan.
Op olie basis is juist beter, je moet namelijk wel bepaalde goede vetten binnen krijgen.
Annie: Ik hoop dat je hiermee sneller resultaat gaat zien en de kilo's op de weegschaal eindelijk minder worden.
Ik vind alleen dat koolhydraat arme brood echt vies
Ik heb net ontbeten ( beetje laat ) met 2 volkoren bagels. Niet echt koolhydraat arm dus maar nu ik vakantie heb eet ik wel gewoon brood. Wel met mager beleg maar ga nu niet te moeilijk doen.
Vanaf half augustus begin in bij een nieuwe sportschool en ga ik weer heel strak op mijn eten letten. Ben benieuwd of het me gaat bevallen bij mijn nieuwe sportschool.
Ik betaalde nu 50 euro per maand en dat vond ik toch wel erg veel, nu ga ik 35 euro betalen voor hetzelfde. Het is nog minder ver fietsen ook en je mag gratis in de sauna en onder de zonnebank Als dat geen goede stimulans is om te gaan weet ik het ook niet meer.
Kiwi86- Fluisteraar
Toen ik koolhydraatbeperkend at moest ik volgens mij tonijn op waterbasis. dacht ik?
Puk wat gaaf zeg! Mooi iets om er helemaal voor te gaan. babywens in de toekomst speelt bij ons ook mee.
TD, ik heb familiair te hoog cholesterol (moeder, oma, oom hartinfarct gehad vroeger)... uit voorzorg moest ik koolhydraatbeperkend eten nadat ik door de medicatie die ik daarvoor slikte aankwam (ik stopte met de medicatie en moest van internet koolhydraatbeperkend eten). mijn cholesterol was lager toen ik koolhydraatbeperkend at dan toen ik de medicatie slikte.
Ik heb nu even geen tijd om lang te reageren want ga naar de bios in Amsterdam met vriend (want wat een zeikweer), later reageer ik meer / uitgebreider
Puk wat gaaf zeg! Mooi iets om er helemaal voor te gaan. babywens in de toekomst speelt bij ons ook mee.
TD, ik heb familiair te hoog cholesterol (moeder, oma, oom hartinfarct gehad vroeger)... uit voorzorg moest ik koolhydraatbeperkend eten nadat ik door de medicatie die ik daarvoor slikte aankwam (ik stopte met de medicatie en moest van internet koolhydraatbeperkend eten). mijn cholesterol was lager toen ik koolhydraatbeperkend at dan toen ik de medicatie slikte.
Ik heb nu even geen tijd om lang te reageren want ga naar de bios in Amsterdam met vriend (want wat een zeikweer), later reageer ik meer / uitgebreider
Inge- Ratel
Kiwi86 schreef:Stylegirl schreef:@ Annie: bij je lunch zou ik voor tonijn op waterbasis gaan.
Op olie basis is juist beter, je moet namelijk wel bepaalde goede vetten binnen krijgen.
Annie: Ik hoop dat je hiermee sneller resultaat gaat zien en de kilo's op de weegschaal eindelijk minder worden.
Ik vind alleen dat koolhydraat arme brood echt vies
Ik heb net ontbeten ( beetje laat ) met 2 volkoren bagels. Niet echt koolhydraat arm dus maar nu ik vakantie heb eet ik wel gewoon brood. Wel met mager beleg maar ga nu niet te moeilijk doen.
Vanaf half augustus begin in bij een nieuwe sportschool en ga ik weer heel strak op mijn eten letten. Ben benieuwd of het me gaat bevallen bij mijn nieuwe sportschool.
Ik betaalde nu 50 euro per maand en dat vond ik toch wel erg veel, nu ga ik 35 euro betalen voor hetzelfde. Het is nog minder ver fietsen ook en je mag gratis in de sauna en onder de zonnebank Als dat geen goede stimulans is om te gaan weet ik het ook niet meer.
Ja ik dacht inderdaad ook dat dit beter was!
Nou moet zeggen dat ik het eerst gekocht had bij van leeuwen, fitlijntje brood. nou dat was echt heel vies haha... kreeg het echt niet weg! Nu heb ik het ook gehaald bij van maanen, en daar moet je het bestellen, en bakken ze het af en halen ze het dus niet al afgebakken uit de vriezer, denk wel dat dit scheelt. helemaal omdat het bij mij ook weer de vriezer in gaat. Maar dat vind ik wel lekker... het is net 11 zaden brood , en het korstje is lekker knapperig... ja dit ga ik wel volhouden met dit brood ...
Scheelt nogal een hoop 15 euro per maand ... en lekker dat het ook zo dichtbij is!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Pagina 3 van 34 • 1, 2, 3, 4 ... 18 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 3 van 34
Permissies van dit forum: