Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 27 van 34 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 30 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 27 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Flippin' Bitch di 13 sep 2011 - 7:35

Zo, daar ben ik weer na een 'rondje' lopen. Uiteindelijk bij elkaar 2 uur en een kwartier gelopen vandaag + half uur gefietst. Heb nu een appeltje met kaneel smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 27 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx di 13 sep 2011 - 7:51

Pff vandaag een matige dag, iets meer koolhydraten als de afgelopen dagen gegeten. Maar wil dat ook vol blijven houden. Dan is de overschakeling straks wat kleiner. Dus ik heb drie broodjes gehad.

Net een mail naar de krofbal gestuurd dat ik er in ieder geval tot de zaal niet ben. dus nog even een paar weken niets.

edit: volgens mij zijn wij het kleinste topic op dit moment of niet Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  luenca di 13 sep 2011 - 8:24

Flippin' Bitch schreef:Zo, daar ben ik weer na een 'rondje' lopen. Uiteindelijk bij elkaar 2 uur en een kwartier gelopen vandaag + half uur gefietst. Heb nu een appeltje met kaneel smile

ik zag vandaag een foto van jou in n topic, in een auto geloof ik, en ook al staat er alleen je gezicht op, als je net zo slank ben als je gezichtje is, hoef je niet af te vallen hoor :O
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Flippin' Bitch di 13 sep 2011 - 8:33

shygirl87 schreef:
Flippin' Bitch schreef:Zo, daar ben ik weer na een 'rondje' lopen. Uiteindelijk bij elkaar 2 uur en een kwartier gelopen vandaag + half uur gefietst. Heb nu een appeltje met kaneel smile

ik zag vandaag een foto van jou in n topic, in een auto geloof ik, en ook al staat er alleen je gezicht op, als je net zo slank ben als je gezichtje is, hoef je niet af te vallen hoor :O

Dat is erg lief van je smile Maar ik heb ècht een te hoog bmi hoor.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836

Bericht  luenca di 13 sep 2011 - 9:13

Flippin' Bitch schreef:
shygirl87 schreef:

Dat is erg lief van je smile Maar ik heb ècht een te hoog bmi hoor.

oke, dan heb je misschien dat je gezichtje wel slank blijft smile ik had echt n bolle toet, nu al wat minder gelukkig, maar hij mag nog wel wat dunner :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Minx di 13 sep 2011 - 9:15

Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  luenca di 13 sep 2011 - 9:38

Fairytale schreef:Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig :P

naar wat? ik ook, denk ik? ik ben overal nieuwsgierig naar haha
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Aagje! di 13 sep 2011 - 19:02

Zo ik ben ook weer terug van vakantie!!

Een super leuke week gehad met z'n drietjes.... Heb niet koolhydraat beperkt gegeten, maar lekker pannekoeken, gourmet, pizza, broodjes, patat etc..... heeeel slecht dus, maar merkte met alles wat ik at wel dat ik er zo klaar mee was. kon veel minder op dan dat ik normaal at. Wilde eigenlijk niet op de weegschaal gaan staan vandaag, maar het viel me alles mee!!

Had me vorige week maandag nog gewogen net voordat ik op vakantie ging. Zat toen op 100.1 (dus net nog boven me 1e doel! en vanochtend toen ik ging wegen woog ik 100.9. Dus de schade is erg beperkt gebleven gelukkig.

Morgen heb ik een bruiloft en heb daar gister nieuwe kleren voor gekocht, en gewoon een maat kleiner, zowel van shirt als van broek als van jasje!! Had een foto aan vriendinnen laten zien, ( ik ben nogal een leek op mode gebied af en toe Embarassed ) en de verkoopster had me een riem omgedaan om me middel/taille. maar ik denk dan weer dat dat juist mijn buik accentueerd, maar kreeg alleen maar positieve reacties! Was heel blij natuurlijk!

En in de avond heb ik nog meer geld uit gegeven, en wel aan een spiegel reflex camera!! ohhhh ik ben er zooooo blij mee!!! die wilde ik al heeeeeel lang, en nu heb ik hem eindelijk! Eerst georrienteerd op wat er allemaal van is, en toen een goede gekozen. En ook bij de mediamarkt nog afgedingt in de prijs! trots trots hahaha....

verder voel ik me al een hele tijd niet lekker, ben al 4 week aan het kwakkelen, eerst alleen een kriebel hoest, toen een roggelhoest, toen mijn neus ook nog eens helemaal verstopt, en vorige week op vakantie de hele rechterkant van mijn hoofd deed pijn! waarschijnlijk een voorhoofdsholteonsteking oid gehad. En tot overmaat van ramp (acht het is eigenlijk ook niet anders) heb ik ook nog eens een koortslip op mijn neusvleugel (een koortsneus dus Wink ) en dat is helemaal niet handig als je verkouden bent want je mag het dus eigenlijk niet aanraken om het zo snel mogelijk weg te laten gaan, maar ja als je verkouden bent en je moet je neus snuiten dan is het niet anders.... heel irritant.

Gister na het kleding kopen met mijn moeder was ik om 13.15 thuis en had ik zo een hoofdpijn, en was moe dat ik dacht, ga even lekker op bed liggen, schrok ik toch pas om 16.20 wakker Embarassed me hele middag weg hihi... ach heb nog vakantie!!

straks maar is even aankleden, want moet met me dochter naar het cb, en daarna neemt mijn moeder haar mee, en dan ga ik de taart voor de bruiloft maken voor morgen!! en nog wat met me fototoestel spelen denk Wink....

sorry voor het ego bericht, maar heb nu even geen tijd om alles terug te lezen, iedereen veel succes weer!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  bolus26 di 13 sep 2011 - 20:09

leuk Annie een maat kleiner en ik ben heel erg jaloers op je camera! Vakantie´schade´viel lekker mee en hoop dat je genoten hebt!

veel pleizer morgen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217

Bericht  Aagje! di 13 sep 2011 - 20:12

Heb zeker genoten van de vakantie, maar had aan het einde wel zo een volgevreten schrans gevoel haha.... ben het blijkbaar niet meer gewend! Maar goed ook!

heb net nog een beetje zitten spelen met de camera, en elke keer dacht ik: wow wat een mooie heldere foto, en wat maakt ie hem snel. erg handig met zo een snel bewegend meisje! Twijfel nog of ik een cursus ga volgen of niet... eerst het boekje maar even door gaan spitten, en dan kijken of het nog steeds veel zin heeft!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 20:14

Oh heerlijk een maat kleiner Annie! En fijn die complimenten!
Hoop ook op een maat kleiner maar duurt nog ff denk ik hahah :P Tenminste zo voelt het Wink Maar ben goed op weg naar mijn idee.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 13 sep 2011 - 21:26

Annie wat lekker Very Happy, en leuk het een DSR wat voor een heb je

Mijn weegschaal was vanochtend weer lief. Ben er zo blij mee. Gister dus wel iets brood gehad maar het gaat gewoon super Very Happy. Vanavond ga ik voor het eerst spinnen dus ook de nodige calorieën verbranden. Daarnaast moet ik ook wat kracht gaan trainen anders ga ik 100% zeker last van mijn knie krijgen en dat is niet de bedoeling.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 di 13 sep 2011 - 21:41

ik ben aangekomen Sad een halve kilo grrr. en t gaat er al zo langzaam af dus een halve kilo erbij is voor mij wel veel.

ga gelijk hardlopen Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 13 sep 2011 - 21:50

Heb je anders gegeten, of moet je ongesteld worden??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 di 13 sep 2011 - 21:51

iets meer gegeten van t weekend maar toen was er nog niks aan de hand en nu wel. smile

ik hoop dat t er over een week het er allemaal plus extra weer af is!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 13 sep 2011 - 21:55

Gewoon weer fris verder gaan en dan hopen dat het er inderdaad weer af is. Iedereen heeft wel eens een dipje. Dat komt echt wel goed.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 13 sep 2011 - 21:56

Bolus, dat is vocht... dat is er zo weer af. Echt waar

Annie, jullie vakantie klinkt heerlijjk. Fijn dat je genoten hebt!
Wat voor spiegelreflex heb je? Wij hebben een canon 7D en zijn er erg tevreden mee. Hiervoor hadden we een 450D van Canon... ook erg tevreden mee geweest smile
Heerlijk joh kleding een maatje kleiner.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Aagje! di 13 sep 2011 - 22:44

Ik heb een Canon 550D. vond deze erg fijn vasthouden smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:03

Annie, wat leuk dat je complimenten kreeg. Dat doet je goed.

Ik ben vanmorgen weer bij de internist geweest en ik weet eindelijk wat ik heb. De echo was goed, dus daar was ik erg blij mee. Alleen een paar uitslagen van m'n bloed waren niet goed. Met een aantal dingen zit ik aan de (te) lage kant. Nu heb ik daarvoor pillen gekregen om het weer omhoog te krikken. Ik vroeg aan haar wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn. Ik kon er niks aan doen, want je merkt het zelf niet op de korte termijn, maar het is goed dat ik er dus op tijd bij was. Doordat het te laag is, ga je dat merken in je buik, darmen etc. en daar komt bij mij die pijn vandaan. Als ik er niet achter was gekomen, was het van kwaad tot erger gegaan. Ik ben blij dat ik nu weet wat ik heb en dat ik weet wat ik er aan kan doen.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 14 sep 2011 - 2:57

AAAAAAAH ik heb zin aan koekjes, chocola patat, pizza, eigenlijk alles wat slecht is. Net het halve huis al schoongemaakt. De kattenbak gedaan. De bank schoon gemaakt en ik blijf er zin in hebben. Ben net zo goed bezig. DIP DIP DIP.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aagje! wo 14 sep 2011 - 3:17

oh jee!!! heb je geen komkommer ofzo in huis?? dat je daar wat van neemt, misschien gaat het dan weer weg??? of een boek gaan lezen zodat je gedachte even helemaal verzet worden?? of een film / programma gemist kijken???

Succes!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 14 sep 2011 - 3:36

Heb maar twee tosti's genomen helaas wel wat koolhydraten maar nog altijd beter dan snoep. Daarbij sport ik dat er vanavond dan wel af. En vind komkommer alleen lekker in zuur.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stippel wo 14 sep 2011 - 3:43

Lastig zijn die momenten he, Fairytale. Ik heb ook vandaag twee boterhammen op, ik bleef er maar aan denken. Dus heb ze even geroosterd en daarna augurk erop.
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  Inge wo 14 sep 2011 - 3:47

Annie, goede keuze smile ik ben Canon fan :p

Fairy, ach zulke momenten hebben we allemaal wel eens... daarbij verstandige keuze gemaakt toch door 2 lekkere tosti's te maken ipv snoep/koek/chips
Wat ook lekker is voor een volgende keer; komkommer met chilisaus... of blokjes kaas met chilisaus :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 5:08

Ik ben net thuis van de cursus bewegingsonderwijs blok 3. We moesten bok springen, ring zwaaien en een spel spelen. Ik zal het morgen wel voelen, haha! Wel ging alles goed. Op de één of andere manier vind ik mezelf te dik, maar toch kan ik alles. Ik heb een stevige vriendin en zij heeft gewoon moeite met dit soort dingen. Terwijl het mij makkelijk af gaat. Vanavond misschien nog even tennissen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 34 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 30 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: